abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61394907
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:01 schreef Pumz het volgende:
Ze hadden inmiddels mijn order gevonden, maar de betaling was nog nergens te vinden

Ofwel, volgens haar was er geen kans dat ik het cadeau voor mn pa morgen (vandaag dus) in huis zou hebben Er was ook niets tegen in te brengen. Opvallend was dat ze me wel wist te vertellen dat mijn betaling geen (automatisch) betalingskenmerk van IDEAL had meegekregen, en daarom niet te traceren was. Dus ik vraag hoe ze wist dat mijn betaling geen betalingskenmerk had meegekregen...
Bleek een moeilijke vraag te zijn Ik kreeg even de indruk dat wanneer ze me deze info weten te geven, ze ook wel weten dat dat dus mijn betaling is, maar dat was te simpel gedacht

Heb nog even gevraagd hoe zij dan denken dat dit opgelost gaat worden? Na wat gestotter wist ze me te vertellen dat ik in ieder geval maar even een printscreen van het afschrift moest toemailen. Dus dat doen we dan maar

Ik kreeg overigens een nuchterder persoon aan de lijn dan de 3 die ik eerder op de dag sprak, waarbij ik de indruk kreeg dat ik tegen een muur praatte. Blijft een pauperbedrijf nu heb ik geen cadeau
Whehehe, had ik die baan nou maar aangenomen, dan had jij gewoon je cadeau gehad zaterdag .
I was an atheist until I realized I was God
pi_61395078
Heb je ondertussen je zetje al binnen ?
pi_61395128
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:16 schreef Moozzie het volgende:
Heb je ondertussen je zetje al binnen ?
Heb er 1 bij de mediamarkt gehaald... Daar zitten schermen met de wehkamp prijs zodat ik hem uiteindelijk nog daadwerkelijk goedkóper dan bij de wehkamp meekreeg
.
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:20:12 #279
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_61395150
Ja, je bent toch niet gék?!
[KNE]-Mod
pi_61411177
Wat een verhaal! Ik heb het vol ongeloof gelezen.
Mocht je trouwens Wehkamp terug willen naaien, bestel gewoon een gratis laptoptas!
pi_61412401
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 19:57 schreef Johnnn het volgende:
Wat een verhaal! Ik heb het vol ongeloof gelezen.
Mocht je trouwens Wehkamp terug willen naaien, bestel gewoon een gratis laptoptas!
Helaas!
quote:
U mag niet alleen het gratis geschenk bestellen.
pi_61413261
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:18 schreef Fha het volgende:

[..]

Lenen bij Wehkamp? Bestaat dat ook al?!
Wehkamp is de grootste kredietverstrekker (voor pl's) van Nederland...
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_61413693
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:38 schreef swollywood het volgende:

[..]

Helaas!
[..]
In combinatie met sokken is het best ok
  maandag 8 september 2008 @ 15:25:35 #284
164111 Pumz
Ik ben het... de deurbel
pi_61474718
Vandaag maar weer eens contact gezocht met deze kansloze figuren bij de klantenservice

Kreeg opnieuw vrij snel verbinding met 1 van de medewerkers (ik weet inmiddels de keuzes in het keuzemenu uit mijn hoofd dus daar ben ik lekker snel doorheen ) Ze hadden mijn betaling al gevonden en volgens hun planning moet mijn cadeautje morgen tussen 13:00 en 18:00 bezorgd worden! Hatsikidee

Jammer blijft wel dat ik uit sneuïgheid op het feestje afgelopen weekend moest komen aanzetten met een uitgeprint plaatje van het betreffende navigatiesysteem
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:18:35 #285
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_67238851
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hmmz, ff teruglezen morgen, denk na pagina 1 dat ik niet echt een Wehkamp klant ga worden..
Helaas. Waarom dacht ik hier niet eerder aan.

Vandaag kreeg ik een e-mail van een bekende dat er twee mooie aanbiedingen waren bij de Wehkamp. Ik dus kijken, alle voorwaarden gelezen en toen besloten om te bestellen.

Spullen in m'n digitale winkelwagentje gestopt en naar de kassa gegaan.

Drie betaalopties, Ideal, acceptgiro of de pauperoptie; betalen in termijnen.

Ik denk, ik doe Ideal, lekker snel en geen kans op gezeur.

Alles in het begin gaat goed, betalen gaat allemaal goed, de melding "U heeft betaald" komt in beeld en dan ploep, in plaats van naar het venster: 'Verzendadres' te gaan gaat hij terug naar mijn winkelwagentje.

Ik denk whuh, ik heb toch net betaald, hoef ik niks meer te selecteren?

Mail checken. Geen bevestigingsmail ofzo. (Nieuwe klant, weet niet of dit normaal wel gebeurt, maar lijkt me niet meer dan logisch..) Geen melding bij het venster 'mijn bestellingen', niks. Helemaal niks.

Ik de klantenservice mailen, ik denk ik doe het via de mail, kan ik meteen een screenshotje van mijn digitale bankafschrift erbij doen.
quote:
Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst, betaald via Ideal, maar toen dat succesvol afgerond was sprong het scherm terug naar mijn winkelwagentje. Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening, maar de bestelling is niet geplaatst, althans niet terug te vinden. Het bewijs is hier te vinden: http://link.jpg Ben ik te ongeduldig of is er iets mis? Er is namelijk ook geen bevestiging in de mail gekomen ofzo.. Bedankt alvast.
Je denkt, dat zou toch afdoende moeten zijn. Maar wat is de fantastische reactie terug:
quote:
Geachte heer ** (<-- De naam was ook nog fout trouwens, tussenvoegsel door hun vergeten.. )

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Op dit moment hebben wij geen betaling van u ontvangen . ( ideal)

Volgens onze gegevens staat er geen bestelling voor u genoteerd. Er is kennelijk iets mis gegaan.

Uw bestelling ligt ongetwijfeld nog in uw winkelwagentje en deze heeft u vergeten alsnog te bevestigen.

Om uw bestelling opnieuw te plaatsen kunt u op de volgende link klikken:
http://www.wehkamp.nl/w2/Default.aspx

U kunt onder Mijn wehkamp.nl altijd direct uw bestelling nakijken. Klik hiervoor op de volgende link: http://www.wehkamp.nl/w2/MijnWehkamp/MijnBestellingen.aspx

Mocht u nog geen Mijn wehkamp.nl account hebben, dan kunt u zich via de onderstaande regel aanmelden: https://www.wehkamp.nl/w2/Klantgegevens/OpvoerenAccount.aspx

Met vriendelijke groet,

Ellen Boone

Klantenservice wehkamp.nl
* Zucht *

Het zal vast allemaal wel goedkomen, maar waarom lezen ze daar niet gewoon wat je naar ze stuurt
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:26:18 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_67239059
Op naar deel 2.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_67243625
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:59 schreef kastanova het volgende:
Zowaar een brief van de wehkamp in de bus zojuist! .

Ik helemaal blij, gaat er kennelijk toch nog wel íets goed bij dat bedrijf en heb ik nu vast m'n "doe alsjeblíeft m'n geld terug"-formulier opgestuurd gekregen...

...Blijkt het slechts een reclameboekje te zijn...

Je kunt zeggen over dat kutbedrijf wat je wilt, maar sarcastische humor bezitten ze .
whahahahaha, geweldig
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 16:55:26 #288
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67243832
Ik kreeg bijna mijn hypotheek niet omdat ik voor 150 euro geregistreerd was bij het BKR. Uitgezocht en bleek om Wehkamp te gaan. Ik had geen idee van een schuld oid bij wehkamp dus ik bellen dat ze kennelijk nog 150 euro van me kregen en dat ik die dan snel wilde betalen ivm gezeik bij BKR.

Bleek het een fout in hun administratie te zijn dus ik vraag of ze dat dan zsm willen rechtbreien bij het BKR omdat ik anders mijn huis misloop. "Nou, mevrouw, we kunnen niets beloven!" Ik heb die trut bijna door de hoorn getrokken en uiteindelijk heeft haar supervisor het opgelost gelukkig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:11:38 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_67244252
Leuke club, Rip. .
For great justice!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:37:27 #290
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_67245012
Me vriendin heeft er ooit een laptop besteld zonder problemen. Dus niet iedereen heeft kut ervaringen met Wehkamp.
pi_67245788
Heb ooit eens een artikel 3 dubbel binnen gekregen van Wehkamp. 1x, nooit weer.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 18:14:37 #292
78498 classpc
I don't like change
pi_67246116
Ik heb er ooit eens een webcam van 15 euro besteld. Geen problemen mee gehad, behalve dat ik de cd nu kwijt ben en de drivers nogal moeilijk te vinden zijn.
Oja en dat je de schroefjes van de poot elke keer weer moet vastdraaien als je hem meer dan 1 keer van richting verandert.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_67248483
Wat een verhaal, ik kan je frustratie voelen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:23:31 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_67255227
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:37 schreef Spike1506 het volgende:
Me vriendin heeft er ooit een laptop besteld zonder problemen. Dus niet iedereen heeft kut ervaringen met Wehkamp.
Ah, de PR-afdeling komt meeposten.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:51:40 #295
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_67258521
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 22:23 schreef APK het volgende:

[..]

Ah, de PR-afdeling komt meeposten.
Ik zeg alleen dat het ook goed kan gaan, natuurlijk is Wehkamp verder een k*t bedrijf dat veelste hoge rentes vraagt voor afbetalingen..
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:56:10 #296
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_67258631
Bedankt

Hier ga ik dus nooit kopen.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:56:15 #297
6941 APK
Factual, I think.
pi_67258636
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:51 schreef Spike1506 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat het ook goed kan gaan, natuurlijk is Wehkamp verder een k*t bedrijf dat veelste hoge rentes vraagt voor afbetalingen..
Het punt was dat je gewoon wil betalen en de kans niet krijgt.

Ik heb hetzelfde iets meer dan een jaar geleden meegemaakt (zie eerder in dit topic) en een jaar later bellen ze gewoon om je een extra verzekering aan te smeren.

Like, no way.
pi_67258732
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:36 schreef Devrim_ het volgende:
Echt weer Nederlanders he...de goedkoopste zoeken
Jij betaalt liever 50 euro meer voor exact hetzelfde ding?
pi_67259847
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
Jij betaalt liever 50 euro meer voor exact hetzelfde ding?
Jij denkt dat ie je deze vraag gaat beantwoorden? Na een jaar ?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 21 maart 2009 @ 01:53:24 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_67260756
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Jij denkt dat ie je deze vraag gaat beantwoorden? Na een jaar ?
best kans dat hij het doet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')