abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58013303
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.
Hier zetten ze het gewoon vóór de deur, en dan sturen ze een kwartier later hun neefje om je pakket te jatten. Vervolgens krijg jij niks, is het volgens selektvracht bezorgd, en moet je heel veel moeite doen je geld terug te krijgen. Rembours ftw.
pi_58013386
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
En zowaar! Ik heb m'n geld terug .

Het duurt ff en kost een paar belletjes maar dan heb je ook wat .

Wel een beetje jammer dat die teringlijers van de Wehkamp me nu nog regelmatig foldertjes toe blijven sturen zodat ik nog regelmatig aan die kutwinkel herinnerd word .
Kun je niet een paar handdoeken bestellen van die vier euro die nog op je tegoed staat?
  zondag 13 april 2008 @ 00:25:28 #253
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_58013995
Kasta Wat een verschrikkelijk verhaal, maar gelukkig toch nog je geld terug...

Ik durf niet te bestellen bij de Wehkamp, dus dat heb je dan toch bereikt... Het halve Fok-bestand dat niet meer gaat bestellen Zelfs niet als we daar een badhanddoek bij krijgen
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_58014055
Er zijn toch een paar fokkers die maar mooi een gratis printer hebben gekregen van de Wehkamp! Topbedrijf
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58067155
Eindelijk je geld terug TS, goed werk!
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:35:45 #256
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_58067879
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn toch een paar fokkers die maar mooi een gratis printer hebben gekregen van de Wehkamp! Topbedrijf
Ja maar die LCD van toen dat is ons mooi door de neus geboord.

Ja ik weet het het is spijkers op laag water zoeken maar eigenlijk een les voor ons allen geweest, nu ook dit geval van kasta.
pi_58069138
Mijn lcd van de wehkamp is gearriveerd
Maar vaker bestel ik niet hoor.
Ondanks dat de fouten bij mij toch werden opgelost.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58103838
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Ja printers zijn echt top off the bill, die dingen krijg je gratis bij de inktpatronen.
*****Kraak........
pi_58696661
Mij is ook iets dergelijks overkomen. Half april was er een aktie met een flinke korting op de LCD tv's
Ik niet dol op Wehkamp , en mijn vooroordelen werden bevestigd bij het registeren accepteerde die achterlijke website mijn postcode niet. Wehkamp verdenkt namelijk hara klanten ervan dat ze zo dom zijn dat ze overal hints voor nodig hebben. Bij het invullen van de achternaam krijg je dus de hint: bijvoorbeeld Janssen, bij het invullen van de postcode: bijvoorbeeld 1234 AB. Mijn postcode eindigt echt op AB, en dus werd hij steeds afgekeurd en ik het verwijt toegeworpen dat ik verzuimd had dit veld in te vullen. Krijg de...
Maar die prijs van die LCD tv's was wel erg goed.. en omdat ik doordeweeks vaak niet thuis ben is het adres van mijn moeder ook een optie, beter daar te laten bezorgen. Ik haar postcode ingevuld. Straat moest toen ook, want anders pikte hij dat toch niet, die website wist namelijk niet veel maar wel dat mijn straat en de postcode van mijn moeder dr straat niet bij elkaar hoorden.
LCD tv besteld. 426.95 Euro incl. verzendkosten. Ideal betaald. Echter, na het betalen.. niks. Ik word niet teruggeleid naar de website. Ik zelf terug naar de website, zie de tv nog in mijn winkelmand staan, en geen bestellingen. Klantenservice gebeld. Wordt mij verteld dat ik rustig moet afwachten, omdat mijn betaling nog niet binnen is. Ik vraag of ik dan een orderbevestiging krijg. Nee die krijg ik niet, want dat doen ze nooit als er "telefonisch"wordt besteld. Maar als bekend is wanneer de tv wordt bezorgd, zal ik een sms-je krijgen zodra de betaling binnen is en de bestelling verwerkt. Verwachte levertijd een week.

Lang verhaal kort, dat was vrijdag en dinsdag een smsje. De week er op wordt de tv geleverd, niets aan de hand. Tot vandaag.. een rekening. Ik heb een openstaande schuld bij Wehkamp van 150 Euro. De tv kostte namelijk geen 426.95, maar 576.95. WTF?

Ik bellen... na vele telefonische omzwervingen en twee keer terugbellen omdat ik word doorverbonden met de verkeerde computer inplaats van de financiele afdeling van de klantenservice eindelijk iemand. Of ik kan bewijzen dat die tv toen 426.95 in de aanbieding was. Nee dus. Weten ze dat zelf niet meer? Volgens hen moet ik dat weten. Nú kost die tv 576.95. Als ik kan bewijzen dat die tv tóen 426.95 was, hoef ik die 150 Euro niet te betalen. Maar dat kan ik niet hé, omdat ik zo dom ben om geen orderbevestiging te hebben, hé, die me nooit is toegestuurd hé. Domme domme ik.

Goeie truc van Wehkamp, een spotprijsje op de site zetten, geen orderbevestiging sturen, een week later de prijs verhogen en dan een rekening sturen voor een veel hoger bedrag. Terwijl de tv vooruit betaald is. Overigens kost die tv nu op de site 499, dus waar ze die 576.95 vandaan halen is mij een raaaaadsel.....

[ Bericht 0% gewijzigd door nielojram op 16-05-2008 00:29:33 (tiepo) ]
pi_58696797
Wat een streken
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58698662
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:26 schreef nielojram het volgende:
*knip*
Kun je via je bank bewijzen door ze te vragen een bevestiging naar je te sturen via welke betaalmethode die betaling voldaan is (maar wehkamp zou volgens mij dit ook op moeten kunnen zoeken). Aangezien jij via ideal betaald hebt, heb je zelf geen bedrag ingevuld en moet dat bedrag door de site gegenereerd zijn.
pi_58705446
tx Hein. ff stoom afblazen... Dit mailtje kreeg ik vanmorgen van ze:
quote:
Geachte , mevrouw nielojram (opm v.mij: interssante punctuatie)

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas komt u niet in aanmerking voor de korting. De besteldatum ligt hiervoor buiten de actieperiode.

Met vriendelijke groet,

Els Kropsla (ter bescherming van de mevrouw is dit een gefingeerde naam)
Klantenservice Wehkamp.nl
Dit heb ik teruggeschreven:

Zeer geachte mevrouw Kropsla.

Ik denk dat u de situatie verkeerd begrijpt.
Aangezien ik heb betaald via Ideal en zelf geen bedrag heb ingevuld, hetgeen ik kan bewijzen via mijn bank, en wat ook bij uw financiele afdeling opvraagbaar moet zijn, heb ik dus automatisch het bedrag betaald dat Wehkamp mij op dat moment in rekening heeft gebracht, en op dat moment stond wel degelijk op de website aangegeven dat dit het HELE bedrag was, inclusief verzendkosten.

Mijns inziens gaat Wehkamp met het sturen van deze rekening ver buiten haar boekje. Ik denk dat consumentenorganisaties dit wel met mij eens zullen zijn.

Groeten,
nielojram
pi_58706866
~ THE END ~
quote:
Geachte mevrouw Kropsla.

Hartelijk dank voor uw "coulance".
Dank heb ik nu een volgende verzoek: wilt u alstublieft mijn rekening bij Wehkamp opheffen of desnoods blokkeren?
Eer gaat naar mijn zin iets teveel mis en ik wil niet het risico lopen dat ik in de toekomst door mijn of andermans toedoen ooit nog eens met onduidelijke rekeningen van Wehkamp word geconfronteerd. Deze eerste ervaring was mij iets te spannend, en ik wilde het hier maar bij laten.

Alvast vriendelijk dank.
N. F#$%#@@!!s

----- Original Message -----
From: Wehkamp Klantenservice
To: @##$%#@
Sent: Friday, May 16, 2008 2:33 PM
Subject: Re: Klantnummer: %$$$#@!!!@! (KMM%^$#&@!@KM)

Geachte heer, mevrouw F*#$%#^s

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De kortingsvierdaagse was van 10 tot en met 13 april. De door u genoemde LCD TV behoorde tot de 10 superaanbiedingen. U bestelde echter pas telefonisch op 14 april, vandaar dat u ook geen orderbevestiging heeft ontvangen. Uit coulance hebben wij toch het prijsverschil a 150,00 euro voor u in mindering gebracht. Uw saldo is nu nul. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

Ellen Slopkra

Klantenservice Wehkamp.nl
pi_58717499
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef nielojram het volgende:
~ THE END ~
[..]
Goed nieuws.

Misschien is het wel even aardig om die achternaam van 'Els' weg te halen daar onderin, want zij kan verder ook niets doen aan die administratieve chaos.
pi_58717619
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:26 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Goed nieuws.

Misschien is het wel even aardig om die achternaam van 'Els' weg te halen daar onderin, want zij kan verder ook niets doen aan die administratieve chaos.
Veel bedrijven die mail verkeer met klanten hebben gebruiken gefingeerde namen
Zijn er vijf Riet Bikkelbergen of zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58717746
En dat risico wil je nemen met de mogelijke persoonsgegevens van iemand die gewoon haar werk doet en die er verder ook niets aan kan doen?
pi_58718466
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:26 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Goed nieuws.

Het is niet de echte naam die onder de email stond Vagere Hein.. zoiets zou ik toch nooit doen, wat denk je nou van mij? Bestaan er mensen in Nederland met de naam Kropsla?

Bartjebart... Ik vermoed inderdaad dat de emails ondertekend worden met een gefingeerde naam. De `echte' gefingeerde naam durf ik nou niet meer te verklappen maar de initialen zijn E B (Email Beantwoorder?)
Afijn het is opgelost. Ik blijk al op vrijdag 11 april per ideal een artikel betaald te hebben dat ik volgens mevrouw "ik-ben-een-krop-sla-als-ik-het-snap" pas op 14 april besteld heb zodat ik zeer stellig niet in aanmerking kom voor de aktiekorting die gold van 10 tot 13 april en van geluk mag spreken dat Wehkamp zo coulant is.

Ik vermoed ook dat het verschillende mensen zijn en dat het daarom zo warrig verloopt daar. Maar ik koop regelmatig via internet en nog nooit eerder ben ik zo'n domme organisatie tegengekomen.

[ Bericht 14% gewijzigd door nielojram op 17-05-2008 00:13:44 ]
pi_59154261
Stom dat ik dit topic niet eerder heb gelezen!!
Heb wel eens wat kleine dingen besteld via Wehkamp...ging altijd goed....
Wilde deze week voor zoontje een LCD tvtje kopen (EK he??), zondag besteld, zou vandaag bezorgd worden. Hij de hele dag wachten....nada!! Mail gestuurd naar de Wehkamp, net bericht terug dat de klacht is ontvangen en dat we binnen twee dagen antwoord krijgen!!
Is het nu zoveel gevraagd om te melden dat je niet gaat/kunt bezorgen?? Laatste keer Wehkamp; nu gaat het natuurlijk nog ettelijk veel tijd kosten om de ovk te ontbinden en mijn geld terug te krijgen!!
geniet nooit met mate
  donderdag 4 september 2008 @ 16:23:09 #269
164111 Pumz
Ik ben het... de deurbel
pi_61378110
Wehkamp

Zojuist een navigatiesysteem trachten te bestellen bij Wehkamp. De 1e en laatste keer dat ik iets zal bestellen bij dat pauperbedrijf. Allereerst mag je toch van een postorderbedrijf verwachten dat je een ander bezorgadres kunt opgeven?
Dat kan wel, bij telefonisch bestellen ja. Alleen kun je dan niet gebruik maken van IDEAL, heh wat jammer, want DAN weet ik natuurlijk niet zeker of ik mijn bestelling morgen wel heb (betalingen, banken, *gaap*, traag). Maar daar gaat het me nu juist om. Anders bestel ik wel via internet en haal ik het pakketje in de loop v/d week wel eens op bij het postkantoor

Na een uur had ik het via de servicelijn voor elkaar dat ze mijn adresgegevens hadden gewijzigd naar het adres van mijn werk. Huray! Dus, lekker via internet bestellen dacht ik, betalen met IDEAL en klaar. Zo gezegd zo gedaan, maar een orderbevestiging? Nergens te bekennen. Wel netjes bericht van de Rabobank dat mn betaling gelukt is.

Ik eens bellen, maar ze kunnen zowel mijn order als mijn betaling niet traceren... Ook niet nu, zo'n 5 uur na de bestelling en na 3 telefoontjes van mij, het vriendelijke verzoek van hen om 20:00 nog maar eens te bellen. Ik kreeg aan de telefoon geen enkele keer het idee dat ze ook maar enige moeite voor me deden , zij hadden gelijk en ik moest maar terugbellen. Mijn ervaring met IDEAL en bestellen via internet is toch wel dat de order toch wel na minimaal een uur bekend is bij het postorderbedrijf, en de betaling evengoed...
Juist nu is het voor mij vrij belangrijk dat ik het cadeautje morgen in huis heb, omdat het een cadeautje is inderdaad maar ik heb zo het idee dat ik zaterdag met lege handen sta
pi_61379380
Tja, iDEAL heeft een directe terugkoppeling naar de shop toe om een betaling te bevestigen, dus blijkbaar reageert Wehkamp daar gewoon niet goed op. Ik heb vaak genoeg dingen betaald met iDEAL waar ik dan direct een bevestiging van kreeg van de shop zelf, en ik direct van eventueel gekochte diensten gebruik kon maken.
  donderdag 4 september 2008 @ 17:17:55 #271
164111 Pumz
Ik ben het... de deurbel
pi_61379490
Ja, dat is precies de reden waarom ik graag betaal met IDEAL...

Ik heb dit topic nu eens goed doorgelezen, en ik ga er al bijna vanuit dat dit niet zomaar opgelost gaat worden Wat een pauperbedrijf. Zo om 20:00 maar eens bellen (in de drukte natuurlijk ) en zien wat ze te vertellen hebben.
pi_61382310
TS is echt zoeen lollernoob,

hoe moeilijk is dat nou, iets online kopen
pi_61384182
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:17 schreef Pumz het volgende:
Zo om 20:00 maar eens bellen (in de drukte natuurlijk ) en zien wat ze te vertellen hebben.
Nou?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_61384719
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Nou?
hij hangt nog in de wacht
Graag verwijderen
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:01:22 #275
164111 Pumz
Ik ben het... de deurbel
pi_61394726
Ze hadden inmiddels mijn order gevonden, maar de betaling was nog nergens te vinden

Ofwel, volgens haar was er geen kans dat ik het cadeau voor mn pa morgen (vandaag dus) in huis zou hebben Er was ook niets tegen in te brengen. Opvallend was dat ze me wel wist te vertellen dat mijn betaling geen (automatisch) betalingskenmerk van IDEAL had meegekregen, en daarom niet te traceren was. Dus ik vraag hoe ze wist dat mijn betaling geen betalingskenmerk had meegekregen...
Bleek een moeilijke vraag te zijn Ik kreeg even de indruk dat wanneer ze me deze info weten te geven, ze ook wel weten dat dat dus mijn betaling is, maar dat was te simpel gedacht

Heb nog even gevraagd hoe zij dan denken dat dit opgelost gaat worden? Na wat gestotter wist ze me te vertellen dat ik in ieder geval maar even een printscreen van het afschrift moest toemailen. Dus dat doen we dan maar

Ik kreeg overigens een nuchterder persoon aan de lijn dan de 3 die ik eerder op de dag sprak, waarbij ik de indruk kreeg dat ik tegen een muur praatte. Blijft een pauperbedrijf nu heb ik geen cadeau
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')