Een keer wat besteld voor m'n vriendin. Hartstikke leuk, alleen het paste niet... afijn. Ik had het nog niet betaald, niks aan de hand verder. De mogelijkheid bestond om het bij een DHL servicepoint in te leveren. Dat heb ik toen gedaan en toen was het klaar..... dacht ik...
Na twee weken kreeg ik bericht dat ik het product nog niet betaald had. Ik de klantenservice bellen "je bestelling is niet aangekomen". WTF? "Kunnen jullie niet zien of mijn bestelling überhaupt door DHL retour verzonden is of iets dergelijks?", "Nee dat kunnen wij niet in het systeem achterhalen. Wacht het toch nog maar even af." Tijdje later kreeg ik weer bericht dat ik mijn bestelling nog niet betaald had. Grrr.. weer bellen dus.. "Oja, meneer, heeft u nog een bewijs van afgifte bij het DHL servicepunt?" Gelukkig had ik dat bonnetje nog bewaard, normaal gooi ik zoiets namelijk gelijk weg.
Wat moest er dus gebeuren? Ik moest een copy van de orderbon maken + een kopie van het afgifte bonnetje van het DHLpunt en opsturen naar Wehkamp. Dit had ik gedaan en toen was het opgelost. Geen excuses, niks, helemaal niks. Ja na twee weken een telefoontje, of ik misschien nog iets wilde bestellen via een of andere actie, bla bla.. Dikke vinger.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.