Goed bezig!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben weer thuis
Jongens weesch allen blij voor mij, tegenover de 40% gesprekskwaliteit en toolgebruik die ik vorige week had, is deze week na een beetje praten en coaching mijn kwaliteit omhoog geschoten naarrrrr:
100%!![]()
![]()
Ik werd bij een baas geroepen, in kamertje, en alleen maar complimenten en veren in m'n kont gestoken. Ik ben zo fucking blij want ik zat er deze week echt over in.
't Weekend kan beginnen. Eerst uitgebreid in bad met een bruisbal van Lush.
jij verdient het om je te verwennen met Lush!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben weer thuis
Jongens weesch allen blij voor mij, tegenover de 40% gesprekskwaliteit en toolgebruik die ik vorige week had, is deze week na een beetje praten en coaching mijn kwaliteit omhoog geschoten naarrrrr:
100%!![]()
![]()
Ik werd bij een baas geroepen, in kamertje, en alleen maar complimenten en veren in m'n kont gestoken. Ik ben zo fucking blij want ik zat er deze week echt over in.
ah werelds toch ! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben weer thuis
100%!![]()
![]()
jippie en de jee!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben weer thuis
100%!![]()
![]()
Inderdaad, ik zat nog op de basisschool dacht ik hahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb het ooit gehaald op school. moet zeggen dat was echt fucking moeilijk. mocht totaal geen fouten maken enzo. (op de typmachine dan wel)
Lang Leve Backspace en Delete![]()
Kijk eens aan! Toppie!!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben weer thuis
100%!![]()
![]()
Je moeder, die is pas goed "bezig"!quote:
eigenlijk zou je het deuntje erbij moeten horen.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
en bij elke slok proef ik de ziel van de stad
LOL
Ik heb alles aanstaan (1280*1024) en kom toch echt dik boven de 60?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
zo mn COD4 is weer getweaked naar 60fps
Prettig weekendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
Mensen mijn meeting is klaar..en mag nog vroeger naar huis
Lotte! Je werk!!Goed gedaan
Prettig weekend allemaal!
ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas goed "bezig"!
mn vsync staat aan. en bij 1440x900 doet mn monitor max 60hzquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb alles aanstaan (1280*1024) en kom toch echt dik boven de 60?
heb hem nu gecapt. op max 120, en daar kom ik toch zeer regelmatig tegenaan
Jij ook een prettig weekend!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
fijn weekend!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
uh... je hebt het nu over 2 verschilende dingen he.. hz en fps?!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mn vsync staat aan. en bij 1440x900 doet mn monitor max 60hz
De eeuwige dronken student toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk zou je het deuntje erbij moeten horen.....
maakt het nog erger voor diegene die er niks van moeten hebben
nee als vsync aan staat , zorgt ie ervoor dat het gelijk is. dat ie niet boven de max vd monitor kan komen. anders kan je last krijgen van "screen tearing", omdat het te snel, maar ook te langzaam kan gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... je hebt het nu over 2 verschilende dingen he.. hz en fps?!
Prettig weekend schoonheid!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Dank je wel allemaal
Fijn weekendTot maaaaaandag
Bedoel je het zo, ahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee als vsync aan staat , zorgt ie ervoor dat het gelijk is. dat ie niet boven de max vd monitor kan komen. anders kan je last krijgen van "screen tearing", omdat het te snel, maar ook te langzaam kan gaan.
Ik merk nu toch echt dat ik ander volk ben uit de randstadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:46 schreef Crazy-M het volgende:
Drink schrobeller ....\
de avond is nog lang de morgen zo ver
Ken het refrein simpel weg uit mn kop, spontaan zin in carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |