abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 03:01:43 #101
84524 Morwen
I got life
pi_57425456
Wehkramp

Hoeveel dagen ik wel niet op een kale vloer heb moeten slapen en maar wachten. Bankstellen zonder speciale behandeling, onvolledige eethoeken. Meerdere malen. Mij zijn ze kwijt als klant.

Toegegeven als starter kom je een eind op krediet, alleen de rente is belachelijk. En dat weten ze alleen mensen willen of kunnen niet contant betalen. Uitzuigerij ten top en ze worden er slapend rijk van. Beter kijk je online op sites als marktplaats ofzo, zeker als starter.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 17 maart 2008 @ 03:08:20 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_57425471
Effe een tvp om morgen bij te lezen.

Mijn tv is inmiddels binnen, maar die website is zwaar incest, om maar niet over de chagrijnige huiswijven bij de klantenservice te spreken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57429427
quote:
Op maandag 17 maart 2008 03:01 schreef Morwen het volgende:
Toegegeven als starter kom je een eind op krediet, alleen de rente is belachelijk. En dat weten ze alleen mensen willen of kunnen niet contant betalen. Uitzuigerij ten top en ze worden er slapend rijk van.
Sorry maar als je het niet kunt betalen, moet je het gewoon niet kopen. Het bedrijf het kwalijk nemen dat het spullen verkoopt voor een bedrag wat blijkbaar allerlei idioten er voor over hebben is echt sneu
  maandag 17 maart 2008 @ 12:19:30 #104
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_57429617
Tja moet je je electronica maar bij een winkel kopen ipv altijd maar voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten.
geen medelijden.
Life never gets darker then midnight
pi_57448517
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou, nog maar weinig van gemerkt .
Op de keywords wehkamp en bestellen is dit topic het 4e resultaat in google, dus die kun je al in je zak steken.
pi_57448885
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:22 schreef BolleSmurf het volgende:
Hulde !! Prachtig verhaal Vooral het slot was spannend Maar krijg je hem nu wel ofniet ?
hehe mooi topic idd! maar wel fucked up voor je TS
I'm not the man you think I am!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:57:20 #107
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_57448961
Ach-en-Wehkamp dus allemaal weer.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:25:05 #108
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_57449488
wie bestelt er dan ook bij wehkamp . Het enige nut wat wehkampf voor mij had waren de lingeriefappagina's waar ik altijd stiekem naar keek toen ik 7 jaar was .
pi_57449562
Hoezo lange OP..


Maare heb je m nu of niet?
pi_57449861
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:25 schreef Relneger18 het volgende:
wie bestelt er dan ook bij wehkamp . Het enige nut wat wehkampf voor mij had waren de lingeriefappagina's waar ik altijd stiekem naar keek toen ik 7 jaar was .
Herkenbaarheid!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_57461438
Oh for crying out loud... Alsof deze week niet nóg kutter kon worden.

We waren inmiddels 5 dagen verder maar (uiteraard . ) nog steeds geen geld gezien.
Dus zoals reeds voorgenomen op de dag dat het me toegezegd werd ( .² ) weer even contact opgenomen met de klantenservice.

Na (uiteraard . ³ ) weer 25 minuten in de wacht gestaan te hebben, konden we starten met de onderstaande, geweldige dialoog:

Kasta: Ja hoi, ik zal je matsen en je de gehele voorgeschiedenis besparen, maar zou je even willen kijken waarom ik m'n geld nog niet heb?
Miep: Nou meneer, ik zie dat het geld de 14e reeds overgemaakt is dus u zou het moeten hebben! Kan ik u dan nog ergens anders mee van dienst zijn? .
Kasta: Nou mevrouw, ik werk toevallig zelf bij [een bank] en ondanks het feit dat Equens in het weekend geheel stilligt zou ik dan vandaag toch echt m'n geld al gehad moeten hebben .
Miep: *Stotter*stotter*... Euuuh, wacht... Ik moet even het 1 en ander nakijken...

Waarna er nog af en toe gestotter terugkeerde maar volledige volzinnen waren even een minuutje of 2 onmogelijk....

Kasta: Nou, weet je wat... Ik zal je alsnog de samenvatting geven . *uitleg over leverbare/niet leverbare/sneller leverbare/uiteindelijk niet leverbare producten geeft*
Miep: Dat is wel heel vreemd! . Dat heb ik nog nooit meegemaakt?!
Kasta: Dat hoor ik vreemd genoeg opvallend vaak als ik met jullie bel.
Miep: Maar u had 2 home cinema sets besteld begrijp ik?
Kasta: . ... ...Nou nee... Dat verhaal dan ook maar even... Die 2e werd me dus door 1 van jullie "specialisten" aangeraden... Zou exact dezelfde zijn, maar dan duurder .
Miep: Ja, die zie ik inderdaad staan als bestelling!
Kasta: . You're kidding right... Er bleek namelijk geen ene reet van zijn "productadvies" en de productomschrijving op jullie site te kloppen. Ik weet niet in hoeverre jij je verdiept hebt in dergelijke setjes, maar een 5.1 en 2.1 is toch echt een verschil van een paar boxjes. Dus heb ik dezelfde avond nog teruggebeld om de gehele boel te annuleren aangezien ik het gehele geouwehoer nogal spuugzat was.
En tóen werd me dus gezegd dat alles geannuleerd zou worden en ik binnen 5 dagen m'n geld terug zou hebben.

Miep: ....
Kasta: Lukt het?
Miep: Euuh nou, er is kennelijk iets misgegaan...
Kasta: Joh, je meent het .
Miep: Euh ja... Het product is namelijk nooit geannuleerd...
Kasta: Oh for fucks sake... Dat zou die knul die avond direct doen!
Miep: Tja, dat is kennelijk misgegaan, het product is de volgende dag nog verstuurd.
Kasta: Euh... Wacht even hoor... De volgende dag al verstuurd? Dan zou ik hem toch uiterlijk maandag al gehad moeten hebben.

En ah, daar was het welbekende gestotter weer en na enige lichtelijke paniek en systeemgeratel kwam de volgende, ronduit verrassende en vernieuwende reactie! .

Miep: Nou meneer, kennelijk is er iets misgegaan bij het versturen...
Kasta: . . .
Miep: Tja, er was iets mis met de verpakking (wtf?!) en het product is kennelijk nooit verstuurd...
Kasta: Echt serieus... Wat gebeurt er in godsnaam allemaal bij jullie?! Naja, 1 troost; hoef ik dat ding in ieder geval niet terug te sturen.
Miep: Nou euuh, het is mogelijk dat hij alsnog geleverd wordt.
Kasta: Nou nee, dacht het niet... Zorg jij dan maar direct dat het geannuleerd wordt.
Miep: Ja dat kan niet.
Kasta: Euuh, het product is nog niet onderweg en het geld is ook nog niet onderweg naar mij, dan moet dat toch niet zo'n probleem zijn lijkt me?!
Miep: Nou... Als het ene depot aan het andere levert, dan kan het zijn dat zíj hem alsnog naar u versturen.
Kasta: Houd dat tegen dan!
Miep: Tja, dat kan niet, daar kan ik op geen enkele manier tussenkomen.
Kasta: *Sigh*

Even terug naar de beginvraag dan maar...

Kasta: Ok, even weet terug naar het begin; wanneer krijg ik m'n geld terug?
Miep: Als u het product teruggestuurd heeft.
Kasta: WTF?! Wanneer krijg ik het product dan?!
Miep: Tja, dat weet ik niet... Het is namelijk niet 100% zeker dat het product alsnog geleverd wordt.

*Okay... Adem in, adem uit... Die mevrouw kan er ook niks aan doen dat ze voor zo'n incompetente organisatie werkt dus kwaad worden op haar heeft weinig nut...*

Kasta: Nou mevrouw, ik probeer kalm te blijven en in oplossingen te denken, maar jullie maken het me niet makkelijk... Even samenvattend: Alle beloftes en toezeggingen die jullie me gedaan hebben waren dus eigenlijk heel cru gezegd allemaal leugens?
Miep: Nou, er is inderdaad behoorlijk wat misgegaan...
Kasta: Naja, kan ik jullie állemaal vergeven, ik ben echt de moeilijkste niet.. Maar ik heb jullie 5 maart geld voor een product gegeven... Dat wil ik terug... Maar dat kan dus alleen als het ruim vantevoren geannuleerde product alsnog geleverd wordt?
Miep: Dat klopt.
Kasta: Maar het is dus niet eens zeker dat het uberháupt geleverd wordt?
Miep: Dat klopt.
Kasta: Maar je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat dit een nogal uitzichtloze situatie wordt? Dus in feite moet ik gewoon bidden dat ik m'n geld ooit nog terugzie aangezien jullie procedures totaal los van elkaar staan?
Weet je wat? Ik vind persoonlijk dat ik begripvol genoeg ben geweest... Hebben jullie een escalatieafdeling? Een coulanceafdeling?! Desnoods slechts een klachtenafdeling?!?!


Miep: U spreekt op dit moment met de klachtenafdeling meneer.
Kasta: . En wat kun jij dan voor me betekenen?
Miep: Nou, ik kan u eventueel als het product terug is ( . ) en u het geld terug heeft ( . ) een product toesturen als tegemoetkoming.
Kasta: Oh nee hé... Laat me raden; een badhanddoek? .
Miep: Inderdaad meneer...

Kasta: Jezus... Mooi geweest nu... Ik begreep de vorige keer dat jullie wanneer iemand zijn geld terug wil een verzoek naar de financiele afdeling sturen hé?

Miep: Klopt.
Kasta: Nou, ik zou zeggen, doe mij een plezier en stuur dat verzoek dan vast!
Miep: Kan ik wel doen, maar dat verzoek wordt toch afgekeurd omdat u uw product nog niet teruggestuurd heeft. We gaan geen geld teruggeven terwijl u het product nog heeft.
Kasta: IK HEB GEEN PRODUCT EN IK GA HET WAARSCHIJNLIJK OOK NOOIT KRIJGEN! Desnoods stuur je een deurwaarder achter me aan als ik het krijg en niet terugstuur. Jezus, ik moet maar blind op jullie blijven vertrouwen terwijl ik al tig keer genaaid ben, maar een beetje vertrouwen in jullie klanten is niet mogelijk?! Vind je het nu zelf ook niet een keer mooi geweest wat betreft zaken die falikant misgaan bij jullie?
Miep: Ja okay, maar dat weet de financiele afdeling niet.
Kasta: Maar dat weet jij toch! Meldt het er dan bij!
Miep: Ik kan geen aantekeningen er bij zetten, dus het zal waarschijnlijk gewoon afgekeurd worden.

Okay, toen kwam toch echt het besef dat bij de Wehkamp geen ruimte is voor ook maar énige logica of klantgerichtheid en dat ik kon gaan lullen als Brugman maar toch geen ene reet verder kwam.

Kasta: Okay, hoe gaan we dit volgens jullie procedures doen?
Miep: Nou, ik kan u een brief toezenden. Als u vervolgens een week of 2 afwacht of het product alsnog komt... Komt het niet, dan kunt u op die brief invullen dat u geen product ontvangen heeft en krijgt u het tegoed weer op uw wehkamp account.
Kasta: Geloof me, ik wil het toch écht niet op m'n wehkamp account, ik wil het gewoon terug op m'n rekening en dat zul jij inmiddels ook begrijpen.
Miep: Tja, dat kan niet... Het kan alleen als tegoed.
Kasta: Laat me raden... En dan moet ik weer met jullie bellen om het geld terug te vragen, dan wordt me vervolgens gemeld dat ik het pas 5 dagen later op m'n rekening krijg en vanaf dat moment is het gewoon bidden dat het deze keer wel terug krijg?!
Miep: ....
Kasta: Dus 2 weken afwachten of ik het product uberhaupt nog krijg, een week wachten tot de brief behandeld is, vervolgens het tegoed bijgeschreven is op m'n account en vervolgens weer met jullie bellen om daarna nog 5 dagen te wachten tot ik het geld daadwerkelijk terug heb op m'n rekening?! Dan ben ik een maand verder! Als deze keer tenminste wél alles goed gaat! En dat terwijl ik inmiddels al tig keer voorgelogen ben en tot nu toe daadwerkelijk álles misging.
Miep: Meer kan ik helaas ook niet doen meneer.

Echt serieus... Dat een relatief gezien toch vrij grote organisatie als de Wehkamp zó incompent is en zó ronduit belachelijk met hun klanten opgaat.
Het lijkt goddomme wel een godsgruwelijke beroerd uitgevoerde Monty Python sketch .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57462429
pi_57462998
Holy crap, dit verzin je toch gewoon niet?

Nou, één ding weet ik wel: Ik ga in ieder geval never-nooit-niet iets bij Wehkamp bestellen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_57463138
Kasta schakel rechtbijstand in ofzo!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:08:00 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_57463484


Maak er maar een serie van zodat het de eerste hit op google wordt als je 'wehkamp' intiept.
Wat een verschrikkelijk incompetente teringzooi daar.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:08:33 #116
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57463505
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:53 schreef Beach het volgende:
Kasta schakel rechtbijstand in ofzo!
Zou ik iig ook doen!
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57463515
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:53 schreef Beach het volgende:
Kasta schakel rechtbijstand in ofzo!
Ook daar ken ik de procedures van... Zou me misschien een week schelen qua geld teruggave.

Nah, dan pak ik het liever grootser aan... Alle mogelijke belangenorganisatie inschakelen en er zoveel mogelijk ruchtbaarheid/publiciteit aan geven.

Een idealist zou ik mezelf niet snel noemen, maar voorkomen dat niemand anders nog met deze beschamend slecht georganiseerde oplichters te maken krijgt is een mooi streven.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57463549
Kunnen we mooi samen in Kassa

ps: ijsblokje???
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:16:37 #119
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57463720
Laat eens de woorden Radar of Kassa vallen
pi_57464016
TVP, leesvoer voor later .
pi_57464135
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Laat eens de woorden Radar of Kassa vallen
Geloof me maar op m'n woord als ik zeg dat dat bij geen enkele klantenservice ook maar énigszins indruk maakt .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57464342
Idd...
pi_57464392
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:10 schreef Logician het volgende:
ps: ijsblokje???
Ik druk er net 1 uit .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57464413
druk? iewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!
pi_57464509
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:41 schreef Logician het volgende:
druk? iewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!
Tssssk, sinds wanneer ben jij zo preuts; als het niet smelt moet je drukken .

Anyway, back ontopic; zojuist via PM benaderd om te kijken of ik eventueel samen met Fok iets op kan/wil zetten om de Wehkamp op toch verdomd korte termijn pro-actief in beweging te krijgen... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57464517
pi_57464533
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:

Anyway, back ontopic; zojuist via PM benaderd om te kijken of ik eventueel samen met Fok iets op kan/wil zetten om de Wehkamp op toch verdomd korte termijn pro-actief in beweging te krijgen... .
succes!!
pi_57464551
Shit hey wat een klote zooi daar. Heb er wel eens wat besteld maar ook niet meer dan wat kleding. Nu zat ik er laatst over te denken om een lcd tv aan te schaffen, wehkamp is wel cheap maar na dit gelezen te hebben pas ik maar .
pi_57464571
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geloof me maar op m'n woord als ik zeg dat dat bij geen enkele klantenservice ook maar énigszins indruk maakt .
Alex Brenninkmeijer
Graag verwijderen
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:51:12 #130
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57464638
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geloof me maar op m'n woord als ik zeg dat dat bij geen enkele klantenservice ook maar énigszins indruk maakt .
weet ik, maar ik bedoelde eigenlijk dat je die misschien ff een mailtje met de link naar dit topic moet mailen )
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:59:21 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_57464841
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:


Anyway, back ontopic; zojuist via PM benaderd om te kijken of ik eventueel samen met Fok iets op kan/wil zetten om de Wehkamp op toch verdomd korte termijn pro-actief in beweging te krijgen... .
Mooi, ik hoop dat de brakke website ook even aangepakt gaat worden.

Je bestelt een tv, klikt op 'next' verwacht een Ideal betaalscherm en, euh, niks.
Dan denk je: 'Krijg ik dat ding nu wel of niet'
Bellen: 'Toets nu uw klantnummer in.'
'Huh? Klantnummer? Dat heb ik helemaal niet.'
Na enige tijd wordt dan de verbinding door de computer verbroken omdat je geen klantnummer ingetoetst hebt.

Anyway, heb geen zin om ook een lang lulverhaal te tiepen, maar die website is volgens mij door een incestzwollenaar in elkaar gedraaid en de kinderen die hij met zijn zusje geproduceert heeft zitten daar achter de telefoon.

Bezorgen, ook zoiets.
Bel dit-en-dat nummer om een afspraak voor bezorging te maken.
Computerstem: 'Uw tv wordt over twee dagen tussen 09.00u en 11.00u geleverd.'

Als je dan belt om te zeggen dat je 's morgens moet werken blijkt het niet mogelijk om 's middags te laten bezorgen.
Wat is dan het fucking nut van een bezorgafspraak?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57464858
ik heb ongeveer hetzelfde mee gemaakt had een psp spel besteld genaamd '' ssx on tour'' zou paar dagen duren ik week wachten ofzo, toen vond ik het wel welletjes en ging ik eens opbellen ja het duurt een paar dagen langer na een paar dagen was hij weer uit gesteld toen heb ik hem bij wehkamp laten cancellen en bij bol.com besteld en kreeg ik hem in 3 dagen binnen ofzo ze deden trouwens ook moeilijk over het terug sturen van mijn geld

samenvatting: klote wehkamp
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_57465228
Kasta, ik moet lachen om de soap, maar ik zou gruwelijk balen als ik in jouw schoenen stond. Ben echt razend benieuwd wanneer je wat krijgt (geld? installatie? of 2 installaties? deurwaarder voor het betalen van 2 installaties die je al lang hebt geretourneerd?)

Sterkte.

En bedankt voor de waarschuwing
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57466477
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Laat eens de woorden Radar of Kassa vallen
Consumentenbond
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57466523
Zo. De eerste stappen zijn alvast gezet:

Tros Radar

En kassa

En godskollere, wat een kutforum heeft Kassa zeg... M'n openingspost zoals hij in dit topic staat was te groot om in 1 keer te posten, daar doe ik het dus maar in etappes .
Alsof ze nog in het 56k tijdperk leven ofzo .

Thuiswinkel.org (Geschillencommissie/branchevereniging voor webwinkels) heeft ook reeds een mail te pakken, dus nu is het even afwachten.

Verzoekje aan de mensen met een kassa- of radarforum account; roep even hoe gelijk ik heb en hoe kut de wehkamp precies is enzo...
Komt het wat meer in de spotlights te staan allemaal .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57466561
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Consumentenbond
Consumentenbond is inderdaad de enige naam die nog énigszins indruk maakt bij de meeste klantenservices.
Maar dan ook pas zodra er daadwerkelijk iemand van de consumentenbond zélf contact opneemt.

En dat gaat uiteraard niet via de standaard (1elijns) consumentenlijn.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57466739
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Consumentenbond is inderdaad de enige naam die nog énigszins indruk maakt bij de meeste klantenservices.
Maar dan ook pas zodra er daadwerkelijk iemand van de consumentenbond zélf contact opneemt.

En dat gaat uiteraard niet via de standaard (1elijns) consumentenlijn.
Ik weet et...

Maar je kunt het altijd proberen en ik denk niet dat je de eerste bent met zo'n klacht over Wehkamp
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57466860
Damn kasta, klote voor je. Hopelijk gaat Rader/Kassa ermee aan de slag, kunnen we lachen!
pi_57466962
Damn Dat lijkt me echt te erg. Hoop dat het nog lukt allemaal van dit is echt te triest
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57467223
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik weet et...

Maar je kunt het altijd proberen en ik denk niet dat je de eerste bent met zo'n klacht over Wehkamp
Naja, wat me tot nu toe nog het meest opvalt, is de brakheid en de fouten op de websites van de verschillende "consumentenondersteunende organisaties."

Ik bedoel, best fijn dat ze ook eindelijk de weg naar het www hebben gevonden, maar come on.
Dat forum van kassa is ronduit achterhaald en beperkt.
Maximaal +/- 250 karakters per post/topic, kom op zeg .

En bij het consumentbondforum kun je je, naast het feit dat er zelfs in het registratiescherm al typo's staan, niet eens succesvol registreren aangezien de activatiemail nooit verstuurd wordt / aankomt.

Radar steekt er wat dat betreft toch wel met kop en schouders bovenuit .

Naja, het doel is nu om met deze klacht/topic, bij alle zoekmachineresultaten waarbij er op Wehkamp gezocht wordt, boven de Wehkamp zélf te eindigen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57467493
hmmm tot nu toe wel goede ervaringen gehad met Wehkamp. Eén keer een klein probleempje met een retourzending waarbij mijn rekening (ik betaal nooit vooruit ) niet geanuleerd werd... Maar na 10 minuten in de wacht kreeg ik een vriendelijke dame van de klantenservice aan de lijn die dat probleempje gelijk voor me op heeft gelost.

Hoop maar dat het niet besmettelijk is
pi_57467520
Huil huil....

Kutnerd.
Don't judge a duck by its brother
pi_57467736
omg let teh drama stopt het lijkt wel als je in een slechte sitcom met een lach band bent belandt. Maar wehkamp is wel heel erg aan het blunderen. Als je nagaat dat niet iedereen een hetze tegen wehkamp begint maar met een bloeddruk van boven het kookpunt op het geld blijft wachten. En uiteindelijk zo boos worden dat ze hun hele gezin overhoop steken of head first de eerste trein pakken richting een bestaan zonder wehkamp. Of afgescheept wordt met een badhanddoek en de wehkamp de rest van hun leven links laten liggen.

Dan lijkt het me wel dat er meer slachtoffers zijn. Misschien kun je die bij elkaar krijgen door middel van een handtekenlijst of anti wehkamp site of zoiets op het internet met een beetje leuk design erbij en wat media aandacht zou dat wel moeten slagen.
  woensdag 19 maart 2008 @ 06:49:03 #144
163306 Neerio
is aan het zijn
pi_57468943
dreig met een advocaat en zeg dat je de chef wilt spreken
en jammer dat je niet in amerika woont anders had je ze kunnen aanklagen voor psychologische schade
My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
pi_57469630
registreer www.wehkramp.nl ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2008 08:50:46 ]
pi_57471031


Wat een drama Kasta
MOKUM XXX RATED
pi_57471282
Pas een tondeusse gekocht via wehkamp, geen problemen gehad.
Ik bestelde hem donderdag avond rond 19:00. Volgende dag naar school met een briefje aan de deur: 'Leg maar in de schuur' en toen ik om 12:00 thuiskwam lag het pakketje daar netjes.

x
pi_57472645
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 06:49 schreef Neerio het volgende:
dreig met een advocaat en zeg dat je de chef wilt spreken


Maakt echt geen indruk en die chef krijg je niet te spreken.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:58:27 #149
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_57473114
WTF Wehkamp tegoed ? AARGGH

Voortaan alle wehkamp folders terugsturen.
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:55:11 #150
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_57474284
ha, kijk... dat van je product wat door wehkamp verzonden is maar nog niet door jouw ontvangen is werkt als volgt;

wehkamp laat de distributie verzorgen door selectvracht.

dit betekent in het kort dat jouw product verzonden wordt naar een centraal punt in nederland vanwaar het verzonden wordt naar het depot waar jouw postcode ondervalt.

vanaf dat moment heeft selectvracht 4 keer de mogelijkheid om het bestelde product aan te bieden.
bij die 4 keren van aanbieden wordt er 2 keer tussen 12 en 17 aangeboden op een werkdag, 1 keer op een zaterdag tussen 9 en 12 en 1 keer op een avond tussen 18 en 21.

bij selectvracht is het verder zo dat wanneer jij het product al geannuleerd hebt dat je het aan de deur kunt weigeren. in jouw geval zal het waarschijnlijk zo zijn (komt door de waarde en de aard van het product) dat zij het niet bij de buren af mogen leveren en dat je er voor moet tekenen.

owh en zodra wehkamp het product verzonden heeft kunnen zij er geen invloed meer op uitoefenen. pas wanneer jij het geweigerd hebt dan gaat het retour afzender. vanaf dat moment heeft wehkamp weer de controle zeg maar.

conclusie; de expeditie is ge-outsourced en dat zorgt voor bijna 2 weken vertraging.

succes.
Neerkomen wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')