Hier zetten ze het gewoon vóór de deur, en dan sturen ze een kwartier later hun neefje om je pakket te jatten. Vervolgens krijg jij niks, is het volgens selektvracht bezorgd, en moet je heel veel moeite doen je geld terug te krijgen. Rembours ftw.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.
Kun je niet een paar handdoeken bestellen van die vier euro die nog op je tegoed staat?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
En zowaar! Ik heb m'n geld terug.
Het duurt ff en kost een paar belletjes maar dan heb je ook wat.
Wel een beetje jammer dat die teringlijers van de Wehkamp me nu nog regelmatig foldertjes toe blijven sturen zodat ik nog regelmatig aan die kutwinkel herinnerd word.
Ja maar die LCD van toen dat is ons mooi door de neus geboord.quote:Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn toch een paar fokkers die maar mooi een gratis printer hebben gekregen van de Wehkamp! Topbedrijf
Ja printers zijn echt top off the bill, die dingen krijg je gratis bij de inktpatronen.quote:Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn toch een paar fokkers die maar mooi een gratis printer hebben gekregen van de Wehkamp! Topbedrijf
Kun je via je bank bewijzen door ze te vragen een bevestiging naar je te sturen via welke betaalmethode die betaling voldaan is (maar wehkamp zou volgens mij dit ook op moeten kunnen zoeken). Aangezien jij via ideal betaald hebt, heb je zelf geen bedrag ingevuld en moet dat bedrag door de site gegenereerd zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:26 schreef nielojram het volgende:
*knip*
Dit heb ik teruggeschreven:quote:Geachte , mevrouw nielojram (opm v.mij: interssante punctuatie)
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas komt u niet in aanmerking voor de korting. De besteldatum ligt hiervoor buiten de actieperiode.
Met vriendelijke groet,
Els Kropsla (ter bescherming van de mevrouw is dit een gefingeerde naam)
Klantenservice Wehkamp.nl
quote:Geachte mevrouw Kropsla.
Hartelijk dank voor uw "coulance".
Dank heb ik nu een volgende verzoek: wilt u alstublieft mijn rekening bij Wehkamp opheffen of desnoods blokkeren?
Eer gaat naar mijn zin iets teveel mis en ik wil niet het risico lopen dat ik in de toekomst door mijn of andermans toedoen ooit nog eens met onduidelijke rekeningen van Wehkamp word geconfronteerd. Deze eerste ervaring was mij iets te spannend, en ik wilde het hier maar bij laten.
Alvast vriendelijk dank.
N. F#$%#@@!!s
----- Original Message -----
From: Wehkamp Klantenservice
To: @##$%#@
Sent: Friday, May 16, 2008 2:33 PM
Subject: Re: Klantnummer: %$$$#@!!!@! (KMM%^$#&@!@KM)
Geachte heer, mevrouw F*#$%#^s
Hartelijk dank voor uw e-mail.
De kortingsvierdaagse was van 10 tot en met 13 april. De door u genoemde LCD TV behoorde tot de 10 superaanbiedingen. U bestelde echter pas telefonisch op 14 april, vandaar dat u ook geen orderbevestiging heeft ontvangen. Uit coulance hebben wij toch het prijsverschil a 150,00 euro voor u in mindering gebracht. Uw saldo is nu nul. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Ellen Slopkra
Klantenservice Wehkamp.nl
Goed nieuws.quote:
Veel bedrijven die mail verkeer met klanten hebben gebruiken gefingeerde namenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Misschien is het wel even aardig om die achternaam van 'Els' weg te halen daar onderin, want zij kan verder ook niets doen aan die administratieve chaos.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Misschien is het wel even aardig om die achternaam van 'Els' weg te halen daar onderin, want zij kan verder ook niets doen aan die administratieve chaos.
Nou?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:17 schreef Pumz het volgende:
Zo om 20:00 maar eens bellen (in de drukte natuurlijk) en zien wat ze te vertellen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |