ja dan wel maar als je 50 magquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op de snelweg valt dat wel mee toch?
Doe maar niet, ik heb geen zin om je teleur te stellenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:42 schreef draculettetje het volgende:
dan doe ik ook heus geen poging.....
Heb bijna de hele middag met hoofdpijn in mijn nest gelegenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
echt eerlijk waar droxz? da's best wel heeeeel lang.....
Da's een kater van het vroege opstaan, die merk je pas als je uitslaaptquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb bijna de hele middag met hoofdpijn in mijn nest gelegen
Kan ik eens uitslapen, heb ik gelijk hoofdpijn hahahaha
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm okee, da's (meestal) wat overdreven ja..
Had niet eens veel gezopen hoor hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's een kater van het vroege opstaan, die merk je pas als je uitslaapt
Ghostrider 5 Back To Basics 2008quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef draculettetje het volgende:
welke film?
Een vriend van mij zegt altijd "roNtonde hahahahquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef draculettetje het volgende:
rotondes ja, de verkeerde kant opnemen ook een tijd gedaan, maar dan als we van stappen terug kwamen
huh?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:15 schreef draculettetje het volgende:
ik in ieder geval niet zo....
ken ik ja. Morgen kan ik uitslapen maar wordt ik met koppijn wakker als ik dat doe.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had niet eens veel gezopen hoor hahaha
Mijn lichaam vind het gewoon niet grappig
om van het vroege opstaan af te wijken
Dat heb ik dus altijd in het weekend!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ken ik ja. Morgen kan ik uitslapen maar wordt ik met koppijn wakker als ik dat doe.
Zekers, bukka-keur brandde soms wel eens een dvdtje van GRquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ghostrider 5 Back To Basics 2008
Ghostrider is echt geweldig, een debiel op een motor die 200 km/uur
door files ed. gaat, echt een aanrader om eens te zien!
Tinus (Smokez) moet hem zeker kennen!
Je moeder, dáárop maakte ik laatst een lekker nummertjequote:Op zondag 24 februari 2008 00:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Voor de vrolijke bui blijft DIT altijd een lekker nummertje
Heb ze hier allemaal op dvd (lees iso)quote:Op zondag 24 februari 2008 00:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers, bukka-keur brandde soms wel eens een dvdtje van GR
Het is meer een docu dan een film trouwensquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, dáárop maakte ik laatst een lekker nummertje
Waarom een DVD branden als hem als ISO op je pc kunt bekijken?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:28 schreef draculettetje het volgende:
wat is nou precies het veschil als ik dvd brand, als ik hem op film of iso zet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |