Hij was goed, maar komop.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:32 schreef JDizzle het volgende:
Net gezien, en WOW!! Beste aflevering ooit! Vond eerst niet zo veel aan het hele science fiction gebeuren, maar dit veranderd echt alles.
Sayid had z'n naam al gezegd en Desmond wist ook al van het eiland (het is iig door Minkowski genoemd, volgens mij nog wel meer).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:16 schreef TC03 het volgende:
Het is overigens duidelijk dat Desmond zijn geheugen weer terug had. Hij noemde Sayid bij naam, dat vond ik genoeg reden. Maar ten tweede zei hij ook dat hij op een eiland zat, en dat had niemand hem verteld. Toen zag je Sayid ook even kijken. Echt typisch een 'hé er gebeurt wat shot' was dat. Hij vroeg nog: 'Took off from where?!' en toen antwoordde er niemand (zoals gewoonlijk in Lost).
Die was toch op het strand met Bernard en de anderen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Shrien het volgende:
Zal Claire ook zo deaud gaan ? Die was wel enigzins vlakbij de implosie van The Hatch..
Darkufo houdt een poll bij van elke aflevering, en daar is deze aflevering door ruim 11.000 mensen beoordeeld als de beste sinds de polls begonnen.quote:
Dat Faraday daar had wat Desmond deze ep had.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wat is de koppeling dan precies, ik snap hem niet...
Ik hoor toch echt: "I would be careful crossing the street if I were you." Ook nogal logisch als hij op willekeurige momenten catatonisch wordt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:31 schreef Hennnn het volgende:
Sorry voor mijn Engels, inderdaad zeer crappy geschreven
Hij zegt juist expliciet: I would not bij carefull crossing the street
luister maar 25 minuut 30
Niet bepaald toch ? Leg uit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat Faraday daar had wat Desmond deze ep had.
Faraday zit daar thuis te rillen op de bank. Vrouwtje: 'Wat is er?' Hij: Geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:12 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Faraday zit daar thuis te rillen op de bank. Vrouwtje: 'Wat is er?' Hij: Geen idee.
En dan ineens 'flitst' ie naar de helikopter, alwaar hij naar beneden wordt gegooit, zo te zien niet wetende wat hem overkomt.
Lijkt me toch duidelijk dat hij dan daar net zo'n ervaring heeft als Desmond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. centric!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:15 schreef Haunter het volgende:
Volgende week eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. centric!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
interesting...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:12 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Faraday zit daar thuis te rillen op de bank. Vrouwtje: 'Wat is er?' Hij: Geen idee.
En dan ineens 'flitst' ie naar de helikopter, alwaar hij naar beneden wordt gegooit, zo te zien niet wetende wat hem overkomt.
Lijkt me toch duidelijk dat hij dan daar net zo'n ervaring heeft als Desmond?
Dat vond ik ook erg vreemd... Als je bekeek hoe het er bij lag en hoe snel Sayid het kon maken. Wat mij betreft hadden ze dat er wel uit kunnen halen of beter kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:54 schreef TC03 het volgende:
Vind het wel grappig dat Sayid echt ALLES kan fixen. Wat een held.
Ja dat klopt, maar in die fast forward, ziet die andere patient nog steeds Charlie.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:10 schreef Haunter het volgende:
[..]
Charlie langsgeweest? Charlie heeft Penny gesproken via een videoverbinding in dat station onderwater, remember?
Dat blijft vreemd, maar zou me niks verbazen als Hurley die andere patiënt ook verzint. De makers van Lost hebben al vaker gezegd; dood = dood.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:21 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar in die fast forward, ziet die andere patient nog steeds Charlie.
Met z'n geniale en hoe toepasselijke quote: "See you in another life brother"quote:
Aye!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:44 schreef MikeyMo het volgende:
Desmond heeft een van de gaafste accenten
Fucking geil.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:44 schreef MikeyMo het volgende:
Desmond heeft een van de gaafste accenten [afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef -MyLove- het volgende:
Wat vinden jullie van deze theorie, http://www.timelooptheory.com/ ?
Hoe zit het dan met Locke? Die kende Jacob niet en dat was wel nodig om in deze staat met hem te kunnen communiceren, right?quote:At some point in time, Jacob dies. However, being that Jacob lived in a previous timeline on the island up to the year 2007, his “spirit” is able to stay alive in order communicate with Ben, Richard and company.
Tussen de 300 en de 310quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:34 schreef Foreverblue het volgende:
Toen ik de heading op het compas zag moest ik denken aan het gesprek tussen Ben en Miles. Miles had het over 3.2 miljoen dollar. Ben vroeg: waarom geen 3.3 of 3.4?
Op het compas kan je zien dat de heading tussen de 30 en 31 graden is (3.2 miljoen dollar in code misschien).
[ link | afbeelding ]
Mja, ze gaan zich niet in de problemen werken hoor. Wees maar gerust dat de verhaallijn voor de rest van Lost al lang uitgeschreven is in grote lijnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
2.342. Wat toevallig ook het itemnummer was van het dagboek wat Widmore op de veiling kocht
Toffe aflevering, maar ik ben er alleen wel bang voor dat de schrijvers zich hiermee misschien onnodig in de problemen werken... Het is toch een twist waarbij je nu met zo ontzettend veel dingen rekening moet gaan houden om het nog een beetje zinnig over te laten komen. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik positief verrast wordt door Lost
Ik betwijfel of ze dit al in gedachten hadden toen ze in het bos omsingeld waren door een paar vlammen die ineens aan gingenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:05 schreef Jump het volgende:
[..]
Mja, ze gaan zich niet in de problemen werken hoor. Wees maar gerust dat de verhaallijn voor de rest van Lost al lang uitgeschreven is in grote lijnen.
Gebeurt wel vakerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:43 schreef Haunter het volgende:
Het viel me trouwens op dat er geen "previously on Lost" en zelfs geen titelscherm kwam deze aflevering
En de cijfers 23 en 42quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
2.342. Wat toevallig ook het itemnummer was van het dagboek wat Widmore op de veiling kocht
Toffe aflevering, maar ik ben er alleen wel bang voor dat de schrijvers zich hiermee misschien onnodig in de problemen werken... Het is toch een twist waarbij je nu met zo ontzettend veel dingen rekening moet gaan houden om het nog een beetje zinnig over te laten komen. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik positief verrast wordt door Lost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |