quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:57 schreef Sgele het volgende:
kut vertraging... Straight from south tilly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom niet op Hyvesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
.
niet gezien :$
sorry
Droxz, kijk maar ff op de hyves zie je het gelijk ( en hoor je het)
Nog 20 a 25 minuten, ken ik opweg naar de winkel die mij mijn fles whiskey gaat leveren hahahahaquote:
Prettig weekendddddddddddd!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:05 schreef Sgele het volgende:
smokez... Jij en je moeder een fijn weekend he
En de rest ook :p
Neuh..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
smokez zal toch niet druk bezig zijn op zijn werk?
Thnx, jullie ookquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:05 schreef Sgele het volgende:
smokez... Jij en je moeder een fijn weekend he
En de rest ook :p
Ej Dylan!!! Dan was kort maar krachtig, prettig weekend!!!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Dylan!!! Dan was kort maar krachtig, prettig weekend!!!
Ik dacht al, nog 5 a 10 minuten en ik ga er ook weer vandoorquote:
Ik zie smokez al staan met zijn bob marley in zijn smoelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:25 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg ik kijk net naar !FOK Idols. moet een van jullie niet mee doen ?
en dan "Im a Dancer"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie smokez al staan met zijn bob marley in zijn smoel
Of juist zo'n nummer van Bob hahahaquote:
pruik op en gaan hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of juist zo'n nummer van Bob hahaha
(uiterlijk komt niet echt overeen zeg maar)
hahahahahaquote:
haha , is wel origineel. die heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha
Dan kom ik wel langs in mijn bourka
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie smokez al staan met zijn bob marley in zijn smoel
Hm, de Veronica rock top 100 (en top 1000) ken ik wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:37 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft even 100 Greatest Southern Rock Songs gedownload.
geweldige muziek![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
En waar kwam die vandaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:45 schreef WhiteLightning het volgende:
info
Kun je dan ook werkelijk niks compleet sturenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Size 881.77 MB (924,607,408 bytes)
LOLquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kun je dan ook werkelijk niks compleet sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOLJa okee, maar die heb jij toch niet verstuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmm zo nog maar eens proberen dan!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:47 schreef lynda het volgende:
al kan ik me gewoon ergens anders aanmelden word de andere automatisch afgemeld
GRTDOJWquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:44 schreef lynda het volgende:
smokez heeft weer eens niets te doen...
Haha kijk dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:06 schreef draculettetje het volgende:
ik heb goed geslapen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |