Het was een vrij breed strand in het begin. Ik wil best geloven dat daar een stukje van verdwenen is.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Het komt allemaal weer boven
Dus ze zeggen dat het strand snel erodeerd? Maar volgens mij is het strand niet kleiner geworden. Of heb ik nu een verkeerde betekenis van dat woord in mijn hoofd?
Eenschquote:Op zondag 2 maart 2008 15:27 schreef Zhenar het volgende:
Coolste vond ik nog wel dat logboek van de Black Rock dat door de Hanso's werd verkocht en dat papa Widmore het wilde hebben
Ja ze vertrekken savonds meen ik, maar komen midden op de dag aan met die helikopter op de boot en op het eiland is dan al minimaal 1 dag verstreken. Zelfde als met de capsule die afgeschotne werd vanaf het schip in episode 2 meen ik van seizoen 4. Tijd is iig zwaar fucked up en krijgen we nog meer van te horen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom waren Desmond en Daniel dan wel in staat om een fatsoenlijk telefoongesprek met elkaar te voeren?
Dat zou volgens jou theorie onmogelijk moeten zijn, de tijd loopt immers niet gelijk.
Tijdsparadoxen...![]()
Dat is toch niet apart? Dat is toch juist het Faraday-effectquote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef planethugo het volgende:
overigens, faraday zegt een paar afleveringen terug ook iets dat het licht anders door de bomen komt, ook vrij appart
Claire, met dat accentquote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Mannen. Zullen we Kate, Claire, Sun en die dochter van de french lady gangbangen?
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Mannen. Zullen we Kate, Claire, Sun en die dochter van de french lady gangbangen?
Ook nog kieskeurig zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 21:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, maak er Juliet, Kate, Claire en Sun van en ik doe mee!
Dan graaf ik Nikki opquote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Muahaha terwijl jullie met z'n allen de vochtige tunnels van de LOST dames vullen, sneak ik naar Hayden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |