quote:
veet EP
Timeshifting welke niet al te sf is vink echt vet
totaal onverwachts..
ik had eeerst t idee dat desmond in een andere tijdslijn zat, met andere gebeurtenissen.
maar t was dezelfde maar 8 jaar terug.
wat ik me alleen afvraag is, waar is de Desmond van nu? die "persoonlijkheid"zie je nergens terug.
244 dagen is toch niet zo lang?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Volgende ep is ep 6 dan nog maar 2 eps over en dan moeten we weer verschrikkelijk lang wachten.
Na aflevering 8 moet je 'maar' tot 24 april wachten voor de laatste 5 afleveringen van dit seizoen. Als die geweest zjin begint het lange wachten pas...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Als de serie nu wat langer duurde dan was het minder erg, maar we hebben erg lang moeten wachten voor een klein deel van de serie en moeten nu weer een 3/4 jaar wachten
Als dit idd de ziekte is die Rousseau beschreef dan hadden ze dit al vanaf het begin van seizoen 1 in gedachtenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze dit al in gedachten hadden toen ze in het bos omsingeld waren door een paar vlammen die ineens aan gingen
Maar er zit inderdaad vast wel een gedachte achter, ik hoop alleen dat die uiteindelijk bevredigend genoeg gaat zijn.
Zijn afleveringen zijn altijd gaaf.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat is er zo geweldig aan Desmond?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:49 schreef Liquidootje het volgende:
Wat een suffe tt.vp
verzin dan n beterequote:
Day Break? Nee daar lijkt het totaal niet op. Ik vind het wel vet dat er nu inderdaad een hoop dingen in deze aflevering wat duidelijker werden die Symer ons eigenlijk al verteld had. (Widmore en Hanso bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
verzin dan n betere![]()
daar sta ik ook voor open staat er in post 1
waarom Desmond tof is? om wat ie meemaakt,
Hij deed me denken aan een andere serie, maar die maakte maar 1 dag steeds opnieuw mee.(ff naam kwijt)
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Ben ik dan de enige die het op Butterfly Effect vind lijken?
I'm perrrfectquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:41 schreef Jivis het volgende:
Pauper TT, doe dan "I know about Ellouise" of "Desmond is my constant" ofzo.
Same here, Desmond is tot nu toe absoluut het meest boeiende karakter van de hele serie.quote:
Die was toffer geweest als TT!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
"You're not gonna stick me with that thing, brother".
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
"You're not gonna stick me with that thing, brother".
Mijn andere kloonquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
Hey wie deed dat
"Desmond is my constant" is een nog betere ttquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was het topic kwijt
Stomme TT
Michael
Euuuh, neequote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
"Desmond is my constant" is een nog betere tt
ik niet, superirritant die koter, geef mij nog maar eens par swayer/kate/sayid/desmond episodesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooi dat Daniel, Miles en Charlotte ook in de OP zitten. Ik mis alleen die piloot.
Ik zou best wel weer een Walt aflevering willen. Ik wil toch meer weten over zijn speciale gave.
Bewust niet in gedaan, aangezien hij als enige guest starring is. (Staat in de opening credits)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooi dat Daniel, Miles en Charlotte ook in de OP zitten. Ik mis alleen die piloot.
Ik zou best wel weer een Walt aflevering willen. Ik wil toch meer weten over zijn speciale gave.
Die Kate episodes zijn ook boring as hell.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:59 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik niet, superirritant die koter, geef mij nog maar eens par swayer/kate/sayid/desmond episodes
Het einde van 4.04 was wel tof.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:04 schreef Haunter het volgende:
[..]
Bewust niet in gedaan, aangezien hij als enige guest starring is. (Staat in de opening credits)
[..]
Die Kate episodes zijn ook boring as hell.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:04 schreef Haunter het volgende:
Die Kate episodes zijn ook boring as hell.
beter dan de lock episodes waar ie met eten gaat gaaien, triest figuur is dat zegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Klopt. De rest vond ik wat saai en oninteressant.
Locke heeft tenminste nog een interessant verleden (en misschien ook toekomst?).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:26 schreef Game_Error het volgende:
[..]
beter dan de lock episodes waar ie met eten gaat gaaien, triest figuur is dat zeg
Nee, ik heb goede codecs.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:31 schreef BobbyJames het volgende:
M'n 720p versie liep dit keer niet helemaal lekker, meer mensen last van?
VLC heeft bepaald niet de beste codecs voor 720p x264 mkv-bestanden. MKVSplitter + CoreAVC + Media Player Classic (of een andere speler die géén ingebouwde codecs gebruikt voor x264-bestanden) is de beste combinatiequote:
Ah danku. De mijne haperde voor het eerst best vaak.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
VLC heeft bepaald niet de beste codecs voor 720p x264 mkv-bestanden. MKVSplitter + CoreAVC + Media Player Classic (of een andere speler die géén ingebouwde codecs gebruikt voor x264-bestanden) is de beste combinatie.
ja klopt idd, dat vond ik ook beetje nep. Al kreeg ie wel allerlei info over tijdreizen met die rat wat 'm misschien iets geholpen heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:08 schreef Merkie het volgende:
Waarom moest 1996-Desmond nou naar Oxford om daar met Faraday te praten, had hedendaagse Faraday niet kunnen zeggen dat Dessie een constant nodig had?
Zodat hij Desmond kent in zijn verleden en Faraday nu ook een constant heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja klopt idd, dat vond ik ook beetje nep. Al kreeg ie wel allerlei info over tijdreizen met die rat wat 'm misschien iets geholpen heeft [afbeelding]
en, als iemand uit de toekomst hem al die getallen kan geven hoeft hij dat zelf niet uit te fiegelieren. Scheelt hem een hoop kopzorgen en slapeloze nachten gok ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zodat hij Desmond kent in zijn verleden en Faraday nu ook een constant heeft
Dat maakt niet uit, Faraday zei zelf dat de toekomst niet veranderd kon worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:01 schreef Symer het volgende:
[..]
en, als iemand uit de toekomst hem al die getallen kan geven hoeft hij dat zelf niet uit te fiegelieren. Scheelt hem een hoop kopzorgen en slapeloze nachten gok ik.
Omdat Desmond in het verleden Faraday ontmoet heeft en Faraday daardoor Desmond als constante heeft blijkt dat Faraday het op dat gebied niet helemaal bij het juiste eind had. Je kunt alleen iemands uiteindelijke lot niet wijzigen (Charlie), triviale dingen wel. Dan zal Faraday dus ook niet dezelfde problemen krijgen als Desmond en als dat wel zo is zal Desmond als constante hem niet helpen. Hij kan zijn eigen lot namelijk niet veranderen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Faraday zei zelf dat de toekomst niet veranderd kon worden.
Wel apart trouwens aangezien dat nou precies is wat Dharma probeerde te doen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:25 schreef Marble het volgende:
Waarom zijn Desmond-afleveringen van Lost altijd zo ongeloofwaardig en lame.
Met andere woorden je vindt de main arc ongeloofwaardig ... waarom kijk je dan in vredensnaam?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:25 schreef Marble het volgende:
Waarom zijn Desmond-afleveringen van Lost altijd zo ongeloofwaardig en lame.
Kijk je wel dezelfde serie als ik ? Hoe zou jij lost omschrijven?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:38 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat niet passen in een serie als Lost.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:22 schreef planethugo het volgende:
ik vond die boot trouwens wel tegenvallen
had na het zien van die 'telefoon's' van ze wel een superdeluxe boot met allerlei foefjes verwacht maar was gewoon een vrij sober bootje
.mkv zuigt zwaar. Die kan ik met veel moeite goed afspelen (het lukt wel). wmv HD gaat zo makkelijk daarentegen. En toch is de kwaliteit exact hetzelfde, evenals de filesizequote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:31 schreef BobbyJames het volgende:
Wauw toffe episode. Desmond is altijd een van mn favo's geweest!
M'n 720p versie liep dit keer niet helemaal lekker, meer mensen last van?
Boot viel mij inderdaad ook wat tegen
Wat voor processor heb je? Media Splitter + CoreAVC = 100% vloeiend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
.mkv zuigt zwaar. Die kan ik met veel moeite goed afspelen (het lukt wel). wmv HD gaat zo makkelijk daarentegen. En toch is de kwaliteit exact hetzelfde, evenals de filesize
Hmm... ik kan 720p x.264 .mkv niet perfect en makkelijk afspelen met VLC en Intel duo core 1,67 2,20 GHzquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Treveo het volgende:
Hmm... ik kan 720p x.264 .mkv perfect en makkelijk afspelen met VLC en Intel duo core 1,67 GHz
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:19 schreef EvilMarc het volgende:
Ja, daarom. Ik denk dat het toch de codecs zijn... Iemand een aanrader ?
We zorgen ervoor dat iedereen optimaal kan genieten voor Lost.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef Cypress_Hill het volgende:
>>>DIG
Heldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef Merkie het volgende:
[..]CoreAVC MKV Splitter Gspot om de voorkeur voor CoreAVC te verhogen zodat je zeker weet dat deze gebruikt wordt. Dit doe je door naar System > List codecs and other filters te gaan, in dat lijstje CoreAVC Video Decoder opzoeken, rechtermuisknop > Set filter merit en dat schuifje een flink eindje omhoog gooien . Als je PowerDVD hebt geinstalleerd zou ik ook nog even Cyberlink H264/AVC Decoder zoeken en daar de merit een flink stuk van verlagen. Ook zou ik H264-decoding in ffdshow uitzetten als je dat gebruikt.
En geen VLC gebruiken. Lelijk en slechte codecs.
klopt, maar heeft die filosoof ook iets te maken met Lost zelf? Faraday wel namelijk, en dat vind ik wel toevalligquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef TC03 het volgende:
Vinden ze gewoon leuk, die namen. John Locke was ook een Engelse filosoof.
Niemand die mij kan helpen met het herinneren van de TT?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:12 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik had als boot een enorm vliegdekschip verwacht.
En waarom kan ik mij niet meer herinneren waar de TT van is?
Desmond en de dokter?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Niemand die mij kan helpen met het herinneren van de TT? [afbeelding]
Laatste aflevering. Als Desmond door de shipdokter wordt onderzocht. Vlak nadat hij een spuitje heeft gegeven aan die ene knul op het bed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Niemand die mij kan helpen met het herinneren van de TT?
De dokter kwam binnen, stak een naald in die kerel die hysterisch op bed lag, daarna werd ie rustig en keerde de dokter zich naar Desmond, die onwijs schrok, naar de naald keek, en de legendarische woorden sprak:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
Niemand die mij kan helpen met het herinneren van de TT?
Ohja! Ik zat te denken aan de ontmoeting van Desmond met Faraday.quote:
Waarom waren Desmond en Daniel dan wel in staat om een fatsoenlijk telefoongesprek met elkaar te voeren?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:18 schreef Rossdale het volgende:
In feite is de serie niet veel verder qua tijd. Waarschijnlijk uiterlijk 15 - 30 minuten denk ik. Jack, juliet, charlotte en daniel stonden nog steeds op het strand met de GPS-telefoon toen Sayid belde. Dat zal dus een aantal minuten zijn geweest na het eind van de vorige aflevering. Daarna heeft Daniel wat gezocht in zijn aantekeningenboekje maar dat zal ook niet lang geduurd hebben. De tijdsbaan op het schip is blijkbaar niet hetzelfde als op het eiland he.
Op Vista ook nogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hmm... ik kan 720p x.264 .mkv niet perfect en makkelijk afspelen met VLC en Intel duo core 1,67 2,20 GHz
Misschien zijn het toch de codecs...
En Camp Miller.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef Brammie1 het volgende:
ook leuk dat er in deze aflevering weer iets van Find815 terug kwam, namelijk het adres van Penny (423 Cheyne Walk)
Klopt! Zei ik ook vorige pagina ofzo. Of het is er gewoon uitgekniptquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef magnifor het volgende:
wat mij opviel is dat ep5 helemaal geen Lost intro heeft.
Waarom Claire? Die doet en zegt nooit wat. En ik dacht dat jij homo was dus lekker wijf kan het ook niet zijn?quote:Op zondag 2 maart 2008 01:18 schreef Marble het volgende:
Jack, Kate, Hurley, Sayid en Claire zijn mijn favo's nu. En Daniel en Charlotte vind ik ook wel tof.
Maar ben je wel echt homo?quote:Op zondag 2 maart 2008 01:21 schreef Marble het volgende:
Nee qua lekker wijf niet idd, ik fap natuurlijk uitsluitend op Jack. Maar ik vind haar gewoon heel sympathiek. En leuk Australisch accent en zo. En als zus van Jack heeft ze natuurlijk extreem goede genen.
Ik wilde altijd al een jongen om mee te winkelen.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef Marble het volgende:
Oh, dat is jammer. Nou ja niet getreurd, je kunt altijd nog faghag worden?
Ik wil ook wel zwijmelen om Jack, maar kijk, hè. In het begin dachten we dat Sawyer de bad guy was hè. En Jack was knap, maar je zou eerst met de bad guy vozen en daarna de veilige kiezen, Jack.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:33 schreef Marble het volgende:
En daarna samen Lost kijken en zwijmelen om Jack/in jouw geval Sawyer?
Whoa, we zijn weer ontopique!
Nee. Jack haat Locke gewoon heel, heel, heel erg. Hij is nog lang niet zo bad als Sawyerquote:Op zondag 2 maart 2008 01:37 schreef Marble het volgende:
Ja en Jack had John doodgeschoten als de kogels niet opwaren! Dus hij is de echte badguy!
Ja vast wel. Het was vast geen toeval dat hij een dagboek van een bemanningslid kopen wou van een schip dat op het eiland ligt, en werd verkocht door de Hanzo familie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:13 schreef Treveo het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoeveel die pa Widmore van het eiland af wist toen Desmond bij hem kwam. Ik heb toch wel het idee dat hij toen al precies wist wat er aan de hand was met dat eiland
Oja! Julietquote:Op zondag 2 maart 2008 01:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik miste ze ook al.Sawyer
Desmond
Juliet
Alleen de beleving van tijd was anders zei Daniel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom waren Desmond en Daniel dan wel in staat om een fatsoenlijk telefoongesprek met elkaar te voeren?
Dat zou volgens jou theorie onmogelijk moeten zijn, de tijd loopt immers niet gelijk.
Tijdsparadoxen...![]()
Bovendien gaat die communicatie met de snelheid van het licht, als er al een barrière was die iets fysieks als een helikopter langer onderweg laat zijn, dan zal een telefoongesprek daar weinig tot geen last van hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 07:28 schreef FoXje het volgende:
[..]
Alleen de beleving van tijd was anders zei Daniel.
Maar die beleving geeft aan dat er ook wel degelijk iets aan de hand is, kijk maar naar het experiment van Faraday in aflevering 3. En het feit dat de helikopter 's avonds vertrok en overdag aankwam, terwijl het voor Sayid een heel kort reisje leek maar dat hij voor de mensen op het eiland meer dan een dag weg was. Zolang vliegt geen enkele helikopter op 1 tank.quote:Op zondag 2 maart 2008 07:28 schreef FoXje het volgende:
[..]
Alleen de beleving van tijd was anders zei Daniel.
Hoe kan het dan dat ze op 26 december op het eiland en op 24 december van het eiland af wel gewoon met elkaar kunnen bellen?quote:Op zondag 2 maart 2008 09:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar die beleving geeft aan dat er ook wel degelijk iets aan de hand is, kijk maar naar het experiment van Faraday in aflevering 3. En het feit dat de helikopter 's avonds vertrok en overdag aankwam, terwijl het voor Sayid een heel kort reisje leek maar dat hij voor de mensen op het eiland meer dan een dag weg was. Zolang vliegt geen enkele helikopter op 1 tank.
Er is wel degelijk iets heel vreemds met de tijd aan de hand, maar waarom ze wel gewoon kunnen communiceren met mensen buiten het eiland is nog wel te verklaren. Mijn vraag is echter hoe het kan dat de overlevenden nog steeds op dezelfde kalender zitten als de rest van de wereld. Volgens Lostpedia lopen de tijden dus wel degelijk anders: Day 96 - Sunday, December 26, 2004 (on the Island)/Friday, December 24th, 2004 (off the Island), 2 dagen dus...
Misschien kunnen radio en/of satelliet signalen ongestoord door de barriere die voor het tijdsverschil zorgt heen.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:16 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ze op 26 december op het eiland en op 24 december van het eiland af wel gewoon met elkaar kunnen bellen?
Volgens mij heeft Lostpedia het gewoon een beetje fout![]()
Ik denk gewoon dat je door een soort van barrière moet als je naar of van het eiland gaat.
Bij mij welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef magnifor het volgende:
wat mij opviel is dat ep5 helemaal geen Lost intro heeft.
De mensen op Lostpedia zelf denken wel dat ergens een fout zit en denken dat er een montage/script-fout zat in de aflevering The Brig. Daar zaten 2 dagen in waar nauwelijks iets gebeurde.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Misschien kunnen radio en/of satelliet signalen ongestoord door de barriere die voor het tijdsverschil zorgt heen.
Ik denk niet dat Lostpedia fout zit, die mensen zijn zo hardcore fan, die missen zelden wat heb ik het idee.
De tsunami zelf zal een eindje uit de buurt blijven denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:35 schreef Re het volgende:
de tsunami moet ook nog komen
vette aflevering... mind travel FTW!
Er ligt mij ook iets van bij idd dat ze in een interview hebben gezegd dat er in seizoen 4 iets 'schokkends' zou gebeuren waarna men op fora meteen aan de aardbeving dacht.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:23 schreef Re het volgende:
ja ok, maar ik geloof dat er ooit eens gezegd is dat ze er wel naar zullen refereren... of hebben we hier weer te maken met een zeer significante timeshift?... (referend naar het event in S01)
WTF, waarom weet iedereen nog zoveel dingen uit S1quote:Op zondag 2 maart 2008 12:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Er ligt mij ook iets van bij idd dat ze in een interview hebben gezegd dat er in seizoen 4 iets 'schokkends' zou gebeuren waarna men op fora meteen aan de aardbeving dacht.
Ik denk dat de gebeurtenis in seizoen 1 gewoon een excuus was om dat wrak van het strand te kunnen halen. Wel vreemd dat daar nooit op teruggekomen is.
Dat zou ik dan wel een slordige fout vinden van de producers / schrijvers, maarja, als het moet kan mijn 'suspension of disbelief' wel even veruimd worden.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:21 schreef Symer het volgende:
[..]
De mensen op Lostpedia zelf denken wel dat ergens een fout zit en denken dat er een montage/script-fout zat in de aflevering The Brig. Daar zaten 2 dagen in waar nauwelijks iets gebeurde.
Elke donderdag wordt de aflevering van vorige week namelijk herhaald voordat de nieuwe aflevering begint. Die herhalingen hebben info-ballonnen met allerlei trivia en feitjes, daar staat ook hoeveel dagen er verlopen zijn sinds de crash. Daaruit blijkt dat het nu zowel op het eiland als op de boot dag 94 is, oftewel bijna kerstavond.
Jammer, ik hoopte dat de makers het gewoon niet meer maakten zodat ze meer tijd hebben om het verhaal te vertellen in de 40 minuten die ze hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dan is dat stukje uitgeknipt in de 350MB versie.
Op een gegeven moment moest iedereen ineens rennen om hun bagage te redden van het snel opkomende water. Sayid merkte toen op dat dat niet normaal was:quote:Op zondag 2 maart 2008 13:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
WTF, waarom weet iedereen nog zoveel dingen uit S1![]()
Ik bedoel, ik zou echt niet kunnen zeggen waar je het nu over hebt.
Sindsdien hebben we het wrak niet meer gezien dacht ik en is het strand netjes verlost van alle puin en rotzooi.quote:SAYID: Everything is getting washed out to sea. This can't be normal. The tide shifting so suddenly, rising in so short a time.
JACK: There's a lot not normal around here. At the rate this beach is eroding this fuselage is going to be underwater in a matter of days.
Het komt allemaal weer bovenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moest iedereen ineens rennen om hun bagage te redden van het snel opkomende water. Sayid merkte toen op dat dat niet normaal was:
[ afbeelding ]
[..]
Sindsdien hebben we het wrak niet meer gezien dacht ik en is het strand netjes verlost van alle puin en rotzooi.
Het was een vrij breed strand in het begin. Ik wil best geloven dat daar een stukje van verdwenen is.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Het komt allemaal weer boven
Dus ze zeggen dat het strand snel erodeerd? Maar volgens mij is het strand niet kleiner geworden. Of heb ik nu een verkeerde betekenis van dat woord in mijn hoofd?
Eenschquote:Op zondag 2 maart 2008 15:27 schreef Zhenar het volgende:
Coolste vond ik nog wel dat logboek van de Black Rock dat door de Hanso's werd verkocht en dat papa Widmore het wilde hebben
Ja ze vertrekken savonds meen ik, maar komen midden op de dag aan met die helikopter op de boot en op het eiland is dan al minimaal 1 dag verstreken. Zelfde als met de capsule die afgeschotne werd vanaf het schip in episode 2 meen ik van seizoen 4. Tijd is iig zwaar fucked up en krijgen we nog meer van te horen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom waren Desmond en Daniel dan wel in staat om een fatsoenlijk telefoongesprek met elkaar te voeren?
Dat zou volgens jou theorie onmogelijk moeten zijn, de tijd loopt immers niet gelijk.
Tijdsparadoxen...![]()
Dat is toch niet apart? Dat is toch juist het Faraday-effectquote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef planethugo het volgende:
overigens, faraday zegt een paar afleveringen terug ook iets dat het licht anders door de bomen komt, ook vrij appart
Claire, met dat accentquote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Mannen. Zullen we Kate, Claire, Sun en die dochter van de french lady gangbangen?
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Mannen. Zullen we Kate, Claire, Sun en die dochter van de french lady gangbangen?
Ook nog kieskeurig zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!
Dan graaf ik Nikki opquote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Muahaha terwijl jullie met z'n allen de vochtige tunnels van de LOST dames vullen, sneak ik naar Hayden.
Necrofiliequote:
In Lost-tijd is ze nog maar 15 dagen dood hè.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Necrofilie
Al maakt dat misschien niet zoveel uit op het lost Island.... hmm..
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Shannon in bikini op het strand...iemand daar nog een cap van
Inderdaad. En het dan ook nog met je half/stief whatever broer doenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:32 schreef marcel-o het volgende:
ik vond haar zo rete irritant he..
Ik ga met jou meequote:Op maandag 3 maart 2008 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!
Die raket had binnen een paar seconden op het eiland moeten zijn, maar verdween en verscheen een paar uur in de toekomst op het eiland.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:41 schreef Xurk het volgende:
...
Ook ik heb het gevoel dat er iets met die data niet klopt... op andere plekken waar ik topics over LOST volg zijn ook van die die-hards die iedere week bijhouden hoeveel dagen er verstreken zijn, en volgens hun was het in de aflevering hiervoor 26 december, maar nu werd er dus gezegd [iig, het stond op een kalender] dat het 24 december wasZou dat inderdaad een foutje van de makers zijn of zou iemand op de boot gewoon slordig zijn geweest met de dagen op de kalender afkruisen?
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:20 schreef Symer het volgende:Die ziet er nu ongetwijfeld nog beter uit dan KateAlleen een beetje droger misschien.
Hij heb die caps gewoon paraat hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 21:30 schreef Symer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][/url]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
neen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
is Lost: Via Domus een beetje de moeite waard (http://www.lost-tv.nl/?p=bekijknieuws&id=35)?
neen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
is Lost: Via Domus een beetje de moeite waard (http://www.lost-tv.nl/?p=bekijknieuws&id=35)?
Zet het "wtf-moment" eens in een spoiler?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:16 schreef Jovatov het volgende:
Ik vond de Lost:Via Domus game best oké hoor, akkoord qua gameplay is het niet geweldig maar al die locaties en het verhaal vind ik wel goed gedaan.
En het eind is echt wtf.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zet het "wtf-moment" eens in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:40 schreef Jovatov het volgende:
[..]WTF! En hoe accuraat is dit met de serie denk jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit hateful
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
WTF! En hoe accuraat is dit met de serie denk je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:16 schreef magnifor het volgende:
Micheal staat sinds ep1 van seizoen 4 in de credits.
Dat klopt, hij speelt de piloot in een Eddy Murphy fatsuitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:16 schreef magnifor het volgende:
Micheal staat sinds ep1 van seizoen 4 in de credits.
LIBBY!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:05 schreef Liquidootje het volgende:
Michael heeft toch alleen Anna vermoord en anna had shannon omver geknald. Dus ik denk dat hij een schouderklop van Sayid krijgt.
OH JA dat was het! Michael die hoerquote:
Je vergeet iets wat dat allemaal rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Hij heeft wel alles en iedereen verraden dus dat betwijfel ik
Dat zou eigenlijk nog wel een kut twist kunnen worden ja. Oy, Libby ook? En je verraadde ons.. Máár je schoot Ana Lucia ook, soit. Let the past be in the pastquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:05 schreef Liquidootje het volgende:
Michael heeft toch alleen Anna vermoord en anna had shannon omver geknald. Dus ik denk dat hij een schouderklop van Sayid krijgt.
Ja, dat had Michael opgebiecht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Wisten ze nu trouwens dat Michael die moorden op zijn geweten heeft?
Als dikke goedige teddybeer met een paar honderd miljoen in z'n achterzak is ie vast niet lang verstoken gebleven van nookie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
OH JA dat was het! Michael die hoer
Hurleys enige kans om ontmaagd te worden weggenomen![]()
En hij gaat nog vreemd ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:06 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Ongelooflijk dat zij Hurley heeft gedumpt voor die Johnny![]()
[ afbeelding ]
Heeft Rose gewoon slechte smaak of zien vrouwen iets in hem wat ik niet zie?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
En hij gaat nog vreemd ooken met wie.....
![]()
[ afbeelding ]
maar daar had ie wel de string aan overgehoudenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
En hij gaat nog vreemd ooken met wie.....
![]()
[ afbeelding ]
Nog steeds geen idee meer :/quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:04 schreef Tim86 het volgende:
Starla was van voordat hij rijk werd..die hij kende van die cd winkel
Dan moet je opnieuw gaan kijkenquote:
Dank uquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Aflevering Numbers, seizoen 1.
IIRC was de Desmond-aflevering in seizoen 3 ook al het slechtst bekeken van dat seizoen, en nu flikt ie het weer. Het grote publiek houdt duidelijk niet van bovennatuurlijke fratsen in deze serie (tijdreizen en zo).quote:Among adults 18 to 49, “Lost” did maintain a slight advantage over its Fox counterpart in the hour. It was, however, the lowest rating yet in the 18-to-49 set for this season of “Lost,” which began on January 31. Last night’s episode was this year’s fifth installment.
Of ze kunnen het gewoon niet volgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef Ridley het volgende:
Het grote publiek houdt duidelijk niet van bovennatuurlijke fratsen in deze serie (tijdreizen en zo).
Amerikanen verzieken het altijd voor de restquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:46 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Of ze kunnen het gewoon niet volgen.
Zo'n simpel verhaaltje niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:46 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Of ze kunnen het gewoon niet volgen.
Lijkt me niet dat door de Desmond aflevering er minder kijkers zijn. Dat ligt juist aan de aflevering ervoor, in dit geval Eggtown, een aflevering die inderdaad eigenlijk niet heel bijzonder was.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef Ridley het volgende:
En de trend dat Desmond-afleveringen het slechtst bekeken worden bij Lost zet zich stug voort:
[..]
IIRC was de Desmond-aflevering in seizoen 3 ook al het slechtst bekeken van dat seizoen, en nu flikt ie het weer. Het grote publiek houdt duidelijk niet van bovennatuurlijke fratsen in deze serie (tijdreizen en zo).
Ja zo kun je alles wat krom is wel recht pratenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat door de Desmond aflevering er minder kijkers zijn. Dat ligt juist aan de aflevering ervoor, in dit geval Eggtown, een aflevering die inderdaad eigenlijk niet heel bijzonder was.
Het feit dat de Desmond aflevering in seizoen 3 het slechtst bekeken is betekent dat sinds die aflevering er alleen maar meer mensen zijn gaan kijken. En met zo'n steengoede aflevering als The Constant (iedereen die ik ken vond hem gaaf) lijkt me dat de ratings inderdaad weer omhoog gaan
Laten we nu maar eerst even afwachten op de ratings van volgende week, dan zien we wel weer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:26 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wat krom is wel recht praten.
De honcho's bij ABC zullen iig niet blij zijn met dit resultaat denk ik. En voor de schrijvers zal dit ook wel een signaal zijn dat bovennatuurlijke plotlijnen niet aanslaan bij deze serie, en meer moeten focussen op intrige, drama en mysterie ipv magie en het bovennatuurlijke.
Maar ABC verdient geen cent aan jou, dus jouw mening zullen ze er echt niet bij betrekken als ze een oordeel vellen over het commercieel resultaat van een serie. Het gaat er in dit geval niet om of je het wel of niet een goede ep vindt, maar om het nu al meermaals met keiharde cijfers bewezen feit dat Desmond-centric, zweverige afleveringen niet aanslaan bij het grotere Lost-publiek.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:31 schreef Jovatov het volgende:
Ik had juist het tegenovergestelde. Ik vond The Constant juist ontzettend vet.
Als er na de Desmond aflevering in seizoen 3 alleen maar meer mensen zijn gaan kijken, hoe kan je dan zeggen dat Desmodn aflevering niet aanslaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar ABC verdient geen cent aan jou, dus jouw mening zullen ze er echt niet bij betrekken als ze een oordeel vellen over het commercieel resultaat van een serie. Het gaat er in dit geval niet om of je het wel of niet een goede ep vindt, maar om het nu al meermaals met keiharde cijfers bewezen feit dat Desmond-centric, zweverige afleveringen niet aanslaan bij het grotere Lost-publiek.
Het kan ABC wel schelen wat hij ervan vindt, aangezien hij een potentiële kijker is als het concept aan NL wordt verkocht (in dit geval: het seizoen) en ook een potentiële afnemer van merchandise (en dus de dvd's)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar ABC verdient geen cent aan jou, dus jouw mening zullen ze er echt niet bij betrekken als ze een oordeel vellen over het commercieel resultaat van een serie. Het gaat er in dit geval niet om of je het wel of niet een goede ep vindt, maar om het nu al meermaals met keiharde cijfers bewezen feit dat Desmond-centric, zweverige afleveringen niet aanslaan bij het grotere Lost-publiek.
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:38 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als er na de Desmond aflevering in seizoen 3 alleen maar meer mensen zijn gaan kijken, hoe kan je dan zeggen dat Desmodn aflevering niet aanslaan?
Misschien moet je je eens wat meer verdiepen in hoe kijkcijfers vastgesteld worden. Het wordt gedurende de gehele uitzending gemeten, dus als na 5 minuten opeens de helft wegzapt weet je logischerwijs ook dat het aan deze aflevering heeft gelegen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:40 schreef Zyggie het volgende:
Het effect van 'The Constant' in kijkcijfers zie je toch pas de volgende episode? Ik snap niet dat jullie zulke onzinnige conclusies trekken.
Lage kijkcijfers = aflevering van week ervoor heeft niet goed genoeg aangeslagen dat mensen weer kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
Lage kijkcijfers = aflevering slaat niet aan. Veel simpeler dan dat wordt het niet hoor, het is geen brain surgery.
Als gele M&M's niet goed verkopen ga je dat toch ook niet goedpraten door te zeggen dat de bruine het wel goed doen?
Het aantal wegzappers lijkt me niet groot, helemaal niet bij Lost, waar je vaagheid kan verwachten. Het lijkt mij eerder dat deze episode in een trend ligt veroorzaakt door eerdere episodes. Als de volgende episode massaal wordt bekeken, verklaar je dat dan aan de hand van de genialiteit van die aflevering of aan de Desmond-aflevering die (onder de harde kern) goed gevallen is?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens wat meer verdiepen in hoe kijkcijfers vastgesteld worden. Het wordt gedurende de gehele uitzending gemeten, dus als na 5 minuten opeens de helft wegzapt weet je logischerwijs ook dat het aan deze aflevering heeft gelegen.
Is dat zo? Dat een flink aantal wegzapte na 5 minuten? Dat zou je moeten kunnen zien als je de cijfers van het eerste halfuur vergelijkt met die van het tweede half uur, maar die kan ik zo snel niet vinden?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens wat meer verdiepen in hoe kijkcijfers vastgesteld worden. Het wordt gedurende de gehele uitzending gemeten, dus als na 5 minuten opeens de helft wegzapt weet je logischerwijs ook dat het aan deze aflevering heeft gelegen.
Stel als Harajuku een full nudity sexscene gaat hebben met Sawyer. Hoeveel mensen zullen dan wegzappen na 5 minuten en welke gevolgen zou dat hebben op de eerst volgende episode of de kijkcijfers van de huidige aflevering.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen het weer over seks hebben?
Ik wilde het juist niet over de cijfers hebben, eikel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Stel als Harajuku een full nudity sexscene gaat hebben met Sawyer. Hoeveel mensen zullen dan wegzappen na 5 minuten en welke gevolgen zou dat hebben op de eerst volgende episode.
Én in hoeverre zou dat een impact hebben op de tijdsdisplacement in de lost universe? Zal ze dan direct zwanger worden, sterven bij het baren? En zou Michael haar zoontje claimen als een reïncarnatie van walt?
Ik ben nu waar Anna lucia vastgebonden wordt door Sayid. Is echt mega spannend geworden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:31 schreef Coastertommm het volgende:
Even zonder het topic te lezen ivm angst voor spoilers een vraagje; bij welke aflevering zijn jullie nu? Ik ben het nu ook weer via Amerika aan het volgen, vandaar.
dat leek mij dus ook ja...eigenlijk zijn de kijkcijfers van deze week dan een betere indicatiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lage kijkcijfers = aflevering van week ervoor heeft niet goed genoeg aangeslagen dat mensen weer kijken.
De rest is bij de vijfde aflevering van seizoen 4 gebleven, zie ook de OP voor de uitzenddataquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:31 schreef Coastertommm het volgende:
Even zonder het topic te lezen ivm angst voor spoilers een vraagje; bij welke aflevering zijn jullie nu? Ik ben het nu ook weer via Amerika aan het volgen, vandaar.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:14 schreef Mip1988 het volgende:
They took my son!
[ afbeelding ]
maar dit is toch verdacht:
[ afbeelding ]
het is een aanwijzing!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen het weer over seks hebben?
Stel je zit in een comfortabele stoel en tussen je knieën door zie je haar zo naar jou gluren.quote:
quote:
Nee joh, het is al een tijdje uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef Liquidootje het volgende:
Stel je zit in een comfortabele stoel en tussen je knieën door zie je haar zo naar jou gluren.![]()
Charlie mag het
Gaat ze alleen maar uit met stoere surferdudes?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe dat is als je ná charlie haar mag daten.
Schiet er dan door je hoofd: Gaat ze alleen maar uit met slissende personen? Gaat ze alleen maar uit met underdogs? Gaat ze alleen maar uit met Emo/hobbits mannetjes? Ben ik er een?
Dan zie je toch hoe klein ze eigenlijk is, prima hoor, maar niet echt praktisch voor de gemiddelde Nederlandse manquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Gaat ze alleen maar uit met stoere surferdudes?
[ afbeelding ]
Die op een gezonde manier in touch zijn met hun feminine side?
[ afbeelding ]
Ben ik er een?
Dat zou ik denken.
1.65 mquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan zie je toch hoe klein ze eigenlijk is, prima hoor, maar niet echt praktisch voor de gemiddelde Nederlandse man
Allemaal de schuld van Harajukuquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef DaFrenk het volgende:
What the hell.. waar zijn de tijdreis theorieën.. dit lijkt wel een B&H topic![]()
Ik dacht juist dat hij zo ongeveer de man achter dit alles is...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:01 schreef dapluiz het volgende:
Is niet het feit dat hij dat boek kocht dat hij juist voor het eerst met Black Rock in aanraking kwam ? Aangezien het toen natuurlijk 1996 is. Misschien dat hij door het lezen van het boek uiteindelijk zelf het eiland ontdekt.
Nog een voorbeeld waar bekendheid geen garantie is voor prominente dingen: de makers van Lost wilden oorspronkelijk Michael Keaton in de serie hebben. Ze waren van plan om hem in de eerste aflevering al te vermoorden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zulke theorieën zijn altijd zo mind-boggeling. Hoe meer je er aan denkt, hoe meer het lijkt te kloppen maar dan ook weer totaal niet. Ik vind dat lost ergens nog de string theorie moet toepassen.
Trouwens de vader van penny die dat boek heeft gekocht moet nog iets prominents gaan doen, want ze pakken meestal "bekende" acteurs voor dat soort rollen.
Al was die wetenschappen die stierf door de time-shifts ook wel een bekende gezicht.
Die zeiltocht was 5 jaar later pas.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef Tim86 het volgende:
hij had die zeiltocht al wel in gepland toen in ieder geval..dat was al in de tijd dat Des nog iets met Penny had..
Waarom heb je die bovenste niet in HQquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Gaat ze alleen maar uit met stoere surferdudes?
[ afbeelding ]
Die op een gezonde manier in touch zijn met hun feminine side?
[ afbeelding ]
Ben ik er een?
Dat zou ik denken.
Wantquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb je die bovenste niet in HQ
Klikquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb je die bovenste niet in HQ
Wat is er zo raar aan 165? Of gaat dat over Charlie?quote:
Ah, kijk eens wie daar onder zn steen vandaan komtquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:00 schreef Ulreazj het volgende:
Kate en Charlie hebben met elkaar gedatet. omg. [afbeelding]
Hoe denk je dat hij al wist over het eiland?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef Symer het volgende:Ik denk verder ook niet dat Widmore dat logboek als leuk hebbedingetje kocht en vervolgens per ongeluk iets las over een eiland waar hij later naar is gaan zoeken, maar dat hij al over het eiland wist en dat logboek als instrument zag om daar te komen.
Dan weet je toch waar de black rock zich ongeveer bevonden heeft? Dan weet je dus ook in welk gebied je moet gaan zoeken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:31 schreef Gremen het volgende:
Waarom zou dat logboek iets over het eiland bevatten?
Voor zover ik begreep komt dat logboek niet van de blackrock vandaan nadat! ze op het eiland zijn geraakt, maar is het er daarvoor al door piraten buit gemaakt en later bij Tovard Hanso terecht gekomen?
Wat Widmore er mee wilt, blijft natuurlijk de vraag
jup, maar het is dus niet zo dat hij door dat ding iets over het eiland te weten is gekomen, want dat staat er dus waarschijnlijk niet in, maar alleen waar ze op dat moment waren. Waarschijnlijk wist hij daarvoor dus al van het eiland af.... om dat maar even te bevestigenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan weet je toch waar de black rock zich ongeveer bevonden heeft? Dan weet je dus ook in welk gebied je moet gaan zoeken.
Of hij was op zoek naar the black rock en kwam bij toeval iets over het eiland te wetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:46 schreef Gremen het volgende:
[..]
jup, maar het is dus niet zo dat hij door dat ding iets over het eiland te weten is gekomen, want dat staat er dus waarschijnlijk niet in, maar alleen waar ze op dat moment waren. Waarschijnlijk wist hij daarvoor dus al van het eiland af.... om dat maar even te bevestigen
Misschien via z'n contacten met Dharma. Hoewel ik niet weet of hij die toen al had.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:53 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij al wist over het eiland?
Ik volg de serie, niet hun prive leven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan 165? Of gaat dat over Charlie?
[..]
Ah, kijk eens wie daar onder zn steen vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |