abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:16:56 #203
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_57540145
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.
dat klopt wel... het is loon naar werken bij selectvracht en dat betekent zoveel mogelijk kwijt zien te raken.
Neerkomen wel!
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:08:54 #204
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_57661745
Hmmz, ff teruglezen morgen, denk na pagina 1 dat ik niet echt een Wehkamp klant ga worden..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_57663778
Dit hele Wehkamp-verhaal, en dan ook nog eens Selektvracht als verzender... erger dan dit kan het niet meer worden.... toch?

Toch?

Het administratiesysteem dat Wehkamp gebruikt werkt blijkbaar alleen goed als alles goed gaat... als er iets misgaat, zakt alles in elkaar. Geen goede mogelijkheid om in het proces in te grijpen bij de verschillende fases (bestelling, betaling, verzending, etc.). Tenminste, dat begrijp ik uit dit horrorverhaal...

Oftewel: of je hebt na 1 dag het goede product en zij jouw geld.... of je hebt na 6 maanden geen product, geen geld, en een badhanddoek om op uit te huilen

Ik hou het wel bij de electronicazaak in de stad
  vrijdag 28 maart 2008 @ 01:19:37 #206
204633 Fred2
Kritisch
pi_57664868
Ik laat altijd de incasso terugboeken als een bedrijf iets niet levert. Dan hangen ze snel genoeg aan de bel met de vraag waarom je de incasso hebt terug geboekt.

Idee voor jou TS?
So we just called him Fred too
pi_57665009
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 01:19 schreef Cothen het volgende:
Ik laat altijd de incasso terugboeken als een bedrijf iets niet levert. Dan hangen ze snel genoeg aan de bel met de vraag waarom je de incasso hebt terug geboekt.

Idee voor jou TS?
Dat werkt alleen bij incasso's en dus niet bij overboekingen...
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:28:45 #208
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_57667193
Heb je die handdoek al wel gehad ondertussen of niet?

Dat zou mijn volgende procedure zijn, ik bedoel: Daar heb je toch ook recht op?!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_57667823
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 69% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:19:11 ]
pi_57671910
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die handdoek al wel gehad ondertussen of niet?

Dat zou mijn volgende procedure zijn, ik bedoel: Daar heb je toch ook recht op?!
Ik zou zelfs niet meer verbaasd opkijken als ook die handdoek niet heelhuids aankomt, maar ook in een kapotte verpakking o.i.d. Dan gewoon terugsturen dunkt me, naar het antwoordnummer, samen met een grindtegel.
pi_57671988
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 09:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je die handdoek al wel gehad ondertussen of niet?

Dat zou mijn volgende procedure zijn, ik bedoel: Daar heb je toch ook recht op?!
Ik begreep dat het een Wehkamp-handdoek was...

En ook nog eens reclame maken voor die lijers, dát ging me dan net weer even te ver.
Ik heb hem dus (tot 2 keer toe) vriendelijk maar beleefd geweigerd .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57672058
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik begreep dat het een Wehkamp-handdoek was...

En ook nog eens reclame maken voor die lijers, dát ging me dan net weer even te ver.
Ik heb hem dus (tot 2 keer toe) vriendelijk maar beleefd geweigerd .
Jammer dat ze geen Wehkamp vlaggen hebben, dan hadden we die met z'n allen onder luid geschreeuw kunnen verbranden
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:41:08 #213
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_57672142
Waren we nog op het Journaal gekomen ook..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_57672569
What about Neckermann?

Ik heb daar een keer een leren jas gekocht, toen ik met autogordels om mijn shag in me zak probeerde te proppen, scheurde de jas!!
Toen heb ik ze gebeld en zonder mijn kapotte jas op te hoeven sturen gratis een nieuwe toegestuurd gekregen..
Heb nu dus 1 reserve jas met scheurtje
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:07:00 #215
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_57672686
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:37 schreef Seneca het volgende:

[..]

Jammer dat ze geen Wehkamp vlaggen hebben, dan hadden we die met z'n allen onder luid geschreeuw kunnen verbranden


Tevens verkapte tvp
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 31 maart 2008 @ 14:36:06 #216
6941 APK
Factual, I think.
pi_57737172
Weer zoiets: Drie weken geleden dus een tv gekocht, akkoord gegaan met het bedrag dat op het scherm stond en het geld overgemaakt.

Krijg ik nu opeens een acceptgiro dat ik nog 8¤ verwijderingsbijdrage moet betalen.
Ze moeten toch gewoon het hele bedrag tonen voor je op invoeren klikt en niet later komen zeiken?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57737203
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef APK het volgende:
Weer zoiets: Drie weken geleden dus een tv gekocht, akkoord gegaan met het bedrag dat op het scherm stond en het geld overgemaakt.

Krijg ik nu opeens een acceptgiro dat ik nog 8¤ verwijderingsbijdrage moet betalen.
Ze moeten toch gewoon het hele bedrag tonen voor je op invoeren klikt en niet later komen zeiken?
Natuurlijk, als je in een winkel verwijderingsbijdrage betaalt komt dat toch ook gewoon bij het bedrag op de kassa te staan?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 31 maart 2008 @ 14:43:37 #218
6941 APK
Factual, I think.
pi_57737287
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef Seneca het volgende:

Natuurlijk, als je in een winkel verwijderingsbijdrage betaalt komt dat toch ook gewoon bij het bedrag op de kassa te staan?
Niet betalen dus?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57737299
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:43 schreef APK het volgende:

[..]

Niet betalen dus?
Wat je ook doet, in godsnaam, annulleer NIET je bestelling!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 31 maart 2008 @ 14:58:14 #220
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57737549
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:04 schreef kastanova het volgende:

Word ik doorverbonden, hoor ik die vent zeggen "Nou, nog eentje en dan ga ik naar huis!"
Kasta: Nou, die ene dat zal ik dan zijn.
Knul: Blabla, excuses, blabla.
Kasta: Nah boeien, *verhaal uitlegt*
Knul: *Philips HTS 6510 voorstelt*
Kasta: Hmmmz, zit daar een USB-aansluiting op?
Knul: Oeh, geen idee... Dat moet ik even opzoeken...
*duurt een paar minuten*
Knul: Nou euuh, geen idee, ik ga het even navragen...

Nou kijk mensen, dat zijn de home cinema experts waar je wat aan hebt .

Knul even later: Yep, zit er op!
Kasta: *andere specificaties vraagt*
Knul: Nou, er zit een hele waslijst op! En hij is 40 euro duurder...
Kasta: Naja, ik neem aan dat jullie na dit kansloze geouwehoer met levertijden vast wel enigszins compensatie aanbieden?
Knul: Nou nee .
Kasta: Yeah right... Dus ik bestel na een week nutteloos wachten nu gewoon zonder morren een nieuwe duurdere waarna het geouwehoer opnieuw begint, daar komt het op neer?
Knul: Nou euuh, ik kan een extra cadeau meeleveren ter compensatie.
Kasta: Nou vertel, welk geweldig cadeau?
Knul: Een badhanddoek.
Kasta: . You're kidding right? Ik bestel voor enkele honderden euro's aan apparatuur, jullie zitten een week met de levertijd te kutten en ik heb uiteindelijk nog niks, vervolgens ben ik bereid nog een keer de gok te wagen, betaal daar notabene 40 euro extra voor en jij komt met een badhanddoek aanzetten .
Knul: Nou eeuuuuuh...

Long story short, na een tijdje ouwehoeren mocht hij er na navraag maximaal nog een tientje af doen... .

Kasta: Weet je wat? Ik bekijk even de recensies van dat ding en dan bepaal ik aan de hand daarvan wel of ik er op in ga en dan laat ik het je nog wel weten.
Knul: Ja, dat kan niet [insert blaatverhaal over voorraden, actieprijzen, etc]
Kasta: Geweldig verkoopverhaal, maar wat nu als ik nu ja zeg en het een kutding blijkt te zijn?
Knul: Dan kunt u hem kostenloos terugsturen!
Kasta: En wanneer heb ik hem?
Knul: Morgenmiddag wordt hij al bezorgd!
Kasta: Zozo... En dat kun je me vast wel garanderen dan?
Knul: ....Euuuh... Nou nee...
Kasta: .
Knul: Ik zet hem nu in het systeem en dan kunt u aan de hand van het ordernummer in uw online persoonlijke bestellingen vanavond na 21:00 bellen of hij morgenmiddag geleverd wordt!

Hilarisch
pi_57741682
Het blijft echt kansloos met die lui hé...

Zaterdag zowaar weer post van de Wehkamp!

*tromgeroffel*

Wat zou het zijn?!
- Een excuusbrief?! .
- De brief waarmee ik m'n geld terug kon vragen?! .
- Desnoods de bevestiging dat ze m'n product retour hadden ontvangen?! .

Nou nee mensen, het was m'n aankoopsbewijs van de allang geannuleerde, inmiddels allang en direct weer retour gestuurde setje.
En u denkt dat dat alles is?!

Wederom driewerf neen; ook nog even het verzoek het resterende bedrag wat die retour gestuurde set extra kostte zo snel mogelijk te voldoen .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 31 maart 2008 @ 18:19:04 #222
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_57741737
Hehehe, bezint eer gij begint aan wehkamp.

Kasta schrijf er een boek over, wordt een best-seller bij wehkamp.
pi_57757581
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ja genoeg slechte ervaringen zo te horen !
Doe je goed dan.
  Moderator dinsdag 1 april 2008 @ 12:28:19 #224
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_57788598
Kollere zeg, het blijft een grote administratieve teringbende bij Wehkamp.

Na dus eerst mijn aankoopsbewijs gekregen te hebben van ze, kreeg ik savonds het volgende mailtje:
quote:
Geachte M.A. Blokhuis,

Bedankt voor uw aankoop op Wehkamp.nl. Omdat wij én andere klanten benieuwd zijn naar uw ervaringen nodigen wij u uit om een review te schrijven.
Laat nu uw review achter en maak kans op 250.-.
Nou, ik denk niet dat als ik mijn review zou geven het me 250 euro gaat opleveren .

Maar, da's uiteraard nog niet alles .

Na smiddags dus nog het aankoopsbewijs van het ongewilde en geannuleerde product ontvangen te hebben, kreeg ik dus savonds wederom een mailtje van de Wehkamp; dat mijn rekeningoverzicht was
bijgewerkt.
En zowaar, de kosten van het geannuleerde product waren weer opgeteld bij mijn tegoed!
Nou ja, om de administratieve chaos toch nog maar even te benadrukken; ik had zowaar 4 euro meer tegoed dan ik ooit betaald had .

Echter, ze hadden het product nog niet retour ontvangen .

Naja, daar kreeg ik dus vandaag een mailtje van, het product was inmiddels wel degelijk retour ontvangen.

Wow, zou het dan nu echt opgelost zijn?!
Wehkamp opbellen om m'n geld terug te vragen dan maar...
Uiteraard zou dat weer 5 werkdagen in beslag nemen, maar daar noemde de beste man weer wél het juiste bedrag .
Kasta: Maar op de site staat een hoger bedrag.
Vent: Euuuuh.. Tja, dat snap ik ook niet . Dat krijg je in ieder geval niet .

Naja, boeien, zolang ik m'n geld eindelijk maar eens terugkrijg .

Helemaal blij dat de hel die Wehkamp heet nu dus eindelijk opgelost was ging ik dus maar eens mijn post checken.
En zowaar weer eens een brief van de Wehkamp .
Excuusbrief? Retourbevestiging?!

Nou nee, het was betalingsherinnering van het foutieve setje met een bijgevoegde acceptgiro en het verzoek het per direct over te maken .

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 03-04-2008 01:26:09 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_57788788
Ook grappig trouwens...

Ik had het er toch over dat ik gezien mijn huidige ervaring en functie heel wat zou kunnen verbeteren wat betreft de procedures e.d. bij de Wehkamp klantenservice?

Nou, kennelijk denken zij daar exact hetzelfde over; gisteren kreeg ik namelijk de volgende vacature gemaild:
quote:
Wehkamp BV in Zwolle is marktleider op de Nederlandse thuiswinkelmarkt. Het bedrijf is uitgegroeid tot een toonaangevende, zeer succesvolle en innovatieve online retailer met een breed assortiment consumentenartikelen.

Voor onze afdeling TRC Functioneel beheer zoeken wij een:
FUNCTIONEEL BEHEERDER M/V

De functie:
Je behartigt de belangen van de interne- en externe klantcontactafdelingen en de ICT-afdelingen m.b.t. changeprocedures en incidentmanagement.
Je registreert en classificeert incidenten en wijzigingsverzoeken, tevens signaleer je trends en volgt en bewaakt de calls.
.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57793326
Kosten nog moeite worden gespaard om zoveel mogelijk specialisten aan het werk te krijgen bij de Wehkamp, dat moge duidelijk zijn
  donderdag 3 april 2008 @ 01:23:07 #228
174940 W00fer
Maar echt
pi_57796393
"Het bedrijf is uitgegroeid tot een toonaangevende, zeer succesvolle en innovatieve online retailer"
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_57796664
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef kastanova het volgende:
Ook grappig trouwens...

Ik had het er toch over dat ik gezien mijn huidige ervaring en functie heel wat zou kunnen verbeteren wat betreft de procedures e.d. bij de Wehkamp klantenservice?

Nou, kennelijk denken zij daar exact hetzelfde over; gisteren kreeg ik namelijk de volgende vacature gemaild:
[..]

.
Jeetje, wat een trieste zooi. Ik heb er kostelijk om moeten lachen, maar het is gewoon kut.
Ik zou haast medelijden met jou krijgen

Ok wij hebben de ellende van rekening gedoe net als bij SHE meegemaakt. Na idd opsturen van kopieën van paspoorten e.d. hebben ze het toch geregeld gekregen. De stumpers.
pi_57796900
Tering wat Veel Postings over iets simpels als een mediasetje
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_57807385
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef kastanova het volgende:
Ook grappig trouwens...

Ik had het er toch over dat ik gezien mijn huidige ervaring en functie heel wat zou kunnen verbeteren wat betreft de procedures e.d. bij de Wehkamp klantenservice?

Nou, kennelijk denken zij daar exact hetzelfde over; gisteren kreeg ik namelijk de volgende vacature gemaild:

.
!
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_57839237
Echt zo kut daar
Mijn bestelling is van levertijd een week gegaan naar binnenkort lekker duidelijk
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_57898320
Nog een update van je Kasta?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_57899379
Lolz staat er op hun site dat ze de thuis winkel award 2008 gewonnen hebben
  maandag 7 april 2008 @ 22:42:55 #235
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57899454
quote:
Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef kastanova het volgende:
Ook grappig trouwens...

Ik had het er toch over dat ik gezien mijn huidige ervaring en functie heel wat zou kunnen verbeteren wat betreft de procedures e.d. bij de Wehkamp klantenservice?

Nou, kennelijk denken zij daar exact hetzelfde over; gisteren kreeg ik namelijk de volgende vacature gemaild:
[..]

.
Ze sturen het iig naar iemand die ervaring met de procedures heeft.
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:33:09 #236
174940 W00fer
Maar echt
pi_57901701
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Semargofni het volgende:
Lolz staat er op hun site dat ze de thuis winkel award 2008 gewonnen hebben
Dat meen je
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_57902780
ook wel deels je eigen schuld he TS , ik weet niet wat je precies moet betalen
Maar rond de 400/600 euro zo even overmaken is ook wel deels stom van je eigen

ik snap wel dat je het direct geleverd moet hebben , maar dat kunnen ze ook wel als je achteraf betaalt , en dan betaal je gewoon wanneer het jou uitkomt ( nouja iig als je product er is)

Ik heb een jaar geleden 3 dingen bij wehkamp besteld toen ik op mezelf ging ( ja je moet ff wat he) ( koelkast , Stereo en een TV) maar heb er geen probllemen mee gehad ( produkten werken zelfs nu nog prima)

Tis wel enorm kut en Frustrerend natuurlijk , maargoed
hoop iig dat dit snel ten einde is voor je
  dinsdag 8 april 2008 @ 03:10:53 #238
6941 APK
Factual, I think.
pi_57902907
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 02:24 schreef Revenge2005 het volgende:
ook wel deels je eigen schuld he TS , ik weet niet wat je precies moet betalen
Maar rond de 400/600 euro zo even overmaken is ook wel deels stom van je eigen
Stom van je eigen wat
quote:
ik snap wel dat je het direct geleverd moet hebben , maar dat kunnen ze ook wel als je achteraf betaalt , en dan betaal je gewoon wanneer het jou uitkomt ( nouja iig als je product er is)
Je krijgt een acceptgiro en die betaal je, hoezo eerst leveren en achteraf betalen?
Of heb je het over een of ander kansloze kredietregeling van Wehkamp?

Bestellen --> betalen --> afleveren.
Zo moet het, als alles fout gaat (en dat gaat het vaak) dan verdient die award winning webwinkel alle slechte publiciteit die het nu krijgt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_57943154
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 02:24 schreef Revenge2005 het volgende:
ook wel deels je eigen schuld he TS , ik weet niet wat je precies moet betalen
Maar rond de 400/600 euro zo even overmaken is ook wel deels stom van je eigen

ik snap wel dat je het direct geleverd moet hebben , maar dat kunnen ze ook wel als je achteraf betaalt , en dan betaal je gewoon wanneer het jou uitkomt ( nouja iig als je product er is)
Dus TS is fout bezig omdat de Wehkamp niet weet waar ze mee bezig zijn?
pi_57945491
Acceptgiro is voor de consument ideaal, je bestelde zooi+acceptgiro kan meteen in het verzendproces, je kan checken of alles in orde is, en je hebt vervolgens een x aantal dagen om te betalen, onderuitgezakt achter je internetbankieren met een beker koffie. Ze weten je toch wel te vinden als je niet betaalt (let maar op, dan is zelfs Wehkamp opeens zeer efficiënt, dat zijn incasso afdelingen altijd... kijk ook hier maar, Kasta krijgt z'n betalingsherinneringen gewoon netjes binnen ).

Neemt niet weg dat het ook niet stom is om een dergelijk bedrag vooraf te betalen aan een bedrijf dat groot en bekend is... zoals ik ook de computerboer Informatique prima vertrouw met mijn vooruitbetaling. En zo gaat het bij de meeste bedrijven. Om eerlijk te zijn had ik dit soort ellende niet van Wehkamp verwacht voor het lezen van dit topic, en al helemaal niet dat het zo lang zou doorgaan...

Door dit soort geklungel het vertrouwen van de consument verliezen is zo ongeveer het ergste wat je als bedrijf kan doen... het (terug)winnen van dit vertrouwen is namelijk een stuk moeilijker.

Laten we hopen dat Kasta dit verhaal ooit nog kan afsluiten
pi_57946220
quote:
Door dit soort geklungel het vertrouwen van de consument verliezen is zo ongeveer het ergste wat je als bedrijf kan doen... het (terug)winnen van dit vertrouwen is namelijk een stuk moeilijker.
Ze kunnen Kasta nog een badhanddoek aanbieden
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_57961274
Misschien in je volgende mail eens een link naar dit topic meesturen.

Kijken hoe snel ze het dan proberen op te lossen om te voorkomen dat ze het complete fok ledenbestand als klant kwijtraken
pi_57973498
wie bestelt er dan ook iets bij de wehkamp.
  vrijdag 11 april 2008 @ 02:43:55 #244
6941 APK
Factual, I think.
pi_57973672
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 02:16 schreef F04 het volgende:

wie bestelt er dan ook iets bij de wehkamp.
Er stond vandaag de hele dag een banner voor een 106cm Panasonic plasma-tv voor 699¤ op fok, dus dit topic krijgt nog wel een tweede deel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 11 april 2008 @ 03:27:38 #245
84524 Morwen
I got life
pi_57973860
Ik ben sinds een dag of 10 van Wehkramp af
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_57977821
Ik wou m'n xbobx daar bestellen maar toch maar niet gedaan door dit topique
pi_57977896
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wou m'n xbobx daar bestellen maar toch maar niet gedaan door dit topiquetopic
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_57982246
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wou m'n xbobx daar bestellen maar toch maar niet gedaan door dit topique
koop dan een ps3
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58010244
En zowaar! Ik heb m'n geld terug .

Het duurt ff en kost een paar belletjes maar dan heb je ook wat .

Wel een beetje jammer dat die teringlijers van de Wehkamp me nu nog regelmatig foldertjes toe blijven sturen zodat ik nog regelmatig aan die kutwinkel herinnerd word .
I was an atheist until I realized I was God
pi_58012828
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
En zowaar! Ik heb m'n geld terug .

Het duurt ff en kost een paar belletjes maar dan heb je ook wat .

Wel een beetje jammer dat die teringlijers van de Wehkamp me nu nog regelmatig foldertjes toe blijven sturen zodat ik nog regelmatig aan die kutwinkel herinnerd word .
Emigreer?
pi_58013303
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hier mikken ze die pakketjes echt de hele buurt door, zodat je twee straten verder 'm kunt gaan ophalen. Ik heb echt het idee dat die bestelbus 's avonds leeg moet zijn.
Hier zetten ze het gewoon vóór de deur, en dan sturen ze een kwartier later hun neefje om je pakket te jatten. Vervolgens krijg jij niks, is het volgens selektvracht bezorgd, en moet je heel veel moeite doen je geld terug te krijgen. Rembours ftw.
pi_58013386
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef kastanova het volgende:
En zowaar! Ik heb m'n geld terug .

Het duurt ff en kost een paar belletjes maar dan heb je ook wat .

Wel een beetje jammer dat die teringlijers van de Wehkamp me nu nog regelmatig foldertjes toe blijven sturen zodat ik nog regelmatig aan die kutwinkel herinnerd word .
Kun je niet een paar handdoeken bestellen van die vier euro die nog op je tegoed staat?
  zondag 13 april 2008 @ 00:25:28 #253
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_58013995
Kasta Wat een verschrikkelijk verhaal, maar gelukkig toch nog je geld terug...

Ik durf niet te bestellen bij de Wehkamp, dus dat heb je dan toch bereikt... Het halve Fok-bestand dat niet meer gaat bestellen Zelfs niet als we daar een badhanddoek bij krijgen
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_58014055
Er zijn toch een paar fokkers die maar mooi een gratis printer hebben gekregen van de Wehkamp! Topbedrijf
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58067155
Eindelijk je geld terug TS, goed werk!
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:35:45 #256
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_58067879
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn toch een paar fokkers die maar mooi een gratis printer hebben gekregen van de Wehkamp! Topbedrijf
Ja maar die LCD van toen dat is ons mooi door de neus geboord.

Ja ik weet het het is spijkers op laag water zoeken maar eigenlijk een les voor ons allen geweest, nu ook dit geval van kasta.
pi_58069138
Mijn lcd van de wehkamp is gearriveerd
Maar vaker bestel ik niet hoor.
Ondanks dat de fouten bij mij toch werden opgelost.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58103838
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn toch een paar fokkers die maar mooi een gratis printer hebben gekregen van de Wehkamp! Topbedrijf
Ja printers zijn echt top off the bill, die dingen krijg je gratis bij de inktpatronen.
*****Kraak........
pi_58696661
Mij is ook iets dergelijks overkomen. Half april was er een aktie met een flinke korting op de LCD tv's
Ik niet dol op Wehkamp , en mijn vooroordelen werden bevestigd bij het registeren accepteerde die achterlijke website mijn postcode niet. Wehkamp verdenkt namelijk hara klanten ervan dat ze zo dom zijn dat ze overal hints voor nodig hebben. Bij het invullen van de achternaam krijg je dus de hint: bijvoorbeeld Janssen, bij het invullen van de postcode: bijvoorbeeld 1234 AB. Mijn postcode eindigt echt op AB, en dus werd hij steeds afgekeurd en ik het verwijt toegeworpen dat ik verzuimd had dit veld in te vullen. Krijg de...
Maar die prijs van die LCD tv's was wel erg goed.. en omdat ik doordeweeks vaak niet thuis ben is het adres van mijn moeder ook een optie, beter daar te laten bezorgen. Ik haar postcode ingevuld. Straat moest toen ook, want anders pikte hij dat toch niet, die website wist namelijk niet veel maar wel dat mijn straat en de postcode van mijn moeder dr straat niet bij elkaar hoorden.
LCD tv besteld. 426.95 Euro incl. verzendkosten. Ideal betaald. Echter, na het betalen.. niks. Ik word niet teruggeleid naar de website. Ik zelf terug naar de website, zie de tv nog in mijn winkelmand staan, en geen bestellingen. Klantenservice gebeld. Wordt mij verteld dat ik rustig moet afwachten, omdat mijn betaling nog niet binnen is. Ik vraag of ik dan een orderbevestiging krijg. Nee die krijg ik niet, want dat doen ze nooit als er "telefonisch"wordt besteld. Maar als bekend is wanneer de tv wordt bezorgd, zal ik een sms-je krijgen zodra de betaling binnen is en de bestelling verwerkt. Verwachte levertijd een week.

Lang verhaal kort, dat was vrijdag en dinsdag een smsje. De week er op wordt de tv geleverd, niets aan de hand. Tot vandaag.. een rekening. Ik heb een openstaande schuld bij Wehkamp van 150 Euro. De tv kostte namelijk geen 426.95, maar 576.95. WTF?

Ik bellen... na vele telefonische omzwervingen en twee keer terugbellen omdat ik word doorverbonden met de verkeerde computer inplaats van de financiele afdeling van de klantenservice eindelijk iemand. Of ik kan bewijzen dat die tv toen 426.95 in de aanbieding was. Nee dus. Weten ze dat zelf niet meer? Volgens hen moet ik dat weten. Nú kost die tv 576.95. Als ik kan bewijzen dat die tv tóen 426.95 was, hoef ik die 150 Euro niet te betalen. Maar dat kan ik niet hé, omdat ik zo dom ben om geen orderbevestiging te hebben, hé, die me nooit is toegestuurd hé. Domme domme ik.

Goeie truc van Wehkamp, een spotprijsje op de site zetten, geen orderbevestiging sturen, een week later de prijs verhogen en dan een rekening sturen voor een veel hoger bedrag. Terwijl de tv vooruit betaald is. Overigens kost die tv nu op de site 499, dus waar ze die 576.95 vandaan halen is mij een raaaaadsel.....

[ Bericht 0% gewijzigd door nielojram op 16-05-2008 00:29:33 (tiepo) ]
pi_58696797
Wat een streken
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58698662
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:26 schreef nielojram het volgende:
*knip*
Kun je via je bank bewijzen door ze te vragen een bevestiging naar je te sturen via welke betaalmethode die betaling voldaan is (maar wehkamp zou volgens mij dit ook op moeten kunnen zoeken). Aangezien jij via ideal betaald hebt, heb je zelf geen bedrag ingevuld en moet dat bedrag door de site gegenereerd zijn.
pi_58705446
tx Hein. ff stoom afblazen... Dit mailtje kreeg ik vanmorgen van ze:
quote:
Geachte , mevrouw nielojram (opm v.mij: interssante punctuatie)


Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas komt u niet in aanmerking voor de korting. De besteldatum ligt hiervoor buiten de actieperiode.

Met vriendelijke groet,

Els Kropsla (ter bescherming van de mevrouw is dit een gefingeerde naam)
Klantenservice Wehkamp.nl
Dit heb ik teruggeschreven:

Zeer geachte mevrouw Kropsla.

Ik denk dat u de situatie verkeerd begrijpt.
Aangezien ik heb betaald via Ideal en zelf geen bedrag heb ingevuld, hetgeen ik kan bewijzen via mijn bank, en wat ook bij uw financiele afdeling opvraagbaar moet zijn, heb ik dus automatisch het bedrag betaald dat Wehkamp mij op dat moment in rekening heeft gebracht, en op dat moment stond wel degelijk op de website aangegeven dat dit het HELE bedrag was, inclusief verzendkosten.

Mijns inziens gaat Wehkamp met het sturen van deze rekening ver buiten haar boekje. Ik denk dat consumentenorganisaties dit wel met mij eens zullen zijn.

Groeten,
nielojram
pi_58706866
~ THE END ~
quote:
Geachte mevrouw Kropsla.

Hartelijk dank voor uw "coulance".
Dank heb ik nu een volgende verzoek: wilt u alstublieft mijn rekening bij Wehkamp opheffen of desnoods blokkeren?
Eer gaat naar mijn zin iets teveel mis en ik wil niet het risico lopen dat ik in de toekomst door mijn of andermans toedoen ooit nog eens met onduidelijke rekeningen van Wehkamp word geconfronteerd. Deze eerste ervaring was mij iets te spannend, en ik wilde het hier maar bij laten.


Alvast vriendelijk dank.
N. F#$%#@@!!s


----- Original Message -----
From: Wehkamp Klantenservice
To: @##$%#@
Sent: Friday, May 16, 2008 2:33 PM
Subject: Re: Klantnummer: %$$$#@!!!@! (KMM%^$#&@!@KM)


Geachte heer, mevrouw F*#$%#^s


Hartelijk dank voor uw e-mail.


De kortingsvierdaagse was van 10 tot en met 13 april. De door u genoemde LCD TV behoorde tot de 10 superaanbiedingen. U bestelde echter pas telefonisch op 14 april, vandaar dat u ook geen orderbevestiging heeft ontvangen. Uit coulance hebben wij toch het prijsverschil a 150,00 euro voor u in mindering gebracht. Uw saldo is nu nul. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop.



Met vriendelijke groet,


Ellen Slopkra

Klantenservice Wehkamp.nl
pi_58717499
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef nielojram het volgende:
~ THE END ~
[..]
Goed nieuws.

Misschien is het wel even aardig om die achternaam van 'Els' weg te halen daar onderin, want zij kan verder ook niets doen aan die administratieve chaos.
pi_58717619
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:26 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Goed nieuws.

Misschien is het wel even aardig om die achternaam van 'Els' weg te halen daar onderin, want zij kan verder ook niets doen aan die administratieve chaos.
Veel bedrijven die mail verkeer met klanten hebben gebruiken gefingeerde namen
Zijn er vijf Riet Bikkelbergen of zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58717746
En dat risico wil je nemen met de mogelijke persoonsgegevens van iemand die gewoon haar werk doet en die er verder ook niets aan kan doen?
pi_58718466
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:26 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Goed nieuws.

Misschien is het wel even aardig om die achternaam van 'Els' weg te halen daar onderin, want zij kan verder ook niets doen aan die administratieve chaos.

Het is niet de echte naam die onder de email stond Vagere Hein.. zoiets zou ik toch nooit doen, wat denk je nou van mij? Bestaan er mensen in Nederland met de naam Kropsla?

Bartjebart... Ik vermoed inderdaad dat de emails ondertekend worden met een gefingeerde naam. De `echte' gefingeerde naam durf ik nou niet meer te verklappen maar de initialen zijn E B (Email Beantwoorder?)
Afijn het is opgelost. Ik blijk al op vrijdag 11 april per ideal een artikel betaald te hebben dat ik volgens mevrouw "ik-ben-een-krop-sla-als-ik-het-snap" pas op 14 april besteld heb zodat ik zeer stellig niet in aanmerking kom voor de aktiekorting die gold van 10 tot 13 april en van geluk mag spreken dat Wehkamp zo coulant is.

Ik vermoed ook dat het verschillende mensen zijn en dat het daarom zo warrig verloopt daar. Maar ik koop regelmatig via internet en nog nooit eerder ben ik zo'n domme organisatie tegengekomen.

[ Bericht 14% gewijzigd door nielojram op 17-05-2008 00:13:44 ]
pi_59154261
Stom dat ik dit topic niet eerder heb gelezen!!
Heb wel eens wat kleine dingen besteld via Wehkamp...ging altijd goed....
Wilde deze week voor zoontje een LCD tvtje kopen (EK he??), zondag besteld, zou vandaag bezorgd worden. Hij de hele dag wachten....nada!! Mail gestuurd naar de Wehkamp, net bericht terug dat de klacht is ontvangen en dat we binnen twee dagen antwoord krijgen!!
Is het nu zoveel gevraagd om te melden dat je niet gaat/kunt bezorgen?? Laatste keer Wehkamp; nu gaat het natuurlijk nog ettelijk veel tijd kosten om de ovk te ontbinden en mijn geld terug te krijgen!!
geniet nooit met mate
  donderdag 4 september 2008 @ 16:23:09 #269
164111 Pumz
Ik ben het... de deurbel
pi_61378110
Wehkamp

Zojuist een navigatiesysteem trachten te bestellen bij Wehkamp. De 1e en laatste keer dat ik iets zal bestellen bij dat pauperbedrijf. Allereerst mag je toch van een postorderbedrijf verwachten dat je een ander bezorgadres kunt opgeven?
Dat kan wel, bij telefonisch bestellen ja. Alleen kun je dan niet gebruik maken van IDEAL, heh wat jammer, want DAN weet ik natuurlijk niet zeker of ik mijn bestelling morgen wel heb (betalingen, banken, *gaap*, traag). Maar daar gaat het me nu juist om. Anders bestel ik wel via internet en haal ik het pakketje in de loop v/d week wel eens op bij het postkantoor

Na een uur had ik het via de servicelijn voor elkaar dat ze mijn adresgegevens hadden gewijzigd naar het adres van mijn werk. Huray! Dus, lekker via internet bestellen dacht ik, betalen met IDEAL en klaar. Zo gezegd zo gedaan, maar een orderbevestiging? Nergens te bekennen. Wel netjes bericht van de Rabobank dat mn betaling gelukt is.

Ik eens bellen, maar ze kunnen zowel mijn order als mijn betaling niet traceren... Ook niet nu, zo'n 5 uur na de bestelling en na 3 telefoontjes van mij, het vriendelijke verzoek van hen om 20:00 nog maar eens te bellen. Ik kreeg aan de telefoon geen enkele keer het idee dat ze ook maar enige moeite voor me deden , zij hadden gelijk en ik moest maar terugbellen. Mijn ervaring met IDEAL en bestellen via internet is toch wel dat de order toch wel na minimaal een uur bekend is bij het postorderbedrijf, en de betaling evengoed...
Juist nu is het voor mij vrij belangrijk dat ik het cadeautje morgen in huis heb, omdat het een cadeautje is inderdaad maar ik heb zo het idee dat ik zaterdag met lege handen sta
pi_61379380
Tja, iDEAL heeft een directe terugkoppeling naar de shop toe om een betaling te bevestigen, dus blijkbaar reageert Wehkamp daar gewoon niet goed op. Ik heb vaak genoeg dingen betaald met iDEAL waar ik dan direct een bevestiging van kreeg van de shop zelf, en ik direct van eventueel gekochte diensten gebruik kon maken.
  donderdag 4 september 2008 @ 17:17:55 #271
164111 Pumz
Ik ben het... de deurbel
pi_61379490
Ja, dat is precies de reden waarom ik graag betaal met IDEAL...

Ik heb dit topic nu eens goed doorgelezen, en ik ga er al bijna vanuit dat dit niet zomaar opgelost gaat worden Wat een pauperbedrijf. Zo om 20:00 maar eens bellen (in de drukte natuurlijk ) en zien wat ze te vertellen hebben.
pi_61382310
TS is echt zoeen lollernoob,

hoe moeilijk is dat nou, iets online kopen
pi_61384182
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:17 schreef Pumz het volgende:
Zo om 20:00 maar eens bellen (in de drukte natuurlijk ) en zien wat ze te vertellen hebben.
Nou?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_61384719
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Nou?
hij hangt nog in de wacht
Graag verwijderen
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:01:22 #275
164111 Pumz
Ik ben het... de deurbel
pi_61394726
Ze hadden inmiddels mijn order gevonden, maar de betaling was nog nergens te vinden

Ofwel, volgens haar was er geen kans dat ik het cadeau voor mn pa morgen (vandaag dus) in huis zou hebben Er was ook niets tegen in te brengen. Opvallend was dat ze me wel wist te vertellen dat mijn betaling geen (automatisch) betalingskenmerk van IDEAL had meegekregen, en daarom niet te traceren was. Dus ik vraag hoe ze wist dat mijn betaling geen betalingskenmerk had meegekregen...
Bleek een moeilijke vraag te zijn Ik kreeg even de indruk dat wanneer ze me deze info weten te geven, ze ook wel weten dat dat dus mijn betaling is, maar dat was te simpel gedacht

Heb nog even gevraagd hoe zij dan denken dat dit opgelost gaat worden? Na wat gestotter wist ze me te vertellen dat ik in ieder geval maar even een printscreen van het afschrift moest toemailen. Dus dat doen we dan maar

Ik kreeg overigens een nuchterder persoon aan de lijn dan de 3 die ik eerder op de dag sprak, waarbij ik de indruk kreeg dat ik tegen een muur praatte. Blijft een pauperbedrijf nu heb ik geen cadeau
pi_61394907
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef Pumz het volgende:
Ze hadden inmiddels mijn order gevonden, maar de betaling was nog nergens te vinden

Ofwel, volgens haar was er geen kans dat ik het cadeau voor mn pa morgen (vandaag dus) in huis zou hebben Er was ook niets tegen in te brengen. Opvallend was dat ze me wel wist te vertellen dat mijn betaling geen (automatisch) betalingskenmerk van IDEAL had meegekregen, en daarom niet te traceren was. Dus ik vraag hoe ze wist dat mijn betaling geen betalingskenmerk had meegekregen...
Bleek een moeilijke vraag te zijn Ik kreeg even de indruk dat wanneer ze me deze info weten te geven, ze ook wel weten dat dat dus mijn betaling is, maar dat was te simpel gedacht

Heb nog even gevraagd hoe zij dan denken dat dit opgelost gaat worden? Na wat gestotter wist ze me te vertellen dat ik in ieder geval maar even een printscreen van het afschrift moest toemailen. Dus dat doen we dan maar

Ik kreeg overigens een nuchterder persoon aan de lijn dan de 3 die ik eerder op de dag sprak, waarbij ik de indruk kreeg dat ik tegen een muur praatte. Blijft een pauperbedrijf nu heb ik geen cadeau
Whehehe, had ik die baan nou maar aangenomen, dan had jij gewoon je cadeau gehad zaterdag .
I was an atheist until I realized I was God
pi_61395078
Heb je ondertussen je zetje al binnen ?
pi_61395128
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:16 schreef Moozzie het volgende:
Heb je ondertussen je zetje al binnen ?
Heb er 1 bij de mediamarkt gehaald... Daar zitten schermen met de wehkamp prijs zodat ik hem uiteindelijk nog daadwerkelijk goedkóper dan bij de wehkamp meekreeg
.
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:20:12 #279
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_61395150
Ja, je bent toch niet gék?!
[KNE]-Mod
pi_61411177
Wat een verhaal! Ik heb het vol ongeloof gelezen.
Mocht je trouwens Wehkamp terug willen naaien, bestel gewoon een gratis laptoptas!
pi_61412401
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:57 schreef Johnnn het volgende:
Wat een verhaal! Ik heb het vol ongeloof gelezen.
Mocht je trouwens Wehkamp terug willen naaien, bestel gewoon een gratis laptoptas!
Helaas!
quote:
U mag niet alleen het gratis geschenk bestellen.
pi_61413261
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:18 schreef Fha het volgende:

[..]

Lenen bij Wehkamp? Bestaat dat ook al?!
Wehkamp is de grootste kredietverstrekker (voor pl's) van Nederland...
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_61413693
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:38 schreef swollywood het volgende:

[..]

Helaas!
[..]
In combinatie met sokken is het best ok
  maandag 8 september 2008 @ 15:25:35 #284
164111 Pumz
Ik ben het... de deurbel
pi_61474718
Vandaag maar weer eens contact gezocht met deze kansloze figuren bij de klantenservice

Kreeg opnieuw vrij snel verbinding met 1 van de medewerkers (ik weet inmiddels de keuzes in het keuzemenu uit mijn hoofd dus daar ben ik lekker snel doorheen ) Ze hadden mijn betaling al gevonden en volgens hun planning moet mijn cadeautje morgen tussen 13:00 en 18:00 bezorgd worden! Hatsikidee

Jammer blijft wel dat ik uit sneuïgheid op het feestje afgelopen weekend moest komen aanzetten met een uitgeprint plaatje van het betreffende navigatiesysteem
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:18:35 #285
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_67238851
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hmmz, ff teruglezen morgen, denk na pagina 1 dat ik niet echt een Wehkamp klant ga worden..
Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.


Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.

Spullen in m'n digitale winkelwagentje gestopt en naar de kassa gegaan.

Drie betaalopties, Ideal, acceptgiro of de pauperoptie; betalen in termijnen.

Ik denk, ik doe Ideal, lekker snel en geen kans op gezeur.



Alles in het begin gaat goed, betalen gaat allemaal goed, de melding "U heeft betaald" komt in beeld en dan ploep, in plaats van naar het venster: 'Verzendadres' te gaan gaat hij terug naar mijn winkelwagentje.

Ik denk whuh, ik heb toch net betaald, hoef ik niks meer te selecteren?

Mail checken. Geen bevestigingsmail ofzo. (Nieuwe klant, weet niet of dit normaal wel gebeurt, maar lijkt me niet meer dan logisch..) Geen melding bij het venster 'mijn bestellingen', niks. Helemaal niks.

Ik de klantenservice mailen, ik denk ik doe het via de mail, kan ik meteen een screenshotje van mijn digitale bankafschrift erbij doen.
quote:
Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst, betaald via Ideal, maar toen dat succesvol afgerond was sprong het scherm terug naar mijn winkelwagentje. Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening, maar de bestelling is niet geplaatst, althans niet terug te vinden. Het bewijs is hier te vinden: http://link.jpg Ben ik te ongeduldig of is er iets mis? Er is namelijk ook geen bevestiging in de mail gekomen ofzo.. Bedankt alvast.
Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:
quote:
Geachte heer ** (<-- De naam was ook nog fout trouwens, tussenvoegsel door hun vergeten.. )


Hartelijk dank voor uw e-mail.


Op dit moment hebben wij geen betaling van u ontvangen . ( ideal)

Volgens onze gegevens staat er geen bestelling voor u genoteerd. Er is kennelijk iets mis gegaan.

Uw bestelling ligt ongetwijfeld nog in uw winkelwagentje en deze heeft u vergeten alsnog te bevestigen.

Om uw bestelling opnieuw te plaatsen kunt u op de volgende link klikken:
http://www.wehkamp.nl/w2/Default.aspx

U kunt onder Mijn wehkamp.nl altijd direct uw bestelling nakijken. Klik hiervoor op de volgende link: http://www.wehkamp.nl/w2/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx

Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u zich via de onderstaande regel aanmelden: https://www.wehkamp.nl/w2/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx




Met vriendelijke groet,

Ellen Boone

Klantenservice wehkamp.nl
* Zucht *


Het zal vast allemaal wel goedkomen, maar waarom lezen ze daar niet gewoon wat je naar ze stuurt
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:26:18 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_67239059
Op naar deel 2.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_67243625
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:59 schreef kastanova het volgende:
Zowaar een brief van de wehkamp in de bus zojuist! .

Ik helemaal blij, gaat er kennelijk toch nog wel íets goed bij dat bedrijf en heb ik nu vast m'n "doe alsjeblíeft m'n geld terug"-formulier opgestuurd gekregen...

...Blijkt het slechts een reclameboekje te zijn...

Je kunt zeggen over dat kutbedrijf wat je wilt, maar sarcastische humor bezitten ze .
whahahahaha, geweldig
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:55:26 #288
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67243832
Ik kreeg bijna mijn hypotheek niet omdat ik voor 150 euro geregistreerd was bij het BKR. Uitgezocht en bleek om Wehkamp te gaan. Ik had geen idee van een schuld oid bij wehkamp dus ik bellen dat ze kennelijk nog 150 euro van me kregen en dat ik die dan snel wilde betalen ivm gezeik bij BKR.

Bleek het een fout in hun administratie te zijn dus ik vraag of ze dat dan zsm willen rechtbreien bij het BKR omdat ik anders mijn huis misloop. "Nou, mevrouw, we kunnen niets beloven!" Ik heb die trut bijna door de hoorn getrokken en uiteindelijk heeft haar supervisor het opgelost gelukkig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:11:38 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_67244252
Leuke club, Rip. .
For great justice!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:37:27 #290
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_67245012
Me vriendin heeft er ooit een laptop besteld zonder problemen. Dus niet iedereen heeft kut ervaringen met Wehkamp.
pi_67245788
Heb ooit eens een artikel 3 dubbel binnen gekregen van Wehkamp. 1x, nooit weer.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:14:37 #292
78498 classpc
I don't like change
pi_67246116
Ik heb er ooit eens een webcam van 15 euro besteld. Geen problemen mee gehad, behalve dat ik de cd nu kwijt ben en de drivers nogal moeilijk te vinden zijn.
Oja en dat je de schroefjes van de poot elke keer weer moet vastdraaien als je hem meer dan 1 keer van richting verandert.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_67248483
Wat een verhaal, ik kan je frustratie voelen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:23:31 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_67255227
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:37 schreef Spike1506 het volgende:
Me vriendin heeft er ooit een laptop besteld zonder problemen. Dus niet iedereen heeft kut ervaringen met Wehkamp.
Ah, de PR-afdeling komt meeposten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:51:40 #295
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_67258521
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:23 schreef APK het volgende:

[..]

Ah, de PR-afdeling komt meeposten.
Ik zeg alleen dat het ook goed kan gaan, natuurlijk is Wehkamp verder een k*t bedrijf dat veelste hoge rentes vraagt voor afbetalingen..
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:56:10 #296
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_67258631
Bedankt

Hier ga ik dus nooit kopen.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:56:15 #297
6941 APK
Factual, I think.
pi_67258636
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:51 schreef Spike1506 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat het ook goed kan gaan, natuurlijk is Wehkamp verder een k*t bedrijf dat veelste hoge rentes vraagt voor afbetalingen..
Het punt was dat je gewoon wil betalen en de kans niet krijgt.

Ik heb hetzelfde iets meer dan een jaar geleden meegemaakt (zie eerder in dit topic) en een jaar later bellen ze gewoon om je een extra verzekering aan te smeren.

Like, no way.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_67258732
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Echt weer Nederlanders he...de goedkoopste zoeken
Jij betaalt liever 50 euro meer voor exact hetzelfde ding?
pi_67259847
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
Jij betaalt liever 50 euro meer voor exact hetzelfde ding?
Jij denkt dat ie je deze vraag gaat beantwoorden? Na een jaar ?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 21 maart 2009 @ 01:53:24 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_67260756
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Jij denkt dat ie je deze vraag gaat beantwoorden? Na een jaar ?
best kans dat hij het doet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_67260823
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:53 schreef Nizno het volgende:
best kans dat hij het doet
Dacht 't niet ....

.... niet meer
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')