Het was een vrij breed strand in het begin. Ik wil best geloven dat daar een stukje van verdwenen is.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Het komt allemaal weer boven
Dus ze zeggen dat het strand snel erodeerd? Maar volgens mij is het strand niet kleiner geworden. Of heb ik nu een verkeerde betekenis van dat woord in mijn hoofd?
Eenschquote:Op zondag 2 maart 2008 15:27 schreef Zhenar het volgende:
Coolste vond ik nog wel dat logboek van de Black Rock dat door de Hanso's werd verkocht en dat papa Widmore het wilde hebben
Ja ze vertrekken savonds meen ik, maar komen midden op de dag aan met die helikopter op de boot en op het eiland is dan al minimaal 1 dag verstreken. Zelfde als met de capsule die afgeschotne werd vanaf het schip in episode 2 meen ik van seizoen 4. Tijd is iig zwaar fucked up en krijgen we nog meer van te horen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom waren Desmond en Daniel dan wel in staat om een fatsoenlijk telefoongesprek met elkaar te voeren?
Dat zou volgens jou theorie onmogelijk moeten zijn, de tijd loopt immers niet gelijk.
Tijdsparadoxen...![]()
Dat is toch niet apart? Dat is toch juist het Faraday-effectquote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef planethugo het volgende:
overigens, faraday zegt een paar afleveringen terug ook iets dat het licht anders door de bomen komt, ook vrij appart
Claire, met dat accentquote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Mannen. Zullen we Kate, Claire, Sun en die dochter van de french lady gangbangen?
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Mannen. Zullen we Kate, Claire, Sun en die dochter van de french lady gangbangen?
Ook nog kieskeurig zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!
Dan graaf ik Nikki opquote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Muahaha terwijl jullie met z'n allen de vochtige tunnels van de LOST dames vullen, sneak ik naar Hayden.
Necrofiliequote:
In Lost-tijd is ze nog maar 15 dagen dood hè.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Necrofilie
Al maakt dat misschien niet zoveel uit op het lost Island.... hmm..
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Shannon in bikini op het strand...iemand daar nog een cap van
Inderdaad. En het dan ook nog met je half/stief whatever broer doenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:32 schreef marcel-o het volgende:
ik vond haar zo rete irritant he..
Ik ga met jou meequote:Op maandag 3 maart 2008 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!
Die raket had binnen een paar seconden op het eiland moeten zijn, maar verdween en verscheen een paar uur in de toekomst op het eiland.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:41 schreef Xurk het volgende:
...
Ook ik heb het gevoel dat er iets met die data niet klopt... op andere plekken waar ik topics over LOST volg zijn ook van die die-hards die iedere week bijhouden hoeveel dagen er verstreken zijn, en volgens hun was het in de aflevering hiervoor 26 december, maar nu werd er dus gezegd [iig, het stond op een kalender] dat het 24 december wasZou dat inderdaad een foutje van de makers zijn of zou iemand op de boot gewoon slordig zijn geweest met de dagen op de kalender afkruisen?
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:20 schreef Symer het volgende:Die ziet er nu ongetwijfeld nog beter uit dan KateAlleen een beetje droger misschien.
Hij heb die caps gewoon paraat hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 21:30 schreef Symer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][/url]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
neen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
is Lost: Via Domus een beetje de moeite waard (http://www.lost-tv.nl/?p=bekijknieuws&id=35)?
neen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
is Lost: Via Domus een beetje de moeite waard (http://www.lost-tv.nl/?p=bekijknieuws&id=35)?
Zet het "wtf-moment" eens in een spoiler?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:16 schreef Jovatov het volgende:
Ik vond de Lost:Via Domus game best oké hoor, akkoord qua gameplay is het niet geweldig maar al die locaties en het verhaal vind ik wel goed gedaan.
En het eind is echt wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |