idd , lekker aan de drankquote:Op zondag 24 februari 2008 16:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we meteen aan de drank.....
ik ga vanavond uit eten, tapas!
en nu boodschappen doen
Jij komt met een goed idee, doe er maar 1!quote:
Maf mens! Al was ik toen ook weer wakker.. handig die ouders die vroege dienst hebben of iemand van schiphol moeten halenquote:
aub!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt met een goed idee, doe er maar 1!
Dat is niet verkeerd zeg!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aub!
kijk eens! doe dat maar na
[ afbeelding ]
aaj das minder ja. dan maar stoppen ?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd zeg!
kom ik er net achter dat ik niets meer te roken heb... moet ik alsnog naar buiten
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aaj das minder ja. dan maar stoppen ?
jij bedoeld die ene waarvan ik toen zei die ander?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Maf mens! Al was ik toen ook weer wakker.. handig die ouders die vroege dienst hebben of iemand van schiphol moeten halen
trouwens heb net/nu ff gesprek met die van gister en euh![]()
euhhhhquote:Op zondag 24 februari 2008 17:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bedoeld die ene waarvan ik toen zei die ander?
Post die hier en de rest heeft ook een klein beetje een idee waar jullie het over hebbenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:05 schreef lynda het volgende:
[..]
euhhhh![]()
lekker makkelijk dit![]()
![]()
Je hoort het wel via msn![]()
ik heb deel 1 tm 4 gezienquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ghostrider 5 Back To Basics 2008
Ghostrider is echt geweldig, een debiel op een motor die 200 km/uur
door files ed. gaat, echt een aanrader om eens te zien!
Tinus (Smokez) moet hem zeker kennen!
ik kom er net vandaanquote:Op zondag 24 februari 2008 18:35 schreef draculettetje het volgende:
nog niet aan het eten bij je ouders wl? of heb ik me nou vergist?
Hey, volgens mij is dat een R1 modelletje 2004 nietwaar?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb deel 1 tm 4 gezien
ken je een film die heet biketest ?
screenshot
[ afbeelding ]
en dat dus tussen autos door![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik vind een uur meer dan zatquote:Op zondag 24 februari 2008 18:39 schreef draculettetje het volgende:
aha dat kan natuurlijk ook!
ik ben dat niet zo gewend, als we mbij mn schoonouders gaan eten ben ik pas tegen bedtijd weer thuis....
kweenie heb niet zoveel verstand van die dingen.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, volgens mij is dat een R1 modelletje 2004 nietwaar?
*heeft gisteren nog op een R1 SP gezeten, 211pk op 179kg... Ziekelijk
neuh is lekker tussen dracu en mijquote:Op zondag 24 februari 2008 18:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Post die hier en de rest heeft ook een klein beetje een idee waar jullie het over hebben
Die voorste is een GSX-R 1300 Hayabusaquote:Op zondag 24 februari 2008 18:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kweenie heb niet zoveel verstand van die dingen.
een van die gasten noemt ze de 4 krachtigste die er bestaan.
nog een screenshot
[ afbeelding ]
Die hayabusa van ghostrider...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die voorste is een GSX-R 1300 Hayabusa
Achterste R1, de rest herken ik zogauw ff niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |