Ik mag ook niet klagen, heb al vanaf mijn 8e mijn typdiplomaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wel, maar theoretisch gezien kan ik 220 aanslagen per minuut doen.
naarmate de avond vordert wordt dat wel aanzienlijk minder zoals je begrijpt haha
En zorg aub ook dat hij daar blijft!quote:
kinderen moeten verbannen worden van TSquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk aan MSN.
Je kan allemaal MSN installeren en tegenelkaar praten. Maar je praat alleen tegen de mensen die jij in je lijstje hebt staan.
Alleen ipv typen, praten wij met elkaar
ik heb het ooit gehaald op school. moet zeggen dat was echt fucking moeilijk. mocht totaal geen fouten maken enzo. (op de typmachine dan wel)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag ook niet klagen, heb al vanaf mijn 8e mijn typdiploma
Daarom ben ik blij dat ik SuperAdmin ben op 1 van die 2 serversquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kinderen moeten verbannen worden van TS
whahahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik SuperAdmin ben op 1 van die 2 servers
huh ? oh msn zeker ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:13 schreef draculettetje het volgende:
WL heeft weer muziekjes aanstaan!
quote:Het was al donker toen ik op vastenavond huiswaarts ging
Ik zag n kroeg waarvan het licht door de gordijnen scheen
Het was al laat, ik had het koud, ik was alleen...........
Daar zaten mannen in zwarte pakken en n grote steek
En uit de boxen klonk muziek die zong van deze streek
Toen men mij zag werd ik begroet met glas en lach.........
refr...
Drink schrobbelear,de avond is nog lang de morgen zo ver
laten we klinken op de kruik en de stad,
want van beide heb je nooit teveel genoeg gehad,
Drink schrobbelear,dat is als het bloed van tilburg
stroomt naar m'n heart
en bij elke slok proef ik de ziel van de stad
en van beide heb je nooit teveel genoeg gehad........
En ze vertelde me 100 uit over het piusplein
Over de heuvel stadhuis straat daar waar de mensen zijn
Want deze stad past als n jas ja dit is thuis.........
En ze verzekerde me beslist mochten we ooit eens gaan ........
Dan zal er altijd wel een kruik daar in de koelkast staan
Met elke slok ga ik weer eventjes naar huis...........
refr.....
Drink schrobbelear,de avond is nog lang de morgen zo ver
laten we klinken op de kruik en de stad,
want van beide heb je nooit teveel genoeg gehad,
stroomt naar m'n heart
en van beide heb je nooit teveel genoeg gehad........ 2x
stroomt naar m'n heart
en van beide heb je nooit teveel genoeg gehad.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben weer thuis
Jongens weesch allen blij voor mij, tegenover de 40% gesprekskwaliteit en toolgebruik die ik vorige week had, is deze week na een beetje praten en coaching mijn kwaliteit omhoog geschoten naarrrrr:
100%!![]()
![]()
Ik werd bij een baas geroepen, in kamertje, en alleen maar complimenten en veren in m'n kont gestoken. Ik ben zo fucking blij want ik zat er deze week echt over in.
't Weekend kan beginnen. Eerst uitgebreid in bad met een bruisbal van Lush.
jij verdient het om je te verwennen met Lush!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben weer thuis
Jongens weesch allen blij voor mij, tegenover de 40% gesprekskwaliteit en toolgebruik die ik vorige week had, is deze week na een beetje praten en coaching mijn kwaliteit omhoog geschoten naarrrrr:
100%!![]()
![]()
Ik werd bij een baas geroepen, in kamertje, en alleen maar complimenten en veren in m'n kont gestoken. Ik ben zo fucking blij want ik zat er deze week echt over in.
ah werelds toch ! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben weer thuis
100%!![]()
![]()
jippie en de jee!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben weer thuis
100%!![]()
![]()
Inderdaad, ik zat nog op de basisschool dacht ik hahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het ooit gehaald op school. moet zeggen dat was echt fucking moeilijk. mocht totaal geen fouten maken enzo. (op de typmachine dan wel)
Lang Leve Backspace en Delete![]()
Kijk eens aan! Toppie!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben weer thuis
100%!![]()
![]()
Je moeder, die is pas goed "bezig"!quote:
eigenlijk zou je het deuntje erbij moeten horen.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
LOL
Ik heb alles aanstaan (1280*1024) en kom toch echt dik boven de 60?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn COD4 is weer getweaked naar 60fps
Prettig weekendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
Mensen mijn meeting is klaar..en mag nog vroeger naar huis
Lotte! Je werk!!Goed gedaan
Prettig weekend allemaal!
ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas goed "bezig"!
mn vsync staat aan. en bij 1440x900 doet mn monitor max 60hzquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb alles aanstaan (1280*1024) en kom toch echt dik boven de 60?
heb hem nu gecapt. op max 120, en daar kom ik toch zeer regelmatig tegenaan
Jij ook een prettig weekend!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
fijn weekend!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
uh... je hebt het nu over 2 verschilende dingen he.. hz en fps?!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn vsync staat aan. en bij 1440x900 doet mn monitor max 60hz
De eeuwige dronken student toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk zou je het deuntje erbij moeten horen.....
maakt het nog erger voor diegene die er niks van moeten hebben
nee als vsync aan staat , zorgt ie ervoor dat het gelijk is. dat ie niet boven de max vd monitor kan komen. anders kan je last krijgen van "screen tearing", omdat het te snel, maar ook te langzaam kan gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... je hebt het nu over 2 verschilende dingen he.. hz en fps?!
Prettig weekend schoonheid!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Dank je wel allemaal
Fijn weekendTot maaaaaandag
Bedoel je het zo, ahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee als vsync aan staat , zorgt ie ervoor dat het gelijk is. dat ie niet boven de max vd monitor kan komen. anders kan je last krijgen van "screen tearing", omdat het te snel, maar ook te langzaam kan gaan.
Ik merk nu toch echt dat ik ander volk ben uit de randstadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:46 schreef Crazy-M het volgende:
Drink schrobeller ....\
de avond is nog lang de morgen zo ver
Ken het refrein simpel weg uit mn kop, spontaan zin in carnaval
kom maar naar het altijd gezellige brabantquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik merk nu toch echt dat ik ander volk ben uit de randstad
is ie op mn hyves niet compleet dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah,
draculletje, op cvderoemerleppers.hyves.nl staat het liedje compleet
opgenomen in 013 door paar vrienden van mij
Ik ga wel bijna elk jaar op vakantie in de brabant/limburg,quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kom maar naar het altijd gezellige brabant
veel gezelliger
.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is ie op mn hyves niet compleet dan?
ha ha maakt niet uitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
.
niet gezien :$
sorry
Droxz, kijk maar ff op de hyves zie je het gelijk ( en hoor je het)
Nog 50 minuten 'werken'quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben zeker de enigste die nog aan het "werk" is?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:57 schreef Sgele het volgende:
kut vertraging... Straight from south tilly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom niet op Hyvesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
.
niet gezien :$
sorry
Droxz, kijk maar ff op de hyves zie je het gelijk ( en hoor je het)
Nog 20 a 25 minuten, ken ik opweg naar de winkel die mij mijn fles whiskey gaat leveren hahahahaquote:
Prettig weekendddddddddddd!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:05 schreef Sgele het volgende:
smokez... Jij en je moeder een fijn weekend he
En de rest ook :p
Neuh..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
smokez zal toch niet druk bezig zijn op zijn werk?
Thnx, jullie ookquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:05 schreef Sgele het volgende:
smokez... Jij en je moeder een fijn weekend he
En de rest ook :p
Ej Dylan!!! Dan was kort maar krachtig, prettig weekend!!!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Dylan!!! Dan was kort maar krachtig, prettig weekend!!!
Ik dacht al, nog 5 a 10 minuten en ik ga er ook weer vandoorquote:
Ik zie smokez al staan met zijn bob marley in zijn smoelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:25 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg ik kijk net naar !FOK Idols. moet een van jullie niet mee doen ?
en dan "Im a Dancer"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie smokez al staan met zijn bob marley in zijn smoel
Of juist zo'n nummer van Bob hahahaquote:
pruik op en gaan hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of juist zo'n nummer van Bob hahaha
(uiterlijk komt niet echt overeen zeg maar)
hahahahahaquote:
haha , is wel origineel. die heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha
Dan kom ik wel langs in mijn bourka
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie smokez al staan met zijn bob marley in zijn smoel
Hm, de Veronica rock top 100 (en top 1000) ken ik wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:37 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft even 100 Greatest Southern Rock Songs gedownload.
geweldige muziek![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
En waar kwam die vandaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:45 schreef WhiteLightning het volgende:
info
Kun je dan ook werkelijk niks compleet sturenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Size 881.77 MB (924,607,408 bytes)
LOLquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kun je dan ook werkelijk niks compleet sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOLJa okee, maar die heb jij toch niet verstuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmm zo nog maar eens proberen dan!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:47 schreef lynda het volgende:
al kan ik me gewoon ergens anders aanmelden word de andere automatisch afgemeld
GRTDOJWquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:44 schreef lynda het volgende:
smokez heeft weer eens niets te doen...
Haha kijk dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:06 schreef draculettetje het volgende:
ik heb goed geslapen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |