idd, waarom branden als dat niet nodig isquote:Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef draculettetje het volgende:
ow ja da's dan wel handig
ja hoor, we wisten al wel een beetje hoe en watquote:Op zondag 24 februari 2008 00:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, waarom branden als dat niet nodig is![]()
p.s alles nog goed gegaan met je ringen?
Kwam net deze tegen, ik moest lachenquote:
Wel apart dat ze dat een andere maat geven ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, we wisten al wel een beetje hoe en wat
dus dat scheelt, alleen toen hadden we 4mm breedte opgegeven en is nu 6 geworden
volgende week zaterdag komen passen voor de zekerheid van de maat
ligt meer aan onszelfquote:Op zondag 24 februari 2008 00:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel apart dat ze dat een andere maat geven ofzo?
Hoop dat alles goed past volgende week!
Komt heulemaal goed dus!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ligt meer aan onszelf
schijnbaar vonden we toen 4mm dikte mooi en nu beide 6
kon wel komen omdat dat met mn rolstoel of krukken niet lekker zit
dus vandaar volgende week passen
ik vind een jurk veeeeel spannender ha haquote:Op zondag 24 februari 2008 00:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Komt heulemaal goed dus!
Lijkt me wel spannend zo die ringen enzo uitzoeken
veel plezier wetrust en tot morgenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
maarja, ik ben even Ghostrider kijken, tot morgen!
alvast weltruste
jaaaa die moet in de opquote:Op zondag 24 februari 2008 00:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kwam net deze tegen, ik moest lachen![]()
(leuk voor de noobs die hier komen)
[ afbeelding ]
Uiteindelijk is het gewoon tv geworden, ga zo ghostrider kijken nadat ik mijn K1 heb afgezienquote:Op zondag 24 februari 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
hey droxz hoe was de film?
ik ben eindelijk gedouched en aangekleed, zo even lekker naar buiten!
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:12 schreef Seventees het volgende:
Middag!
Waarom duurt een weekend niet een dag langer? Het het idee dat ik amper vrij ben en moet al bijna weer aan het werk.
ik heb het in bed dus ook gewoon nog half 4 zien wordenquote:Op zondag 24 februari 2008 02:36 schreef draculettetje het volgende:
ik ga nu toch ook maar het licht uit doen!
weltrusten!
het was hier half 6quote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef lynda het volgende:
[..]
ik heb het in bed dus ook gewoon nog half 4 zien worden![]()
ging weer eens lekker met ons vannacht
yeah da's ook niet verkeerd!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
Yeuh! Morgen vrij
mogguh WL!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemoggel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |