abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57356098
Een tof Home Cinema Setje gevonden op het internet dus maar even zoals het een echte Nederlander betaamt de goedkoopste leverancier gezocht.
En uiteindelijk kwam ik bij de wehkamp uit die hem toch zo'n 50 euro goedkoper aanbood dan alle andere leveranciers.

Geld direct via ideal overgemaakt en vanaf dat moment was het afwachten; levertijd bij de orderstatus was maar liefst 2 weken, maar dat overleef ik dan ook wel weer.
Nog wel even naar de klantenservice gebeld om te kijken of het gehele proces wat versnel kon worden maar helaas, gewoon 2 weekjes wachten en dan had ik hem binnen.

Echterrrrrrrrr....
Toen ik 2 dagen later keek bij de orderstatus keek stond er bij mijn bestelling zowaar "Uitverkocht" en werd me de optie geboden om een alternatief artikel te kopen.
Wacht ff hoor... Ik bestel een artikel, ik betaal het direct en 2 dagen later ineens beweren dat ik vette pech heb en ze het niet meer kunnen leveren?
Klantenservice maar weer...
Nee joh, was niet mogelijk dat het geheel uitverkocht was, er kwamen zelfs op korte termijn weer nieuwe binnen en de 2 weken waren dan nog makkelijk haalbaar.

Hmmmmz... Nah vooruit, het blijft toch een groot en bekend bedrijf dat Wehkamp, dus laten we ze het voordeel van de twijfel geven.

En zowaar, 2 dagen later was het weer leverbaar!
De termijn riep echter enkele vraagtekens op; meer dan "Binnenkort" stond er niet.
Nog even getwijfeld om weer met de klantenservice te bellen, maar ach laat ik eens een keer geduld hebben.
Een dag later... Plotseling duurde het weer 2 weken?!
Kijk ik echter bij het product op de site zelf, staat er een levertijd van 1 week?!
Klantenservice to the rescue .
Kasta: "Ja euuh, betekent dit nu dat ik beter mijn order van 5 maart kan annuleren en op dit moment een nieuwe moet bestellen zodat ik hem eerder binnen heb?!"
Miep: Nee hoor! Uw orderstatus gaat nog aangepast worden!

En zowaar was de volgende dag de orderstatuslevertijd 1 week! .
Totdat ik een dag later weer keek en de orderstatuslevertijd ineens tóch weer 2 weken was?! .

What. The. Fuck.

Naja, natuurlijk niet meer bereikbaar die lui, dus maar even tot de volgende dag afgewacht..
Kijk ik vanmorgen bij m'n orderstatus: "UITVERKOCHT!" Kies een alternatief product.
You must be fucking kidding me!

Direct weer opgebeld; ah, vette pech voor kasta, ze hadden een systeemstoring en konden me op geen enkele manier helpen . Ik moest smiddags maar een keer terugbellen .

Ik terugbellen:
Kasta: Ja euuuh, ik weet niet wat jullie aan het doen zijn, maar van 2 weken naar uitverkocht, van uitverkocht naar binnenkort, dan weer 2 weken, dan weer 1 week, dan weer 2 weken en nu is ie plotseling weer uitverkocht?! Hoe de neuk kan een product wat op voorraad is op het moment dat ik het bestel en een product dat ik op dat moment ook direct koop/betaal, hoe kan dat in godsnaam na een dikke week ineens uitverkocht blijken te zijn?!
Miep: Tja, dat snap ik ook niet.
Kasta: .
Miep: Tja, dat komt normaal echt nauwelijks voor.
Kasta: . En nu?
Miep: Euuuh, u kunt een alternatief product uitkiezen? Ik kan u direct doorverbinden met 1 van onze Home Cinema experts!
Kasta: Nou maak me gek, gooi me maar door .

Word ik doorverbonden, hoor ik die vent zeggen "Nou, nog eentje en dan ga ik naar huis!"
Kasta: Nou, die ene dat zal ik dan zijn.
Knul: Blabla, excuses, blabla.
Kasta: Nah boeien, *verhaal uitlegt*
Knul: *Philips HTS 6510 voorstelt*
Kasta: Hmmmz, zit daar een USB-aansluiting op?
Knul: Oeh, geen idee... Dat moet ik even opzoeken...
*duurt een paar minuten*
Knul: Nou euuh, geen idee, ik ga het even navragen...

Nou kijk mensen, dat zijn de home cinema experts waar je wat aan hebt .

Knul even later: Yep, zit er op!
Kasta: *andere specificaties vraagt*
Knul: Nou, er zit een hele waslijst op! En hij is 40 euro duurder...
Kasta: Naja, ik neem aan dat jullie na dit kansloze geouwehoer met levertijden vast wel enigszins compensatie aanbieden?
Knul: Nou nee .
Kasta: Yeah right... Dus ik bestel na een week nutteloos wachten nu gewoon zonder morren een nieuwe duurdere waarna het geouwehoer opnieuw begint, daar komt het op neer?
Knul: Nou euuh, ik kan een extra cadeau meeleveren ter compensatie.
Kasta: Nou vertel, welk geweldig cadeau?
Knul: Een badhanddoek.
Kasta: . You're kidding right? Ik bestel voor enkele honderden euro's aan apparatuur, jullie zitten een week met de levertijd te kutten en ik heb uiteindelijk nog niks, vervolgens ben ik bereid nog een keer de gok te wagen, betaal daar notabene 40 euro extra voor en jij komt met een badhanddoek aanzetten .
Knul: Nou eeuuuuuh...

Long story short, na een tijdje ouwehoeren mocht hij er na navraag maximaal nog een tientje af doen... .

Kasta: Weet je wat? Ik bekijk even de recensies van dat ding en dan bepaal ik aan de hand daarvan wel of ik er op in ga en dan laat ik het je nog wel weten.
Knul: Ja, dat kan niet [insert blaatverhaal over voorraden, actieprijzen, etc]
Kasta: Geweldig verkoopverhaal, maar wat nu als ik nu ja zeg en het een kutding blijkt te zijn?
Knul: Dan kunt u hem kostenloos terugsturen!
Kasta: En wanneer heb ik hem?
Knul: Morgenmiddag wordt hij al bezorgd!
Kasta: Zozo... En dat kun je me vast wel garanderen dan?
Knul: ....Euuuh... Nou nee...
Kasta: .
Knul: Ik zet hem nu in het systeem en dan kunt u aan de hand van het ordernummer in uw online persoonlijke bestellingen vanavond na 21:00 bellen of hij morgenmiddag geleverd wordt!

.

Nou, ik ben inmiddels thuis, direct even m'n orderstatus bekeken en die gehele nieuwe kutset staat toch echt niet bij mijn bestellingen...
Wel tof: Ze hebben het bedrag van die uitverkochte, niet leverbare en dus nooit te leveren eerste set vanmiddag wél van mijn tegoed afgetrokken.
Oftewel, pas nadat bleek dat de set uitverkocht was hebben ze alsnog het bedrag verrekend.

Ik zou zeggen: Wehkamp, stik maar in mijn poep .

Samenvatting: De Wehkamp is kut en moet dood.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57356206
Sweet jesus wat een te lange OP!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57356235
Ik wilde ook wat bestellen vandaag; en ik was blij met totaal aan 17.50 korting
Nou mooi dat die codes het niet deden! Kut Wehkamp
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_57356254
Wat een gezeik altijd daar. Toch maar liever naar de winkel.
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:13:01 #5
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_57356281
Heb je nou een cinema set gekregen of niet? Jezus wat een lap tekst
pi_57356299
Electronica kopen bij de wehkamp...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_57356308
Niets mis met Wehkamp, bij mijn bestelling van een paar sokken kreeg ik een gratis printer..
pi_57356350
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:14 schreef DJKoster het volgende:
Niets mis met Wehkamp, bij mijn bestelling van een paar sokken kreeg ik een gratis printer..


ik kreeg hem niet toen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_57356421
Hulde !! Prachtig verhaal Vooral het slot was spannend Maar krijg je hem nu wel ofniet ?
Wiesdebaas ..
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:27:41 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_57356539
Otto ftw, daar hebben ze LCD-televisies voor 100 euro!
pi_57356598
Doet de klantenservice niet aan samenvattingen?
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:35:59 #12
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_57356730
A.F.C. Ajax
pi_57356751
Echt weer Nederlanders he...de goedkoopste zoeken
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:37:23 #14
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_57356761
Ik zou tenminste een klachtbrief / mail sturen. Misschien helpt dat.
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:43:38 #15
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_57356884
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:04 schreef kastanova het volgende:

Word ik doorverbonden, hoor ik die vent zeggen "Nou, nog eentje en dan ga ik naar huis!"
Kasta: Nou, die ene dat zal ik dan zijn.

-knip-

Knul: Nou euuh, ik kan een extra cadeau meeleveren ter compensatie.
Kasta: Nou vertel, welk geweldig cadeau?
Knul: Een badhanddoek.
wat een honden
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_57356888
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:22 schreef BolleSmurf het volgende:
Hulde !! Prachtig verhaal Vooral het slot was spannend Maar krijg je hem nu wel ofniet ?
Al sla je me dood...
Bij mijn huidige bestellingen staat alleen de uitverkochte set en verder niks .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:47:38 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_57356970
Sjeezus wat een kutbedrijf, ik had ze allang dat bedrag laten terugstorten en was naar de plaatselijke electronicaboer gegaan
pi_57356988
Als de TP niet de Nerd had uitgehangen die elke 2sec. zijn order status checkt, was er helemaal geen probleeem geweest ...
It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:49:15 #19
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_57356999
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Echt weer Nederlanders he...de goedkoopste zoeken
Kasta dong overigens wel af als een echte buitenlander.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_57357084
Eensch met Remlof.

hier is zeker geen klantvriendelijkheid tenoemen. ik zou geld terug eisen en dat binnen 1 dag.
pi_57357315
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:49 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Kasta dong overigens wel af als een echte buitenlander.
Wel erg slecht hoor..een badhandoek...kom op zeg
pi_57357351
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:48 schreef djexplo het volgende:
Als de TP niet de Nerd had uitgehangen die elke 2sec. zijn order status checkt, was er helemaal geen probleeem geweest ...
Nee inderdaad, dan had ik braaf 2 weekjes afgewacht, vreemd opgekeken dat er niets kwam...
Nog een paar daagjes gewacht omdat het misschien tóch iets langer duurde...
Uiteindelijk na 4 weken tóch maar even de klantenservice bellen en er dan pas achterkomen dat hij niet op voorraad was en ik dus geen ene reet ga ontvangen en m'n geld al wel kwijt ben.

Great thinking fucking Einstein, dan was er inderdaad geen enkel probleem geweest .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:06:00 #23
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_57357374
Bankstel besteld in Februari, even voor de zekerheid nagevraagd bij de klantenservice of die in maart geleverd kon worden omdat ik dan ga verhuizen>

-Als je het geld overmaakt dan bellen we je erover op

Geld met IDEAL overgemaakt, dag erna telefoontje:
-We hebben je bankstel op voorraad, komt het goed uit als die morgen geleverd word?

Neen, dinsdag 18 maart wil ik hem laten bezorgen
- Ja dat is nog niet mogelijk om dat nu al te plannen, is het goed dat we over 2 weken terugbellen?

Prima, alleen een week later bellen ze weer
- Ik zie dat je al reeds betaald heb voor de bankstel, hij is op dit moment op voorraad, is het goed dat we hem morgen leveren?

NEE, ik heb al aangegeven 18 maart.
- Dan bellen we je in de laatste week van Februari even terug om het in te plannen.

Prima, 2 weken terug werd ik opnieuw gebeld
- We zien dat we terug zouden bellen vanwege de levering van de bankstel. We hebben hem op dit moment op voorraad, komt het geschikt uit om hem morgen te laten bezorgen?

NEEEEEEEEEEEEEEEEH, ik heb al 3x aangegeven, Dinsdag 18 maart.
- Even kijken of we al zover kunnen inplannen (minuut wachten....). Helaas is het nog niet mogelijk om hem voor die datum in te plannen, is het goed als we over 3 werkdagen terugbellen?

Jahoor Prima, en 3 werkdagen later werd ik gebeld.
- We zouden een nieuwe afspraak maken om je bankstel te laten leveren, hij is momenteel op voorraad, komt het geschikt uit deze week nog te laten bezorgen?

N E E E E, dinsdag 18 maart.
- Dat kan helaas niet, want deze dag hebben we al volgeboekt.

Maar ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik op deze datum me bankstel geleverd wil hebben, maar steeds kan het niet ingepland worden omdat jullie agenda het nog niet toelaat?
- Ik kan er helaas niets aan doen, de enige mogelijkheid is 17 maart of 19 maart

17 maart dan maar, en de laatste bestelling bij Wehkamp.

Ik deel je mening dus
World Wrestling Entertainment
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:17:31 #24
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57357650
Ik had geeneens een andere set gewild man Dat je er nog intrapt
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57357939
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:17 schreef supersayan het volgende:
Ik had geeneens een andere set gewild man Dat je er nog intrapt
Naja, ik zit midden in een verbouwing en de plinten kan ik pas afmaken zodra de bekabeling er in ligt.
Kan ik 2 dingen doen; dom koppig en rancuneus zijn en verlof opnemen opnemen zodat ik morgen naar de winkel kan en minimaal 50 euro meer betaal, óf ik laat dat ding morgen bij me thuis bezorgen.

M'n letterlijke woorden over de kwaliteit van het ding waren dan ook: "En je weet zeker dat ik dat kutding zonder gezeik en kosten weer terug kan sturen?"

Mocht het dus niet wat zijn mogen ze hem direct weer bij me thuis op komen halen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57359075
Op de Meubelboulevard heb je een Prijstopper en een It's. Hebben die hem niet? Zo ja, afdingen!
pi_57359304
Maar waarom betaal je dan ook vooraf
No bitch to me
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:22:50 #28
141482 Q.
JurassiQ
pi_57359367
Eensch.
For great justice!
pi_57359395
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:20 schreef TornadoDK het volgende:
Maar waarom betaal je dan ook vooraf
Omdat ie dan direct geleverd zou worden . .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57359463
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:20 schreef TornadoDK het volgende:
Maar waarom betaal je dan ook vooraf
wat is het nut om achteraf te betalen?... ja dat je weet zeker dat je het verpakking wel ziet... maar je mag het niet openen voordat je betaald hebt... dus kun je ook niets uittesten

das 't gare eraan weer...

online kopen 400 euro kwijt door een kutbedrijf dat een verkeerde vid kaart stuurde... en uiteindelijk failliet ging
I pwn u!
pi_57359476
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat ie dan direct geleverd zou worden . .
Heeft dat marketing trucje toch nog op iemand gewerkt
No bitch to me
pi_57359504
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:27 schreef weasel85 het volgende:

[..]

wat is het nut om achteraf te betalen?... ja dat je weet zeker dat je het verpakking wel ziet... maar je mag het niet openen voordat je betaald hebt... dus kun je ook niets uittesten

das 't gare eraan weer...

online kopen 400 euro kwijt door een kutbedrijf dat een verkeerde vid kaart stuurde... en uiteindelijk failliet ging
Acceptgiro. En je mag zeker wel eerst uittesten en dan terug sturen al het niet bevalt heb ik al vaker gedaan, ook bij wehkamp ja
No bitch to me
pi_57359728
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:12 schreef swollywood het volgende:
Op de Meubelboulevard heb je een Prijstopper en een It's. Hebben die hem niet? Zo ja, afdingen!
Oh. For. Fucks. Sake.

Zojuist dus even bij de It's kijken of ze de HTS 6510 ook hadden...
Zie ik daar staan dat er slechts 2 sateliet speakers (3 incl. subwoofer) bij zitten .

Euuuh, que?!
Ik had toch echt nog specifiek gevraagd aan "de home cinema specialist" van de wehkamp hoeveel en welke speakers erbij zaten en hij had het toch echt over 4 sateliet speakers.
Even op de wehkamp site kijken dan maar:



Ja hoor, toch echt 4 satelietspeakers volgens de wehkamp.
Hell, ik had het er met die "specialist" zelfs nog over hoe de achterste speakers op te hangen / te plaatsen waren!

Toch voor de zekerheid maar even verder gegoogled en er blijken dus toch écht maar 2 speakers bij te zitten.
Geweldig, de wehkamp bedenkt er dus zomaar even 2 speakers bij!
Het is notabene niet eens een 5.1 maar slechts een 2.1 set! .
Nou ja, volgens de rest van de wereld behalve Wehkamp that is; zij plaatsen hem immers gewoon onder de 5.1 sets . .

Gód-ver-domme, wat een incompetente teringlijers!

Fuck this shit, ik ga nu direct even m'n geld terughalen .

[ Bericht 6% gewijzigd door kastanova op 13-03-2008 20:53:23 ]
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:50:43 #34
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57360036
Oh schitterend!

Mijn laatste ervaring met Wehkamp was ook een mooie.
Ik had wat besteld bij Wehkamp; maar zonder ook maar 1 keer na te vragen hebben ze het op de naam van mijn vriend gezet ( de rekening en dus bestelling )
Dus ik bel ( VORIG FUCKING JAAR!!! ) op en zeg, dat het niet ZIJN maar MIJN bestelling is. Of ze dat ff willen corrigeren.
Let wel; mijn vriend heeft ooit een electronica thingie besteld en teruggestuurd, maar omdat blijkaar zijn naam aan dat adres is gekoppeld, blijven ze doodleuk zijn aanhef gebruiken ondanks dat onze klantnummers ANDERS zijn.

Een paar maanden later volgt een overzicht..op naam van, jawel, mijn vriend.
Ik weer aan de foon, aan de brief. Gewoon voor eens en altijd gecorrigeerd.

Hell no. Een volgend overzicht WEER op zijn naam
Dus hij belt boos met Wehkamp en vraagt vriendelijk of ze zijn naam er vanaf willen halen, dat hij de bestelling niet heeft gedaan en er niets mee te maken wil hebben.
Mij nog aan de telefoon, ik bevestigd, opgelost.

Hell no!
Een maand later keihard weer zijn naam eronder.

Aangetekende brief : check
Onze paspoort details erbij : check
Duidelijk verhaal : check

En wat denkt u dat er gebeurde?? nou?
Nou, die imbecielen sturen natuurlijk weer een overzicht aan hem.

Hij belt weer, legt het rustig uit...drie keer raden wat die vinketering zegt?

'Nou meneer, iedereen kan wel zeggen dat hij niet degene met een bestelling is "

Hij : Zie de geschiedenis, IK BEN HET NIET< DAT IS MIJN VRIENDIN!!!

"Nou meneer, dat horen wij elke dag "

Hij: IK BESTEL GEEN BH'S EN AL HELEMAAL GEEN KORSET!!

"Och meneer, hoevaak wij dat excuus al hebben gehoord "

Hij: U maakt een grapje zeker?

"Meneer, identiteits fraude is nooit grappig"


!!! Fucking hilarisch die gasten!!!
pi_57360208
quote:
Hij: IK BESTEL GEEN BH'S EN AL HELEMAAL GEEN KORSET!!

"Och meneer, hoevaak wij dat excuus al hebben gehoord "
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:10:19 #36
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57360459
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:58 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja echt he
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57360658
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:50 schreef SHE het volgende:
!!! Fucking hilarisch die gasten!!!
Tja, het lullige is... Gisteren had ik dus viaviavia iemand geregeld die op zijn beurt weer iemand kende die onder andere in het magazijn van de Wehkamp werkte...
Zou ik vandaag even mijn klantnummer en bestelnummer aan die tussenpersoon geven, zou die dude in het magazijn zorgen dat ik m'n zooi morgenmiddag in huis had.

Naja, totdat mijn vorige week reeds bestelde en betaalde product dus ineens *poef* verdwenen was .

Ook grappig ( . ) trouwens:
Voor vragen over bestellingen dien je (038)4264364 te bellen.
Vervolgens wordt me na een belachelijk traag systeem verteld dat mijn artikel niet meer op voorraad is maar dat hun specialisten (jaja, daar zijn ze weer . ) me graag verder wil helpen en dat ik dan alleen maar even een 9 hoef te toetsen om er 1 aan de lijn te krijgen.
*9 toetst*
"Helaas is het niet mogelijk om op deze wijze 1 van onze specialisten bladiebla" .

En vervolgens wordt me aangegeven dat ik toch echt (038)4264777 dien te bellen voor die doldwaze specialisten van ze .

Gaan we weer... Optie 2 voor andere vragen... Ah, daar is ie, de optie vragen over m'n bestelling / alternatieven!
Hup, kies ik daar voor en word ik doorverbonden.
Hop, keuze 2, klantnummer weer intoetsen...
Hmmmmz, dit menu komt me wel heel bekend voor .

Blijk ik dus gewoon weer doorverbonden te zijn met het oorspronkelijke (038)4264364 nummer waar ze me dus niet door kunnen verbinden met de specialisten en me aanraden om (038)4264777 te bellen .

Tja, zo houd je de klanten inderdaad wel een weekje of wat aan het lijntje...

Tip voor de mensen die er ooit nog intrappen bij de Wehkamp; kies voor de optie klacht indienen, da's vrijwel de enige manier om daadwerkelijk ergens uit te komen.
Niet dat zij weten wat ze doen of problemen op kunnen lossen, maar ze houden in ieder geval heel knap die schijn op .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57360847
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef kastanova het volgende:

--Voice response systeem horror--
Cool Wij bouwen dat soort dingen. Ik zal eens een verkoper inseinen om Wehkamp te bellen. Niet om wat te kopen, maar om te te vertellen dat wij ze iets kunnen leveren waar je klanten mee helpt, in plaats van treitert .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:31:57 #39
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57361018
Het eerste VRS wat de keuzes geeft die ik ook daadwerkelijk WIL , koop ik meteen.
Het spijt me, maar ze bestaan niet!
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:31:59 #40
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_57361020
Karma is a bitch, Kasta.
A.F.C. Ajax
pi_57361299
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
Het eerste VRS wat de keuzes geeft die ik ook daadwerkelijk WIL , koop ik meteen.
Het spijt me, maar ze bestaan niet!
Nou ja, heel simpel. Als jij het systeem koopt (en betaalt) dan maken we het precies zoals jij wilt .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:06:55 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57362141
Nou, laat 1 ding vooral duidelijk zijn naar jullie verkopers/bouwers; mensen willen 10 van de 10 keer de volgende keuze horen:

'heeft u geen keuze kunnen maken, toets 9 voor een directe verbinding met 1 van onze medewerkers'

( of je geeft die keuze meteen, want ik wil geen gesprek met een computer )
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:11:00 #43
78498 classpc
I don't like change
pi_57362269
Ik heb ooit een keer een lening gehad bij de wehkamp.
Is inmiddels al lang en breed 3 jaar afbetaald als het niet meer is, maar nog steeds krijg ik elke maand een brief van ze of ik niet nog een keer wat wil lenen.
En deze maand maakten ze het zo bont dat ze er zelfs een brief met allemaal plaatjes van dure dingen bij stuurden. TV's, surround systemen, bedden, stoelen, computers...
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_57362452
Tsja. We adviseren de klant m.b.t. het keuze-menu, maar uiteindelijk bepaalt de (betalende) klant natuurlijk wat er in komt. Ook al zitten wij zo van .

De kunst is om met zo min mogelijk opties mensen bij die persoon/afdeling te krijgen die ze nodig hebben. Helaas zien veel bedrijven een IVR als instrument om klanten simpelweg af te schepen. Ideaal gezien vervangt een IVR een telefoniste + een x aantal keer doorverbindingen, waarbij je als klant elk keer je verhaal moet vertellen.

Maar ja.. Dat kost wat tijd (en dus geld) om goed te inventariseren, en daarna te bouwen Jammer genoeg wil lang niet iedereen dat.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57362483
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef classpc het volgende:
Ik heb ooit een keer een lening gehad bij de wehkamp.
Is inmiddels al lang en breed 3 jaar afbetaald als het niet meer is, maar nog steeds krijg ik elke maand een brief van ze of ik niet nog een keer wat wil lenen.
En deze maand maakten ze het zo bont dat ze er zelfs een brief met allemaal plaatjes van dure dingen bij stuurden. TV's, surround systemen, bedden, stoelen, computers...
Lenen bij Wehkamp? Bestaat dat ook al?!
Man wat een gedoe, ik had echt allang de telefoon uit het raam gesmeten uit frustratie ofzo.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_57362490
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef classpc het volgende:
Ik heb ooit een keer een lening gehad bij de wehkamp.
Is inmiddels al lang en breed 3 jaar afbetaald als het niet meer is, maar nog steeds krijg ik elke maand een brief van ze of ik niet nog een keer wat wil lenen.
En deze maand maakten ze het zo bont dat ze er zelfs een brief met allemaal plaatjes van dure dingen bij stuurden. TV's, surround systemen, bedden, stoelen, computers...
Reactie sturen: Ik wil best een 90" plasma-TV lenen hoor. Over 3 jaar krijg je hem weer terug.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57362791
Zo, ik had nog even teruggebeld om m'n geld terug te halen...

Na wederom 20 minuten in de wacht staan (standaard) dan toch eindelijk iemand aan de lijn.
Kasta: Zozo, volle bak hé?
Knul: Ja, vanmorgen hadden we een systeemstoring (joh!) en toen hebben we iedereen aangeraden om vanavond terug te bellen...
Kasta: Naja, da's dan mooi kut voor je want nu heb je ook nog eens een pissige klant aan de lijn... *verhaal over de orderstatus en "niet op voorraad" uitlegt*
Knul: Tja, dat snap ik ook niet...
Kasta: Nou, da's nog eens verrassend . Maarreuh, *uitlegt dat hun specialist een prutser is en hun site voor geen ene meter klopt*
Knul: Naja, dat weet ik allemaal ook niet hoor...
Kasta: . Anyway, zomaar even een vraagje hoor... Dat systeem dat die specialist van jullie op zou sturen hé, wordt dat morgen toevallig afgeleverd?
Knul: Nou nee, zo snel kan dat niet...
Kasta: Ik ben wederom verrast . (de gore teringspecialist)

Anyway, een escalatie/retentie/coulance afdeling hebben ze simpelweg niet dus de enige optie was dat hij m'n geld terug zou halen.
Duurt echter wel 5 dagen .

Kasta: Nou euuh, toevallig werk ik zelf voor de bank en dat hoeft toch écht geen 5 dagen te duren hoor...
Knul: Tja, daar kan ik verder ook niks aan doen... Zolang duurt het nu eenmaal.

Tja, kan ik dat niets wetende knulletje wel helemaal de tering in schelden, maar ja, die sjappie kon verder toch niks voor me doen of noemenswaardige beslissingen nemen.
Dat wordt dus 5 dagen op m'n geld wachten...
En ik weet nu al dat dát ook problemen gaat geven .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57362946
Ze hebben trouwens ook een briljante manier om problemen op te lossen.

Smorgens hadden ze een systeemstoring en raden ze simpelweg elke klant aan om savonds terug te bellen.
En wat doen ze savonds toen bleek dat dat toch wel heel druk werd?
5 minuten nadat ik gebeld heb, gooiden ze de gehele klantenservice dicht tot 6:00 "vanwege een telefonische storing" .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57363023
Ik heb toch wel een beetje medelijden met je
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:38:13 #50
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_57363052
Wehkamp, ongeloofelijk en die prijzen vind ik niet zo denderend. Ja van die lcd toen een 1,5 jaar geleden.
pi_57363053
Dat wordt een klachtenbrief schrijven. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57363077
Grote God, nette OP!
Respect hoor, waren er maar meer die dat zo konden...
pi_57363079
Pff. Wat een kneuzenkermis daar.

Geen 'escalatie-afdeling'.. Wat een nonsense. "Escalatie" betekent wat dat betreft niet meer dan dat je iemand op een niveau hoger te spreken krijgt. Dan haalt die telefoon-kneus z'n chef er maar bij.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57363252
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef classpc het volgende:
Ik heb ooit een keer een lening gehad bij de wehkamp.
Is inmiddels al lang en breed 3 jaar afbetaald als het niet meer is, maar nog steeds krijg ik elke maand een brief van ze of ik niet nog een keer wat wil lenen.
En deze maand maakten ze het zo bont dat ze er zelfs een brief met allemaal plaatjes van dure dingen bij stuurden. TV's, surround systemen, bedden, stoelen, computers...
Ik stuur ze retour afzender!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57363268
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Pff. Wat een kneuzenkermis daar.

Geen 'escalatie-afdeling'.. Wat een nonsense. "Escalatie" betekent wat dat betreft niet meer dan dat je iemand op een niveau hoger te spreken krijgt. Dan haalt die telefoon-kneus z'n chef er maar bij.
Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegt .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57363559
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegt .
Dat is vaak wel een duidelijk verschil tussen een bedrijf dat producten levert t.o.v. een bedrijf dat diensten levert. En het orderbedrag speelt vaak ook wel mee. Toen ik een tijd terug een soortgelijk probleem had met levertijden en ik ze uiteindelijk in politiek-correcte termen aangaf dat ze de hele order in hun reet konden steken als ze zo doorgingen liepen ze ineens een stuk harder. Maar ja, dat ging toen ook om een slordige anderhalve ton.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57363819
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Cool Wij bouwen dat soort dingen. Ik zal eens een verkoper inseinen om Wehkamp te bellen. Niet om wat te kopen, maar om te te vertellen dat wij ze iets kunnen leveren waar je klanten mee helpt, in plaats van treitert .
Hij krijgt ze toch niet te pakken
pi_57363868
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat is vaak wel een duidelijk verschil tussen een bedrijf dat producten levert t.o.v. een bedrijf dat diensten levert. En het orderbedrag speelt vaak ook wel mee. Toen ik een tijd terug een soortgelijk probleem had met levertijden en ik ze uiteindelijk in politiek-correcte termen aangaf dat ze de hele order in hun reet konden steken als ze zo doorgingen liepen ze ineens een stuk harder. Maar ja, dat ging toen ook om een slordige anderhalve ton.
Uiteraard; ook ik ben wel bereid er op te duiken als het een klant betreft die een paar ton of miljoen bij ons heeft staan, maar dat zal bij de "standaard" consumentenproducten-klantenservice toch vrijwel nooit voorkomen.

Heel cru gezegd; als het een "simpel" consumentenproduct betreft zal het de gemiddelde callcentermedewerker niet veel boeien welke klant met welke klacht hij aan de lijn krijgt; iedereen krijgt de gelijke (procedurele) behandeling.

Uiteraard zijn er wel truukjes om daar langs te komen, maar ook dat werkt slechts bij de grotere callcenters.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57364018
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Noway666 het volgende:
Wehkamp, ongeloofelijk en die prijzen vind ik niet zo denderend. Ja van die lcd toen een 1,5 jaar geleden.
Otto
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:23:53 #60
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57364361
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Uiteraard; ook ik ben wel bereid er op te duiken als het een klant betreft die een paar ton of miljoen bij ons heeft staan, maar dat zal bij de "standaard" consumentenproducten-klantenservice toch vrijwel nooit voorkomen.

Heel cru gezegd; als het een "simpel" consumentenproduct betreft zal het de gemiddelde callcentermedewerker niet veel boeien welke klant met welke klacht hij aan de lijn krijgt; iedereen krijgt de gelijke (procedurele) behandeling.

Uiteraard zijn er wel truukjes om daar langs te komen, maar ook dat werkt slechts bij de grotere callcenters.
Wat voor trucs bedoel je?
pi_57364449
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Wat voor trucs bedoel je?
Als iedereen ze gaat gebruiken werken ze op een gegeven moment niet meer .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:30:30 #62
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57364520
.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:44:46 #63
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57364807
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57367112
Jezus TS, wat kut, bah, teringgezeik. Frustrerend.
pi_57373592
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Inmiddels op voldoende klantenservices rondgelopen om te weten dat de chef sowieso niet aan de telefoon gaat komen, ongeacht wat de klant zegt .
Al zit ik nu op een project war dat wel gebeurt. Als je maar genoeg zeikt krijg je daar echt alles voor elkaar
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:34:27 #66
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57373738
Heb je al eens van demarketing gehoord? Wehkamp staat erom bekend dat ze niet-interessante klanten in hun soep gaar laten koken
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_57375360
Werk je dan 6 dagen per week plus de koopavond plus de koopzondag dat je je deze ellende niet had kunnen besparen zonder vrij te nemen?

Echt dikke bagger dit...
pi_57375473
Mja, postorderbedrijven. Ik bestel er bij hoge uitzondering iets. Reden: zie topicstart .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57377194
Was het toevallig een Phillips Homecinema set met HD recorder? Ja, dat duurde bij mij ook twee maanden Maar goed, hij was 320 euro en toen in vele winkels 500+ euro.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_57377615
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.

Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
quote:
Jarno,

We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced and will be
more than happy to send you a replacement pair! The good news is that we are
currently restocking our warehouse with the newly redesigned Vibe DUOs. As a result,
they have been placed on back order and will ship out in the next 3 to 4 weeks. But
trust us, we feel that they are worth the wait as they have addressed most (if not
all) of the design issues of the first generation Vibe DUOs! As a thank you for your
patience, upon our receipt of your defective return, we will process your order for
a replacement Vibe DUO as well as send you a coupon (via email) for a free pair of
Vibes, in the color of your choice
! Your Vibe DUOs will ship as soon as they are in
stock!
Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.

Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service, .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:41:31 #71
78498 classpc
I don't like change
pi_57377891
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.

Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]

Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.

Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service, .
Dat noem ik nog eens service

Welk bedrijf was het?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_57377926
V-Moda.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_57378205
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
Electronica kopen bij de wehkamp...

mwah tijdens de 10% korting op alels acties is het altijd goedkoop spullen kopen heb er ook geen problemen mee gehad mijn xbox was er de volgende dag gewoon
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_57389998
Les 1: Nooit betalen voor je iets in huis hebt
Krijg je gedonder, dan besteed je je geld ergens anders. Zo niet, dan betaal je naderhand
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57390657
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.

Zullen we voor de aardigheid eens een mailtje van een Amerikaans bedrijf er naast houden? Heb daar ooit oordoppen besteld voor m'n telefoon, welke nu beginnen te kraken en weigeren, typisch geval van kabelbreuk. Op goed geluk een mail gestuurd naar de support afdeling, eigenlijk met de verwachting 'dat wordt niks', maar let op:
[..]

Hierna nog een keer excuses maken voor mijn ongemak, plus een waslijst aan tips hoe ik het product zo snel en veilig mogelijk bij hun krijg. Let wel, het gaat hier over bijna een half jaar oude oordoppen welke last hebben van een verschijnsel dat eigenlijk gewoon slijtage is. Ik durf er geld op in te zetten dat je bij elke Dixons of Mediamarkt bot vangt en dat ze het op slijtage of user abuse gooien. En dat terwijl ik gewoon een europese klant ben voor een amerikaans bedrijf, al hadden ze helemaal niks teruggemaild had ik er nog niet gek van opgekeken.

Nee, Nederlandse bedrijven en hun zogenaamde service, .
zo moet het ook.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_57390692
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Misstique het volgende:
Dat wordt een klachtenbrief schrijven. .
Waarom denkt iederreen hier dan zo'n klachtenbrief helpt?
Dit topic zorgt voor meer actie daar dan zo'n brief.
pi_57390707
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:45 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Waarom denkt iederreen hier dan zo'n klachtenbrief helpt?
Dit topic zorgt voor meer actie daar dan zo'n brief.
Nou, nog maar weinig van gemerkt .

Nou ja, inmiddels staat die kansloze, onjuist op de site staande home cinema set, wél bij mijn bestellingen .

Anyway, vanmiddag enkele winkels tegen elkaar uitgespeeld en de alsnog een setje voor dezelfde prijs als bij de Wehkamp gekregen. Nu nog afwachten of het geld terugstorten wél op de manier en termijn die me toegezegd is gebeurt.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57390716
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef kastanova het volgende:


Nou ja, inmiddels staat die kansloze, onjuist op de site staande home cinema set, wél bij mijn bestellingen .

Anyway, vanmiddag enkele winkels tegen elkaar uitgespeeld en de alsnog een setje voor dezelfde prijs als bij de Wehkamp gekregen. Nu nog afwachten of het geld terugstorten wél op de manier en termijn die me toegezegd is gebeurt.
Terugstorten komen ze niet onderuit, het was een koop op afstand.
*****Kraak........
pi_57390720
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp .

Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal ¤ 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van ¤ 28,90 .
En dat terwijl ik ¤ 308 terug dien te krijgen.

Snapt u het nog?

Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57390813
Handig bellen en dan de administratie daar zover in de war schoppen dat 't nog even afwachten wordt wat je nu precies geleverd krijgt.
Uiteraard ook je geld terug dan.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:36:42 #81
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_57392631
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:53 schreef kastanova het volgende:
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp .

Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal ¤ 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van ¤ 28,90 .
En dat terwijl ik ¤ 308 terug dien te krijgen.

Snapt u het nog?

Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden .
Schrijf een aangetekende brief en dreig met juridische acties. Scheelt een hele hoop ergenissen.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_57393636
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen bij het lezen van dit topic
pi_57393672
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:48 schreef Henno het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen bij het lezen van dit topic
Gillend rondjes rennen mag ook hoor
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_57393899
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:53 schreef kastanova het volgende:
Oh my... Echt geweldig die site van de wehkamp .

Bij het totaal te betalen bedrag van m'n order staat nu in totaal ¤ 634,10!!!
En toch heb ik volgens exact hetzelfde systeem nog een tegoed van ¤ 28,90 .
En dat terwijl ik ¤ 308 terug dien te krijgen.

Snapt u het nog?

Nou, de Wehkamp weet waarschijnlijk zelf ook niet meer wat ze aan het doen zijn, dus ik denk dat ik er nog wel een belletje of 15 aan zal moeten besteden .
Kun je de afgeschreven bedragen niet bij de bank laten storneren?
A mind with a heart of it's own
pi_57394016
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
Tsja, service in Nederland. Het bestaat gewoon niet. Of amper.
Inderdaad, zijn er eigenlijk wel Nederlandse online winkels die een beetje normale service verlenen?

Mijn vader had laatst hardloopschoenen bij een Nederlands bedrijf besteld. Met creditcard betaald, maar na 2 weken nog niks binnen. Hij stuurde dus een e-mail en nog een week later krijg hij het antwoord dat ze de bestelling vergeten waren Een week later kreeg hij ze eindelijk binnen (zo moeilijk is next day delivery toch niet???)

Amerikaanse webshops zijn inderdaad gewoon veel beter. Ik had CD's bij amazon besteld, maar na 3 weken waren ze nog niet aangekomen. Ik stuurde dus een emailtje, en de volgende dag werden ze opnieuw verstuurd.
Cool story, Hansel.
pi_57394084
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 13:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Kun je de afgeschreven bedragen niet bij de bank laten storneren?
doen banken zelden als het GEEN automatische incasso is, heb het ook een keer geprobeerd maar daar wordt heel moeilijk over gedaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_57395504
TS pleeg zelfmoord ofzo
Postorderbedrijven
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:02:49 #88
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_57404163
Dit hele verhaal klinkt bekend, ik had hetzelfde probleem met computeronderdelen toen de nieuwe GT-kaarten stormliepen. Ik ben er uiteindelijk helemaal niets op vooruit gegaan, m'n product uiteindelijk niet gekregen (was wel ander bedrijf trouwens)
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_57405049
Je had gewoon een printje moeten maken van dat setje en op naar de BCC, had je gewoon voor dezelfde prijs dat setje meegekregen
MOKUM XXX RATED
pi_57406273
Gewaagd, zo'n lange OP.
  zondag 16 maart 2008 @ 10:11:01 #91
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57409108
kinkygeil hè
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_57409264
tvp
pi_57409453
Achja, de Wehkamp

Hadden die ook niet de tekst "Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate" op de homepage van hun website staan?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 16 maart 2008 @ 11:01:40 #94
175950 Marurk
Baggeraar
pi_57409526
Terechte klacht, TS!

Dit is nou eens een voorbeeld van een KLB-topic hoe een KLB-topic zou moeten zijn...

Wat doe je als ze morgen alsnog met dat kutding voor de deur staan?
pi_57409667
ik heb het ook een keertje daar bestelt
Amstelveen de beste
pi_57412696
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:01 schreef Marurk het volgende:
Wat doe je als ze morgen alsnog met dat kutding voor de deur staan?
Aannemen en afwachten of m'n geld alsnog terugkomt.
Gezien hun administratieve wanorde is de kans groot dat ik er mee weg zou komen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57413134
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:16 schreef Beach het volgende:

[..]



ik kreeg hem niet toen
Ik heb hem nog steeds..
Ik kreeg een paar weken later een brief (met als dagtekening een datum van 3 weken oud) met daarin 2 opties: bellen en laten ophalen of niets doen en een factuur ontvangen. Nooit meer wat van gehoord.
pi_57425276
Dwaas, maak je verhaal eens korter man achterlijke..

wie betaald in godsnaam vooraf bij de wehkamp, alles kan per acceptgiro ei !
Nothing to see here, carry on
pi_57425312
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:06 schreef MeneerMuis het volgende:
Bankstel besteld in Februari, even voor de zekerheid nagevraagd bij de klantenservice of die in maart geleverd kon worden omdat ik dan ga verhuizen>
-knip-

- Dat kan helaas niet, want deze dag hebben we al volgeboekt.
Bedankt voor mijn nachtelijke schaterlach
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 maart 2008 @ 02:12:30 #100
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57425320
Herkenbaar.

Wij kregen vorig jaar een koelkast van onze schoonouders toen we samen gingen wonen. Duidelijk heeft mijn schoonmoeder gezegd dat zij hem ging betalen, maar dat ie niet op haar adres moest worden bezorgd maar op ons adres.

Week later stonden ze met een koelkast bij mijn schoonouders voor de deur.

Volgende afspraak gemaakt, nieuwe werd bij ons thuis gebracht. We wonen op 1 hoog en dat ding wordt bij ons de trap op omhoog 'gegooid'. Blijkt dus een glasplaat kapot te zijn. Mocht ie weer terug.
  maandag 17 maart 2008 @ 03:01:43 #101
84524 Morwen
I got life
pi_57425456
Wehkramp

Hoeveel dagen ik wel niet op een kale vloer heb moeten slapen en maar wachten. Bankstellen zonder speciale behandeling, onvolledige eethoeken. Meerdere malen. Mij zijn ze kwijt als klant.

Toegegeven als starter kom je een eind op krediet, alleen de rente is belachelijk. En dat weten ze alleen mensen willen of kunnen niet contant betalen. Uitzuigerij ten top en ze worden er slapend rijk van. Beter kijk je online op sites als marktplaats ofzo, zeker als starter.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')