abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57363053
Dat wordt een klachtenbrief schrijven. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57363077
Grote God, nette OP!
Respect hoor, waren er maar meer die dat zo konden...
pi_57363079
Pff. Wat een kneuzenkermis daar.

Geen 'escalatie-afdeling'.. Wat een nonsense. "Escalatie" betekent wat dat betreft niet meer dan dat je iemand op een niveau hoger te spreken krijgt. Dan haalt die telefoon-kneus z'n chef er maar bij.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57363252
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef classpc het volgende:
Ik heb ooit een keer een lening gehad bij de wehkamp.
Is inmiddels al lang en breed 3 jaar afbetaald als het niet meer is, maar nog steeds krijg ik elke maand een brief van ze of ik niet nog een keer wat wil lenen.
En deze maand maakten ze het zo bont dat ze er zelfs een brief met allemaal plaatjes van dure dingen bij stuurden. TV's, surround systemen, bedden, stoelen, computers...
Ik stuur ze retour afzender!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57363268
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Pff. Wat een kneuzenkermis daar.

Geen 'escalatie-afdeling'.. Wat een nonsense. "Escalatie" betekent wat dat betreft niet meer dan dat je iemand op een niveau hoger te spreken krijgt. Dan haalt die telefoon-kneus z'n chef er maar bij.
Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegt .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57363559
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegt .
Dat is vaak wel een duidelijk verschil tussen een bedrijf dat producten levert t.o.v. een bedrijf dat diensten levert. En het orderbedrag speelt vaak ook wel mee. Toen ik een tijd terug een soortgelijk probleem had met levertijden en ik ze uiteindelijk in politiek-correcte termen aangaf dat ze de hele order in hun reet konden steken als ze zo doorgingen liepen ze ineens een stuk harder. Maar ja, dat ging toen ook om een slordige anderhalve ton.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57363819
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Cool Wij bouwen dat soort dingen. Ik zal eens een verkoper inseinen om Wehkamp te bellen. Niet om wat te kopen, maar om te te vertellen dat wij ze iets kunnen leveren waar je klanten mee helpt, in plaats van treitert .
Hij krijgt ze toch niet te pakken
pi_57363868
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat is vaak wel een duidelijk verschil tussen een bedrijf dat producten levert t.o.v. een bedrijf dat diensten levert. En het orderbedrag speelt vaak ook wel mee. Toen ik een tijd terug een soortgelijk probleem had met levertijden en ik ze uiteindelijk in politiek-correcte termen aangaf dat ze de hele order in hun reet konden steken als ze zo doorgingen liepen ze ineens een stuk harder. Maar ja, dat ging toen ook om een slordige anderhalve ton.
Uiteraard; ook ik ben wel bereid er op te duiken als het een klant betreft die een paar ton of miljoen bij ons heeft staan, maar dat zal bij de "standaard" consumentenproducten-klantenservice toch vrijwel nooit voorkomen.

Heel cru gezegd; als het een "simpel" consumentenproduct betreft zal het de gemiddelde callcentermedewerker niet veel boeien welke klant met welke klacht hij aan de lijn krijgt; iedereen krijgt de gelijke (procedurele) behandeling.

Uiteraard zijn er wel truukjes om daar langs te komen, maar ook dat werkt slechts bij de grotere callcenters.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57364018
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Noway666 het volgende:
Wehkamp, ongeloofelijk en die prijzen vind ik niet zo denderend. Ja van die lcd toen een 1,5 jaar geleden.
Otto
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:23:53 #60
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57364361
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Uiteraard; ook ik ben wel bereid er op te duiken als het een klant betreft die een paar ton of miljoen bij ons heeft staan, maar dat zal bij de "standaard" consumentenproducten-klantenservice toch vrijwel nooit voorkomen.

Heel cru gezegd; als het een "simpel" consumentenproduct betreft zal het de gemiddelde callcentermedewerker niet veel boeien welke klant met welke klacht hij aan de lijn krijgt; iedereen krijgt de gelijke (procedurele) behandeling.

Uiteraard zijn er wel truukjes om daar langs te komen, maar ook dat werkt slechts bij de grotere callcenters.
Wat voor trucs bedoel je?
pi_57364449
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Wat voor trucs bedoel je?
Als iedereen ze gaat gebruiken werken ze op een gegeven moment niet meer .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:30:30 #62
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57364520
.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:44:46 #63
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57364807
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57367112
Jezus TS, wat kut, bah, teringgezeik. Frustrerend.
pi_57373592
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegt .
Al zit ik nu op een project war dat wel gebeurt. Als je maar genoeg zeikt krijg je daar echt alles voor elkaar
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:34:27 #66
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57373738
Heb je al eens van demarketing gehoord? Wehkamp staat erom bekend dat ze niet-interessante klanten in hun soep gaar laten koken
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_57375360
Werk je dan 6 dagen per week plus de koopavond plus de koopzondag dat je je deze ellende niet had kunnen besparen zonder vrij te nemen?

Echt dikke bagger dit...
pi_57375473
Mja, postorderbedrijven. Ik bestel er bij hoge uitzondering iets. Reden: zie topicstart .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57377194
Was het toevallig een Phillips Homecinema set met HD recorder? Ja, dat duurde bij mij ook twee maanden Maar goed, hij was 320 euro en toen in vele winkels 500+ euro.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_57377615
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.

Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
quote:
Jarno,

We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced and will be
more than happy to send you a replacement pair! The good news is that we are
currently restocking our warehouse with the newly redesigned Vibe DUOs. As a result,
they have been placed on back order and will ship out in the next 3 to 4 weeks. But
trust us, we feel that they are worth the wait as they have addressed most (if not
all) of the design issues of the first generation Vibe DUOs! As a thank you for your
patience, upon our receipt of your defective return, we will process your order for
a replacement Vibe DUO as well as send you a coupon (via email) for a free pair of
Vibes, in the color of your choice
! Your Vibe DUOs will ship as soon as they are in
stock!
Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.

Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service, .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:41:31 #71
78498 classpc
I don't like change
pi_57377891
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.

Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]

Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.

Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service, .
Dat noem ik nog eens service

Welk bedrijf was het?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_57377926
V-Moda.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_57378205
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
Electronica kopen bij de wehkamp...

mwah tijdens de 10% korting op alels acties is het altijd goedkoop spullen kopen heb er ook geen problemen mee gehad mijn xbox was er de volgende dag gewoon
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_57389998
Les 1: Nooit betalen voor je iets in huis hebt
Krijg je gedonder, dan besteed je je geld ergens anders. Zo niet, dan betaal je naderhand
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57390657
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.

Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]

Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.

Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service, .
zo moet het ook.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_57390692
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Misstique het volgende:
Dat wordt een klachtenbrief schrijven. .
Waarom denkt iederreen hier dan zo'n klachtenbrief helpt?
Dit topic zorgt voor meer actie daar dan zo'n brief.
pi_57390707
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:45 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Waarom denkt iederreen hier dan zo'n klachtenbrief helpt?
Dit topic zorgt voor meer actie daar dan zo'n brief.
Nou, nog maar weinig van gemerkt .

Nou ja, inmiddels staat die kansloze, onjuist op de site staande home cinema set, wél bij mijn bestellingen .

Anyway, vanmiddag enkele winkels tegen elkaar uitgespeeld en de alsnog een setje voor dezelfde prijs als bij de Wehkamp gekregen. Nu nog afwachten of het geld terugstorten wél op de manier en termijn die me toegezegd is gebeurt.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57390716
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef kastanova het volgende:


Nou ja, inmiddels staat die kansloze, onjuist op de site staande home cinema set, wél bij mijn bestellingen .

Anyway, vanmiddag enkele winkels tegen elkaar uitgespeeld en de alsnog een setje voor dezelfde prijs als bij de Wehkamp gekregen. Nu nog afwachten of het geld terugstorten wél op de manier en termijn die me toegezegd is gebeurt.
Terugstorten komen ze niet onderuit, het was een koop op afstand.
*****Kraak........
pi_57390720
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp .

Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal ¤ 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van ¤ 28,90 .
En dat terwijl ik ¤ 308 terug dien te krijgen.

Snapt u het nog?

Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57390813
Handig bellen en dan de administratie daar zover in de war schoppen dat 't nog even afwachten wordt wat je nu precies geleverd krijgt.
Uiteraard ook je geld terug dan.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:36:42 #81
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_57392631
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:53 schreef kastanova het volgende:
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp .

Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal ¤ 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van ¤ 28,90 .
En dat terwijl ik ¤ 308 terug dien te krijgen.

Snapt u het nog?

Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden .
Schrijf een aangetekende brief en dreig met juridische acties. Scheelt een hele hoop ergenissen.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_57393636
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen bij het lezen van dit topic
pi_57393672
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:48 schreef Henno het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen bij het lezen van dit topic
Gillend rondjes rennen mag ook hoor
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_57393899
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:53 schreef kastanova het volgende:
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp .

Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal ¤ 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van ¤ 28,90 .
En dat terwijl ik ¤ 308 terug dien te krijgen.

Snapt u het nog?

Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden .
Kun je de afgeschreven bedragen niet bij de bank laten storneren?
A mind with a heart of it's own
pi_57394016
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.
Inderdaad, zijn er eigenlijk wel Nederlandse online winkels die een beetje normale service verlenen?

Mijn vader had laatst hardloopschoenen bij een Nederlands bedrijf besteld. Met creditcard betaald, maar na 2 weken nog niks binnen. Hij stuurde dus een e-mail en nog een week later krijg hij het antwoord dat ze de bestelling vergeten waren Een week later kreeg hij ze eindelijk binnen (zo moeilijk is next day delivery toch niet???)

Amerikaanse webshops zijn inderdaad gewoon veel beter. Ik had CD's bij amazon besteld, maar na 3 weken waren ze nog niet aangekomen. Ik stuurde dus een emailtje, en de volgende dag werden ze opnieuw verstuurd.
Cool story, Hansel.
pi_57394084
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 13:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Kun je de afgeschreven bedragen niet bij de bank laten storneren?
doen banken zelden als het GEEN automatische incasso is, heb het ook een keer geprobeerd maar daar wordt heel moeilijk over gedaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_57395504
TS pleeg zelfmoord ofzo
Postorderbedrijven
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:02:49 #88
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_57404163
Dit hele verhaal klinkt bekend, ik had hetzelfde probleem met computeronderdelen toen de nieuwe GT-kaarten stormliepen. Ik ben er uiteindelijk helemaal niets op vooruit gegaan, m'n product uiteindelijk niet gekregen (was wel ander bedrijf trouwens)
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_57405049
Je had gewoon een printje moeten maken van dat setje en op naar de BCC, had je gewoon voor dezelfde prijs dat setje meegekregen
MOKUM XXX RATED
pi_57406273
Gewaagd, zo'n lange OP.
  zondag 16 maart 2008 @ 10:11:01 #91
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57409108
kinkygeil hè
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_57409264
tvp
pi_57409453
Achja, de Wehkamp

Hadden die ook niet de tekst "Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate" op de homepage van hun website staan?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 16 maart 2008 @ 11:01:40 #94
175950 Marurk
Baggeraar
pi_57409526
Terechte klacht, TS!

Dit is nou eens een voorbeeld van een KLB-topic hoe een KLB-topic zou moeten zijn...

Wat doe je als ze morgen alsnog met dat kutding voor de deur staan?
pi_57409667
ik heb het ook een keertje daar bestelt
Amstelveen de beste
pi_57412696
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:01 schreef Marurk het volgende:
Wat doe je als ze morgen alsnog met dat kutding voor de deur staan?
Aannemen en afwachten of m'n geld alsnog terugkomt.
Gezien hun administratieve wanorde is de kans groot dat ik er mee weg zou komen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57413134
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:16 schreef Beach het volgende:

[..]



ik kreeg hem niet toen
Ik heb hem nog steeds..
Ik kreeg een paar weken later een brief (met als dagtekening een datum van 3 weken oud) met daarin 2 opties: bellen en laten ophalen of niets doen en een factuur ontvangen. Nooit meer wat van gehoord.
pi_57425276
Dwaas, maak je verhaal eens korter man achterlijke..

wie betaald in godsnaam vooraf bij de wehkamp, alles kan per acceptgiro ei !
Nothing to see here, carry on
pi_57425312
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:06 schreef MeneerMuis het volgende:
Bankstel besteld in Februari, even voor de zekerheid nagevraagd bij de klantenservice of die in maart geleverd kon worden omdat ik dan ga verhuizen>
-knip-

- Dat kan helaas niet, want deze dag hebben we al volgeboekt.
Bedankt voor mijn nachtelijke schaterlach
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 maart 2008 @ 02:12:30 #100
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57425320
Herkenbaar.

Wij kregen vorig jaar een koelkast van onze schoonouders toen we samen gingen wonen. Duidelijk heeft mijn schoonmoeder gezegd dat zij hem ging betalen, maar dat ie niet op haar adres moest worden bezorgd maar op ons adres.

Week later stonden ze met een koelkast bij mijn schoonouders voor de deur.

Volgende afspraak gemaakt, nieuwe werd bij ons thuis gebracht. We wonen op 1 hoog en dat ding wordt bij ons de trap op omhoog 'gegooid'. Blijkt dus een glasplaat kapot te zijn. Mocht ie weer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')