abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 03:01:43 #101
84524 Morwen
I got life
pi_57425456
Wehkramp

Hoeveel dagen ik wel niet op een kale vloer heb moeten slapen en maar wachten. Bankstellen zonder speciale behandeling, onvolledige eethoeken. Meerdere malen. Mij zijn ze kwijt als klant.

Toegegeven als starter kom je een eind op krediet, alleen de rente is belachelijk. En dat weten ze alleen mensen willen of kunnen niet contant betalen. Uitzuigerij ten top en ze worden er slapend rijk van. Beter kijk je online op sites als marktplaats ofzo, zeker als starter.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 17 maart 2008 @ 03:08:20 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_57425471
Effe een tvp om morgen bij te lezen.

Mijn tv is inmiddels binnen, maar die website is zwaar incest, om maar niet over de chagrijnige huiswijven bij de klantenservice te spreken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57429427
quote:
Op maandag 17 maart 2008 03:01 schreef Morwen het volgende:
Toegegeven als starter kom je een eind op krediet, alleen de rente is belachelijk. En dat weten ze alleen mensen willen of kunnen niet contant betalen. Uitzuigerij ten top en ze worden er slapend rijk van.
Sorry maar als je het niet kunt betalen, moet je het gewoon niet kopen. Het bedrijf het kwalijk nemen dat het spullen verkoopt voor een bedrag wat blijkbaar allerlei idioten er voor over hebben is echt sneu
  maandag 17 maart 2008 @ 12:19:30 #104
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_57429617
Tja moet je je electronica maar bij een winkel kopen ipv altijd maar voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten.
geen medelijden.
Life never gets darker then midnight
pi_57448517
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou, nog maar weinig van gemerkt .
Op de keywords wehkamp en bestellen is dit topic het 4e resultaat in google, dus die kun je al in je zak steken.
pi_57448885
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:22 schreef BolleSmurf het volgende:
Hulde !! Prachtig verhaal Vooral het slot was spannend Maar krijg je hem nu wel ofniet ?
hehe mooi topic idd! maar wel fucked up voor je TS
I'm not the man you think I am!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:57:20 #107
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_57448961
Ach-en-Wehkamp dus allemaal weer.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:25:05 #108
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_57449488
wie bestelt er dan ook bij wehkamp . Het enige nut wat wehkampf voor mij had waren de lingeriefappagina's waar ik altijd stiekem naar keek toen ik 7 jaar was .
pi_57449562
Hoezo lange OP..


Maare heb je m nu of niet?
pi_57449861
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef Relneger18 het volgende:
wie bestelt er dan ook bij wehkamp . Het enige nut wat wehkampf voor mij had waren de lingeriefappagina's waar ik altijd stiekem naar keek toen ik 7 jaar was .
Herkenbaarheid!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_57461438
Oh for crying out loud... Alsof deze week niet nóg kutter kon worden.

We waren inmiddels 5 dagen verder maar (uiteraard . ) nog steeds geen geld gezien.
Dus zoals reeds voorgenomen op de dag dat het me toegezegd werd ( .² ) weer even contact opgenomen met de klantenservice.

Na (uiteraard . ³ ) weer 25 minuten in de wacht gestaan te hebben, konden we starten met de onderstaande, geweldige dialoog:

Kasta: Ja hoi, ik zal je matsen en je de gehele voorgeschiedenis besparen, maar zou je even willen kijken waarom ik m'n geld nog niet heb?
Miep: Nou meneer, ik zie dat het geld de 14e reeds overgemaakt is dus u zou het moeten hebben! Kan ik u dan nog ergens anders mee van dienst zijn? .
Kasta: Nou mevrouw, ik werk toevallig zelf bij [een bank] en ondanks het feit dat Equens in het weekend geheel stilligt zou ik dan vandaag toch echt m'n geld al gehad moeten hebben .
Miep: *Stotter*stotter*... Euuuh, wacht... Ik moet even het 1 en ander nakijken...

Waarna er nog af en toe gestotter terugkeerde maar volledige volzinnen waren even een minuutje of 2 onmogelijk....

Kasta: Nou, weet je wat... Ik zal je alsnog de samenvatting geven . *uitleg over leverbare/niet leverbare/sneller leverbare/uiteindelijk niet leverbare producten geeft*
Miep: Dat is wel heel vreemd! . Dat heb ik nog nooit meegemaakt?!
Kasta: Dat hoor ik vreemd genoeg opvallend vaak als ik met jullie bel.
Miep: Maar u had 2 home cinema sets besteld begrijp ik?
Kasta: . ... ...Nou nee... Dat verhaal dan ook maar even... Die 2e werd me dus door 1 van jullie "specialisten" aangeraden... Zou exact dezelfde zijn, maar dan duurder .
Miep: Ja, die zie ik inderdaad staan als bestelling!
Kasta: . You're kidding right... Er bleek namelijk geen ene reet van zijn "productadvies" en de productomschrijving op jullie site te kloppen. Ik weet niet in hoeverre jij je verdiept hebt in dergelijke setjes, maar een 5.1 en 2.1 is toch echt een verschil van een paar boxjes. Dus heb ik dezelfde avond nog teruggebeld om de gehele boel te annuleren aangezien ik het gehele geouwehoer nogal spuugzat was.
En tóen werd me dus gezegd dat alles geannuleerd zou worden en ik binnen 5 dagen m'n geld terug zou hebben.

Miep: ....
Kasta: Lukt het?
Miep: Euuh nou, er is kennelijk iets misgegaan...
Kasta: Joh, je meent het .
Miep: Euh ja... Het product is namelijk nooit geannuleerd...
Kasta: Oh for fucks sake... Dat zou die knul die avond direct doen!
Miep: Tja, dat is kennelijk misgegaan, het product is de volgende dag nog verstuurd.
Kasta: Euh... Wacht even hoor... De volgende dag al verstuurd? Dan zou ik hem toch uiterlijk maandag al gehad moeten hebben.

En ah, daar was het welbekende gestotter weer en na enige lichtelijke paniek en systeemgeratel kwam de volgende, ronduit verrassende en vernieuwende reactie! .

Miep: Nou meneer, kennelijk is er iets misgegaan bij het versturen...
Kasta: . . .
Miep: Tja, er was iets mis met de verpakking (wtf?!) en het product is kennelijk nooit verstuurd...
Kasta: Echt serieus... Wat gebeurt er in godsnaam allemaal bij jullie?! Naja, 1 troost; hoef ik dat ding in ieder geval niet terug te sturen.
Miep: Nou euuh, het is mogelijk dat hij alsnog geleverd wordt.
Kasta: Nou nee, dacht het niet... Zorg jij dan maar direct dat het geannuleerd wordt.
Miep: Ja dat kan niet.
Kasta: Euuh, het product is nog niet onderweg en het geld is ook nog niet onderweg naar mij, dan moet dat toch niet zo'n probleem zijn lijkt me?!
Miep: Nou... Als het ene depot aan het andere levert, dan kan het zijn dat zíj hem alsnog naar u versturen.
Kasta: Houd dat tegen dan!
Miep: Tja, dat kan niet, daar kan ik op geen enkele manier tussenkomen.
Kasta: *Sigh*

Even terug naar de beginvraag dan maar...

Kasta: Ok, even weet terug naar het begin; wanneer krijg ik m'n geld terug?
Miep: Als u het product teruggestuurd heeft.
Kasta: WTF?! Wanneer krijg ik het product dan?!
Miep: Tja, dat weet ik niet... Het is namelijk niet 100% zeker dat het product alsnog geleverd wordt.

*Okay... Adem in, adem uit... Die mevrouw kan er ook niks aan doen dat ze voor zo'n incompetente organisatie werkt dus kwaad worden op haar heeft weinig nut...*

Kasta: Nou mevrouw, ik probeer kalm te blijven en in oplossingen te denken, maar jullie maken het me niet makkelijk... Even samenvattend: Alle beloftes en toezeggingen die jullie me gedaan hebben waren dus eigenlijk heel cru gezegd allemaal leugens?
Miep: Nou, er is inderdaad behoorlijk wat misgegaan...
Kasta: Naja, kan ik jullie állemaal vergeven, ik ben echt de moeilijkste niet.. Maar ik heb jullie 5 maart geld voor een product gegeven... Dat wil ik terug... Maar dat kan dus alleen als het ruim vantevoren geannuleerde product alsnog geleverd wordt?
Miep: Dat klopt.
Kasta: Maar het is dus niet eens zeker dat het uberháupt geleverd wordt?
Miep: Dat klopt.
Kasta: Maar je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat dit een nogal uitzichtloze situatie wordt? Dus in feite moet ik gewoon bidden dat ik m'n geld ooit nog terugzie aangezien jullie procedures totaal los van elkaar staan?
Weet je wat? Ik vind persoonlijk dat ik begripvol genoeg ben geweest... Hebben jullie een escalatieafdeling? Een coulanceafdeling?! Desnoods slechts een klachtenafdeling?!?!


Miep: U spreekt op dit moment met de klachtenafdeling meneer.
Kasta: . En wat kun jij dan voor me betekenen?
Miep: Nou, ik kan u eventueel als het product terug is ( . ) en u het geld terug heeft ( . ) een product toesturen als tegemoetkoming.
Kasta: Oh nee hé... Laat me raden; een badhanddoek? .
Miep: Inderdaad meneer...

Kasta: Jezus... Mooi geweest nu... Ik begreep de vorige keer dat jullie wanneer iemand zijn geld terug wil een verzoek naar de financiele afdeling sturen hé?

Miep: Klopt.
Kasta: Nou, ik zou zeggen, doe mij een plezier en stuur dat verzoek dan vast!
Miep: Kan ik wel doen, maar dat verzoek wordt toch afgekeurd omdat u uw product nog niet teruggestuurd heeft. We gaan geen geld teruggeven terwijl u het product nog heeft.
Kasta: IK HEB GEEN PRODUCT EN IK GA HET WAARSCHIJNLIJK OOK NOOIT KRIJGEN! Desnoods stuur je een deurwaarder achter me aan als ik het krijg en niet terugstuur. Jezus, ik moet maar blind op jullie blijven vertrouwen terwijl ik al tig keer genaaid ben, maar een beetje vertrouwen in jullie klanten is niet mogelijk?! Vind je het nu zelf ook niet een keer mooi geweest wat betreft zaken die falikant misgaan bij jullie?
Miep: Ja okay, maar dat weet de financiele afdeling niet.
Kasta: Maar dat weet jij toch! Meldt het er dan bij!
Miep: Ik kan geen aantekeningen er bij zetten, dus het zal waarschijnlijk gewoon afgekeurd worden.

Okay, toen kwam toch echt het besef dat bij de Wehkamp geen ruimte is voor ook maar énige logica of klantgerichtheid en dat ik kon gaan lullen als Brugman maar toch geen ene reet verder kwam.

Kasta: Okay, hoe gaan we dit volgens jullie procedures doen?
Miep: Nou, ik kan u een brief toezenden. Als u vervolgens een week of 2 afwacht of het product alsnog komt... Komt het niet, dan kunt u op die brief invullen dat u geen product ontvangen heeft en krijgt u het tegoed weer op uw wehkamp account.
Kasta: Geloof me, ik wil het toch écht niet op m'n wehkamp account, ik wil het gewoon terug op m'n rekening en dat zul jij inmiddels ook begrijpen.
Miep: Tja, dat kan niet... Het kan alleen als tegoed.
Kasta: Laat me raden... En dan moet ik weer met jullie bellen om het geld terug te vragen, dan wordt me vervolgens gemeld dat ik het pas 5 dagen later op m'n rekening krijg en vanaf dat moment is het gewoon bidden dat het deze keer wel terug krijg?!
Miep: ....
Kasta: Dus 2 weken afwachten of ik het product uberhaupt nog krijg, een week wachten tot de brief behandeld is, vervolgens het tegoed bijgeschreven is op m'n account en vervolgens weer met jullie bellen om daarna nog 5 dagen te wachten tot ik het geld daadwerkelijk terug heb op m'n rekening?! Dan ben ik een maand verder! Als deze keer tenminste wél alles goed gaat! En dat terwijl ik inmiddels al tig keer voorgelogen ben en tot nu toe daadwerkelijk álles misging.
Miep: Meer kan ik helaas ook niet doen meneer.

Echt serieus... Dat een relatief gezien toch vrij grote organisatie als de Wehkamp zó incompent is en zó ronduit belachelijk met hun klanten opgaat.
Het lijkt goddomme wel een godsgruwelijke beroerd uitgevoerde Monty Python sketch .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57462429
pi_57462998
Holy crap, dit verzin je toch gewoon niet?

Nou, één ding weet ik wel: Ik ga in ieder geval never-nooit-niet iets bij Wehkamp bestellen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57463138
Kasta schakel rechtbijstand in ofzo!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:08:00 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_57463484


Maak er maar een serie van zodat het de eerste hit op google wordt als je 'wehkamp' intiept.
Wat een verschrikkelijk incompetente teringzooi daar.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:08:33 #116
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57463505
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:53 schreef Beach het volgende:
Kasta schakel rechtbijstand in ofzo!
Zou ik iig ook doen!
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57463515
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:53 schreef Beach het volgende:
Kasta schakel rechtbijstand in ofzo!
Ook daar ken ik de procedures van... Zou me misschien een week schelen qua geld teruggave.

Nah, dan pak ik het liever grootser aan... Alle mogelijke belangenorganisatie inschakelen en er zoveel mogelijk ruchtbaarheid/publiciteit aan geven.

Een idealist zou ik mezelf niet snel noemen, maar voorkomen dat niemand anders nog met deze beschamend slecht georganiseerde oplichters te maken krijgt is een mooi streven.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57463549
Kunnen we mooi samen in Kassa

ps: ijsblokje???
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:16:37 #119
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57463720
Laat eens de woorden Radar of Kassa vallen
pi_57464016
TVP, leesvoer voor later .
pi_57464135
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Laat eens de woorden Radar of Kassa vallen
Geloof me maar op m'n woord als ik zeg dat dat bij geen enkele klantenservice ook maar énigszins indruk maakt .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57464342
Idd...
pi_57464392
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:10 schreef Logician het volgende:
ps: ijsblokje???
Ik druk er net 1 uit .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57464413
druk? iewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!
pi_57464509
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:41 schreef Logician het volgende:
druk? iewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!
Tssssk, sinds wanneer ben jij zo preuts; als het niet smelt moet je drukken .

Anyway, back ontopic; zojuist via PM benaderd om te kijken of ik eventueel samen met Fok iets op kan/wil zetten om de Wehkamp op toch verdomd korte termijn pro-actief in beweging te krijgen... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57464517
pi_57464533
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:

Anyway, back ontopic; zojuist via PM benaderd om te kijken of ik eventueel samen met Fok iets op kan/wil zetten om de Wehkamp op toch verdomd korte termijn pro-actief in beweging te krijgen... .
succes!!
pi_57464551
Shit hey wat een klote zooi daar. Heb er wel eens wat besteld maar ook niet meer dan wat kleding. Nu zat ik er laatst over te denken om een lcd tv aan te schaffen, wehkamp is wel cheap maar na dit gelezen te hebben pas ik maar .
pi_57464571
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geloof me maar op m'n woord als ik zeg dat dat bij geen enkele klantenservice ook maar énigszins indruk maakt .
Alex Brenninkmeijer
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:51:12 #130
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57464638
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geloof me maar op m'n woord als ik zeg dat dat bij geen enkele klantenservice ook maar énigszins indruk maakt .
weet ik, maar ik bedoelde eigenlijk dat je die misschien ff een mailtje met de link naar dit topic moet mailen )
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:59:21 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_57464841
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:


Anyway, back ontopic; zojuist via PM benaderd om te kijken of ik eventueel samen met Fok iets op kan/wil zetten om de Wehkamp op toch verdomd korte termijn pro-actief in beweging te krijgen... .
Mooi, ik hoop dat de brakke website ook even aangepakt gaat worden.

Je bestelt een tv, klikt op 'next' verwacht een Ideal betaalscherm en, euh, niks.
Dan denk je: 'Krijg ik dat ding nu wel of niet'
Bellen: 'Toets nu uw klantnummer in.'
'Huh? Klantnummer? Dat heb ik helemaal niet.'
Na enige tijd wordt dan de verbinding door de computer verbroken omdat je geen klantnummer ingetoetst hebt.

Anyway, heb geen zin om ook een lang lulverhaal te tiepen, maar die website is volgens mij door een incestzwollenaar in elkaar gedraaid en de kinderen die hij met zijn zusje geproduceert heeft zitten daar achter de telefoon.

Bezorgen, ook zoiets.
Bel dit-en-dat nummer om een afspraak voor bezorging te maken.
Computerstem: 'Uw tv wordt over twee dagen tussen 09.00u en 11.00u geleverd.'

Als je dan belt om te zeggen dat je 's morgens moet werken blijkt het niet mogelijk om 's middags te laten bezorgen.
Wat is dan het fucking nut van een bezorgafspraak?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57464858
ik heb ongeveer hetzelfde mee gemaakt had een psp spel besteld genaamd '' ssx on tour'' zou paar dagen duren ik week wachten ofzo, toen vond ik het wel welletjes en ging ik eens opbellen ja het duurt een paar dagen langer na een paar dagen was hij weer uit gesteld toen heb ik hem bij wehkamp laten cancellen en bij bol.com besteld en kreeg ik hem in 3 dagen binnen ofzo ze deden trouwens ook moeilijk over het terug sturen van mijn geld

samenvatting: klote wehkamp
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_57465228
Kasta, ik moet lachen om de soap, maar ik zou gruwelijk balen als ik in jouw schoenen stond. Ben echt razend benieuwd wanneer je wat krijgt (geld? installatie? of 2 installaties? deurwaarder voor het betalen van 2 installaties die je al lang hebt geretourneerd?)

Sterkte.

En bedankt voor de waarschuwing
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57466477
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Laat eens de woorden Radar of Kassa vallen
Consumentenbond
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57466523
Zo. De eerste stappen zijn alvast gezet:

Tros Radar

En kassa

En godskollere, wat een kutforum heeft Kassa zeg... M'n openingspost zoals hij in dit topic staat was te groot om in 1 keer te posten, daar doe ik het dus maar in etappes .
Alsof ze nog in het 56k tijdperk leven ofzo .

Thuiswinkel.org (Geschillencommissie/branchevereniging voor webwinkels) heeft ook reeds een mail te pakken, dus nu is het even afwachten.

Verzoekje aan de mensen met een kassa- of radarforum account; roep even hoe gelijk ik heb en hoe kut de wehkamp precies is enzo...
Komt het wat meer in de spotlights te staan allemaal .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57466561
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Consumentenbond
Consumentenbond is inderdaad de enige naam die nog énigszins indruk maakt bij de meeste klantenservices.
Maar dan ook pas zodra er daadwerkelijk iemand van de consumentenbond zélf contact opneemt.

En dat gaat uiteraard niet via de standaard (1elijns) consumentenlijn.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57466739
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Consumentenbond is inderdaad de enige naam die nog énigszins indruk maakt bij de meeste klantenservices.
Maar dan ook pas zodra er daadwerkelijk iemand van de consumentenbond zélf contact opneemt.

En dat gaat uiteraard niet via de standaard (1elijns) consumentenlijn.
Ik weet et...

Maar je kunt het altijd proberen en ik denk niet dat je de eerste bent met zo'n klacht over Wehkamp
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57466860
Damn kasta, klote voor je. Hopelijk gaat Rader/Kassa ermee aan de slag, kunnen we lachen!
pi_57466962
Damn Dat lijkt me echt te erg. Hoop dat het nog lukt allemaal van dit is echt te triest
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57467223
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik weet et...

Maar je kunt het altijd proberen en ik denk niet dat je de eerste bent met zo'n klacht over Wehkamp
Naja, wat me tot nu toe nog het meest opvalt, is de brakheid en de fouten op de websites van de verschillende "consumentenondersteunende organisaties."

Ik bedoel, best fijn dat ze ook eindelijk de weg naar het www hebben gevonden, maar come on.
Dat forum van kassa is ronduit achterhaald en beperkt.
Maximaal +/- 250 karakters per post/topic, kom op zeg .

En bij het consumentbondforum kun je je, naast het feit dat er zelfs in het registratiescherm al typo's staan, niet eens succesvol registreren aangezien de activatiemail nooit verstuurd wordt / aankomt.

Radar steekt er wat dat betreft toch wel met kop en schouders bovenuit .

Naja, het doel is nu om met deze klacht/topic, bij alle zoekmachineresultaten waarbij er op Wehkamp gezocht wordt, boven de Wehkamp zélf te eindigen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57467493
hmmm tot nu toe wel goede ervaringen gehad met Wehkamp. Eén keer een klein probleempje met een retourzending waarbij mijn rekening (ik betaal nooit vooruit ) niet geanuleerd werd... Maar na 10 minuten in de wacht kreeg ik een vriendelijke dame van de klantenservice aan de lijn die dat probleempje gelijk voor me op heeft gelost.

Hoop maar dat het niet besmettelijk is
pi_57467520
Huil huil....

Kutnerd.
Don't judge a duck by its brother
pi_57467736
omg let teh drama stopt het lijkt wel als je in een slechte sitcom met een lach band bent belandt. Maar wehkamp is wel heel erg aan het blunderen. Als je nagaat dat niet iedereen een hetze tegen wehkamp begint maar met een bloeddruk van boven het kookpunt op het geld blijft wachten. En uiteindelijk zo boos worden dat ze hun hele gezin overhoop steken of head first de eerste trein pakken richting een bestaan zonder wehkamp. Of afgescheept wordt met een badhanddoek en de wehkamp de rest van hun leven links laten liggen.

Dan lijkt het me wel dat er meer slachtoffers zijn. Misschien kun je die bij elkaar krijgen door middel van een handtekenlijst of anti wehkamp site of zoiets op het internet met een beetje leuk design erbij en wat media aandacht zou dat wel moeten slagen.
  woensdag 19 maart 2008 @ 06:49:03 #144
163306 Neerio
is aan het zijn
pi_57468943
dreig met een advocaat en zeg dat je de chef wilt spreken
en jammer dat je niet in amerika woont anders had je ze kunnen aanklagen voor psychologische schade
My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
pi_57469630
registreer www.wehkramp.nl ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2008 08:50:46 ]
pi_57471031


Wat een drama Kasta
MOKUM XXX RATED
pi_57471282
Pas een tondeusse gekocht via wehkamp, geen problemen gehad.
Ik bestelde hem donderdag avond rond 19:00. Volgende dag naar school met een briefje aan de deur: 'Leg maar in de schuur' en toen ik om 12:00 thuiskwam lag het pakketje daar netjes.

x
pi_57472645
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 06:49 schreef Neerio het volgende:
dreig met een advocaat en zeg dat je de chef wilt spreken


Maakt echt geen indruk en die chef krijg je niet te spreken.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:58:27 #149
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_57473114
WTF Wehkamp tegoed ? AARGGH

Voortaan alle wehkamp folders terugsturen.
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:55:11 #150
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_57474284
ha, kijk... dat van je product wat door wehkamp verzonden is maar nog niet door jouw ontvangen is werkt als volgt;

wehkamp laat de distributie verzorgen door selectvracht.

dit betekent in het kort dat jouw product verzonden wordt naar een centraal punt in nederland vanwaar het verzonden wordt naar het depot waar jouw postcode ondervalt.

vanaf dat moment heeft selectvracht 4 keer de mogelijkheid om het bestelde product aan te bieden.
bij die 4 keren van aanbieden wordt er 2 keer tussen 12 en 17 aangeboden op een werkdag, 1 keer op een zaterdag tussen 9 en 12 en 1 keer op een avond tussen 18 en 21.

bij selectvracht is het verder zo dat wanneer jij het product al geannuleerd hebt dat je het aan de deur kunt weigeren. in jouw geval zal het waarschijnlijk zo zijn (komt door de waarde en de aard van het product) dat zij het niet bij de buren af mogen leveren en dat je er voor moet tekenen.

owh en zodra wehkamp het product verzonden heeft kunnen zij er geen invloed meer op uitoefenen. pas wanneer jij het geweigerd hebt dan gaat het retour afzender. vanaf dat moment heeft wehkamp weer de controle zeg maar.

conclusie; de expeditie is ge-outsourced en dat zorgt voor bijna 2 weken vertraging.

succes.
Neerkomen wel!
pi_57474348
Laten we grindtegels naar Wehkamp sturen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_57474423
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:57 schreef Beach het volgende:
Laten we grindtegels naar Wehkamp sturen.
Wehkamp.nl
Antwoordnummer 400
8000 XB Zwolle

Is het nog gratis ook .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57476223
Gisteravond rond half zeven 3 spijkerbroeken besteld, krijg net smsje van thuis dat ze zijn afgeleverd.. wanneer komen de problemen?
pi_57478189
wat goed dat je zo'n goed geheugen hebt om alles nog letterlijk te kunnen posten hier
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:30:35 #155
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_57478749
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Sweet jesus wat een te lange OP!
hoe vaak heb jij dit nou niet al gezegt beste vriend?
Op weg naar sint juttemes.
pi_57478836
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 14:28 schreef Thrilled het volgende:
Gisteravond rond half zeven 3 spijkerbroeken besteld, krijg net smsje van thuis dat ze zijn afgeleverd.. wanneer komen de problemen?
Vanavond, als je ze probeert aan te trekken en je er achter komt dat de drie broeken 3 verschillende maten hebben, en er geen enkele fatsoenlijk past.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:37:21 #157
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57478919
En je dus je geld terug wilt..
pi_57479211
wou bijna mn xbox daar gaan bestellen
  woensdag 19 maart 2008 @ 17:12:45 #159
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57479636
En dan zitten ze je op het Radar forum af te zeiken dat het verhaal te lang is

Maarre, wat een soap zeg. Hopen dat het in orde komt, maar mij heb je wel genezen van het online shoppen via de Wehkamp.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57479723
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wou bijna mn xbox daar gaan bestellen
ik las botox
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57479770
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Vanavond, als je ze probeert aan te trekken en je er achter komt dat de drie broeken 3 verschillende maten hebben, en er geen enkele fatsoenlijk past.
Net gepast, zitten goed, net geld overgemaakt
pi_57479923
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:12 schreef MrDice het volgende:
En dan zitten ze je op het Radar forum af te zeiken dat het verhaal te lang is
Done .

Kijken of ik daar ook tegen een permban aanloop .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57480260
Nou ja genoeg slechte ervaringen zo te horen !
pi_57490554
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Cool Wij bouwen dat soort dingen.
Oh by the way, zijn [jullie] recent ook bezig (geweest) met de nieuwe VRS van [een bekende bank]?
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:15:42 #165
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57491350
Wehkamp staat al meer dan een jaar te koop: oftwel is nagenoeg failliet... Snap niet dat ze het nog zo lang volhouden...
  donderdag 20 maart 2008 @ 00:17:11 #166
3185 Adelante
To let it go now
pi_57491385
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:15 schreef WebForce het volgende:
Wehkamp staat al meer dan een jaar te koop: oftwel is nagenoeg failliet... Snap niet dat ze het nog zo lang volhouden...
nou, misschien laten ze klanten vooruit betalen en houden dan het geld vast om leveranciers af te betalen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57492211
quote:
En nu hop, naar het klokhuis forum, als een beetje tekst je al van slag brengt kun je beter de 2-zins-monologen daar gaan lezen.
MOKUM XXX RATED
pi_57492663
Kut Wehkamp.

Ik heb me trouwens wel kapotgelachen om dit topic Kasta.
Thanks for making my day

Al is het natuurlijk wel enorm kut voor je.

1 tip bestel nooi bij postorder bedrijven zonder fysieke winkel, want het is huilen met de pet op.

Ooit eens bij Pixmania.com besteld. Nachtmerrieverhalen over het terughalen van geld.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_57493304
Ik heb gewoon de hele OP gelezen
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:16:52 #170
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_57499025
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

nou, misschien laten ze klanten vooruit betalen en houden dan het geld vast om leveranciers af te betalen
Ze teren (volgens iemand van Lasercard) nog op al die afbetalingen uit de 'oude' tijd waar ze heeele hoge rentes mochten vragen...
pi_57499929
Een keer wat besteld voor m'n vriendin. Hartstikke leuk, alleen het paste niet... afijn. Ik had het nog niet betaald, niks aan de hand verder. De mogelijkheid bestond om het bij een DHL servicepoint in te leveren. Dat heb ik toen gedaan en toen was het klaar..... dacht ik...
Na twee weken kreeg ik bericht dat ik het product nog niet betaald had. Ik de klantenservice bellen "je bestelling is niet aangekomen". WTF? "Kunnen jullie niet zien of mijn bestelling überhaupt door DHL retour verzonden is of iets dergelijks?", "Nee dat kunnen wij niet in het systeem achterhalen. Wacht het toch nog maar even af." Tijdje later kreeg ik weer bericht dat ik mijn bestelling nog niet betaald had. Grrr.. weer bellen dus.. "Oja, meneer, heeft u nog een bewijs van afgifte bij het DHL servicepunt?" Gelukkig had ik dat bonnetje nog bewaard, normaal gooi ik zoiets namelijk gelijk weg.
Wat moest er dus gebeuren? Ik moest een copy van de orderbon maken + een kopie van het afgifte bonnetje van het DHLpunt en opsturen naar Wehkamp. Dit had ik gedaan en toen was het opgelost. Geen excuses, niks, helemaal niks. Ja na twee weken een telefoontje, of ik misschien nog iets wilde bestellen via een of andere actie, bla bla.. Dikke vinger.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_57500090
tvp
pi_57500140
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh by the way, zijn [jullie] recent ook bezig (geweest) met de nieuwe VRS van [een bekende bank]?
Nope, niks mee te maken gehad.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57500536
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 13:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wehkamp.nl
Antwoordnummer 400
8000 XB Zwolle

Is het nog gratis ook .
Het ironische is dat er zelfs Google ads van Wehkamp leuk boven dit topic (en het gehele forum) bevinden.

They are everywhere...
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_57501211


[ Bericht 100% gewijzigd door dingdang op 20-03-2008 15:12:55 ]
pi_57503345
Zowaar een brief van de wehkamp in de bus zojuist! .

Ik helemaal blij, gaat er kennelijk toch nog wel íets goed bij dat bedrijf en heb ik nu vast m'n "doe alsjeblíeft m'n geld terug"-formulier opgestuurd gekregen...

...Blijkt het slechts een reclameboekje te zijn...

Je kunt zeggen over dat kutbedrijf wat je wilt, maar sarcastische humor bezitten ze .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57504572
Ach en weekamp
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 20 maart 2008 @ 18:27:07 #178
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57504978
wehehehekamp
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:20:14 #179
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57507420
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:58 schreef Beach het volgende:

[..]

Nu kun je natuurlijk lachen, maar it's probably true.
[KNE]-Mod
  vrijdag 21 maart 2008 @ 00:02:12 #180
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_57512561
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.

Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]

Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.

Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service, .

Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.

Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja...... ) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_57512725
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.

Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja...... ) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
leuk voor je...
Don't judge a duck by its brother
  vrijdag 21 maart 2008 @ 01:17:02 #182
78498 classpc
I don't like change
pi_57513551
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.

Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja...... ) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Whaha da's wel top dan
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_57513753
Wehkamp is inderdaad zo ongeveer de slechtste winkel aller tijden. Heb er drie keer wat besteld waarvan één naar tevredenheid is afgehandeld. Maar goed, toen was ik nog een naieve SH. Tegenwoordig weet ik wel beter, hoop ik.

Wehkamp, sterf in je hollebolletroep!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57513831
pi_57513839
Goh, ga voortaan wel een paar keer nadenken voordat ik daar iets bestel Maar aan de andere kant is het ergens wel begrijpelijk dat ze geen geld terug geven als er een order 'onderweg' is. Zo missen ze en het geld, en het product. Misschien loopt de DHL/TPG whatever de boel ook wel mede te verkloten, zal namelijk niet de eerste keer zijn.

Ik snap je punt heel goed, maar hun punt ergens ook wel weer..
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:26:04 #186
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_57516168
Ik heb overigens zelf ook ervaringen met Wehkamp. Maar die zijn tot nu toe altjd positief geweest. Geen gezeur over leveren of terugsturen van dingen, via dat DHL servicepoint werkt ook prima.

Dus Wehkamp, wat mij betreft:
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_57517762
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Echt weer Nederlanders he...de goedkoopste zoeken
Stel Ik wil een duur stuk hardware hebben (denk laptop/tv/videocamera etc) en ik kijk op tweakers.net.
Daar zie ik dat er 450 euro verschil zit tussen mijn lokale elektronica boer en de goedkoopste.
Nou ik gun het ze best hoor maar als ik kan kiezen houd ik die 450 toch liever in mijn eigen pocket.
pi_57517799
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef Zwartbaard het volgende:

[..]

Stel Ik wil een duur stuk hardware hebben (denk laptop/tv/videocamera etc) en ik kijk op tweakers.net.
Daar zie ik dat er 450 euro verschil zit tussen mijn lokale elektronica boer en de goedkoopste.
Nou ik gun het ze best hoor maar als ik kan kiezen houd ik die 450 toch liever in mijn eigen pocket.
Sowieso, alsof je geen recht op fatsoenlijke levering zou hebben op het moment dat een winkel goedkoop is. En kom op, we hebben het hier over de Wehkamp, niet de Alibabashop drie hoog achter.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_57518053
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.

Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja...... ) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Hehe dat is wel tof dat ze je toch netjes geholpen hebben.
Maar eens een mailtje aan Bill Gates richten, mijn windows cd leest niet meer goed in.
pi_57518222
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

Sowieso, alsof je geen recht op fatsoenlijke levering zou hebben op het moment dat een winkel goedkoop is. En kom op, we hebben het hier over de Wehkamp, niet de Alibabashop drie hoog achter.
Idd.
Ook al koop je bagger voor bodemprijzen en is het winkelpersoneel ongewassen en strontchagrijnig.
De verkoper verwacht dat je netjes op tijd betaalt dus je mag op zijn minst verwachten dat je op tijd krijgt geleverd waarvoor je hebt betaald.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:39:00 #191
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57518521
kan dit topique niet dicht. Het staat echt voor niets in myactive
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_57521142
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef Knevelt het volgende:
kan dit topique niet dicht. Het staat echt voor niets in myactive
Bek dicht, is net spannend aan het worden man
pi_57536403
My oh my .

Inmiddels had ik zowaar een brief ontvangen van de wehkamp waarin ik kon verklaren dat het pakket nooit aangeboden is. (het document heette volgens Wehkamp documant, maar laat ik nu niet gaan miereneuken)

Echter, zojuist iemand van Selektvracht aan de deur .

U raad het al, mijn pakketje... De beste mevrouw zag me al zuchtend naar beneden komen, zij dacht echter dat het een reactie was op de staat van het pakket.
Naast het feit dat de doos gedeeltelijk gescheurd was en alle hoeken ingedeukt waren, was de doos ook volledig geopend.
"Zo kregen wij hem vreemdgenoeg aangeleverd, dus ik stel voor dat u er eerst even inkijkt alvorens te tekenen."

Nou mevrouw, ik zal u de details besparen, maar ik hoef er niet in te kijken; u mag hem direct weer meenemen .

Haar nog even helpen sjouwen, vervolgens heeft zij nog even genoteerd "Dat er meerdere keren over de annulering gebeld was" en nu is het wachten op het moment dat de "Geld terug"-brief eerder behandeld wordt dan het retourpakket en m'n terugstorting dus afgekeurd wordt aangezien ik het pakket niet teruggestuurd heb .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:29:34 #194
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57536488
Je hebt het product al geopend, dus wordt het niet geaccepteerd.
[KNE]-Mod
pi_57536559
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:23 schreef kastanova het volgende:
Selektvracht
Stop maar. Iets versturen met Selectvracht is bij voorbaat al kansloos.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57536656
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Stop maar. Iets versturen met Selectvracht is bij voorbaat al kansloos.
I know, bij m'n vorige werkgever hadden we ze ook als bezorgdienst (+/- 100.000 pakketten op jaarbasis) en
was ik contactpersoon .
Waren ze op een gegeven moment een stuk of 15 pallets met modems kwijt .

"Ja euuuh, volgens mij zijn ze gestolen ofzo..."

.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57536834
Grote vraag is nu natuurlijk: Welke van de 2 sets zat er nou in de doos?
A mind with a heart of it's own
pi_57537261
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Grote vraag is nu natuurlijk: Welke van de 2 sets zat er nou in de doos?
De verkeerde 2.1 set uiteraard... Nog een behoorlijke big ass doos voor zo'n klein kutsetje trouwens .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:22:58 #199
3185 Adelante
To let it go now
pi_57537308
of die andere 3 speakers waren uit de doos gevallen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:26:48 #200
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57537372
Bij selektvracht krijg je dan een pakketje tijdens kantooruren, ben je er niet krijg je een briefje in de bus dat ze het morgen were proberen. Tijdens kantooruren, en als je wilt bellen dat je liever een andere tijd hebt kan dat ook alleen tijdens kantooruren. Dus als je de volgende dag tijd hebt om ff te bellen is die dude al weer langsgeweest en heeft weer zo'n briefje in de bus gedouwd.
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')