Zo zo doe maar is gekquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
en nou ben ik ook nog de hele avond en nacht niet thuis geweest!
ik wou het nog vragne, maar is dus bij jou ook!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo zo doe maar is gek
En wat doet Fok stom zeg!
Haha ja heel ergquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
maar het was dus geslaagd bellerophon?![]()
overigens ben ik er zo weer vandoor, ff de stad in en trouwringen bestellen!
Had ik hier al verteld dat mn jurk binnen is!in de winkel dan....
7 maart ga ik weer passen!
Ja echt heel erg vervelend zegquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wou het nog vragne, maar is dus bij jou ook!
wordt er naar van!
Heerlijk is datquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:19 schreef lynda het volgende:
* lynda last vandaag tot 7 uur vanavond een luie dag in![]()
kijken hoe lang ik het volhoud om in me slaapkleren rond te lopen
Download ff een nieuwe driver voor je netwerkkaart op een andere computer, en zet die over naar je laptop met een USB-stickie ofzo... Installeer die driver, ff opnieuw opstarten, en probeer het nog een keerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
Zo ik wordt hier niet zo heel chagerijnig zeg...
Router wordt niet geconfigureerd (heb je een internet verbinding voor nodig, om in de admin console te komenIk heb er veel geconfigureerd, maar dit slaat alles
)
Ik neem m'n laptop erbij, doe ik het daarmee denk ik. Nou... zodra het netwerkkabeltje van de laptop in de router gaat...blauw scherm..
geef me een voorhamer...en ik beuk hier alles verrot![]()
Zo...da's eruit!
fijn weekend he...
ik ga je heus geen hamer geven, wordt je nog erger van als je ziet dat alles helemaal stuk is!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
Zo ik wordt hier niet zo heel chagerijnig zeg...
Router wordt niet geconfigureerd (heb je een internet verbinding voor nodig, om in de admin console te komenIk heb er veel geconfigureerd, maar dit slaat alles
)
Ik neem m'n laptop erbij, doe ik het daarmee denk ik. Nou... zodra het netwerkkabeltje van de laptop in de router gaat...blauw scherm..
geef me een voorhamer...en ik beuk hier alles verrot![]()
Zo...da's eruit!
fijn weekend he...
Neehoor, dan krijgt ie tenminste geen bluescreens meerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga je heus geen hamer geven, wordt je nog erger van als je ziet dat alles helemaal stuk is!
ha ha da's ook weer zoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, dan krijgt ie tenminste geen bluescreens meer
Mogguh draakjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha da's ook weer zo
en hallo smokez
Nah, ik ben net een uur m'n bed uit..quote:
Da's ook zwaar werk...dat naar de kroeg gaan vooralquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik ben net een uur m'n bed uit..
Wordt weer een zware dag! Straks eerst douchen, daarna auto helemaal schoonmaken, dan nog naar de kroeg vanavond, ik word al bijna moe bij de gedachte
Als het Alcohol is wel jaquote:
Mja, toch zo'n 95% van de mensen die ín de kroeg staan, zijn alcohol aan het nuttigenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:05 schreef draculettetje het volgende:
ga ik dan voor het gemak van nuit he
Eerst die wireless router aan de gang zien te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja, toch zo'n 95% van de mensen die ín de kroeg staan, zijn alcohol aan het nuttigen
Die drinken geen alcohol en krijgen geen hangbuik..quote:
lijkt wel of je upc hebtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die drinken geen alcohol en krijgen geen hangbuik..daar ging het om.
Ondertussen..heb ik m'n router nog steeds niet aan de gang
ik ben geweldig aan het prutsen
Neen, gelukkig niet.quote:
Ja ging eindelijk welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
kom je wel uberhaupt in dat ding ?
dat bedoelde ik vanmorgen met scheve traptreden!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:37 schreef lynda het volgende:
Zo half 6 mooie tijd om maar eens fris en fruitig beneden te komen
Zo ff snel wat eten en dan alweer tijd voor voetbal en als ik zin heb werk.. anders word het simpelweg weer scheve stoepranden!
jippie en de jee! het werkt!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ging eindelijk wel
Meteen de laatste keer dat ik Netgear aan heb geschaft...de volgende keer wacht ik wel als ze iets niet meer hebben
Maar het werkt !!
Ik ga nu ff eten.
maf wiefquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat bedoelde ik vanmorgen met scheve traptreden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |