quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:14 schreef DJKoster het volgende:
Niets mis met Wehkamp, bij mijn bestelling van een paar sokken kreeg ik een gratis printer..
wat een hondenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:04 schreef kastanova het volgende:
Word ik doorverbonden, hoor ik die vent zeggen "Nou, nog eentje en dan ga ik naar huis!"
Kasta: Nou, die ene dat zal ik dan zijn.
-knip-
Knul: Nou euuh, ik kan een extra cadeau meeleveren ter compensatie.
Kasta: Nou vertel, welk geweldig cadeau?
Knul: Een badhanddoek.
Al sla je me dood...quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:22 schreef BolleSmurf het volgende:
Hulde !! Prachtig verhaalVooral het slot was spannend
Maar krijg je hem nu wel ofniet ?
Kasta dong overigens wel af als een echte buitenlander.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Echt weer Nederlanders he...de goedkoopste zoeken
Wel erg slecht hoor..een badhandoek...kom op zegquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Kasta dong overigens wel af als een echte buitenlander.
Nee inderdaad, dan had ik braaf 2 weekjes afgewacht, vreemd opgekeken dat er niets kwam...quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:48 schreef djexplo het volgende:
Als de TP niet de Nerd had uitgehangen die elke 2sec. zijn order status checkt, was er helemaal geen probleeem geweest ...
Naja, ik zit midden in een verbouwing en de plinten kan ik pas afmaken zodra de bekabeling er in ligt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:17 schreef supersayan het volgende:
Ik had geeneens een andere set gewild manDat je er nog intrapt
Omdat ie dan direct geleverd zou wordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:20 schreef TornadoDK het volgende:
Maar waarom betaal je dan ook vooraf
wat is het nut om achteraf te betalen?... ja dat je weet zeker dat je het verpakking wel ziet... maar je mag het niet openen voordat je betaald hebt... dus kun je ook niets uittestenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:20 schreef TornadoDK het volgende:
Maar waarom betaal je dan ook vooraf
Heeft dat marketing trucje toch nog op iemand gewerktquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ie dan direct geleverd zou worden.
.
Acceptgiro. En je mag zeker wel eerst uittesten en dan terug sturen al het niet bevalt heb ik al vaker gedaan, ook bij wehkamp jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:27 schreef weasel85 het volgende:
[..]
wat is het nut om achteraf te betalen?... ja dat je weet zeker dat je het verpakking wel ziet... maar je mag het niet openen voordat je betaald hebt... dus kun je ook niets uittesten![]()
das 't gare eraan weer...
online kopen400 euro kwijt door een kutbedrijf dat een verkeerde vid kaart stuurde... en uiteindelijk failliet ging
Oh. For. Fucks. Sake.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:12 schreef swollywood het volgende:
Op de Meubelboulevard heb je een Prijstopper en een It's. Hebben die hem niet? Zo ja, afdingen!
quote:Hij: IK BESTEL GEEN BH'S EN AL HELEMAAL GEEN KORSET!!
"Och meneer, hoevaak wij dat excuus al hebben gehoord "
Ja echt hequote:
Tja, het lullige is... Gisteren had ik dus viaviavia iemand geregeld die op zijn beurt weer iemand kende die onder andere in het magazijn van de Wehkamp werkte...quote:
Cool Wij bouwen dat soort dingen. Ik zal eens een verkoper inseinen om Wehkamp te bellen. Niet om wat te kopen, maar om te te vertellen dat wij ze iets kunnen leveren waar je klanten mee helpt, in plaats van treitertquote:
Nou ja, heel simpel. Als jij het systeem koopt (en betaalt) dan maken we het precies zoals jij wiltquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
Het eerste VRS wat de keuzes geeft die ik ook daadwerkelijk WIL , koop ik meteen.
Het spijt me, maar ze bestaan niet!
Lenen bij Wehkamp? Bestaat dat ook al?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef classpc het volgende:
Ik heb ooit een keer een lening gehad bij de wehkamp.
Is inmiddels al lang en breed 3 jaar afbetaald als het niet meer is, maar nog steeds krijg ik elke maand een brief van ze of ik niet nog een keer wat wil lenen.
En deze maand maakten ze het zo bont dat ze er zelfs een brief met allemaal plaatjes van dure dingen bij stuurden. TV's, surround systemen, bedden, stoelen, computers...
Reactie sturen: Ik wil best een 90" plasma-TV lenen hoor. Over 3 jaar krijg je hem weer terug.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef classpc het volgende:
Is inmiddels al lang en breed 3 jaar afbetaald als het niet meer is, maar nog steeds krijg ik elke maand een brief van ze of ik niet nog een keer wat wil lenen.
En deze maand maakten ze het zo bont dat ze er zelfs een brief met allemaal plaatjes van dure dingen bij stuurden. TV's, surround systemen, bedden, stoelen, computers...
Ik stuur ze retour afzender!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef classpc het volgende:
Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegtquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Pff. Wat een kneuzenkermis daar.
Geen 'escalatie-afdeling'.. Wat een nonsense. "Escalatie" betekent wat dat betreft niet meer dan dat je iemand op een niveau hoger te spreken krijgt. Dan haalt die telefoon-kneus z'n chef er maar bij.
Dat is vaak wel een duidelijk verschil tussen een bedrijf dat producten levert t.o.v. een bedrijf dat diensten levert. En het orderbedrag speelt vaak ook wel mee. Toen ik een tijd terug een soortgelijk probleem had met levertijden en ik ze uiteindelijk in politiek-correcte termen aangaf dat ze de hele order in hun reet konden steken als ze zo doorgingen liepen ze ineens een stuk harder. Maar ja, dat ging toen ook om een slordige anderhalve ton.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegt.
Hij krijgt ze toch niet te pakkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Cool Wij bouwen dat soort dingen. Ik zal eens een verkoper inseinen om Wehkamp te bellen. Niet om wat te kopen, maar om te te vertellen dat wij ze iets kunnen leveren waar je klanten mee helpt, in plaats van treitert.
Uiteraard; ook ik ben wel bereid er op te duiken als het een klant betreft die een paar ton of miljoen bij ons heeft staan, maar dat zal bij de "standaard" consumentenproducten-klantenservice toch vrijwel nooit voorkomen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is vaak wel een duidelijk verschil tussen een bedrijf dat producten levert t.o.v. een bedrijf dat diensten levert. En het orderbedrag speelt vaak ook wel mee. Toen ik een tijd terug een soortgelijk probleem had met levertijden en ik ze uiteindelijk in politiek-correcte termen aangaf dat ze de hele order in hun reet konden steken als ze zo doorgingen liepen ze ineens een stuk harder. Maar ja, dat ging toen ook om een slordige anderhalve ton.
Ottoquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Noway666 het volgende:
Wehkamp, ongeloofelijk en die prijzen vind ik niet zo denderend. Ja van die lcd toen een 1,5 jaar geleden.
Wat voor trucs bedoel je?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uiteraard; ook ik ben wel bereid er op te duiken als het een klant betreft die een paar ton of miljoen bij ons heeft staan, maar dat zal bij de "standaard" consumentenproducten-klantenservice toch vrijwel nooit voorkomen.
Heel cru gezegd; als het een "simpel" consumentenproduct betreft zal het de gemiddelde callcentermedewerker niet veel boeien welke klant met welke klacht hij aan de lijn krijgt; iedereen krijgt de gelijke (procedurele) behandeling.
Uiteraard zijn er wel truukjes om daar langs te komen, maar ook dat werkt slechts bij de grotere callcenters.
Als iedereen ze gaat gebruiken werken ze op een gegeven moment niet meerquote:
Al zit ik nu op een project war dat wel gebeurt. Als je maar genoeg zeikt krijg je daar echt alles voor elkaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegt.
Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.quote:Jarno,
We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced and will be
more than happy to send you a replacement pair! The good news is that we are
currently restocking our warehouse with the newly redesigned Vibe DUOs. As a result,
they have been placed on back order and will ship out in the next 3 to 4 weeks. But
trust us, we feel that they are worth the wait as they have addressed most (if not
all) of the design issues of the first generation Vibe DUOs! As a thank you for your
patience, upon our receipt of your defective return, we will process your order for
a replacement Vibe DUO as well as send you a coupon (via email) for a free pair of
Vibes, in the color of your choice! Your Vibe DUOs will ship as soon as they are in
stock!
Dat noem ik nog eens servicequote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.
Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]
Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.
Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service,.
mwah tijdens de 10% korting op alels acties is het altijd goedkoop spullen kopen heb er ook geen problemen mee gehad mijn xbox was er de volgende dag gewoonquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]
Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.
Waarom denkt iederreen hier dan zo'n klachtenbrief helpt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Misstique het volgende:
Dat wordt een klachtenbrief schrijven..
Nou, nog maar weinig van gemerktquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:45 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Waarom denkt iederreen hier dan zo'n klachtenbrief helpt?
Dit topic zorgt voor meer actie daar dan zo'n brief.
Terugstorten komen ze niet onderuit, het was een koop op afstand.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef kastanova het volgende:
Nou ja, inmiddels staat die kansloze, onjuist op de site staande home cinema set, wél bij mijn bestellingen.
Anyway, vanmiddag enkele winkels tegen elkaar uitgespeeld en de alsnog een setje voor dezelfde prijs als bij de Wehkamp gekregen. Nu nog afwachten of het geld terugstorten wél op de manier en termijn die me toegezegd is gebeurt.
Schrijf een aangetekende brief en dreig met juridische acties. Scheelt een hele hoop ergenissen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:53 schreef kastanova het volgende:
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp.
Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal ¤ 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van ¤ 28,90.
En dat terwijl ik ¤ 308 terug dien te krijgen.
Snapt u het nog?
Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden.
Gillend rondjes rennen mag ook hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:48 schreef Henno het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen bij het lezen van dit topic
Kun je de afgeschreven bedragen niet bij de bank laten storneren?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:53 schreef kastanova het volgende:
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp.
Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal ¤ 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van ¤ 28,90.
En dat terwijl ik ¤ 308 terug dien te krijgen.
Snapt u het nog?
Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden.
Inderdaad, zijn er eigenlijk wel Nederlandse online winkels die een beetje normale service verlenen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
doen banken zelden als het GEEN automatische incasso is, heb het ook een keer geprobeerd maar daar wordt heel moeilijk over gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kun je de afgeschreven bedragen niet bij de bank laten storneren?
Aannemen en afwachten of m'n geld alsnog terugkomt.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:01 schreef Marurk het volgende:
Wat doe je als ze morgen alsnog met dat kutding voor de deur staan?
Ik heb hem nog steeds..quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:06 schreef MeneerMuis het volgende:
Bankstel besteld in Februari, even voor de zekerheid nagevraagd bij de klantenservice of die in maart geleverd kon worden omdat ik dan ga verhuizen>
-knip-
- Dat kan helaas niet, want deze dag hebben we al volgeboekt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar als je het niet kunt betalen, moet je het gewoon niet kopen. Het bedrijf het kwalijk nemen dat het spullen verkoopt voor een bedrag wat blijkbaar allerlei idioten er voor over hebben is echt sneuquote:Op maandag 17 maart 2008 03:01 schreef Morwen het volgende:
Toegegeven als starter kom je een eind op krediet, alleen de rente is belachelijk. En dat weten ze alleen mensen willen of kunnen niet contant betalen. Uitzuigerij ten top en ze worden er slapend rijk van.
Op de keywords wehkamp en bestellen is dit topic het 4e resultaat in google, dus die kun je al in je zak steken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, nog maar weinig van gemerkt.
hehe mooi topic idd! maar wel fucked up voor je TSquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:22 schreef BolleSmurf het volgende:
Hulde !! Prachtig verhaalVooral het slot was spannend
Maar krijg je hem nu wel ofniet ?
Herkenbaarheid!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef Relneger18 het volgende:
wie bestelt er dan ook bij wehkamp. Het enige nut wat wehkampf voor mij had waren de lingeriefappagina's waar ik altijd stiekem naar keek toen ik 7 jaar was
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:53 schreef Beach het volgende:
Kasta schakel rechtbijstand in ofzo!
Ook daar ken ik de procedures van... Zou me misschien een week schelen qua geld teruggave.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:53 schreef Beach het volgende:
Kasta schakel rechtbijstand in ofzo!
Geloof me maar op m'n woord als ik zeg dat dat bij geen enkele klantenservice ook maar énigszins indruk maaktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Laat eens de woorden Radar of Kassa vallen
Tssssk, sinds wanneer ben jij zo preuts; als het niet smelt moet je drukkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:41 schreef Logician het volgende:
druk?iewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:
Anyway, back ontopic; zojuist via PM benaderd om te kijken of ik eventueel samen met Fok iets op kan/wil zetten om de Wehkamp op toch verdomd korte termijn pro-actief in beweging te krijgen....
Alex Brenninkmeijerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geloof me maar op m'n woord als ik zeg dat dat bij geen enkele klantenservice ook maar énigszins indruk maakt.
weet ik, maar ik bedoelde eigenlijk dat je die misschien ff een mailtje met de link naar dit topic moet mailenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geloof me maar op m'n woord als ik zeg dat dat bij geen enkele klantenservice ook maar énigszins indruk maakt.
Mooi, ik hoop dat de brakke website ook even aangepakt gaat worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:
Anyway, back ontopic; zojuist via PM benaderd om te kijken of ik eventueel samen met Fok iets op kan/wil zetten om de Wehkamp op toch verdomd korte termijn pro-actief in beweging te krijgen....
Consumentenbondquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Laat eens de woorden Radar of Kassa vallen
Consumentenbond is inderdaad de enige naam die nog énigszins indruk maakt bij de meeste klantenservices.quote:
Ik weet et...quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Consumentenbond is inderdaad de enige naam die nog énigszins indruk maakt bij de meeste klantenservices.
Maar dan ook pas zodra er daadwerkelijk iemand van de consumentenbond zélf contact opneemt.
En dat gaat uiteraard niet via de standaard (1elijns) consumentenlijn.
Naja, wat me tot nu toe nog het meest opvalt, is de brakheid en de fouten op de websites van de verschillende "consumentenondersteunende organisaties."quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet et...
Maar je kunt het altijd proberen en ik denk niet dat je de eerste bent met zo'n klacht over Wehkamp
quote:Op woensdag 19 maart 2008 06:49 schreef Neerio het volgende:
dreig met een advocaat en zeg dat je de chef wilt spreken
Wehkamp.nlquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:57 schreef Beach het volgende:
Laten we grindtegels naar Wehkamp sturen.
hoe vaak heb jij dit nou niet al gezegt beste vriend?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Sweet jesus wat een te lange OP!
Vanavond, als je ze probeert aan te trekken en je er achter komt dat de drie broeken 3 verschillende maten hebben, en er geen enkele fatsoenlijk past.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:28 schreef Thrilled het volgende:
Gisteravond rond half zeven 3 spijkerbroeken besteld, krijg net smsje van thuis dat ze zijn afgeleverd.. wanneer komen de problemen?
ik las botoxquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wou bijna mn xbox daar gaan bestellen
Net gepast, zitten goed, net geld overgemaaktquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vanavond, als je ze probeert aan te trekken en je er achter komt dat de drie broeken 3 verschillende maten hebben, en er geen enkele fatsoenlijk past.
Donequote:Op woensdag 19 maart 2008 17:12 schreef MrDice het volgende:
En dan zitten ze je op het Radar forum af te zeiken dat het verhaal te lang is![]()
Oh by the way, zijn [jullie] recent ook bezig (geweest) met de nieuwe VRS van [een bekende bank]?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Cool Wij bouwen dat soort dingen.
nou, misschien laten ze klanten vooruit betalen en houden dan het geld vast om leveranciers af te betalenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:15 schreef WebForce het volgende:
Wehkamp staat al meer dan een jaar te koop: oftwel is nagenoeg failliet... Snap niet dat ze het nog zo lang volhouden...
quote:En nu hop, naar het klokhuis forum, als een beetje tekst je al van slag brengt kun je beter de 2-zins-monologen daar gaan lezen.
Ze teren (volgens iemand van Lasercard) nog op al die afbetalingen uit de 'oude' tijd waar ze heeele hoge rentes mochten vragen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou, misschien laten ze klanten vooruit betalen en houden dan het geld vast om leveranciers af te betalen
Nope, niks mee te maken gehad.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh by the way, zijn [jullie] recent ook bezig (geweest) met de nieuwe VRS van [een bekende bank]?
Het ironische is dat er zelfs Google ads van Wehkamp leuk boven dit topic (en het gehele forum) bevinden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wehkamp.nl
Antwoordnummer 400
8000 XB Zwolle
Is het nog gratis ook.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
leuk voor je...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.![]()
Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja......) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Whaha da's wel top danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.![]()
Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja......) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Stel Ik wil een duur stuk hardware hebben (denk laptop/tv/videocamera etc) en ik kijk op tweakers.net.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Sowieso, alsof je geen recht op fatsoenlijke levering zou hebben op het moment dat een winkel goedkoop is. En kom op, we hebben het hier over de Wehkamp, niet de Alibabashop drie hoog achter.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Stel Ik wil een duur stuk hardware hebben (denk laptop/tv/videocamera etc) en ik kijk op tweakers.net.
Daar zie ik dat er 450 euro verschil zit tussen mijn lokale elektronica boer en de goedkoopste.
Nou ik gun het ze best hoor maar als ik kan kiezen houd ik die 450 toch liever in mijn eigen pocket.
Hehe dat is wel tof dat ze je toch netjes geholpen hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sowieso, alsof je geen recht op fatsoenlijke levering zou hebben op het moment dat een winkel goedkoop is. En kom op, we hebben het hier over de Wehkamp, niet de Alibabashop drie hoog achter.
Bek dicht, is net spannend aan het worden manquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef Knevelt het volgende:
kan dit topique niet dicht. Het staat echt voor niets in myactive
Stop maar. Iets versturen met Selectvracht is bij voorbaat al kansloos.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:23 schreef kastanova het volgende:
Selektvracht
I know, bij m'n vorige werkgever hadden we ze ook als bezorgdienst (+/- 100.000 pakketten op jaarbasis) enquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Stop maar. Iets versturen met Selectvracht is bij voorbaat al kansloos.
De verkeerde 2.1 set uiteraard... Nog een behoorlijke big ass doos voor zo'n klein kutsetje trouwensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Grote vraag is nu natuurlijk: Welke van de 2 sets zat er nou in de doos?
Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:26 schreef ThE_ED het volgende:
Bij selektvracht krijg je dan een pakketje tijdens kantooruren, ben je er niet krijg je een briefje in de bus dat ze het morgen were proberen. Tijdens kantooruren, en als je wilt bellen dat je liever een andere tijd hebt kan dat ook alleen tijdens kantooruren. Dus als je de volgende dag tijd hebt om ff te bellen is die dude al weer langsgeweest en heeft weer zo'n briefje in de bus gedouwd.
dat klopt wel... het is loon naar werken bij selectvracht en dat betekent zoveel mogelijk kwijt zien te raken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.
Dat werkt alleen bij incasso's en dus niet bij overboekingen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:19 schreef Cothen het volgende:
Ik laat altijd de incasso terugboeken als een bedrijf iets niet levert. Dan hangen ze snel genoeg aan de bel met de vraag waarom je de incasso hebt terug geboekt.
Idee voor jou TS?
Ik zou zelfs niet meer verbaasd opkijken als ook die handdoek niet heelhuids aankomt, maar ook in een kapotte verpakking o.i.d.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die handdoek al wel gehad ondertussen of niet?
Dat zou mijn volgende procedure zijn, ik bedoel: Daar heb je toch ook recht op?!
Ik begreep dat het een Wehkamp-handdoek was...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die handdoek al wel gehad ondertussen of niet?
Dat zou mijn volgende procedure zijn, ik bedoel: Daar heb je toch ook recht op?!
Jammer dat ze geen Wehkamp vlaggen hebben, dan hadden we die met z'n allen onder luid geschreeuw kunnen verbrandenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik begreep dat het een Wehkamp-handdoek was...
En ook nog eens reclame maken voor die lijers, dát ging me dan net weer even te ver.
Ik heb hem dus (tot 2 keer toe) vriendelijk maar beleefd geweigerd.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:37 schreef Seneca het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen Wehkamp vlaggen hebben, dan hadden we die met z'n allen onder luid geschreeuw kunnen verbranden
Natuurlijk, als je in een winkel verwijderingsbijdrage betaalt komt dat toch ook gewoon bij het bedrag op de kassa te staan?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef APK het volgende:
Weer zoiets: Drie weken geleden dus een tv gekocht, akkoord gegaan met het bedrag dat op het scherm stond en het geld overgemaakt.
Krijg ik nu opeens een acceptgiro dat ik nog 8¤ verwijderingsbijdrage moet betalen.
Ze moeten toch gewoon het hele bedrag tonen voor je op invoeren klikt en niet later komen zeiken?
Niet betalen dus?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef Seneca het volgende:
Natuurlijk, als je in een winkel verwijderingsbijdrage betaalt komt dat toch ook gewoon bij het bedrag op de kassa te staan?
Wat je ook doet, in godsnaam, annulleer NIET je bestelling!quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:04 schreef kastanova het volgende:
Word ik doorverbonden, hoor ik die vent zeggen "Nou, nog eentje en dan ga ik naar huis!"
Kasta: Nou, die ene dat zal ik dan zijn.
Knul: Blabla, excuses, blabla.
Kasta: Nah boeien, *verhaal uitlegt*
Knul: *Philips HTS 6510 voorstelt*
Kasta: Hmmmz, zit daar een USB-aansluiting op?
Knul: Oeh, geen idee... Dat moet ik even opzoeken...
*duurt een paar minuten*
Knul: Nou euuh, geen idee, ik ga het even navragen...
Nou kijk mensen, dat zijn de home cinema experts waar je wat aan hebt.
Knul even later: Yep, zit er op!
Kasta: *andere specificaties vraagt*
Knul: Nou, er zit een hele waslijst op! En hij is 40 euro duurder...
Kasta: Naja, ik neem aan dat jullie na dit kansloze geouwehoer met levertijden vast wel enigszins compensatie aanbieden?
Knul: Nou nee.
Kasta: Yeah right... Dus ik bestel na een week nutteloos wachten nu gewoon zonder morren een nieuwe duurdere waarna het geouwehoer opnieuw begint, daar komt het op neer?
Knul: Nou euuh, ik kan een extra cadeau meeleveren ter compensatie.
Kasta: Nou vertel, welk geweldig cadeau?
Knul: Een badhanddoek.
Kasta:. You're kidding right? Ik bestel voor enkele honderden euro's aan apparatuur, jullie zitten een week met de levertijd te kutten en ik heb uiteindelijk nog niks, vervolgens ben ik bereid nog een keer de gok te wagen, betaal daar notabene 40 euro extra voor en jij komt met een badhanddoek aanzetten
.
Knul: Nou eeuuuuuh...
Long story short, na een tijdje ouwehoeren mocht hij er na navraag maximaal nog een tientje af doen....
Kasta: Weet je wat? Ik bekijk even de recensies van dat ding en dan bepaal ik aan de hand daarvan wel of ik er op in ga en dan laat ik het je nog wel weten.
Knul: Ja, dat kan niet [insert blaatverhaal over voorraden, actieprijzen, etc]
Kasta: Geweldig verkoopverhaal, maar wat nu als ik nu ja zeg en het een kutding blijkt te zijn?
Knul: Dan kunt u hem kostenloos terugsturen!
Kasta: En wanneer heb ik hem?
Knul: Morgenmiddag wordt hij al bezorgd!
Kasta: Zozo... En dat kun je me vast wel garanderen dan?
Knul: ....Euuuh... Nou nee...
Kasta:.
Knul: Ik zet hem nu in het systeem en dan kunt u aan de hand van het ordernummer in uw online persoonlijke bestellingen vanavond na 21:00 bellen of hij morgenmiddag geleverd wordt!
Doe je goed dan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ja genoeg slechte ervaringen zo te horen !
Nou, ik denk niet dat als ik mijn review zou geven het me 250 euro gaat opleverenquote:Geachte M.A. Blokhuis,
Bedankt voor uw aankoop op Wehkamp.nl. Omdat wij én andere klanten benieuwd zijn naar uw ervaringen nodigen wij u uit om een review te schrijven.
Laat nu uw review achter en maak kans op 250.-.
quote:Wehkamp BV in Zwolle is marktleider op de Nederlandse thuiswinkelmarkt. Het bedrijf is uitgegroeid tot een toonaangevende, zeer succesvolle en innovatieve online retailer met een breed assortiment consumentenartikelen.
Voor onze afdeling TRC Functioneel beheer zoeken wij een:
FUNCTIONEEL BEHEERDER M/V
De functie:
Je behartigt de belangen van de interne- en externe klantcontactafdelingen en de ICT-afdelingen m.b.t. changeprocedures en incidentmanagement.
Je registreert en classificeert incidenten en wijzigingsverzoeken, tevens signaleer je trends en volgt en bewaakt de calls.
Jeetje, wat een trieste zooi. Ik heb er kostelijk om moeten lachen, maar het is gewoon kut.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef kastanova het volgende:
Ook grappig trouwens...
Ik had het er toch over dat ik gezien mijn huidige ervaring en functie heel wat zou kunnen verbeteren wat betreft de procedures e.d. bij de Wehkamp klantenservice?
Nou, kennelijk denken zij daar exact hetzelfde over; gisteren kreeg ik namelijk de volgende vacature gemaild:
[..].
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef kastanova het volgende:
Ook grappig trouwens...
Ik had het er toch over dat ik gezien mijn huidige ervaring en functie heel wat zou kunnen verbeteren wat betreft de procedures e.d. bij de Wehkamp klantenservice?
Nou, kennelijk denken zij daar exact hetzelfde over; gisteren kreeg ik namelijk de volgende vacature gemaild:.
Ze sturen het iig naar iemand die ervaring met de procedures heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef kastanova het volgende:
Ook grappig trouwens...
Nou, kennelijk denken zij daar exact hetzelfde over; gisteren kreeg ik namelijk de volgende vacature gemaild:
[..].
Dat meen jequote:Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Semargofni het volgende:
Lolz staat er op hun site dat ze de thuis winkel award 2008 gewonnen hebben![]()
Stom van je eigen watquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:24 schreef Revenge2005 het volgende:
ook wel deels je eigen schuld he TS , ik weet niet wat je precies moet betalen
Maar rond de 400/600 euro zo even overmaken is ook wel deels stom van je eigen
Je krijgt een acceptgiro en die betaal je, hoezo eerst leveren en achteraf betalen?quote:ik snap wel dat je het direct geleverd moet hebben , maar dat kunnen ze ook wel als je achteraf betaalt , en dan betaal je gewoon wanneer het jou uitkomt ( nouja iig als je product er is)
Dus TS is fout bezig omdat de Wehkamp niet weet waar ze mee bezig zijn?quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:24 schreef Revenge2005 het volgende:
ook wel deels je eigen schuld he TS , ik weet niet wat je precies moet betalen
Maar rond de 400/600 euro zo even overmaken is ook wel deels stom van je eigen
ik snap wel dat je het direct geleverd moet hebben , maar dat kunnen ze ook wel als je achteraf betaalt , en dan betaal je gewoon wanneer het jou uitkomt ( nouja iig als je product er is)
Ze kunnen Kasta nog een badhanddoek aanbiedenquote:Door dit soort geklungel het vertrouwen van de consument verliezen is zo ongeveer het ergste wat je als bedrijf kan doen... het (terug)winnen van dit vertrouwen is namelijk een stuk moeilijker.
Er stond vandaag de hele dag een banner voor een 106cm Panasonic plasma-tv voor 699¤ op fok, dus dit topic krijgt nog wel een tweede deel.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wou m'n xbobx daar bestellen maar toch maar niet gedaan door dit topiquetopic
koop dan een ps3quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wou m'n xbobx daar bestellen maar toch maar niet gedaan door dit topique
Emigreer?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
En zowaar! Ik heb m'n geld terug.
Het duurt ff en kost een paar belletjes maar dan heb je ook wat.
Wel een beetje jammer dat die teringlijers van de Wehkamp me nu nog regelmatig foldertjes toe blijven sturen zodat ik nog regelmatig aan die kutwinkel herinnerd word.
Hier zetten ze het gewoon vóór de deur, en dan sturen ze een kwartier later hun neefje om je pakket te jatten. Vervolgens krijg jij niks, is het volgens selektvracht bezorgd, en moet je heel veel moeite doen je geld terug te krijgen. Rembours ftw.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.
Kun je niet een paar handdoeken bestellen van die vier euro die nog op je tegoed staat?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
En zowaar! Ik heb m'n geld terug.
Het duurt ff en kost een paar belletjes maar dan heb je ook wat.
Wel een beetje jammer dat die teringlijers van de Wehkamp me nu nog regelmatig foldertjes toe blijven sturen zodat ik nog regelmatig aan die kutwinkel herinnerd word.
Ja maar die LCD van toen dat is ons mooi door de neus geboord.quote:Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn toch een paar fokkers die maar mooi een gratis printer hebben gekregen van de Wehkamp! Topbedrijf
Ja printers zijn echt top off the bill, die dingen krijg je gratis bij de inktpatronen.quote:Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn toch een paar fokkers die maar mooi een gratis printer hebben gekregen van de Wehkamp! Topbedrijf
Kun je via je bank bewijzen door ze te vragen een bevestiging naar je te sturen via welke betaalmethode die betaling voldaan is (maar wehkamp zou volgens mij dit ook op moeten kunnen zoeken). Aangezien jij via ideal betaald hebt, heb je zelf geen bedrag ingevuld en moet dat bedrag door de site gegenereerd zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:26 schreef nielojram het volgende:
*knip*
Dit heb ik teruggeschreven:quote:Geachte , mevrouw nielojram (opm v.mij: interssante punctuatie)
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas komt u niet in aanmerking voor de korting. De besteldatum ligt hiervoor buiten de actieperiode.
Met vriendelijke groet,
Els Kropsla (ter bescherming van de mevrouw is dit een gefingeerde naam)
Klantenservice Wehkamp.nl
quote:Geachte mevrouw Kropsla.
Hartelijk dank voor uw "coulance".
Dank heb ik nu een volgende verzoek: wilt u alstublieft mijn rekening bij Wehkamp opheffen of desnoods blokkeren?
Eer gaat naar mijn zin iets teveel mis en ik wil niet het risico lopen dat ik in de toekomst door mijn of andermans toedoen ooit nog eens met onduidelijke rekeningen van Wehkamp word geconfronteerd. Deze eerste ervaring was mij iets te spannend, en ik wilde het hier maar bij laten.
Alvast vriendelijk dank.
N. F#$%#@@!!s
----- Original Message -----
From: Wehkamp Klantenservice
To: @##$%#@
Sent: Friday, May 16, 2008 2:33 PM
Subject: Re: Klantnummer: %$$$#@!!!@! (KMM%^$#&@!@KM)
Geachte heer, mevrouw F*#$%#^s
De kortingsvierdaagse was van 10 tot en met 13 april. De door u genoemde LCD TV behoorde tot de 10 superaanbiedingen. U bestelde echter pas telefonisch op 14 april, vandaar dat u ook geen orderbevestiging heeft ontvangen. Uit coulance hebben wij toch het prijsverschil a 150,00 euro voor u in mindering gebracht. Uw saldo is nu nul. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Ellen Slopkra
Klantenservice Wehkamp.nl
Goed nieuws.quote:
Veel bedrijven die mail verkeer met klanten hebben gebruiken gefingeerde namenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Misschien is het wel even aardig om die achternaam van 'Els' weg te halen daar onderin, want zij kan verder ook niets doen aan die administratieve chaos.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Misschien is het wel even aardig om die achternaam van 'Els' weg te halen daar onderin, want zij kan verder ook niets doen aan die administratieve chaos.
Nou?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:17 schreef Pumz het volgende:
Zo om 20:00 maar eens bellen (in de drukte natuurlijk) en zien wat ze te vertellen hebben.
Whehehe, had ik die baan nou maar aangenomen, dan had jij gewoon je cadeau gehad zaterdagquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef Pumz het volgende:
Ze hadden inmiddels mijn order gevonden, maar de betaling was nog nergens te vinden![]()
Ofwel, volgens haar was er geen kans dat ik het cadeau voor mn pa morgen (vandaag dus) in huis zou hebbenEr was ook niets tegen in te brengen. Opvallend was dat ze me wel wist te vertellen dat mijn betaling geen (automatisch) betalingskenmerk van IDEAL had meegekregen, en daarom niet te traceren was. Dus ik vraag hoe ze wist dat mijn betaling geen betalingskenmerk had meegekregen...
Bleek een moeilijke vraag te zijnIk kreeg even de indruk dat wanneer ze me deze info weten te geven, ze ook wel weten dat dat dus mijn betaling is, maar dat was te simpel gedacht
![]()
Heb nog even gevraagd hoe zij dan denken dat dit opgelost gaat worden? Na wat gestotter wist ze me te vertellen dat ik in ieder geval maar even een printscreen van het afschrift moest toemailen. Dus dat doen we dan maar![]()
Ik kreeg overigens een nuchterder persoon aan de lijn dan de 3 die ik eerder op de dag sprak, waarbij ik de indruk kreeg dat ik tegen een muur praatte. Blijft een pauperbedrijfnu heb ik geen cadeau
Heb er 1 bij de mediamarkt gehaald... Daar zitten schermen met de wehkamp prijs zodat ik hem uiteindelijk nog daadwerkelijk goedkóper dan bij de wehkamp meekreegquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:16 schreef Moozzie het volgende:
Heb je ondertussen je zetje al binnen?
Helaas!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:57 schreef Johnnn het volgende:
Wat een verhaal! Ik heb het vol ongeloof gelezen.
Mocht je trouwens Wehkamp terug willen naaien, bestel gewoon een gratis laptoptas!![]()
quote:U mag niet alleen het gratis geschenk bestellen.
Wehkamp is de grootste kredietverstrekker (voor pl's) van Nederland...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Lenen bij Wehkamp? Bestaat dat ook al?!
Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hmmz, ff teruglezen morgen, denk na pagina 1 dat ik niet echt een Wehkamp klant ga worden..
Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:quote:Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst, betaald via Ideal, maar toen dat succesvol afgerond was sprong het scherm terug naar mijn winkelwagentje. Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening, maar de bestelling is niet geplaatst, althans niet terug te vinden. Het bewijs is hier te vinden: http://link.jpg Ben ik te ongeduldig of is er iets mis? Er is namelijk ook geen bevestiging in de mail gekomen ofzo.. Bedankt alvast.
* Zucht *quote:Geachte heer ** (<-- De naam was ook nog fout trouwens, tussenvoegsel door hun vergeten..)
Op dit moment hebben wij geen betaling van u ontvangen . ( ideal)
Volgens onze gegevens staat er geen bestelling voor u genoteerd. Er is kennelijk iets mis gegaan.
Uw bestelling ligt ongetwijfeld nog in uw winkelwagentje en deze heeft u vergeten alsnog te bevestigen.
Om uw bestelling opnieuw te plaatsen kunt u op de volgende link klikken:
http://www.wehkamp.nl/w2/Default.aspx
U kunt onder Mijn wehkamp.nl altijd direct uw bestelling nakijken. Klik hiervoor op de volgende link: http://www.wehkamp.nl/w2/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx
Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u zich via de onderstaande regel aanmelden: https://www.wehkamp.nl/w2/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
whahahahaha, geweldigquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:59 schreef kastanova het volgende:
Zowaar een brief van de wehkamp in de bus zojuist!.
Ik helemaal blij, gaat er kennelijk toch nog wel íets goed bij dat bedrijf en heb ik nu vast m'n "doe alsjeblíeft m'n geld terug"-formulier opgestuurd gekregen...
...Blijkt het slechts een reclameboekje te zijn...
Je kunt zeggen over dat kutbedrijf wat je wilt, maar sarcastische humor bezitten ze.
Ah, de PR-afdeling komt meeposten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:37 schreef Spike1506 het volgende:
Me vriendin heeft er ooit een laptop besteld zonder problemen. Dus niet iedereen heeft kut ervaringen met Wehkamp.
Ik zeg alleen dat het ook goed kan gaan, natuurlijk is Wehkamp verder een k*t bedrijf dat veelste hoge rentes vraagt voor afbetalingen..quote:
Het punt was dat je gewoon wil betalen en de kans niet krijgt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:51 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het ook goed kan gaan, natuurlijk is Wehkamp verder een k*t bedrijf dat veelste hoge rentes vraagt voor afbetalingen..
Jij betaalt liever 50 euro meer voor exact hetzelfde ding?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Jij denkt dat ie je deze vraag gaat beantwoorden? Na een jaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
Jij betaalt liever 50 euro meer voor exact hetzelfde ding?
best kans dat hij het doetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie je deze vraag gaat beantwoorden? Na een jaar?
Dacht 't niet ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |