Ohja! Ik zat te denken aan de ontmoeting van Desmond met Faraday.quote:
Waarom waren Desmond en Daniel dan wel in staat om een fatsoenlijk telefoongesprek met elkaar te voeren?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:18 schreef Rossdale het volgende:
In feite is de serie niet veel verder qua tijd. Waarschijnlijk uiterlijk 15 - 30 minuten denk ik. Jack, juliet, charlotte en daniel stonden nog steeds op het strand met de GPS-telefoon toen Sayid belde. Dat zal dus een aantal minuten zijn geweest na het eind van de vorige aflevering. Daarna heeft Daniel wat gezocht in zijn aantekeningenboekje maar dat zal ook niet lang geduurd hebben. De tijdsbaan op het schip is blijkbaar niet hetzelfde als op het eiland he.
Op Vista ook nogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Hmm... ik kan 720p x.264 .mkv niet perfect en makkelijk afspelen met VLC en Intel duo core 1,67 2,20 GHz
Misschien zijn het toch de codecs...
En Camp Miller.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef Brammie1 het volgende:
ook leuk dat er in deze aflevering weer iets van Find815 terug kwam, namelijk het adres van Penny (423 Cheyne Walk)
Klopt! Zei ik ook vorige pagina ofzo. Of het is er gewoon uitgekniptquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef magnifor het volgende:
wat mij opviel is dat ep5 helemaal geen Lost intro heeft.
Waarom Claire? Die doet en zegt nooit wat. En ik dacht dat jij homo was dus lekker wijf kan het ook niet zijn?quote:Op zondag 2 maart 2008 01:18 schreef Marble het volgende:
Jack, Kate, Hurley, Sayid en Claire zijn mijn favo's nu. En Daniel en Charlotte vind ik ook wel tof.
Maar ben je wel echt homo?quote:Op zondag 2 maart 2008 01:21 schreef Marble het volgende:
Nee qua lekker wijf niet idd, ik fap natuurlijk uitsluitend op Jack. Maar ik vind haar gewoon heel sympathiek. En leuk Australisch accent en zo. En als zus van Jack heeft ze natuurlijk extreem goede genen.
Ik wilde altijd al een jongen om mee te winkelen.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:31 schreef Marble het volgende:
Oh, dat is jammer. Nou ja niet getreurd, je kunt altijd nog faghag worden?
Ik wil ook wel zwijmelen om Jack, maar kijk, hè. In het begin dachten we dat Sawyer de bad guy was hè. En Jack was knap, maar je zou eerst met de bad guy vozen en daarna de veilige kiezen, Jack.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:33 schreef Marble het volgende:
En daarna samen Lost kijken en zwijmelen om Jack/in jouw geval Sawyer?
Whoa, we zijn weer ontopique!
Nee. Jack haat Locke gewoon heel, heel, heel erg. Hij is nog lang niet zo bad als Sawyerquote:Op zondag 2 maart 2008 01:37 schreef Marble het volgende:
Ja en Jack had John doodgeschoten als de kogels niet opwaren! Dus hij is de echte badguy!
Ja vast wel. Het was vast geen toeval dat hij een dagboek van een bemanningslid kopen wou van een schip dat op het eiland ligt, en werd verkocht door de Hanzo familie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:13 schreef Treveo het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoeveel die pa Widmore van het eiland af wist toen Desmond bij hem kwam. Ik heb toch wel het idee dat hij toen al precies wist wat er aan de hand was met dat eiland
Oja! Julietquote:Op zondag 2 maart 2008 01:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik miste ze ook al.Sawyer
Desmond
Juliet
Alleen de beleving van tijd was anders zei Daniel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom waren Desmond en Daniel dan wel in staat om een fatsoenlijk telefoongesprek met elkaar te voeren?
Dat zou volgens jou theorie onmogelijk moeten zijn, de tijd loopt immers niet gelijk.
Tijdsparadoxen...![]()
Bovendien gaat die communicatie met de snelheid van het licht, als er al een barrière was die iets fysieks als een helikopter langer onderweg laat zijn, dan zal een telefoongesprek daar weinig tot geen last van hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 07:28 schreef FoXje het volgende:
[..]
Alleen de beleving van tijd was anders zei Daniel.
Maar die beleving geeft aan dat er ook wel degelijk iets aan de hand is, kijk maar naar het experiment van Faraday in aflevering 3. En het feit dat de helikopter 's avonds vertrok en overdag aankwam, terwijl het voor Sayid een heel kort reisje leek maar dat hij voor de mensen op het eiland meer dan een dag weg was. Zolang vliegt geen enkele helikopter op 1 tank.quote:Op zondag 2 maart 2008 07:28 schreef FoXje het volgende:
[..]
Alleen de beleving van tijd was anders zei Daniel.
Hoe kan het dan dat ze op 26 december op het eiland en op 24 december van het eiland af wel gewoon met elkaar kunnen bellen?quote:Op zondag 2 maart 2008 09:07 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar die beleving geeft aan dat er ook wel degelijk iets aan de hand is, kijk maar naar het experiment van Faraday in aflevering 3. En het feit dat de helikopter 's avonds vertrok en overdag aankwam, terwijl het voor Sayid een heel kort reisje leek maar dat hij voor de mensen op het eiland meer dan een dag weg was. Zolang vliegt geen enkele helikopter op 1 tank.
Er is wel degelijk iets heel vreemds met de tijd aan de hand, maar waarom ze wel gewoon kunnen communiceren met mensen buiten het eiland is nog wel te verklaren. Mijn vraag is echter hoe het kan dat de overlevenden nog steeds op dezelfde kalender zitten als de rest van de wereld. Volgens Lostpedia lopen de tijden dus wel degelijk anders: Day 96 - Sunday, December 26, 2004 (on the Island)/Friday, December 24th, 2004 (off the Island), 2 dagen dus...
Misschien kunnen radio en/of satelliet signalen ongestoord door de barriere die voor het tijdsverschil zorgt heen.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:16 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ze op 26 december op het eiland en op 24 december van het eiland af wel gewoon met elkaar kunnen bellen?
Volgens mij heeft Lostpedia het gewoon een beetje fout![]()
Ik denk gewoon dat je door een soort van barrière moet als je naar of van het eiland gaat.
Bij mij welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef magnifor het volgende:
wat mij opviel is dat ep5 helemaal geen Lost intro heeft.
De mensen op Lostpedia zelf denken wel dat ergens een fout zit en denken dat er een montage/script-fout zat in de aflevering The Brig. Daar zaten 2 dagen in waar nauwelijks iets gebeurde.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Misschien kunnen radio en/of satelliet signalen ongestoord door de barriere die voor het tijdsverschil zorgt heen.
Ik denk niet dat Lostpedia fout zit, die mensen zijn zo hardcore fan, die missen zelden wat heb ik het idee.
De tsunami zelf zal een eindje uit de buurt blijven denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:35 schreef Re het volgende:
de tsunami moet ook nog komen
vette aflevering... mind travel FTW!
Er ligt mij ook iets van bij idd dat ze in een interview hebben gezegd dat er in seizoen 4 iets 'schokkends' zou gebeuren waarna men op fora meteen aan de aardbeving dacht.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:23 schreef Re het volgende:
ja ok, maar ik geloof dat er ooit eens gezegd is dat ze er wel naar zullen refereren... of hebben we hier weer te maken met een zeer significante timeshift?... (referend naar het event in S01)
WTF, waarom weet iedereen nog zoveel dingen uit S1quote:Op zondag 2 maart 2008 12:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Er ligt mij ook iets van bij idd dat ze in een interview hebben gezegd dat er in seizoen 4 iets 'schokkends' zou gebeuren waarna men op fora meteen aan de aardbeving dacht.
Ik denk dat de gebeurtenis in seizoen 1 gewoon een excuus was om dat wrak van het strand te kunnen halen. Wel vreemd dat daar nooit op teruggekomen is.
Dat zou ik dan wel een slordige fout vinden van de producers / schrijvers, maarja, als het moet kan mijn 'suspension of disbelief' wel even veruimd worden.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:21 schreef Symer het volgende:
[..]
De mensen op Lostpedia zelf denken wel dat ergens een fout zit en denken dat er een montage/script-fout zat in de aflevering The Brig. Daar zaten 2 dagen in waar nauwelijks iets gebeurde.
Elke donderdag wordt de aflevering van vorige week namelijk herhaald voordat de nieuwe aflevering begint. Die herhalingen hebben info-ballonnen met allerlei trivia en feitjes, daar staat ook hoeveel dagen er verlopen zijn sinds de crash. Daaruit blijkt dat het nu zowel op het eiland als op de boot dag 94 is, oftewel bijna kerstavond.
Jammer, ik hoopte dat de makers het gewoon niet meer maakten zodat ze meer tijd hebben om het verhaal te vertellen in de 40 minuten die ze hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dan is dat stukje uitgeknipt in de 350MB versie.
Op een gegeven moment moest iedereen ineens rennen om hun bagage te redden van het snel opkomende water. Sayid merkte toen op dat dat niet normaal was:quote:Op zondag 2 maart 2008 13:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
WTF, waarom weet iedereen nog zoveel dingen uit S1![]()
Ik bedoel, ik zou echt niet kunnen zeggen waar je het nu over hebt.
Sindsdien hebben we het wrak niet meer gezien dacht ik en is het strand netjes verlost van alle puin en rotzooi.quote:SAYID: Everything is getting washed out to sea. This can't be normal. The tide shifting so suddenly, rising in so short a time.
JACK: There's a lot not normal around here. At the rate this beach is eroding this fuselage is going to be underwater in a matter of days.
Het komt allemaal weer bovenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moest iedereen ineens rennen om hun bagage te redden van het snel opkomende water. Sayid merkte toen op dat dat niet normaal was:
[ afbeelding ]
[..]
Sindsdien hebben we het wrak niet meer gezien dacht ik en is het strand netjes verlost van alle puin en rotzooi.
Het was een vrij breed strand in het begin. Ik wil best geloven dat daar een stukje van verdwenen is.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Het komt allemaal weer boven
Dus ze zeggen dat het strand snel erodeerd? Maar volgens mij is het strand niet kleiner geworden. Of heb ik nu een verkeerde betekenis van dat woord in mijn hoofd?
Eenschquote:Op zondag 2 maart 2008 15:27 schreef Zhenar het volgende:
Coolste vond ik nog wel dat logboek van de Black Rock dat door de Hanso's werd verkocht en dat papa Widmore het wilde hebben
Ja ze vertrekken savonds meen ik, maar komen midden op de dag aan met die helikopter op de boot en op het eiland is dan al minimaal 1 dag verstreken. Zelfde als met de capsule die afgeschotne werd vanaf het schip in episode 2 meen ik van seizoen 4. Tijd is iig zwaar fucked up en krijgen we nog meer van te horen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom waren Desmond en Daniel dan wel in staat om een fatsoenlijk telefoongesprek met elkaar te voeren?
Dat zou volgens jou theorie onmogelijk moeten zijn, de tijd loopt immers niet gelijk.
Tijdsparadoxen...![]()
Dat is toch niet apart? Dat is toch juist het Faraday-effectquote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef planethugo het volgende:
overigens, faraday zegt een paar afleveringen terug ook iets dat het licht anders door de bomen komt, ook vrij appart
Claire, met dat accentquote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Mannen. Zullen we Kate, Claire, Sun en die dochter van de french lady gangbangen?
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Mannen. Zullen we Kate, Claire, Sun en die dochter van de french lady gangbangen?
Ook nog kieskeurig zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!
Dan graaf ik Nikki opquote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Muahaha terwijl jullie met z'n allen de vochtige tunnels van de LOST dames vullen, sneak ik naar Hayden.
Necrofiliequote:
In Lost-tijd is ze nog maar 15 dagen dood hè.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Necrofilie
Al maakt dat misschien niet zoveel uit op het lost Island.... hmm..
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Shannon in bikini op het strand...iemand daar nog een cap van
Inderdaad. En het dan ook nog met je half/stief whatever broer doenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:32 schreef marcel-o het volgende:
ik vond haar zo rete irritant he..
Ik ga met jou meequote:Op maandag 3 maart 2008 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!
Die raket had binnen een paar seconden op het eiland moeten zijn, maar verdween en verscheen een paar uur in de toekomst op het eiland.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:41 schreef Xurk het volgende:
...
Ook ik heb het gevoel dat er iets met die data niet klopt... op andere plekken waar ik topics over LOST volg zijn ook van die die-hards die iedere week bijhouden hoeveel dagen er verstreken zijn, en volgens hun was het in de aflevering hiervoor 26 december, maar nu werd er dus gezegd [iig, het stond op een kalender] dat het 24 december wasZou dat inderdaad een foutje van de makers zijn of zou iemand op de boot gewoon slordig zijn geweest met de dagen op de kalender afkruisen?
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:20 schreef Symer het volgende:Die ziet er nu ongetwijfeld nog beter uit dan KateAlleen een beetje droger misschien.
Hij heb die caps gewoon paraat hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 21:30 schreef Symer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][/url]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
neen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
is Lost: Via Domus een beetje de moeite waard (http://www.lost-tv.nl/?p=bekijknieuws&id=35)?
neen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
is Lost: Via Domus een beetje de moeite waard (http://www.lost-tv.nl/?p=bekijknieuws&id=35)?
Zet het "wtf-moment" eens in een spoiler?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:16 schreef Jovatov het volgende:
Ik vond de Lost:Via Domus game best oké hoor, akkoord qua gameplay is het niet geweldig maar al die locaties en het verhaal vind ik wel goed gedaan.
En het eind is echt wtf.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zet het "wtf-moment" eens in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:40 schreef Jovatov het volgende:
[..]WTF! En hoe accuraat is dit met de serie denk jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit hateful
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
WTF! En hoe accuraat is dit met de serie denk je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |