Speklapjes ...wtf?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gisteren avond nogal wat bier gedronken, en net voordat ik ging slapen kreeg ik ineens trek in speklapjes (vraag me niet waarom).
en die besloten vannochtend dat ze er niet via de achterkant mn lichaam wilde verlaten
Dus als je niest, schiet je glitters?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ging dus gisteravond even lekker chillen in bad met een bruisbal van Lush. Ik denk, lekker, zondagavond, relaaaxed. Zaten er dus glitters in, heel veel.
Alles zit onder; mijn lijf, mijn hoofd, mijn haar, mijn kleren, mijn bed, mijn vloerbedekking, de keuken, de bank, mijn auto. En hou op over de badkuip, die doet pijn aan mijn ogen.Overal waar ik ben laat ik glitters achter. Ik lijk wel een kerstbal.
Leuk joh.
Mogguhquote:
Dan is er zo'n paddenstoelwolk van glitters. Ongeveer.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus als je niest, schiet je glitters?
ik zal het niet vragenquote:Op maandag 25 februari 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja gisteren avond nogal wat bier gedronken, en net voordat ik ging slapen kreeg ik ineens trek in speklapjes (vraag me niet waarom).
en die besloten vannochtend dat ze er niet via de achterkant mn lichaam wilde verlaten
Mogguhquote:Op maandag 25 februari 2008 09:07 schreef lynda het volgende:
moguhsnel ontbijten en weer naar school voor precies 3,5 uur
draakje hoopt met je meequote:Op maandag 25 februari 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
1. Logging systeem voor agents werkt niet
2. Server opdrachtgever werkt niet (en dus bepaalde databases ook niet)
3. Gelukkig is er koffiehopen op een rustig dagje
ja wel vd slager heh , en niet die crap uit de supermarktquote:
Liever jij dan ik dudequote:Op maandag 25 februari 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wel vd slager heh , en niet die crap uit de supermarkt
goed te doen
ja goed doorgebakken. doe ik zowieso altijd. minuut of 20 zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal het niet vragen
heb je ze wel goed gebakken dan?
fijn is anders
lust je ook geen knabbelspek ? want dat krijg je dan nlquote:
Knabbelspek?? eerhm... ? explain pleasequote:Op maandag 25 februari 2008 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lust je ook geen knabbelspek ? want dat krijg je dan nl
oh jawel hoor, beetje last van koppijn, dus even flink water door blijven drinken. trekt zo wel weer wegquote:Op maandag 25 februari 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
hmmm dan kan ik ook niks meer bedenken WL
voel je nu dan ook nog niet lekker?
Nooit van gehoord/gezienquote:Op maandag 25 februari 2008 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lust je ook geen knabbelspek ? want dat krijg je dan nl
[ afbeelding ]
kee zal duimen voor jequote:Op maandag 25 februari 2008 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh jawel hoor, beetje last van koppijn, dus even flink water door blijven drinken. trekt zo wel weer weg
joh! moet je toch s proberen.quote:
Rustig aan jij he!quote:Op maandag 25 februari 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee zal duimen voor je
mijn taxi is er
dus als jullie hier een huishoudelijke hulp tegenkomen d'r weer terug aan het werk zetten he.....
Sgele doet aan carnaval.. gewoon een boerquote:Op maandag 25 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh! moet je toch s proberen.
Ben je mal! Maar speklapjes zijn gewoon vet en ranzig en vies.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
zijn jullie allemaal vegetarisch of zo ?
ja dat vet moet je ook wegbakken hoor! die ranzige zooi.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ben je mal! Maar speklapjes zijn gewoon vet en ranzig en vies.
Ik haat carnavalquote:Op maandag 25 februari 2008 09:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Sgele doet aan carnaval.. gewoon een boer![]()
sgele![]()
![]()
ik zou natuurlijk nu een opmerking kunnen maken, maar dat doe ik maar nietquote:
M'n koffiequote:
Iets met moeders?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou natuurlijk nu een opmerking kunnen maken, maar dat doe ik maar niet
bah bah bah, ken de smaak daarvan maar al te goedquote:Op maandag 25 februari 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
bah... de koffie smaakt hier naar zeepsop![]()
gelukkig, ik ben niet de enigste Fan!quote:Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef tripack het volgende:
toch niets mis met speklapjes, mits ze wel goed gebakken zijn.... of babi spek ofzo
Goeiemorgenquote:Op maandag 25 februari 2008 09:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoe dubbelzinnig 'ie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |