Ik werd dus gedwongen!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is het niet geweldig, zo middenin de nacht?Ga je nog even tvp'en in die andere?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Zo everybody happy!!!
geen tere zieltjes meer gekrengd?
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:24 schreef qonmann het volgende:
hoewel is alleen voor speigelrelfex geloof ik
Jij wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:05 schreef wyccie het volgende:
Ik mag hier vast ook wel tvp'en hè, Wa?
Trusten.
Jeequote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle Beatles-fans zijn welkom
ah! das mooi!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle Beatles-fans zijn welkom
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je impliceerd dat als we in het verleden direct hard tegen kleine criminaliteit onder immigranten hadden opgetreden het nu niet zou uit de klauwen was geescaleerd?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:22 schreef thloreg het volgende:
(...)
Ware het niet dat toegesnelde Marokkanen de Surinaams/Antilliaanse bestuurder gelijk van opzettelijkheid betichte en zelfs al over een hetze van de Nederlandse samenleving jegens Marokkanen sprak. Gelukkig was de Politie snel ter plaatse te samen met de ambulance om een en ander op te lossen.
(...)
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:22 schreef thloreg het volgende:
Heb je net een kwestie van Germaine C. gehad blijkt dat zojuist bij een AH een jochie van Marokkaanse afkomst achterna is gezeten door AH personeel en zonder te kijken is aangereden door een passerende auto.
[ link | afbeelding ]
Ware het niet dat toegesnelde Marokkanen de Surinaams/Antilliaanse bestuurder gelijk van opzettelijkheid betichte en zelfs al over een hetze van de Nederlandse samenleving jegens Marokkanen sprak. Gelukkig was de Politie snel ter plaatse te samen met de ambulance om een en ander op te lossen.
Klacht? Dieven die door hun eigen onoplettendheid een ongeluk krijgen en vervolgens de schuld van hun bij de samenleving cq anderen leggen. Ik zeg: Allah straft meteen
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pijnlijk zoiets, aangezien de betreffende persoon er vaak niet zoveel begrip voor op kan als je zoiets ter sprake brengt.
Succes iig.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
AUB KNVB doe eens beroep op het leger of de marechauchee.
En voor de politie, hopelijk krijgen die hufters helemaal geen loonsverhoging meerverwende krengen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, zeker met een half lokaal aan lui die constant omstebeurt hun neus leeg lopen te slurpen, bam, weg concentratie. Echt man, tentamen in november/december/januari, wat een ramp.
hij was leuk, tot een of andere kutmod (quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:03 schreef Rewimo het volgende:
Arg! Verkeerd vlees gekocht voor Hashee, gaat dit ook?
Hatsjee
haar suggestie ter verbetering was:quote:Witschge vraagt of de jongen wil meedoen, maar die moet naar gitaarles.
quote:Witschge vraagt of de jongen wilt meedoen, maar die moet naar gitaarles.
Echt om te janken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:47 schreef Etcetera het volgende:![]()
niet van FOK! maar van een projectgenootje: ze hebben verzonnen om feedback op elkaar te geven, dus ik krijg m'n teksten nu terug. Ik had de volgende zin bij een analyse staan:
[..]
haar suggestie ter verbetering was:
[..]![]()
![]()
Wedden dat?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Moraalridder,
Heb jij enig idee hoe de Nederlandse wed eruit ziet? Elke mongool die iets voor wil stellen in het rechtsysteem verzint een wed.
In Nelderland heb je OVERAL een wed voor.. Ik weet zeker dat jij hem dagelijks overtreed.
Jou vorige post vind ik trouwens behoorlijk egoistisch overkomen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:07 schreef Muck het volgende:
hij was leuk, tot een of andere kutmod () de TT ging aanpassen
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef Gabry het volgende:
TON en de PVV zullen waarschijnlijk een ligt nationalitische stempel op het beleid willen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |