abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57503345
Zowaar een brief van de wehkamp in de bus zojuist! .

Ik helemaal blij, gaat er kennelijk toch nog wel íets goed bij dat bedrijf en heb ik nu vast m'n "doe alsjeblíeft m'n geld terug"-formulier opgestuurd gekregen...

...Blijkt het slechts een reclameboekje te zijn...

Je kunt zeggen over dat kutbedrijf wat je wilt, maar sarcastische humor bezitten ze .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57504572
Ach en weekamp
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 20 maart 2008 @ 18:27:07 #178
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57504978
wehehehekamp
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:20:14 #179
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57507420
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:58 schreef Beach het volgende:

[..]

Nu kun je natuurlijk lachen, maar it's probably true.
[KNE]-Mod
  vrijdag 21 maart 2008 @ 00:02:12 #180
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_57512561
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.

Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]

Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.

Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service, .

Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.

Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja...... ) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_57512725
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.

Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja...... ) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
leuk voor je...
Don't judge a duck by its brother
  vrijdag 21 maart 2008 @ 01:17:02 #182
78498 classpc
I don't like change
pi_57513551
quote:

[..]

Whaha da's wel top dan
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_57513753
Wehkamp is inderdaad zo ongeveer de slechtste winkel aller tijden. Heb er drie keer wat besteld waarvan één naar tevredenheid is afgehandeld. Maar goed, toen was ik nog een naieve SH. Tegenwoordig weet ik wel beter, hoop ik.

Wehkamp, sterf in je hollebolletroep!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57513831
pi_57513839
Goh, ga voortaan wel een paar keer nadenken voordat ik daar iets bestel Maar aan de andere kant is het ergens wel begrijpelijk dat ze geen geld terug geven als er een order 'onderweg' is. Zo missen ze en het geld, en het product. Misschien loopt de DHL/TPG whatever de boel ook wel mede te verkloten, zal namelijk niet de eerste keer zijn.

Ik snap je punt heel goed, maar hun punt ergens ook wel weer..
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:26:04 #186
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_57516168
Ik heb overigens zelf ook ervaringen met Wehkamp. Maar die zijn tot nu toe altjd positief geweest. Geen gezeur over leveren of terugsturen van dingen, via dat DHL servicepoint werkt ook prima.

Dus Wehkamp, wat mij betreft:
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_57517762
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Echt weer Nederlanders he...de goedkoopste zoeken
Stel Ik wil een duur stuk hardware hebben (denk laptop/tv/videocamera etc) en ik kijk op tweakers.net.
Daar zie ik dat er 450 euro verschil zit tussen mijn lokale elektronica boer en de goedkoopste.
Nou ik gun het ze best hoor maar als ik kan kiezen houd ik die 450 toch liever in mijn eigen pocket.
pi_57517799
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef Zwartbaard het volgende:

[..]

Stel Ik wil een duur stuk hardware hebben (denk laptop/tv/videocamera etc) en ik kijk op tweakers.net.
Daar zie ik dat er 450 euro verschil zit tussen mijn lokale elektronica boer en de goedkoopste.
Nou ik gun het ze best hoor maar als ik kan kiezen houd ik die 450 toch liever in mijn eigen pocket.
Sowieso, alsof je geen recht op fatsoenlijke levering zou hebben op het moment dat een winkel goedkoop is. En kom op, we hebben het hier over de Wehkamp, niet de Alibabashop drie hoog achter.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_57518053
quote:

[..]

Hehe dat is wel tof dat ze je toch netjes geholpen hebben.
Maar eens een mailtje aan Bill Gates richten, mijn windows cd leest niet meer goed in.
pi_57518222
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

Sowieso, alsof je geen recht op fatsoenlijke levering zou hebben op het moment dat een winkel goedkoop is. En kom op, we hebben het hier over de Wehkamp, niet de Alibabashop drie hoog achter.
Idd.
Ook al koop je bagger voor bodemprijzen en is het winkelpersoneel ongewassen en strontchagrijnig.
De verkoper verwacht dat je netjes op tijd betaalt dus je mag op zijn minst verwachten dat je op tijd krijgt geleverd waarvoor je hebt betaald.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:39:00 #191
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57518521
kan dit topique niet dicht. Het staat echt voor niets in myactive
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_57521142
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef Knevelt het volgende:
kan dit topique niet dicht. Het staat echt voor niets in myactive
Bek dicht, is net spannend aan het worden man
pi_57536403
My oh my .

Inmiddels had ik zowaar een brief ontvangen van de wehkamp waarin ik kon verklaren dat het pakket nooit aangeboden is. (het document heette volgens Wehkamp documant, maar laat ik nu niet gaan miereneuken)

Echter, zojuist iemand van Selektvracht aan de deur .

U raad het al, mijn pakketje... De beste mevrouw zag me al zuchtend naar beneden komen, zij dacht echter dat het een reactie was op de staat van het pakket.
Naast het feit dat de doos gedeeltelijk gescheurd was en alle hoeken ingedeukt waren, was de doos ook volledig geopend.
"Zo kregen wij hem vreemdgenoeg aangeleverd, dus ik stel voor dat u er eerst even inkijkt alvorens te tekenen."

Nou mevrouw, ik zal u de details besparen, maar ik hoef er niet in te kijken; u mag hem direct weer meenemen .

Haar nog even helpen sjouwen, vervolgens heeft zij nog even genoteerd "Dat er meerdere keren over de annulering gebeld was" en nu is het wachten op het moment dat de "Geld terug"-brief eerder behandeld wordt dan het retourpakket en m'n terugstorting dus afgekeurd wordt aangezien ik het pakket niet teruggestuurd heb .
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:29:34 #194
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57536488
Je hebt het product al geopend, dus wordt het niet geaccepteerd.
[KNE]-Mod
pi_57536559
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:23 schreef kastanova het volgende:
Selektvracht
Stop maar. Iets versturen met Selectvracht is bij voorbaat al kansloos.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57536656
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Stop maar. Iets versturen met Selectvracht is bij voorbaat al kansloos.
I know, bij m'n vorige werkgever hadden we ze ook als bezorgdienst (+/- 100.000 pakketten op jaarbasis) en
was ik contactpersoon .
Waren ze op een gegeven moment een stuk of 15 pallets met modems kwijt .

"Ja euuuh, volgens mij zijn ze gestolen ofzo..."

.
pi_57536834
Grote vraag is nu natuurlijk: Welke van de 2 sets zat er nou in de doos?
A mind with a heart of it's own
pi_57537261
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Grote vraag is nu natuurlijk: Welke van de 2 sets zat er nou in de doos?
De verkeerde 2.1 set uiteraard... Nog een behoorlijke big ass doos voor zo'n klein kutsetje trouwens .
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:22:58 #199
3185 Adelante
To let it go now
pi_57537308
of die andere 3 speakers waren uit de doos gevallen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 22 maart 2008 @ 12:26:48 #200
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57537372
Bij selektvracht krijg je dan een pakketje tijdens kantooruren, ben je er niet krijg je een briefje in de bus dat ze het morgen were proberen. Tijdens kantooruren, en als je wilt bellen dat je liever een andere tijd hebt kan dat ook alleen tijdens kantooruren. Dus als je de volgende dag tijd hebt om ff te bellen is die dude al weer langsgeweest en heeft weer zo'n briefje in de bus gedouwd.
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')