Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:26 schreef ThE_ED het volgende:
Bij selektvracht krijg je dan een pakketje tijdens kantooruren, ben je er niet krijg je een briefje in de bus dat ze het morgen were proberen. Tijdens kantooruren, en als je wilt bellen dat je liever een andere tijd hebt kan dat ook alleen tijdens kantooruren. Dus als je de volgende dag tijd hebt om ff te bellen is die dude al weer langsgeweest en heeft weer zo'n briefje in de bus gedouwd.
dat klopt wel... het is loon naar werken bij selectvracht en dat betekent zoveel mogelijk kwijt zien te raken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.
Dat werkt alleen bij incasso's en dus niet bij overboekingen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:19 schreef Cothen het volgende:
Ik laat altijd de incasso terugboeken als een bedrijf iets niet levert. Dan hangen ze snel genoeg aan de bel met de vraag waarom je de incasso hebt terug geboekt.
Idee voor jou TS?
Ik zou zelfs niet meer verbaasd opkijken als ook die handdoek niet heelhuids aankomt, maar ook in een kapotte verpakking o.i.d.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die handdoek al wel gehad ondertussen of niet?
Dat zou mijn volgende procedure zijn, ik bedoel: Daar heb je toch ook recht op?!
Ik begreep dat het een Wehkamp-handdoek was...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die handdoek al wel gehad ondertussen of niet?
Dat zou mijn volgende procedure zijn, ik bedoel: Daar heb je toch ook recht op?!
Jammer dat ze geen Wehkamp vlaggen hebben, dan hadden we die met z'n allen onder luid geschreeuw kunnen verbrandenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik begreep dat het een Wehkamp-handdoek was...
En ook nog eens reclame maken voor die lijers, dát ging me dan net weer even te ver.
Ik heb hem dus (tot 2 keer toe) vriendelijk maar beleefd geweigerd.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:37 schreef Seneca het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen Wehkamp vlaggen hebben, dan hadden we die met z'n allen onder luid geschreeuw kunnen verbranden
Natuurlijk, als je in een winkel verwijderingsbijdrage betaalt komt dat toch ook gewoon bij het bedrag op de kassa te staan?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef APK het volgende:
Weer zoiets: Drie weken geleden dus een tv gekocht, akkoord gegaan met het bedrag dat op het scherm stond en het geld overgemaakt.
Krijg ik nu opeens een acceptgiro dat ik nog 8¤ verwijderingsbijdrage moet betalen.
Ze moeten toch gewoon het hele bedrag tonen voor je op invoeren klikt en niet later komen zeiken?
Niet betalen dus?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef Seneca het volgende:
Natuurlijk, als je in een winkel verwijderingsbijdrage betaalt komt dat toch ook gewoon bij het bedrag op de kassa te staan?
Wat je ook doet, in godsnaam, annulleer NIET je bestelling!quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:04 schreef kastanova het volgende:
Word ik doorverbonden, hoor ik die vent zeggen "Nou, nog eentje en dan ga ik naar huis!"
Kasta: Nou, die ene dat zal ik dan zijn.
Knul: Blabla, excuses, blabla.
Kasta: Nah boeien, *verhaal uitlegt*
Knul: *Philips HTS 6510 voorstelt*
Kasta: Hmmmz, zit daar een USB-aansluiting op?
Knul: Oeh, geen idee... Dat moet ik even opzoeken...
*duurt een paar minuten*
Knul: Nou euuh, geen idee, ik ga het even navragen...
Nou kijk mensen, dat zijn de home cinema experts waar je wat aan hebt.
Knul even later: Yep, zit er op!
Kasta: *andere specificaties vraagt*
Knul: Nou, er zit een hele waslijst op! En hij is 40 euro duurder...
Kasta: Naja, ik neem aan dat jullie na dit kansloze geouwehoer met levertijden vast wel enigszins compensatie aanbieden?
Knul: Nou nee.
Kasta: Yeah right... Dus ik bestel na een week nutteloos wachten nu gewoon zonder morren een nieuwe duurdere waarna het geouwehoer opnieuw begint, daar komt het op neer?
Knul: Nou euuh, ik kan een extra cadeau meeleveren ter compensatie.
Kasta: Nou vertel, welk geweldig cadeau?
Knul: Een badhanddoek.
Kasta:. You're kidding right? Ik bestel voor enkele honderden euro's aan apparatuur, jullie zitten een week met de levertijd te kutten en ik heb uiteindelijk nog niks, vervolgens ben ik bereid nog een keer de gok te wagen, betaal daar notabene 40 euro extra voor en jij komt met een badhanddoek aanzetten
.
Knul: Nou eeuuuuuh...
Long story short, na een tijdje ouwehoeren mocht hij er na navraag maximaal nog een tientje af doen....
Kasta: Weet je wat? Ik bekijk even de recensies van dat ding en dan bepaal ik aan de hand daarvan wel of ik er op in ga en dan laat ik het je nog wel weten.
Knul: Ja, dat kan niet [insert blaatverhaal over voorraden, actieprijzen, etc]
Kasta: Geweldig verkoopverhaal, maar wat nu als ik nu ja zeg en het een kutding blijkt te zijn?
Knul: Dan kunt u hem kostenloos terugsturen!
Kasta: En wanneer heb ik hem?
Knul: Morgenmiddag wordt hij al bezorgd!
Kasta: Zozo... En dat kun je me vast wel garanderen dan?
Knul: ....Euuuh... Nou nee...
Kasta:.
Knul: Ik zet hem nu in het systeem en dan kunt u aan de hand van het ordernummer in uw online persoonlijke bestellingen vanavond na 21:00 bellen of hij morgenmiddag geleverd wordt!
Doe je goed dan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ja genoeg slechte ervaringen zo te horen !
Nou, ik denk niet dat als ik mijn review zou geven het me 250 euro gaat opleverenquote:Geachte M.A. Blokhuis,
Bedankt voor uw aankoop op Wehkamp.nl. Omdat wij én andere klanten benieuwd zijn naar uw ervaringen nodigen wij u uit om een review te schrijven.
Laat nu uw review achter en maak kans op 250.-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |