quote:Wehkamp BV in Zwolle is marktleider op de Nederlandse thuiswinkelmarkt. Het bedrijf is uitgegroeid tot een toonaangevende, zeer succesvolle en innovatieve online retailer met een breed assortiment consumentenartikelen.
Voor onze afdeling TRC Functioneel beheer zoeken wij een:
FUNCTIONEEL BEHEERDER M/V
De functie:
Je behartigt de belangen van de interne- en externe klantcontactafdelingen en de ICT-afdelingen m.b.t. changeprocedures en incidentmanagement.
Je registreert en classificeert incidenten en wijzigingsverzoeken, tevens signaleer je trends en volgt en bewaakt de calls.
Jeetje, wat een trieste zooi. Ik heb er kostelijk om moeten lachen, maar het is gewoon kut.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef kastanova het volgende:
Ook grappig trouwens...
Ik had het er toch over dat ik gezien mijn huidige ervaring en functie heel wat zou kunnen verbeteren wat betreft de procedures e.d. bij de Wehkamp klantenservice?
Nou, kennelijk denken zij daar exact hetzelfde over; gisteren kreeg ik namelijk de volgende vacature gemaild:
[..].
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef kastanova het volgende:
Ook grappig trouwens...
Ik had het er toch over dat ik gezien mijn huidige ervaring en functie heel wat zou kunnen verbeteren wat betreft de procedures e.d. bij de Wehkamp klantenservice?
Nou, kennelijk denken zij daar exact hetzelfde over; gisteren kreeg ik namelijk de volgende vacature gemaild:.
Ze sturen het iig naar iemand die ervaring met de procedures heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef kastanova het volgende:
Ook grappig trouwens...
Nou, kennelijk denken zij daar exact hetzelfde over; gisteren kreeg ik namelijk de volgende vacature gemaild:
[..].
Dat meen jequote:Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Semargofni het volgende:
Lolz staat er op hun site dat ze de thuis winkel award 2008 gewonnen hebben![]()
Stom van je eigen watquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:24 schreef Revenge2005 het volgende:
ook wel deels je eigen schuld he TS , ik weet niet wat je precies moet betalen
Maar rond de 400/600 euro zo even overmaken is ook wel deels stom van je eigen
Je krijgt een acceptgiro en die betaal je, hoezo eerst leveren en achteraf betalen?quote:ik snap wel dat je het direct geleverd moet hebben , maar dat kunnen ze ook wel als je achteraf betaalt , en dan betaal je gewoon wanneer het jou uitkomt ( nouja iig als je product er is)
Dus TS is fout bezig omdat de Wehkamp niet weet waar ze mee bezig zijn?quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:24 schreef Revenge2005 het volgende:
ook wel deels je eigen schuld he TS , ik weet niet wat je precies moet betalen
Maar rond de 400/600 euro zo even overmaken is ook wel deels stom van je eigen
ik snap wel dat je het direct geleverd moet hebben , maar dat kunnen ze ook wel als je achteraf betaalt , en dan betaal je gewoon wanneer het jou uitkomt ( nouja iig als je product er is)
Ze kunnen Kasta nog een badhanddoek aanbiedenquote:Door dit soort geklungel het vertrouwen van de consument verliezen is zo ongeveer het ergste wat je als bedrijf kan doen... het (terug)winnen van dit vertrouwen is namelijk een stuk moeilijker.
Er stond vandaag de hele dag een banner voor een 106cm Panasonic plasma-tv voor 699¤ op fok, dus dit topic krijgt nog wel een tweede deel.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wou m'n xbobx daar bestellen maar toch maar niet gedaan door dit topiquetopic
koop dan een ps3quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wou m'n xbobx daar bestellen maar toch maar niet gedaan door dit topique
Emigreer?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
En zowaar! Ik heb m'n geld terug.
Het duurt ff en kost een paar belletjes maar dan heb je ook wat.
Wel een beetje jammer dat die teringlijers van de Wehkamp me nu nog regelmatig foldertjes toe blijven sturen zodat ik nog regelmatig aan die kutwinkel herinnerd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |