Ik stuur ze retour afzender!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef classpc het volgende:
Ik heb ooit een keer een lening gehad bij de wehkamp.
Is inmiddels al lang en breed 3 jaar afbetaald als het niet meer is, maar nog steeds krijg ik elke maand een brief van ze of ik niet nog een keer wat wil lenen.
En deze maand maakten ze het zo bont dat ze er zelfs een brief met allemaal plaatjes van dure dingen bij stuurden. TV's, surround systemen, bedden, stoelen, computers...
Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegtquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Pff. Wat een kneuzenkermis daar.
Geen 'escalatie-afdeling'.. Wat een nonsense. "Escalatie" betekent wat dat betreft niet meer dan dat je iemand op een niveau hoger te spreken krijgt. Dan haalt die telefoon-kneus z'n chef er maar bij.
Dat is vaak wel een duidelijk verschil tussen een bedrijf dat producten levert t.o.v. een bedrijf dat diensten levert. En het orderbedrag speelt vaak ook wel mee. Toen ik een tijd terug een soortgelijk probleem had met levertijden en ik ze uiteindelijk in politiek-correcte termen aangaf dat ze de hele order in hun reet konden steken als ze zo doorgingen liepen ze ineens een stuk harder. Maar ja, dat ging toen ook om een slordige anderhalve ton.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegt.
Hij krijgt ze toch niet te pakkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Cool Wij bouwen dat soort dingen. Ik zal eens een verkoper inseinen om Wehkamp te bellen. Niet om wat te kopen, maar om te te vertellen dat wij ze iets kunnen leveren waar je klanten mee helpt, in plaats van treitert.
Uiteraard; ook ik ben wel bereid er op te duiken als het een klant betreft die een paar ton of miljoen bij ons heeft staan, maar dat zal bij de "standaard" consumentenproducten-klantenservice toch vrijwel nooit voorkomen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is vaak wel een duidelijk verschil tussen een bedrijf dat producten levert t.o.v. een bedrijf dat diensten levert. En het orderbedrag speelt vaak ook wel mee. Toen ik een tijd terug een soortgelijk probleem had met levertijden en ik ze uiteindelijk in politiek-correcte termen aangaf dat ze de hele order in hun reet konden steken als ze zo doorgingen liepen ze ineens een stuk harder. Maar ja, dat ging toen ook om een slordige anderhalve ton.
Ottoquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Noway666 het volgende:
Wehkamp, ongeloofelijk en die prijzen vind ik niet zo denderend. Ja van die lcd toen een 1,5 jaar geleden.
Wat voor trucs bedoel je?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uiteraard; ook ik ben wel bereid er op te duiken als het een klant betreft die een paar ton of miljoen bij ons heeft staan, maar dat zal bij de "standaard" consumentenproducten-klantenservice toch vrijwel nooit voorkomen.
Heel cru gezegd; als het een "simpel" consumentenproduct betreft zal het de gemiddelde callcentermedewerker niet veel boeien welke klant met welke klacht hij aan de lijn krijgt; iedereen krijgt de gelijke (procedurele) behandeling.
Uiteraard zijn er wel truukjes om daar langs te komen, maar ook dat werkt slechts bij de grotere callcenters.
Als iedereen ze gaat gebruiken werken ze op een gegeven moment niet meerquote:
Al zit ik nu op een project war dat wel gebeurt. Als je maar genoeg zeikt krijg je daar echt alles voor elkaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegt.
Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.quote:Jarno,
We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced and will be
more than happy to send you a replacement pair! The good news is that we are
currently restocking our warehouse with the newly redesigned Vibe DUOs. As a result,
they have been placed on back order and will ship out in the next 3 to 4 weeks. But
trust us, we feel that they are worth the wait as they have addressed most (if not
all) of the design issues of the first generation Vibe DUOs! As a thank you for your
patience, upon our receipt of your defective return, we will process your order for
a replacement Vibe DUO as well as send you a coupon (via email) for a free pair of
Vibes, in the color of your choice! Your Vibe DUOs will ship as soon as they are in
stock!
Dat noem ik nog eens servicequote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.
Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]
Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.
Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service,.
mwah tijdens de 10% korting op alels acties is het altijd goedkoop spullen kopen heb er ook geen problemen mee gehad mijn xbox was er de volgende dag gewoonquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.
Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]
Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.
Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service,.
Waarom denkt iederreen hier dan zo'n klachtenbrief helpt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Misstique het volgende:
Dat wordt een klachtenbrief schrijven..
Nou, nog maar weinig van gemerktquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:45 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Waarom denkt iederreen hier dan zo'n klachtenbrief helpt?
Dit topic zorgt voor meer actie daar dan zo'n brief.
Terugstorten komen ze niet onderuit, het was een koop op afstand.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef kastanova het volgende:
Nou ja, inmiddels staat die kansloze, onjuist op de site staande home cinema set, wél bij mijn bestellingen.
Anyway, vanmiddag enkele winkels tegen elkaar uitgespeeld en de alsnog een setje voor dezelfde prijs als bij de Wehkamp gekregen. Nu nog afwachten of het geld terugstorten wél op de manier en termijn die me toegezegd is gebeurt.
Schrijf een aangetekende brief en dreig met juridische acties. Scheelt een hele hoop ergenissen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:53 schreef kastanova het volgende:
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp.
Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal ¤ 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van ¤ 28,90.
En dat terwijl ik ¤ 308 terug dien te krijgen.
Snapt u het nog?
Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden.
Gillend rondjes rennen mag ook hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:48 schreef Henno het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen bij het lezen van dit topic
Kun je de afgeschreven bedragen niet bij de bank laten storneren?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:53 schreef kastanova het volgende:
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp.
Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal ¤ 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van ¤ 28,90.
En dat terwijl ik ¤ 308 terug dien te krijgen.
Snapt u het nog?
Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden.
Inderdaad, zijn er eigenlijk wel Nederlandse online winkels die een beetje normale service verlenen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.
doen banken zelden als het GEEN automatische incasso is, heb het ook een keer geprobeerd maar daar wordt heel moeilijk over gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kun je de afgeschreven bedragen niet bij de bank laten storneren?
Aannemen en afwachten of m'n geld alsnog terugkomt.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:01 schreef Marurk het volgende:
Wat doe je als ze morgen alsnog met dat kutding voor de deur staan?
Ik heb hem nog steeds..quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:06 schreef MeneerMuis het volgende:
Bankstel besteld in Februari, even voor de zekerheid nagevraagd bij de klantenservice of die in maart geleverd kon worden omdat ik dan ga verhuizen>
-knip-
- Dat kan helaas niet, want deze dag hebben we al volgeboekt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |