Wehkamp.nlquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:57 schreef Beach het volgende:
Laten we grindtegels naar Wehkamp sturen.
hoe vaak heb jij dit nou niet al gezegt beste vriend?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Sweet jesus wat een te lange OP!
Vanavond, als je ze probeert aan te trekken en je er achter komt dat de drie broeken 3 verschillende maten hebben, en er geen enkele fatsoenlijk past.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:28 schreef Thrilled het volgende:
Gisteravond rond half zeven 3 spijkerbroeken besteld, krijg net smsje van thuis dat ze zijn afgeleverd.. wanneer komen de problemen?
ik las botoxquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wou bijna mn xbox daar gaan bestellen
Net gepast, zitten goed, net geld overgemaaktquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vanavond, als je ze probeert aan te trekken en je er achter komt dat de drie broeken 3 verschillende maten hebben, en er geen enkele fatsoenlijk past.
Donequote:Op woensdag 19 maart 2008 17:12 schreef MrDice het volgende:
En dan zitten ze je op het Radar forum af te zeiken dat het verhaal te lang is![]()
Oh by the way, zijn [jullie] recent ook bezig (geweest) met de nieuwe VRS van [een bekende bank]?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Cool Wij bouwen dat soort dingen.
nou, misschien laten ze klanten vooruit betalen en houden dan het geld vast om leveranciers af te betalenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:15 schreef WebForce het volgende:
Wehkamp staat al meer dan een jaar te koop: oftwel is nagenoeg failliet... Snap niet dat ze het nog zo lang volhouden...
quote:En nu hop, naar het klokhuis forum, als een beetje tekst je al van slag brengt kun je beter de 2-zins-monologen daar gaan lezen.
Ze teren (volgens iemand van Lasercard) nog op al die afbetalingen uit de 'oude' tijd waar ze heeele hoge rentes mochten vragen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou, misschien laten ze klanten vooruit betalen en houden dan het geld vast om leveranciers af te betalen
Nope, niks mee te maken gehad.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh by the way, zijn [jullie] recent ook bezig (geweest) met de nieuwe VRS van [een bekende bank]?
Het ironische is dat er zelfs Google ads van Wehkamp leuk boven dit topic (en het gehele forum) bevinden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wehkamp.nl
Antwoordnummer 400
8000 XB Zwolle
Is het nog gratis ook.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.
Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]
Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.
Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service,.
leuk voor je...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.![]()
Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja......) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Whaha da's wel top danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.![]()
Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja......) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Stel Ik wil een duur stuk hardware hebben (denk laptop/tv/videocamera etc) en ik kijk op tweakers.net.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Echt weer Nederlanders he...de goedkoopste zoeken
Sowieso, alsof je geen recht op fatsoenlijke levering zou hebben op het moment dat een winkel goedkoop is. En kom op, we hebben het hier over de Wehkamp, niet de Alibabashop drie hoog achter.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Stel Ik wil een duur stuk hardware hebben (denk laptop/tv/videocamera etc) en ik kijk op tweakers.net.
Daar zie ik dat er 450 euro verschil zit tussen mijn lokale elektronica boer en de goedkoopste.
Nou ik gun het ze best hoor maar als ik kan kiezen houd ik die 450 toch liever in mijn eigen pocket.
Hehe dat is wel tof dat ze je toch netjes geholpen hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:02 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! Ik was jaren geleden een keer de handleiding van mijn Sony videorecorder kwijt. Op internet kon ik hem ook nergens vinden. En op de website van Sony kon ik geen e-mailadres vinden om ze te vragen of ze nog ergens zo'n handleiding hadden.![]()
Na wat googelen kwam ik een e-mailadres van één of andere hoge pief van Sony tegen die ergens een lezing had gegeven..... Ik maar op een goed geluk hem een mailtje gestuurd (tja......) met mijn 'probleem' . De volgende dag kreeg ik een keurig mailtje terug namens hem van zijn secretaresse en 2 dagen later had ik die handleiding per post thuis!!!
Idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sowieso, alsof je geen recht op fatsoenlijke levering zou hebben op het moment dat een winkel goedkoop is. En kom op, we hebben het hier over de Wehkamp, niet de Alibabashop drie hoog achter.
Bek dicht, is net spannend aan het worden manquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef Knevelt het volgende:
kan dit topique niet dicht. Het staat echt voor niets in myactive
Stop maar. Iets versturen met Selectvracht is bij voorbaat al kansloos.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:23 schreef kastanova het volgende:
Selektvracht
I know, bij m'n vorige werkgever hadden we ze ook als bezorgdienst (+/- 100.000 pakketten op jaarbasis) enquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Stop maar. Iets versturen met Selectvracht is bij voorbaat al kansloos.
De verkeerde 2.1 set uiteraard... Nog een behoorlijke big ass doos voor zo'n klein kutsetje trouwensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Grote vraag is nu natuurlijk: Welke van de 2 sets zat er nou in de doos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |