Maandag brakdag hequote:
ik weet eigenlijk helemaal niet wat het weer zou moeten doen vandaag.....quote:Op maandag 25 februari 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
Ik zit hier alleen in mijn t-shirt met raam open (achter me),
lekker zonnetje in mijn rug
Geen idee, ik let er nooit op eigenlijk, niet in de krant en niet op tv hahahahquote:Op maandag 25 februari 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk helemaal niet wat het weer zou moeten doen vandaag.....
8 uur beginnen, kwart voor 8 aanwezigquote:Op maandag 25 februari 2008 08:14 schreef Suga_Mama het volgende:
Jullie zijn er vroeg bij vandaag!
het erge is dat hier vanaf dat ik beneden zit al het rtl nieuws op heb staan maar ik heb het nog niet gehoord!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee, ik let er nooit op eigenlijk, niet in de krant en niet op tv hahahah
valt mee toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:14 schreef Suga_Mama het volgende:
Jullie zijn er vroeg bij vandaag!
Omdat de zon schijnt krijgen we een gele kikker?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen Allemaal
[ afbeelding ]
En och..omdat de zon schijnt
[ afbeelding ]
Ik kijk in de ochtend meestal geen nieuws, ik onthoud het toch niet op de vroege morgenquote:Op maandag 25 februari 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het erge is dat hier vanaf dat ik beneden zit al het rtl nieuws op heb staan maar ik heb het nog niet gehoord!
Goede morgen schoonheid!quote:
Die kikker had de taart opgegetenquote:Op maandag 25 februari 2008 08:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat de zon schijnt krijgen we een gele kikker?
Maandag moet afgeschaft wordenquote:
zeg maar gerust braakdag lolquote:
Nou er zijn 2 kinderen dood, maar de vader is kwijt. Er zijn 6 lichamen geborgen van een vliegtuigcrash in Venezuela, de broer van Fidel is nu officieel president en er gaat waarschijnlijk weinig veranderen in het land, alhoewel er wel plannen zijn voor een betere sociale economie. De grote winnaar van de Oscars is No Country for Old Men, en in die tunnel bij roermond zijn 4 auto's op elkaar gebotst door een verkeerde signalering. Geen gewonden.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk in de ochtend meestal geen nieuws, ik onthoud het toch niet op de vroege morgen
Dit was het nieuws van half negen...jij bent BloodyLotte....en wij nietquote:Op maandag 25 februari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou er zijn 2 kinderen dood, maar de vader is kwijt. Er zijn 6 lichamen geborgen van een vliegtuigcrash in Venezuela, de broer van Fidel is nu officieel president en er gaat waarschijnlijk weinig veranderen in het land, alhoewel er wel plannen zijn voor een betere sociale economie. De grote winnaar van de Oscars is No Country for Old Men, en in die tunnel bij roermond zijn 4 auto's op elkaar gebotst door een verkeerde signalering. Geen gewonden.
"Wij zijn om 12 uur bij u terug."quote:Op maandag 25 februari 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit was het nieuws...jij bent BloodyLotte....en wij niet
heeel stilquote:Op maandag 25 februari 2008 08:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja daar word je even stil van he.
Dat klinkt minder!quote:Op maandag 25 februari 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg maar gerust braakdag lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |