abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2008 @ 13:15:57 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_57538194
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 12:26 schreef ThE_ED het volgende:
Bij selektvracht krijg je dan een pakketje tijdens kantooruren, ben je er niet krijg je een briefje in de bus dat ze het morgen were proberen. Tijdens kantooruren, en als je wilt bellen dat je liever een andere tijd hebt kan dat ook alleen tijdens kantooruren. Dus als je de volgende dag tijd hebt om ff te bellen is die dude al weer langsgeweest en heeft weer zo'n briefje in de bus gedouwd.
Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 22 maart 2008 @ 13:20:28 #202
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57538280
Dát valt hier gelukkig wel mee.
Hoewel ik nog wel steeds 1 fles gewonnen wodka mis.
[KNE]-Mod
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:16:56 #203
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_57540145
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.
dat klopt wel... het is loon naar werken bij selectvracht en dat betekent zoveel mogelijk kwijt zien te raken.
Neerkomen wel!
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:08:54 #204
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_57661745
Hmmz, ff teruglezen morgen, denk na pagina 1 dat ik niet echt een Wehkamp klant ga worden..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_57663778
Dit hele Wehkamp-verhaal, en dan ook nog eens Selektvracht als verzender... erger dan dit kan het niet meer worden.... toch?

Toch?

Het administratiesysteem dat Wehkamp gebruikt werkt blijkbaar alleen goed als alles goed gaat... als er iets misgaat, zakt alles in elkaar. Geen goede mogelijkheid om in het proces in te grijpen bij de verschillende fases (bestelling, betaling, verzending, etc.). Tenminste, dat begrijp ik uit dit horrorverhaal...

Oftewel: of je hebt na 1 dag het goede product en zij jouw geld.... of je hebt na 6 maanden geen product, geen geld, en een badhanddoek om op uit te huilen

Ik hou het wel bij de electronicazaak in de stad
  vrijdag 28 maart 2008 @ 01:19:37 #206
204633 Fred2
Kritisch
pi_57664868
Ik laat altijd de incasso terugboeken als een bedrijf iets niet levert. Dan hangen ze snel genoeg aan de bel met de vraag waarom je de incasso hebt terug geboekt.

Idee voor jou TS?
So we just called him Fred too
pi_57665009
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 01:19 schreef Cothen het volgende:
Ik laat altijd de incasso terugboeken als een bedrijf iets niet levert. Dan hangen ze snel genoeg aan de bel met de vraag waarom je de incasso hebt terug geboekt.

Idee voor jou TS?
Dat werkt alleen bij incasso's en dus niet bij overboekingen...
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:28:45 #208
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_57667193
Heb je die handdoek al wel gehad ondertussen of niet?

Dat zou mijn volgende procedure zijn, ik bedoel: Daar heb je toch ook recht op?!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_57667823
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 69% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:19:11 ]
pi_57671910
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die handdoek al wel gehad ondertussen of niet?

Dat zou mijn volgende procedure zijn, ik bedoel: Daar heb je toch ook recht op?!
Ik zou zelfs niet meer verbaasd opkijken als ook die handdoek niet heelhuids aankomt, maar ook in een kapotte verpakking o.i.d. Dan gewoon terugsturen dunkt me, naar het antwoordnummer, samen met een grindtegel.
pi_57671988
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die handdoek al wel gehad ondertussen of niet?

Dat zou mijn volgende procedure zijn, ik bedoel: Daar heb je toch ook recht op?!
Ik begreep dat het een Wehkamp-handdoek was...

En ook nog eens reclame maken voor die lijers, dát ging me dan net weer even te ver.
Ik heb hem dus (tot 2 keer toe) vriendelijk maar beleefd geweigerd .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57672058
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik begreep dat het een Wehkamp-handdoek was...

En ook nog eens reclame maken voor die lijers, dát ging me dan net weer even te ver.
Ik heb hem dus (tot 2 keer toe) vriendelijk maar beleefd geweigerd .
Jammer dat ze geen Wehkamp vlaggen hebben, dan hadden we die met z'n allen onder luid geschreeuw kunnen verbranden
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:41:08 #213
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_57672142
Waren we nog op het Journaal gekomen ook..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_57672569
What about Neckermann?

Ik heb daar een keer een leren jas gekocht, toen ik met autogordels om mijn shag in me zak probeerde te proppen, scheurde de jas!!
Toen heb ik ze gebeld en zonder mijn kapotte jas op te hoeven sturen gratis een nieuwe toegestuurd gekregen..
Heb nu dus 1 reserve jas met scheurtje
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:07:00 #215
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_57672686
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:37 schreef Seneca het volgende:

[..]

Jammer dat ze geen Wehkamp vlaggen hebben, dan hadden we die met z'n allen onder luid geschreeuw kunnen verbranden


Tevens verkapte tvp
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 31 maart 2008 @ 14:36:06 #216
6941 APK
Factual, I think.
pi_57737172
Weer zoiets: Drie weken geleden dus een tv gekocht, akkoord gegaan met het bedrag dat op het scherm stond en het geld overgemaakt.

Krijg ik nu opeens een acceptgiro dat ik nog 8¤ verwijderingsbijdrage moet betalen.
Ze moeten toch gewoon het hele bedrag tonen voor je op invoeren klikt en niet later komen zeiken?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57737203
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef APK het volgende:
Weer zoiets: Drie weken geleden dus een tv gekocht, akkoord gegaan met het bedrag dat op het scherm stond en het geld overgemaakt.

Krijg ik nu opeens een acceptgiro dat ik nog 8¤ verwijderingsbijdrage moet betalen.
Ze moeten toch gewoon het hele bedrag tonen voor je op invoeren klikt en niet later komen zeiken?
Natuurlijk, als je in een winkel verwijderingsbijdrage betaalt komt dat toch ook gewoon bij het bedrag op de kassa te staan?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 31 maart 2008 @ 14:43:37 #218
6941 APK
Factual, I think.
pi_57737287
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef Seneca het volgende:

Natuurlijk, als je in een winkel verwijderingsbijdrage betaalt komt dat toch ook gewoon bij het bedrag op de kassa te staan?
Niet betalen dus?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57737299
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:43 schreef APK het volgende:

[..]

Niet betalen dus?
Wat je ook doet, in godsnaam, annulleer NIET je bestelling!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 31 maart 2008 @ 14:58:14 #220
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57737549
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:04 schreef kastanova het volgende:

Word ik doorverbonden, hoor ik die vent zeggen "Nou, nog eentje en dan ga ik naar huis!"
Kasta: Nou, die ene dat zal ik dan zijn.
Knul: Blabla, excuses, blabla.
Kasta: Nah boeien, *verhaal uitlegt*
Knul: *Philips HTS 6510 voorstelt*
Kasta: Hmmmz, zit daar een USB-aansluiting op?
Knul: Oeh, geen idee... Dat moet ik even opzoeken...
*duurt een paar minuten*
Knul: Nou euuh, geen idee, ik ga het even navragen...

Nou kijk mensen, dat zijn de home cinema experts waar je wat aan hebt .

Knul even later: Yep, zit er op!
Kasta: *andere specificaties vraagt*
Knul: Nou, er zit een hele waslijst op! En hij is 40 euro duurder...
Kasta: Naja, ik neem aan dat jullie na dit kansloze geouwehoer met levertijden vast wel enigszins compensatie aanbieden?
Knul: Nou nee .
Kasta: Yeah right... Dus ik bestel na een week nutteloos wachten nu gewoon zonder morren een nieuwe duurdere waarna het geouwehoer opnieuw begint, daar komt het op neer?
Knul: Nou euuh, ik kan een extra cadeau meeleveren ter compensatie.
Kasta: Nou vertel, welk geweldig cadeau?
Knul: Een badhanddoek.
Kasta: . You're kidding right? Ik bestel voor enkele honderden euro's aan apparatuur, jullie zitten een week met de levertijd te kutten en ik heb uiteindelijk nog niks, vervolgens ben ik bereid nog een keer de gok te wagen, betaal daar notabene 40 euro extra voor en jij komt met een badhanddoek aanzetten .
Knul: Nou eeuuuuuh...

Long story short, na een tijdje ouwehoeren mocht hij er na navraag maximaal nog een tientje af doen... .

Kasta: Weet je wat? Ik bekijk even de recensies van dat ding en dan bepaal ik aan de hand daarvan wel of ik er op in ga en dan laat ik het je nog wel weten.
Knul: Ja, dat kan niet [insert blaatverhaal over voorraden, actieprijzen, etc]
Kasta: Geweldig verkoopverhaal, maar wat nu als ik nu ja zeg en het een kutding blijkt te zijn?
Knul: Dan kunt u hem kostenloos terugsturen!
Kasta: En wanneer heb ik hem?
Knul: Morgenmiddag wordt hij al bezorgd!
Kasta: Zozo... En dat kun je me vast wel garanderen dan?
Knul: ....Euuuh... Nou nee...
Kasta: .
Knul: Ik zet hem nu in het systeem en dan kunt u aan de hand van het ordernummer in uw online persoonlijke bestellingen vanavond na 21:00 bellen of hij morgenmiddag geleverd wordt!

Hilarisch
pi_57741682
Het blijft echt kansloos met die lui hé...

Zaterdag zowaar weer post van de Wehkamp!

*tromgeroffel*

Wat zou het zijn?!
- Een excuusbrief?! .
- De brief waarmee ik m'n geld terug kon vragen?! .
- Desnoods de bevestiging dat ze m'n product retour hadden ontvangen?! .

Nou nee mensen, het was m'n aankoopsbewijs van de allang geannuleerde, inmiddels allang en direct weer retour gestuurde setje.
En u denkt dat dat alles is?!

Wederom driewerf neen; ook nog even het verzoek het resterende bedrag wat die retour gestuurde set extra kostte zo snel mogelijk te voldoen .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 31 maart 2008 @ 18:19:04 #222
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_57741737
Hehehe, bezint eer gij begint aan wehkamp.

Kasta schrijf er een boek over, wordt een best-seller bij wehkamp.
pi_57757581
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ja genoeg slechte ervaringen zo te horen !
Doe je goed dan.
  Moderator dinsdag 1 april 2008 @ 12:28:19 #224
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_57788598
Kollere zeg, het blijft een grote administratieve teringbende bij Wehkamp.

Na dus eerst mijn aankoopsbewijs gekregen te hebben van ze, kreeg ik savonds het volgende mailtje:
quote:
Geachte M.A. Blokhuis,

Bedankt voor uw aankoop op Wehkamp.nl. Omdat wij én andere klanten benieuwd zijn naar uw ervaringen nodigen wij u uit om een review te schrijven.
Laat nu uw review achter en maak kans op 250.-.
Nou, ik denk niet dat als ik mijn review zou geven het me 250 euro gaat opleveren .

Maar, da's uiteraard nog niet alles .

Na smiddags dus nog het aankoopsbewijs van het ongewilde en geannuleerde product ontvangen te hebben, kreeg ik dus savonds wederom een mailtje van de Wehkamp; dat mijn rekeningoverzicht was
bijgewerkt.
En zowaar, de kosten van het geannuleerde product waren weer opgeteld bij mijn tegoed!
Nou ja, om de administratieve chaos toch nog maar even te benadrukken; ik had zowaar 4 euro meer tegoed dan ik ooit betaald had .

Echter, ze hadden het product nog niet retour ontvangen .

Naja, daar kreeg ik dus vandaag een mailtje van, het product was inmiddels wel degelijk retour ontvangen.

Wow, zou het dan nu echt opgelost zijn?!
Wehkamp opbellen om m'n geld terug te vragen dan maar...
Uiteraard zou dat weer 5 werkdagen in beslag nemen, maar daar noemde de beste man weer wél het juiste bedrag .
Kasta: Maar op de site staat een hoger bedrag.
Vent: Euuuuh.. Tja, dat snap ik ook niet . Dat krijg je in ieder geval niet .

Naja, boeien, zolang ik m'n geld eindelijk maar eens terugkrijg .

Helemaal blij dat de hel die Wehkamp heet nu dus eindelijk opgelost was ging ik dus maar eens mijn post checken.
En zowaar weer eens een brief van de Wehkamp .
Excuusbrief? Retourbevestiging?!

Nou nee, het was betalingsherinnering van het foutieve setje met een bijgevoegde acceptgiro en het verzoek het per direct over te maken .

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 03-04-2008 01:26:09 ]
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')