Ik heb alle drie de katten naar buiten geschopt.. Ala sodeflikker nu een end op kom vanavond maar weer terugquote:Op maandag 17 maart 2008 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm mocht ik er uberhaupt aankomen dan ben ik 3 uur verder, maar denk dat ze het wel ergens onder hebben verstopt.... of laat het hun zelf zoeken...
miss nemen ze dan wel een cadeautje mee om het goed te makenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb alle drie de katten naar buiten geschopt.. Ala sodeflikker nu een end op kom vanavond maar weer terug
Succes dan maarquote:
Kattenluikje zit dichtquote:Op maandag 17 maart 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
[..]
miss nemen ze dan wel een cadeautje mee om het goed te maken
en je hebt de sloten vervangen?quote:
Ik heb ze nooit de sleutel gegeven sstquote:Op maandag 17 maart 2008 16:50 schreef tripack het volgende:
[..]
en je hebt de sloten vervangen?![]()
dat zal ze leren
relaxquote:Op maandag 17 maart 2008 16:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit de sleutel gegeven sst
Dan moet je er een filmpje van makenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:57 schreef lynda het volgende:
Ik ga maar eens opruimen
Owee als dat beest nog leeft
Dat tilt de term 'vieze spullen' onder je bed tot een volledig nieuw niveauquote:Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
En NO FUCKING way dat ik het ga opruimen
Ik wacht wel tot me vader thuis is.. Reden.. Het is iets meer dan een vogeltje en ik wil niet weten wat er nog meer tevoorschijn komt als ik het hele bed verplaats..
http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/BAH.jpg
voor de liefhebbers
Dat ziet er best frappant uit!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
En NO FUCKING way dat ik het ga opruimen
Ik wacht wel tot me vader thuis is.. Reden.. Het is iets meer dan een vogeltje en ik wil niet weten wat er nog meer tevoorschijn komt als ik het hele bed verplaats..
http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/BAH.jpg
voor de liefhebbers
Gelukkig maar!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:03 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook weer wakker
heb ook heerlijk geslapen
gelukkig werd ik niet wakker van een kat met een vogel in zn bek en de hele troep eromheen
zit mijn vogel gewoon nog in zijn kooi!
Ga haaien kijken, misschien gaat ie nog trillenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
check *onze parkiet doet het nog*
Als ik zeg "Dat ziet er echt 1200 uit!" snappen ze het nietquote:
Nee onze parkiet vind het allemaal prachtig, en bijt overal in!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga haaien kijken, misschien gaat ie nog trillen
heb jij ook een parkiet?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
check *onze parkiet doet het nog*
Onwetendenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik zeg "Dat ziet er echt 1200 uit!" snappen ze het niet
Wat een gesprekken hierquote:Op maandag 17 maart 2008 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga haaien kijken, misschien gaat ie nog trillen
Doei doeiquote:Op maandag 17 maart 2008 18:18 schreef draculettetje het volgende:
ha mn eten is binnen!
ben er weer weg van
Jep een zeer frappant exemplaar!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb jij ook een parkiet?
opeens klinkt dat ook heeel frapant!
Dat is antwoord is echt 1000!quote:
Begin van de avond, dan mag het nog toch?quote:
schoonheid!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef BloodyLotte het volgende:
HOI.
Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik verveel me doooood.Vermaak mij.
En 't gaat wel. Ik kan weer een ietsiepietsie beetje praten. Het klinkt hoog en pieperig en soms valt de lijn dood () maar ik produceer wel geluid.
Opzich is dat ook positief, veel vrouwen praten te veelquote:Op maandag 17 maart 2008 18:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik verveel me doooood.Vermaak mij.
En 't gaat wel. Ik kan weer een ietsiepietsie beetje praten. Het klinkt hoog en pieperig en soms valt de lijn dood () maar ik produceer wel geluid.
Van mij welquote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Begin van de avond, dan mag het nog toch?
Heej Dodequote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef BloodyLotte het volgende:
HOI.
Ik verveel, en zoek op youtube naar "straattaal"quote:
Whehequote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik verveel, en zoek op youtube naar "straattaal"
dat zijn de leukste gesprekkenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:25 schreef draculettetje het volgende:
zooo net weer een heeeeel intressant gesprek met mn neefje van 4 gehad
idd en daarna neefje van 10, nichtje van 11 en het andere neefje van ruim anderhalf er gewoon tussendoor la la laquote:
duurt denk ik nog wel even voordat ik oom wordtquote:Op maandag 17 maart 2008 19:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd en daarna neefje van 10, nichtje van 11 en het andere neefje van ruim anderhalf er gewoon tussendoor la la la
ik ben weer helemaal vol tante geluk!
mn zus heeft 5 kinderen en broer de ander hier heeft 1 dochterquote:Op maandag 17 maart 2008 19:30 schreef tripack het volgende:
[..]
duurt denk ik nog wel even voordat ik oom wordt, wordt miss wel eerder vader
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Daar zijn de dokters nog niet over uit.Lig al drie dagen doodziek op bed.
Ooitquote:Op maandag 17 maart 2008 19:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mn zus heeft 5 kinderen en broer de ander hier heeft 1 dochter
nu ik zelf nog ooit haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |