Bedankt voor deze samenvattingquote:Op maandag 25 februari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou er zijn 2 kinderen dood, maar de vader is kwijt. Er zijn 6 lichamen geborgen van een vliegtuigcrash in Venezuela, de broer van Fidel is nu officieel president en er gaat waarschijnlijk weinig veranderen in het land, alhoewel er wel plannen zijn voor een betere sociale economie. De grote winnaar van de Oscars is No Country for Old Men, en in die tunnel bij roermond zijn 4 auto's op elkaar gebotst door een verkeerde signalering. Geen gewonden.
Hoezo dat? Zeg dat ze lekker aan het werk gaat ofzoquote:Op maandag 25 februari 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
zo even mn ontbijtje erbij gepakt
huishoudelijke hulp is er en ik voel me zeer bekeken
Laat ze lekker werken voor geld, doen wij ookquote:Op maandag 25 februari 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
zo even mn ontbijtje erbij gepakt
huishoudelijke hulp is er en ik voel me zeer bekeken
doet ze ook wel maar toch....quote:Op maandag 25 februari 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zeg dat ze lekker aan het werk gaat ofzo
hahah zou me wat zijn als ik thuis kom en ze heeft hier zitten posten!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ze lekker werken voor geld, doen wij ook
mja gisteren avond nogal wat bier gedronken, en net voordat ik ging slapen kreeg ik ineens trek in speklapjes (vraag me niet waarom).quote:
oei dat lijkt mij helemaaaaaal niet zo fijnquote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ging dus gisteravond even lekker chillen in bad met een bruisbal van Lush. Ik denk, lekker, zondagavond, relaaaxed. Zaten er dus glitters in, heel veel.
Alles zit onder; mijn lijf, mijn hoofd, mijn haar, mijn kleren, mijn bed, mijn vloerbedekking, de keuken, de bank, mijn auto. En hou op over de badkuip, die doet pijn aan mijn ogen.Overal waar ik ben laat ik glitters achter. Ik lijk wel een kerstbal.
Leuk joh.
Speklapjes ...wtf?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gisteren avond nogal wat bier gedronken, en net voordat ik ging slapen kreeg ik ineens trek in speklapjes (vraag me niet waarom).
en die besloten vannochtend dat ze er niet via de achterkant mn lichaam wilde verlaten
Dus als je niest, schiet je glitters?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ging dus gisteravond even lekker chillen in bad met een bruisbal van Lush. Ik denk, lekker, zondagavond, relaaaxed. Zaten er dus glitters in, heel veel.
Alles zit onder; mijn lijf, mijn hoofd, mijn haar, mijn kleren, mijn bed, mijn vloerbedekking, de keuken, de bank, mijn auto. En hou op over de badkuip, die doet pijn aan mijn ogen.Overal waar ik ben laat ik glitters achter. Ik lijk wel een kerstbal.
Leuk joh.
Mogguhquote:
Dan is er zo'n paddenstoelwolk van glitters. Ongeveer.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus als je niest, schiet je glitters?
ik zal het niet vragenquote:Op maandag 25 februari 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gisteren avond nogal wat bier gedronken, en net voordat ik ging slapen kreeg ik ineens trek in speklapjes (vraag me niet waarom).
en die besloten vannochtend dat ze er niet via de achterkant mn lichaam wilde verlaten
Mogguhquote:Op maandag 25 februari 2008 09:07 schreef lynda het volgende:
moguhsnel ontbijten en weer naar school voor precies 3,5 uur
draakje hoopt met je meequote:Op maandag 25 februari 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
1. Logging systeem voor agents werkt niet
2. Server opdrachtgever werkt niet (en dus bepaalde databases ook niet)
3. Gelukkig is er koffiehopen op een rustig dagje
ja wel vd slager heh , en niet die crap uit de supermarktquote:
Liever jij dan ik dudequote:Op maandag 25 februari 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wel vd slager heh , en niet die crap uit de supermarkt
goed te doen
ja goed doorgebakken. doe ik zowieso altijd. minuut of 20 zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal het niet vragen
heb je ze wel goed gebakken dan?
fijn is anders
lust je ook geen knabbelspek ? want dat krijg je dan nlquote:
Knabbelspek?? eerhm... ? explain pleasequote:Op maandag 25 februari 2008 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lust je ook geen knabbelspek ? want dat krijg je dan nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |