haaiquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:05 schreef draculettetje het volgende:
hey beller!
Rustigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:10 schreef Bellerophon het volgende:
Smokez, kerel, hoe gaat het op werk?
Ja lekker, weer weekendquote:
Nee je zei het goed, maar ehr...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:13 schreef draculettetje het volgende:
zoals ik al zei ik heb goed geslapen, of zei ik het nu anders....
Dat kan ik me goed voorstellen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:14 schreef draculettetje het volgende:
mn toetsenbord doet raar, zal wel weer op het verkeerde knopje hebben gedrukt, ik krijg de tekens onder shift niet meer zelfs niet hoofdletters
hahahahquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen...
Onder de shift zitten ook geen letters meer he
Goed zoquote:
Je hobby is knuffelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
Geldt thuis geen reet te doen hebben ook?![]()
Hallo allemaal
Mag ook, sommigen posten hier de hele dag doorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
Geldt thuis geen reet te doen hebben ook?![]()
Hallo allemaal
Detailsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag ook, sommigen posten hier de hele dag door
Tja, je moet wat in je vrije tijd hequote:
Bouwjaar 1991quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, je moet wat in je vrije tijd he
Aan z'n username heeft ie wel verstand van muziek, dus dat maakt weer een hoop goed
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:48 schreef lynda het volgende:
teeveepee
Nooit!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag ook, sommigen posten hier de hele dag door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alert![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:50 schreef lynda het volgende:
Hobbies/interesses: meisjes, vrienden, gezellig in cafe zitten, gamen, knuffelenWhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alert![]()
![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:50 schreef lynda het volgende:
Hobbies/interesses: meisjes, vrienden, gezellig in cafe zitten, gamen, knuffelenEn ik wilde nét gaan vragen of je al wat opgevrolijkt was ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alert![]()
Dat is ze dusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ik wilde nét gaan vragen of je al wat opgevrolijkt was ..
Dat soort opmerkingen komen er in me slaap nog uitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jahoor, bij jou welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:00 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen komen er in me slaap nog uit
Nee, ik rook helemaal niet teveel. Tijdens werktijd teveel roken kan nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:09 schreef lynda het volgende:
@ smokez: je rookt teveel
@ Ascennogwattus: Ga huilen
Veel plezier!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:12 schreef draculettetje het volgende:
zo weer mn zonde van me afgespoeld
aangekleed
naar auto
avondje uit logeren!
hahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaMet dank aan jou zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahadroxz gedraag jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft geen puber te zijn om slap te kunnen ouwehoeren hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
En ik maar denken dat ik een puber was
Je vergeet dequote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
En ik maar denken dat ik een puber was
volgens mijn collega's ben ik er goed inquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hoeft geen puber te zijn om slap te kunnen ouwehoeren hoor
Beginners hequote:
Je hebt het van mij geleerd, natuurlijk ben je er goed inquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
volgens mijn collega's ben ik er goed in
ej dat kan niet, ik ben de prive demotivator hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt het van mij geleerd, natuurlijk ben je er goed in
Al dat slap geouwehoer gisteren:quote:
Zo zo doe maar is gekquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
en nou ben ik ook nog de hele avond en nacht niet thuis geweest!
ik wou het nog vragne, maar is dus bij jou ook!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo zo doe maar is gek
En wat doet Fok stom zeg!
Haha ja heel ergquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
maar het was dus geslaagd bellerophon?![]()
overigens ben ik er zo weer vandoor, ff de stad in en trouwringen bestellen!
Had ik hier al verteld dat mn jurk binnen is!in de winkel dan....
7 maart ga ik weer passen!
Ja echt heel erg vervelend zegquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wou het nog vragne, maar is dus bij jou ook!
wordt er naar van!
Heerlijk is datquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:19 schreef lynda het volgende:
* lynda last vandaag tot 7 uur vanavond een luie dag in![]()
kijken hoe lang ik het volhoud om in me slaapkleren rond te lopen
Download ff een nieuwe driver voor je netwerkkaart op een andere computer, en zet die over naar je laptop met een USB-stickie ofzo... Installeer die driver, ff opnieuw opstarten, en probeer het nog een keerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
Zo ik wordt hier niet zo heel chagerijnig zeg...
Router wordt niet geconfigureerd (heb je een internet verbinding voor nodig, om in de admin console te komenIk heb er veel geconfigureerd, maar dit slaat alles
)
Ik neem m'n laptop erbij, doe ik het daarmee denk ik. Nou... zodra het netwerkkabeltje van de laptop in de router gaat...blauw scherm..
geef me een voorhamer...en ik beuk hier alles verrot![]()
Zo...da's eruit!
fijn weekend he...
ik ga je heus geen hamer geven, wordt je nog erger van als je ziet dat alles helemaal stuk is!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
Zo ik wordt hier niet zo heel chagerijnig zeg...
Router wordt niet geconfigureerd (heb je een internet verbinding voor nodig, om in de admin console te komenIk heb er veel geconfigureerd, maar dit slaat alles
)
Ik neem m'n laptop erbij, doe ik het daarmee denk ik. Nou... zodra het netwerkkabeltje van de laptop in de router gaat...blauw scherm..
geef me een voorhamer...en ik beuk hier alles verrot![]()
Zo...da's eruit!
fijn weekend he...
Neehoor, dan krijgt ie tenminste geen bluescreens meerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga je heus geen hamer geven, wordt je nog erger van als je ziet dat alles helemaal stuk is!
ha ha da's ook weer zoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, dan krijgt ie tenminste geen bluescreens meer
Mogguh draakjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha da's ook weer zo
en hallo smokez
Nah, ik ben net een uur m'n bed uit..quote:
Da's ook zwaar werk...dat naar de kroeg gaan vooralquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik ben net een uur m'n bed uit..
Wordt weer een zware dag! Straks eerst douchen, daarna auto helemaal schoonmaken, dan nog naar de kroeg vanavond, ik word al bijna moe bij de gedachte
Als het Alcohol is wel jaquote:
Mja, toch zo'n 95% van de mensen die ín de kroeg staan, zijn alcohol aan het nuttigenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:05 schreef draculettetje het volgende:
ga ik dan voor het gemak van nuit he
Eerst die wireless router aan de gang zien te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja, toch zo'n 95% van de mensen die ín de kroeg staan, zijn alcohol aan het nuttigen
Die drinken geen alcohol en krijgen geen hangbuik..quote:
lijkt wel of je upc hebtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die drinken geen alcohol en krijgen geen hangbuik..daar ging het om.
Ondertussen..heb ik m'n router nog steeds niet aan de gang
ik ben geweldig aan het prutsen
Neen, gelukkig niet.quote:
Ja ging eindelijk welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
kom je wel uberhaupt in dat ding ?
dat bedoelde ik vanmorgen met scheve traptreden!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:37 schreef lynda het volgende:
Zo half 6 mooie tijd om maar eens fris en fruitig beneden te komen
Zo ff snel wat eten en dan alweer tijd voor voetbal en als ik zin heb werk.. anders word het simpelweg weer scheve stoepranden!
jippie en de jee! het werkt!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ging eindelijk wel
Meteen de laatste keer dat ik Netgear aan heb geschaft...de volgende keer wacht ik wel als ze iets niet meer hebben
Maar het werkt !!
Ik ga nu ff eten.
maf wiefquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat bedoelde ik vanmorgen met scheve traptreden!
Kon hem nog niet, maar vind hem erg slapquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
eej droxz, kweenie of je deze al konhttp://hiphopinjesmoel.com/articles/2663
Het is mijn gelukt tot 21:00quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:19 schreef lynda het volgende:
* lynda last vandaag tot 7 uur vanavond een luie dag in![]()
kijken hoe lang ik het volhoud om in me slaapkleren rond te lopen
ik en maf......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:20 schreef lynda het volgende:
[..]
maf wief
Ik ga me longen weer eens uit me lijf schreeuwen en op naar voetbal! Mag wel opschieten mot nog half uur fietsen en tegenwind
jippie en de jee!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
JEUJ,
Belt de dealer gister om 17:45 dat ik mn VW weer kan ophalen(dat ze 3 kwartier eerder haden gebeld)
Maandag dus mn koekjestrommel weer inruilen voor de vw fox
saaie vrienden heb jijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Gatverdamme, iedereen is moe, of heeft geen zin/geld om naar de kroeg te gaan.
Dit is voor het eerst in jaren dat ik me op zaterdag zit te vervelen
apeldoornquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Waar woon je dan draakje?
Maar neehoor, sinds meneer agent m'n rijbewijs had ingenomen ben ik heeel rustig geworden... Rij ook niet zo hard meer
Op de snelweg valt dat wel mee toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:39 schreef lynda het volgende:
dat zegt me vriend ook wel eens.. tot we weer met 160 km pu rijden
Zo dan, niet verder?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
apeldoorn
da's wel echt uit de route volgens mijn topografie, maar als ik het nu heeeeeel lief vraag.....
ja dan wel maar als je 50 magquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op de snelweg valt dat wel mee toch?
Doe maar niet, ik heb geen zin om je teleur te stellenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:42 schreef draculettetje het volgende:
dan doe ik ook heus geen poging.....
Heb bijna de hele middag met hoofdpijn in mijn nest gelegenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
echt eerlijk waar droxz? da's best wel heeeeel lang.....
Da's een kater van het vroege opstaan, die merk je pas als je uitslaaptquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb bijna de hele middag met hoofdpijn in mijn nest gelegen
Kan ik eens uitslapen, heb ik gelijk hoofdpijn hahahaha
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm okee, da's (meestal) wat overdreven ja..
Had niet eens veel gezopen hoor hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's een kater van het vroege opstaan, die merk je pas als je uitslaapt
Ghostrider 5 Back To Basics 2008quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef draculettetje het volgende:
welke film?
Een vriend van mij zegt altijd "roNtonde hahahahquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef draculettetje het volgende:
rotondes ja, de verkeerde kant opnemen ook een tijd gedaan, maar dan als we van stappen terug kwamen
huh?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:15 schreef draculettetje het volgende:
ik in ieder geval niet zo....
ken ik ja. Morgen kan ik uitslapen maar wordt ik met koppijn wakker als ik dat doe.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had niet eens veel gezopen hoor hahaha
Mijn lichaam vind het gewoon niet grappig
om van het vroege opstaan af te wijken
Dat heb ik dus altijd in het weekend!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ken ik ja. Morgen kan ik uitslapen maar wordt ik met koppijn wakker als ik dat doe.
Zekers, bukka-keur brandde soms wel eens een dvdtje van GRquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ghostrider 5 Back To Basics 2008
Ghostrider is echt geweldig, een debiel op een motor die 200 km/uur
door files ed. gaat, echt een aanrader om eens te zien!
Tinus (Smokez) moet hem zeker kennen!
Je moeder, dáárop maakte ik laatst een lekker nummertjequote:Op zondag 24 februari 2008 00:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Voor de vrolijke bui blijft DIT altijd een lekker nummertje
Heb ze hier allemaal op dvd (lees iso)quote:Op zondag 24 februari 2008 00:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers, bukka-keur brandde soms wel eens een dvdtje van GR
Het is meer een docu dan een film trouwensquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, dáárop maakte ik laatst een lekker nummertje
Waarom een DVD branden als hem als ISO op je pc kunt bekijken?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:28 schreef draculettetje het volgende:
wat is nou precies het veschil als ik dvd brand, als ik hem op film of iso zet?
idd, waarom branden als dat niet nodig isquote:Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef draculettetje het volgende:
ow ja da's dan wel handig
ja hoor, we wisten al wel een beetje hoe en watquote:Op zondag 24 februari 2008 00:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, waarom branden als dat niet nodig is![]()
p.s alles nog goed gegaan met je ringen?
Kwam net deze tegen, ik moest lachenquote:
Wel apart dat ze dat een andere maat geven ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, we wisten al wel een beetje hoe en wat
dus dat scheelt, alleen toen hadden we 4mm breedte opgegeven en is nu 6 geworden
volgende week zaterdag komen passen voor de zekerheid van de maat
ligt meer aan onszelfquote:Op zondag 24 februari 2008 00:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel apart dat ze dat een andere maat geven ofzo?
Hoop dat alles goed past volgende week!
Komt heulemaal goed dus!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ligt meer aan onszelf
schijnbaar vonden we toen 4mm dikte mooi en nu beide 6
kon wel komen omdat dat met mn rolstoel of krukken niet lekker zit
dus vandaar volgende week passen
ik vind een jurk veeeeel spannender ha haquote:Op zondag 24 februari 2008 00:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Komt heulemaal goed dus!
Lijkt me wel spannend zo die ringen enzo uitzoeken
veel plezier wetrust en tot morgenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
maarja, ik ben even Ghostrider kijken, tot morgen!
alvast weltruste
jaaaa die moet in de opquote:Op zondag 24 februari 2008 00:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kwam net deze tegen, ik moest lachen![]()
(leuk voor de noobs die hier komen)
[ afbeelding ]
Uiteindelijk is het gewoon tv geworden, ga zo ghostrider kijken nadat ik mijn K1 heb afgezienquote:Op zondag 24 februari 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
hey droxz hoe was de film?
ik ben eindelijk gedouched en aangekleed, zo even lekker naar buiten!
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:12 schreef Seventees het volgende:
Middag!
Waarom duurt een weekend niet een dag langer? Het het idee dat ik amper vrij ben en moet al bijna weer aan het werk.
ik heb het in bed dus ook gewoon nog half 4 zien wordenquote:Op zondag 24 februari 2008 02:36 schreef draculettetje het volgende:
ik ga nu toch ook maar het licht uit doen!
weltrusten!
het was hier half 6quote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef lynda het volgende:
[..]
ik heb het in bed dus ook gewoon nog half 4 zien worden![]()
ging weer eens lekker met ons vannacht
yeah da's ook niet verkeerd!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
Yeuh! Morgen vrij
mogguh WL!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemoggel
idd , lekker aan de drankquote:Op zondag 24 februari 2008 16:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we meteen aan de drank.....
ik ga vanavond uit eten, tapas!
en nu boodschappen doen
Jij komt met een goed idee, doe er maar 1!quote:
Maf mens! Al was ik toen ook weer wakker.. handig die ouders die vroege dienst hebben of iemand van schiphol moeten halenquote:
aub!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt met een goed idee, doe er maar 1!
Dat is niet verkeerd zeg!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aub!
kijk eens! doe dat maar na
[ afbeelding ]
aaj das minder ja. dan maar stoppen ?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd zeg!
kom ik er net achter dat ik niets meer te roken heb... moet ik alsnog naar buiten
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aaj das minder ja. dan maar stoppen ?
jij bedoeld die ene waarvan ik toen zei die ander?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Maf mens! Al was ik toen ook weer wakker.. handig die ouders die vroege dienst hebben of iemand van schiphol moeten halen
trouwens heb net/nu ff gesprek met die van gister en euh![]()
euhhhhquote:Op zondag 24 februari 2008 17:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bedoeld die ene waarvan ik toen zei die ander?
Post die hier en de rest heeft ook een klein beetje een idee waar jullie het over hebbenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:05 schreef lynda het volgende:
[..]
euhhhh![]()
lekker makkelijk dit![]()
![]()
Je hoort het wel via msn![]()
ik heb deel 1 tm 4 gezienquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ghostrider 5 Back To Basics 2008
Ghostrider is echt geweldig, een debiel op een motor die 200 km/uur
door files ed. gaat, echt een aanrader om eens te zien!
Tinus (Smokez) moet hem zeker kennen!
ik kom er net vandaanquote:Op zondag 24 februari 2008 18:35 schreef draculettetje het volgende:
nog niet aan het eten bij je ouders wl? of heb ik me nou vergist?
Hey, volgens mij is dat een R1 modelletje 2004 nietwaar?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb deel 1 tm 4 gezien
ken je een film die heet biketest ?
screenshot
[ afbeelding ]
en dat dus tussen autos door![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik vind een uur meer dan zatquote:Op zondag 24 februari 2008 18:39 schreef draculettetje het volgende:
aha dat kan natuurlijk ook!
ik ben dat niet zo gewend, als we mbij mn schoonouders gaan eten ben ik pas tegen bedtijd weer thuis....
kweenie heb niet zoveel verstand van die dingen.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, volgens mij is dat een R1 modelletje 2004 nietwaar?
*heeft gisteren nog op een R1 SP gezeten, 211pk op 179kg... Ziekelijk
neuh is lekker tussen dracu en mijquote:Op zondag 24 februari 2008 18:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Post die hier en de rest heeft ook een klein beetje een idee waar jullie het over hebben
Die voorste is een GSX-R 1300 Hayabusaquote:Op zondag 24 februari 2008 18:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kweenie heb niet zoveel verstand van die dingen.
een van die gasten noemt ze de 4 krachtigste die er bestaan.
nog een screenshot
[ afbeelding ]
Die hayabusa van ghostrider...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die voorste is een GSX-R 1300 Hayabusa
Achterste R1, de rest herken ik zogauw ff niet
Maandag brakdag hequote:
ik weet eigenlijk helemaal niet wat het weer zou moeten doen vandaag.....quote:Op maandag 25 februari 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
Ik zit hier alleen in mijn t-shirt met raam open (achter me),
lekker zonnetje in mijn rug
Geen idee, ik let er nooit op eigenlijk, niet in de krant en niet op tv hahahahquote:Op maandag 25 februari 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk helemaal niet wat het weer zou moeten doen vandaag.....
8 uur beginnen, kwart voor 8 aanwezigquote:Op maandag 25 februari 2008 08:14 schreef Suga_Mama het volgende:
Jullie zijn er vroeg bij vandaag!
het erge is dat hier vanaf dat ik beneden zit al het rtl nieuws op heb staan maar ik heb het nog niet gehoord!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee, ik let er nooit op eigenlijk, niet in de krant en niet op tv hahahah
valt mee toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:14 schreef Suga_Mama het volgende:
Jullie zijn er vroeg bij vandaag!
Omdat de zon schijnt krijgen we een gele kikker?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen Allemaal
[ afbeelding ]
En och..omdat de zon schijnt
[ afbeelding ]
Ik kijk in de ochtend meestal geen nieuws, ik onthoud het toch niet op de vroege morgenquote:Op maandag 25 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het erge is dat hier vanaf dat ik beneden zit al het rtl nieuws op heb staan maar ik heb het nog niet gehoord!
Goede morgen schoonheid!quote:
Die kikker had de taart opgegetenquote:Op maandag 25 februari 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat de zon schijnt krijgen we een gele kikker?
Maandag moet afgeschaft wordenquote:
zeg maar gerust braakdag lolquote:
Nou er zijn 2 kinderen dood, maar de vader is kwijt. Er zijn 6 lichamen geborgen van een vliegtuigcrash in Venezuela, de broer van Fidel is nu officieel president en er gaat waarschijnlijk weinig veranderen in het land, alhoewel er wel plannen zijn voor een betere sociale economie. De grote winnaar van de Oscars is No Country for Old Men, en in die tunnel bij roermond zijn 4 auto's op elkaar gebotst door een verkeerde signalering. Geen gewonden.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk in de ochtend meestal geen nieuws, ik onthoud het toch niet op de vroege morgen
Dit was het nieuws van half negen...jij bent BloodyLotte....en wij nietquote:Op maandag 25 februari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou er zijn 2 kinderen dood, maar de vader is kwijt. Er zijn 6 lichamen geborgen van een vliegtuigcrash in Venezuela, de broer van Fidel is nu officieel president en er gaat waarschijnlijk weinig veranderen in het land, alhoewel er wel plannen zijn voor een betere sociale economie. De grote winnaar van de Oscars is No Country for Old Men, en in die tunnel bij roermond zijn 4 auto's op elkaar gebotst door een verkeerde signalering. Geen gewonden.
"Wij zijn om 12 uur bij u terug."quote:Op maandag 25 februari 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit was het nieuws...jij bent BloodyLotte....en wij niet
heeel stilquote:Op maandag 25 februari 2008 08:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja daar word je even stil van he.
Dat klinkt minder!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg maar gerust braakdag lol
Had al goede morgen tegen je gezegdquote:
Bedankt voor deze samenvattingquote:Op maandag 25 februari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou er zijn 2 kinderen dood, maar de vader is kwijt. Er zijn 6 lichamen geborgen van een vliegtuigcrash in Venezuela, de broer van Fidel is nu officieel president en er gaat waarschijnlijk weinig veranderen in het land, alhoewel er wel plannen zijn voor een betere sociale economie. De grote winnaar van de Oscars is No Country for Old Men, en in die tunnel bij roermond zijn 4 auto's op elkaar gebotst door een verkeerde signalering. Geen gewonden.
Hoezo dat? Zeg dat ze lekker aan het werk gaat ofzoquote:Op maandag 25 februari 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
zo even mn ontbijtje erbij gepakt
huishoudelijke hulp is er en ik voel me zeer bekeken
Laat ze lekker werken voor geld, doen wij ookquote:Op maandag 25 februari 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
zo even mn ontbijtje erbij gepakt
huishoudelijke hulp is er en ik voel me zeer bekeken
doet ze ook wel maar toch....quote:Op maandag 25 februari 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zeg dat ze lekker aan het werk gaat ofzo
hahah zou me wat zijn als ik thuis kom en ze heeft hier zitten posten!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ze lekker werken voor geld, doen wij ook
mja gisteren avond nogal wat bier gedronken, en net voordat ik ging slapen kreeg ik ineens trek in speklapjes (vraag me niet waarom).quote:
oei dat lijkt mij helemaaaaaal niet zo fijnquote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ging dus gisteravond even lekker chillen in bad met een bruisbal van Lush. Ik denk, lekker, zondagavond, relaaaxed. Zaten er dus glitters in, heel veel.
Alles zit onder; mijn lijf, mijn hoofd, mijn haar, mijn kleren, mijn bed, mijn vloerbedekking, de keuken, de bank, mijn auto. En hou op over de badkuip, die doet pijn aan mijn ogen.Overal waar ik ben laat ik glitters achter. Ik lijk wel een kerstbal.
Leuk joh.
Speklapjes ...wtf?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gisteren avond nogal wat bier gedronken, en net voordat ik ging slapen kreeg ik ineens trek in speklapjes (vraag me niet waarom).
en die besloten vannochtend dat ze er niet via de achterkant mn lichaam wilde verlaten
Dus als je niest, schiet je glitters?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ging dus gisteravond even lekker chillen in bad met een bruisbal van Lush. Ik denk, lekker, zondagavond, relaaaxed. Zaten er dus glitters in, heel veel.
Alles zit onder; mijn lijf, mijn hoofd, mijn haar, mijn kleren, mijn bed, mijn vloerbedekking, de keuken, de bank, mijn auto. En hou op over de badkuip, die doet pijn aan mijn ogen.Overal waar ik ben laat ik glitters achter. Ik lijk wel een kerstbal.
Leuk joh.
Mogguhquote:
Dan is er zo'n paddenstoelwolk van glitters. Ongeveer.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus als je niest, schiet je glitters?
ik zal het niet vragenquote:Op maandag 25 februari 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gisteren avond nogal wat bier gedronken, en net voordat ik ging slapen kreeg ik ineens trek in speklapjes (vraag me niet waarom).
en die besloten vannochtend dat ze er niet via de achterkant mn lichaam wilde verlaten
Mogguhquote:Op maandag 25 februari 2008 09:07 schreef lynda het volgende:
moguhsnel ontbijten en weer naar school voor precies 3,5 uur
draakje hoopt met je meequote:Op maandag 25 februari 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
1. Logging systeem voor agents werkt niet
2. Server opdrachtgever werkt niet (en dus bepaalde databases ook niet)
3. Gelukkig is er koffiehopen op een rustig dagje
ja wel vd slager heh , en niet die crap uit de supermarktquote:
Liever jij dan ik dudequote:Op maandag 25 februari 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wel vd slager heh , en niet die crap uit de supermarkt
goed te doen
ja goed doorgebakken. doe ik zowieso altijd. minuut of 20 zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal het niet vragen
heb je ze wel goed gebakken dan?
fijn is anders
lust je ook geen knabbelspek ? want dat krijg je dan nlquote:
Knabbelspek?? eerhm... ? explain pleasequote:Op maandag 25 februari 2008 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lust je ook geen knabbelspek ? want dat krijg je dan nl
oh jawel hoor, beetje last van koppijn, dus even flink water door blijven drinken. trekt zo wel weer wegquote:Op maandag 25 februari 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
hmmm dan kan ik ook niks meer bedenken WL
voel je nu dan ook nog niet lekker?
Nooit van gehoord/gezienquote:Op maandag 25 februari 2008 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lust je ook geen knabbelspek ? want dat krijg je dan nl
[ afbeelding ]
kee zal duimen voor jequote:Op maandag 25 februari 2008 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh jawel hoor, beetje last van koppijn, dus even flink water door blijven drinken. trekt zo wel weer weg
joh! moet je toch s proberen.quote:
Rustig aan jij he!quote:Op maandag 25 februari 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee zal duimen voor je
mijn taxi is er
dus als jullie hier een huishoudelijke hulp tegenkomen d'r weer terug aan het werk zetten he.....
Sgele doet aan carnaval.. gewoon een boerquote:Op maandag 25 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh! moet je toch s proberen.
Ben je mal! Maar speklapjes zijn gewoon vet en ranzig en vies.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
zijn jullie allemaal vegetarisch of zo ?
ja dat vet moet je ook wegbakken hoor! die ranzige zooi.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ben je mal! Maar speklapjes zijn gewoon vet en ranzig en vies.
Ik haat carnavalquote:Op maandag 25 februari 2008 09:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Sgele doet aan carnaval.. gewoon een boer![]()
sgele![]()
![]()
ik zou natuurlijk nu een opmerking kunnen maken, maar dat doe ik maar nietquote:
M'n koffiequote:
Iets met moeders?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou natuurlijk nu een opmerking kunnen maken, maar dat doe ik maar niet
bah bah bah, ken de smaak daarvan maar al te goedquote:Op maandag 25 februari 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
bah... de koffie smaakt hier naar zeepsop![]()
gelukkig, ik ben niet de enigste Fan!quote:Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef tripack het volgende:
toch niets mis met speklapjes, mits ze wel goed gebakken zijn.... of babi spek ofzo
Goeiemorgenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoe dubbelzinnig 'ie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |