Stel als Harajuku een full nudity sexscene gaat hebben met Sawyer. Hoeveel mensen zullen dan wegzappen na 5 minuten en welke gevolgen zou dat hebben op de eerst volgende episode of de kijkcijfers van de huidige aflevering.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen het weer over seks hebben?
Ik wilde het juist niet over de cijfers hebben, eikel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Stel als Harajuku een full nudity sexscene gaat hebben met Sawyer. Hoeveel mensen zullen dan wegzappen na 5 minuten en welke gevolgen zou dat hebben op de eerst volgende episode.
Én in hoeverre zou dat een impact hebben op de tijdsdisplacement in de lost universe? Zal ze dan direct zwanger worden, sterven bij het baren? En zou Michael haar zoontje claimen als een reïncarnatie van walt?
Ik ben nu waar Anna lucia vastgebonden wordt door Sayid. Is echt mega spannend geworden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:31 schreef Coastertommm het volgende:
Even zonder het topic te lezen ivm angst voor spoilers een vraagje; bij welke aflevering zijn jullie nu? Ik ben het nu ook weer via Amerika aan het volgen, vandaar.
dat leek mij dus ook ja...eigenlijk zijn de kijkcijfers van deze week dan een betere indicatiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lage kijkcijfers = aflevering van week ervoor heeft niet goed genoeg aangeslagen dat mensen weer kijken.
De rest is bij de vijfde aflevering van seizoen 4 gebleven, zie ook de OP voor de uitzenddataquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:31 schreef Coastertommm het volgende:
Even zonder het topic te lezen ivm angst voor spoilers een vraagje; bij welke aflevering zijn jullie nu? Ik ben het nu ook weer via Amerika aan het volgen, vandaar.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:14 schreef Mip1988 het volgende:
They took my son!
[ afbeelding ]
maar dit is toch verdacht:
[ afbeelding ]
het is een aanwijzing!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen het weer over seks hebben?
Stel je zit in een comfortabele stoel en tussen je knieën door zie je haar zo naar jou gluren.quote:
quote:
Nee joh, het is al een tijdje uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef Liquidootje het volgende:
Stel je zit in een comfortabele stoel en tussen je knieën door zie je haar zo naar jou gluren.![]()
Charlie mag het
Gaat ze alleen maar uit met stoere surferdudes?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe dat is als je ná charlie haar mag daten.
Schiet er dan door je hoofd: Gaat ze alleen maar uit met slissende personen? Gaat ze alleen maar uit met underdogs? Gaat ze alleen maar uit met Emo/hobbits mannetjes? Ben ik er een?
Dan zie je toch hoe klein ze eigenlijk is, prima hoor, maar niet echt praktisch voor de gemiddelde Nederlandse manquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Gaat ze alleen maar uit met stoere surferdudes?
[ afbeelding ]
Die op een gezonde manier in touch zijn met hun feminine side?
[ afbeelding ]
Ben ik er een?
Dat zou ik denken.
1.65 mquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan zie je toch hoe klein ze eigenlijk is, prima hoor, maar niet echt praktisch voor de gemiddelde Nederlandse man
Allemaal de schuld van Harajukuquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef DaFrenk het volgende:
What the hell.. waar zijn de tijdreis theorieën.. dit lijkt wel een B&H topic![]()
Ik dacht juist dat hij zo ongeveer de man achter dit alles is...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:01 schreef dapluiz het volgende:
Is niet het feit dat hij dat boek kocht dat hij juist voor het eerst met Black Rock in aanraking kwam ? Aangezien het toen natuurlijk 1996 is. Misschien dat hij door het lezen van het boek uiteindelijk zelf het eiland ontdekt.
Nog een voorbeeld waar bekendheid geen garantie is voor prominente dingen: de makers van Lost wilden oorspronkelijk Michael Keaton in de serie hebben. Ze waren van plan om hem in de eerste aflevering al te vermoorden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zulke theorieën zijn altijd zo mind-boggeling. Hoe meer je er aan denkt, hoe meer het lijkt te kloppen maar dan ook weer totaal niet. Ik vind dat lost ergens nog de string theorie moet toepassen.
Trouwens de vader van penny die dat boek heeft gekocht moet nog iets prominents gaan doen, want ze pakken meestal "bekende" acteurs voor dat soort rollen.
Al was die wetenschappen die stierf door de time-shifts ook wel een bekende gezicht.
Die zeiltocht was 5 jaar later pas.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef Tim86 het volgende:
hij had die zeiltocht al wel in gepland toen in ieder geval..dat was al in de tijd dat Des nog iets met Penny had..
Waarom heb je die bovenste niet in HQquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Gaat ze alleen maar uit met stoere surferdudes?
[ afbeelding ]
Die op een gezonde manier in touch zijn met hun feminine side?
[ afbeelding ]
Ben ik er een?
Dat zou ik denken.
Wantquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb je die bovenste niet in HQ
Klikquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb je die bovenste niet in HQ
Wat is er zo raar aan 165? Of gaat dat over Charlie?quote:
Ah, kijk eens wie daar onder zn steen vandaan komtquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:00 schreef Ulreazj het volgende:
Kate en Charlie hebben met elkaar gedatet. omg. [afbeelding]
Hoe denk je dat hij al wist over het eiland?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef Symer het volgende:Ik denk verder ook niet dat Widmore dat logboek als leuk hebbedingetje kocht en vervolgens per ongeluk iets las over een eiland waar hij later naar is gaan zoeken, maar dat hij al over het eiland wist en dat logboek als instrument zag om daar te komen.
Dan weet je toch waar de black rock zich ongeveer bevonden heeft? Dan weet je dus ook in welk gebied je moet gaan zoeken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:31 schreef Gremen het volgende:
Waarom zou dat logboek iets over het eiland bevatten?
Voor zover ik begreep komt dat logboek niet van de blackrock vandaan nadat! ze op het eiland zijn geraakt, maar is het er daarvoor al door piraten buit gemaakt en later bij Tovard Hanso terecht gekomen?
Wat Widmore er mee wilt, blijft natuurlijk de vraag
jup, maar het is dus niet zo dat hij door dat ding iets over het eiland te weten is gekomen, want dat staat er dus waarschijnlijk niet in, maar alleen waar ze op dat moment waren. Waarschijnlijk wist hij daarvoor dus al van het eiland af.... om dat maar even te bevestigenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan weet je toch waar de black rock zich ongeveer bevonden heeft? Dan weet je dus ook in welk gebied je moet gaan zoeken.
Of hij was op zoek naar the black rock en kwam bij toeval iets over het eiland te wetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:46 schreef Gremen het volgende:
[..]
jup, maar het is dus niet zo dat hij door dat ding iets over het eiland te weten is gekomen, want dat staat er dus waarschijnlijk niet in, maar alleen waar ze op dat moment waren. Waarschijnlijk wist hij daarvoor dus al van het eiland af.... om dat maar even te bevestigen
Misschien via z'n contacten met Dharma. Hoewel ik niet weet of hij die toen al had.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:53 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij al wist over het eiland?
Ik volg de serie, niet hun prive leven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan 165? Of gaat dat over Charlie?
[..]
Ah, kijk eens wie daar onder zn steen vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |