quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.
Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]
Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.
Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service,.
leuk voor je...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.![]()
Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja......) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Whaha da's wel top danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.![]()
Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja......) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Stel Ik wil een duur stuk hardware hebben (denk laptop/tv/videocamera etc) en ik kijk op tweakers.net.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Echt weer Nederlanders he...de goedkoopste zoeken
Sowieso, alsof je geen recht op fatsoenlijke levering zou hebben op het moment dat een winkel goedkoop is. En kom op, we hebben het hier over de Wehkamp, niet de Alibabashop drie hoog achter.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Stel Ik wil een duur stuk hardware hebben (denk laptop/tv/videocamera etc) en ik kijk op tweakers.net.
Daar zie ik dat er 450 euro verschil zit tussen mijn lokale elektronica boer en de goedkoopste.
Nou ik gun het ze best hoor maar als ik kan kiezen houd ik die 450 toch liever in mijn eigen pocket.
Hehe dat is wel tof dat ze je toch netjes geholpen hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sowieso, alsof je geen recht op fatsoenlijke levering zou hebben op het moment dat een winkel goedkoop is. En kom op, we hebben het hier over de Wehkamp, niet de Alibabashop drie hoog achter.
Bek dicht, is net spannend aan het worden manquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef Knevelt het volgende:
kan dit topique niet dicht. Het staat echt voor niets in myactive
Stop maar. Iets versturen met Selectvracht is bij voorbaat al kansloos.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:23 schreef kastanova het volgende:
Selektvracht
I know, bij m'n vorige werkgever hadden we ze ook als bezorgdienst (+/- 100.000 pakketten op jaarbasis) enquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Stop maar. Iets versturen met Selectvracht is bij voorbaat al kansloos.
De verkeerde 2.1 set uiteraard... Nog een behoorlijke big ass doos voor zo'n klein kutsetje trouwensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Grote vraag is nu natuurlijk: Welke van de 2 sets zat er nou in de doos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |