Whehehe, had ik die baan nou maar aangenomen, dan had jij gewoon je cadeau gehad zaterdagquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef Pumz het volgende:
Ze hadden inmiddels mijn order gevonden, maar de betaling was nog nergens te vinden![]()
Ofwel, volgens haar was er geen kans dat ik het cadeau voor mn pa morgen (vandaag dus) in huis zou hebbenEr was ook niets tegen in te brengen. Opvallend was dat ze me wel wist te vertellen dat mijn betaling geen (automatisch) betalingskenmerk van IDEAL had meegekregen, en daarom niet te traceren was. Dus ik vraag hoe ze wist dat mijn betaling geen betalingskenmerk had meegekregen...
Bleek een moeilijke vraag te zijnIk kreeg even de indruk dat wanneer ze me deze info weten te geven, ze ook wel weten dat dat dus mijn betaling is, maar dat was te simpel gedacht
![]()
Heb nog even gevraagd hoe zij dan denken dat dit opgelost gaat worden? Na wat gestotter wist ze me te vertellen dat ik in ieder geval maar even een printscreen van het afschrift moest toemailen. Dus dat doen we dan maar![]()
Ik kreeg overigens een nuchterder persoon aan de lijn dan de 3 die ik eerder op de dag sprak, waarbij ik de indruk kreeg dat ik tegen een muur praatte. Blijft een pauperbedrijfnu heb ik geen cadeau
Heb er 1 bij de mediamarkt gehaald... Daar zitten schermen met de wehkamp prijs zodat ik hem uiteindelijk nog daadwerkelijk goedkóper dan bij de wehkamp meekreegquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:16 schreef Moozzie het volgende:
Heb je ondertussen je zetje al binnen?
Helaas!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:57 schreef Johnnn het volgende:
Wat een verhaal! Ik heb het vol ongeloof gelezen.
Mocht je trouwens Wehkamp terug willen naaien, bestel gewoon een gratis laptoptas!![]()
quote:U mag niet alleen het gratis geschenk bestellen.
Wehkamp is de grootste kredietverstrekker (voor pl's) van Nederland...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Lenen bij Wehkamp? Bestaat dat ook al?!
Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hmmz, ff teruglezen morgen, denk na pagina 1 dat ik niet echt een Wehkamp klant ga worden..
Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:quote:Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst, betaald via Ideal, maar toen dat succesvol afgerond was sprong het scherm terug naar mijn winkelwagentje. Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening, maar de bestelling is niet geplaatst, althans niet terug te vinden. Het bewijs is hier te vinden: http://link.jpg Ben ik te ongeduldig of is er iets mis? Er is namelijk ook geen bevestiging in de mail gekomen ofzo.. Bedankt alvast.
* Zucht *quote:Geachte heer ** (<-- De naam was ook nog fout trouwens, tussenvoegsel door hun vergeten..)
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Op dit moment hebben wij geen betaling van u ontvangen . ( ideal)
Volgens onze gegevens staat er geen bestelling voor u genoteerd. Er is kennelijk iets mis gegaan.
Uw bestelling ligt ongetwijfeld nog in uw winkelwagentje en deze heeft u vergeten alsnog te bevestigen.
Om uw bestelling opnieuw te plaatsen kunt u op de volgende link klikken:
http://www.wehkamp.nl/w2/Default.aspx
U kunt onder Mijn wehkamp.nl altijd direct uw bestelling nakijken. Klik hiervoor op de volgende link: http://www.wehkamp.nl/w2/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx
Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u zich via de onderstaande regel aanmelden: https://www.wehkamp.nl/w2/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
whahahahaha, geweldigquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:59 schreef kastanova het volgende:
Zowaar een brief van de wehkamp in de bus zojuist!.
Ik helemaal blij, gaat er kennelijk toch nog wel íets goed bij dat bedrijf en heb ik nu vast m'n "doe alsjeblíeft m'n geld terug"-formulier opgestuurd gekregen...
...Blijkt het slechts een reclameboekje te zijn...
Je kunt zeggen over dat kutbedrijf wat je wilt, maar sarcastische humor bezitten ze.
Ah, de PR-afdeling komt meeposten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:37 schreef Spike1506 het volgende:
Me vriendin heeft er ooit een laptop besteld zonder problemen. Dus niet iedereen heeft kut ervaringen met Wehkamp.
Ik zeg alleen dat het ook goed kan gaan, natuurlijk is Wehkamp verder een k*t bedrijf dat veelste hoge rentes vraagt voor afbetalingen..quote:
Het punt was dat je gewoon wil betalen en de kans niet krijgt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:51 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het ook goed kan gaan, natuurlijk is Wehkamp verder een k*t bedrijf dat veelste hoge rentes vraagt voor afbetalingen..
Jij betaalt liever 50 euro meer voor exact hetzelfde ding?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Echt weer Nederlanders he...de goedkoopste zoeken
Jij denkt dat ie je deze vraag gaat beantwoorden? Na een jaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
Jij betaalt liever 50 euro meer voor exact hetzelfde ding?
best kans dat hij het doetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie je deze vraag gaat beantwoorden? Na een jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |