Kon hem nog niet, maar vind hem erg slapquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge
eej droxz, kweenie of je deze al konhttp://hiphopinjesmoel.com/articles/2663
Het is mijn gelukt tot 21:00quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:19 schreef lynda het volgende:
* lynda last vandaag tot 7 uur vanavond een luie dag in![]()
kijken hoe lang ik het volhoud om in me slaapkleren rond te lopen
ik en maf......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:20 schreef lynda het volgende:
[..]
maf wief
Ik ga me longen weer eens uit me lijf schreeuwen en op naar voetbal! Mag wel opschieten mot nog half uur fietsen en tegenwind
jippie en de jee!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
JEUJ,
Belt de dealer gister om 17:45 dat ik mn VW weer kan ophalen(dat ze 3 kwartier eerder haden gebeld)
Maandag dus mn koekjestrommel weer inruilen voor de vw fox
saaie vrienden heb jijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Gatverdamme, iedereen is moe, of heeft geen zin/geld om naar de kroeg te gaan.
Dit is voor het eerst in jaren dat ik me op zaterdag zit te vervelen
apeldoornquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Waar woon je dan draakje?
Maar neehoor, sinds meneer agent m'n rijbewijs had ingenomen ben ik heeel rustig geworden... Rij ook niet zo hard meer
Op de snelweg valt dat wel mee toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:39 schreef lynda het volgende:
dat zegt me vriend ook wel eens.. tot we weer met 160 km pu rijden
Zo dan, niet verder?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
apeldoorn
da's wel echt uit de route volgens mijn topografie, maar als ik het nu heeeeeel lief vraag.....
ja dan wel maar als je 50 magquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op de snelweg valt dat wel mee toch?
Doe maar niet, ik heb geen zin om je teleur te stellenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:42 schreef draculettetje het volgende:
dan doe ik ook heus geen poging.....
Heb bijna de hele middag met hoofdpijn in mijn nest gelegenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
echt eerlijk waar droxz? da's best wel heeeeel lang.....
Da's een kater van het vroege opstaan, die merk je pas als je uitslaaptquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb bijna de hele middag met hoofdpijn in mijn nest gelegen
Kan ik eens uitslapen, heb ik gelijk hoofdpijn hahahaha
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm okee, da's (meestal) wat overdreven ja..
Had niet eens veel gezopen hoor hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's een kater van het vroege opstaan, die merk je pas als je uitslaapt
Ghostrider 5 Back To Basics 2008quote:Op zondag 24 februari 2008 00:12 schreef draculettetje het volgende:
welke film?
Een vriend van mij zegt altijd "roNtonde hahahahquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef draculettetje het volgende:
rotondes ja, de verkeerde kant opnemen ook een tijd gedaan, maar dan als we van stappen terug kwamen
huh?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:15 schreef draculettetje het volgende:
ik in ieder geval niet zo....
ken ik ja. Morgen kan ik uitslapen maar wordt ik met koppijn wakker als ik dat doe.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had niet eens veel gezopen hoor hahaha
Mijn lichaam vind het gewoon niet grappig
om van het vroege opstaan af te wijken
Dat heb ik dus altijd in het weekend!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ken ik ja. Morgen kan ik uitslapen maar wordt ik met koppijn wakker als ik dat doe.
Zekers, bukka-keur brandde soms wel eens een dvdtje van GRquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ghostrider 5 Back To Basics 2008
Ghostrider is echt geweldig, een debiel op een motor die 200 km/uur
door files ed. gaat, echt een aanrader om eens te zien!
Tinus (Smokez) moet hem zeker kennen!
Je moeder, dáárop maakte ik laatst een lekker nummertjequote:Op zondag 24 februari 2008 00:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Voor de vrolijke bui blijft DIT altijd een lekker nummertje
Heb ze hier allemaal op dvd (lees iso)quote:Op zondag 24 februari 2008 00:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers, bukka-keur brandde soms wel eens een dvdtje van GR
Het is meer een docu dan een film trouwensquote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, dáárop maakte ik laatst een lekker nummertje
Waarom een DVD branden als hem als ISO op je pc kunt bekijken?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:28 schreef draculettetje het volgende:
wat is nou precies het veschil als ik dvd brand, als ik hem op film of iso zet?
idd, waarom branden als dat niet nodig isquote:Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef draculettetje het volgende:
ow ja da's dan wel handig
ja hoor, we wisten al wel een beetje hoe en watquote:Op zondag 24 februari 2008 00:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, waarom branden als dat niet nodig is![]()
p.s alles nog goed gegaan met je ringen?
Kwam net deze tegen, ik moest lachenquote:
Wel apart dat ze dat een andere maat geven ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, we wisten al wel een beetje hoe en wat
dus dat scheelt, alleen toen hadden we 4mm breedte opgegeven en is nu 6 geworden
volgende week zaterdag komen passen voor de zekerheid van de maat
ligt meer aan onszelfquote:Op zondag 24 februari 2008 00:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel apart dat ze dat een andere maat geven ofzo?
Hoop dat alles goed past volgende week!
Komt heulemaal goed dus!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ligt meer aan onszelf
schijnbaar vonden we toen 4mm dikte mooi en nu beide 6
kon wel komen omdat dat met mn rolstoel of krukken niet lekker zit
dus vandaar volgende week passen
ik vind een jurk veeeeel spannender ha haquote:Op zondag 24 februari 2008 00:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Komt heulemaal goed dus!
Lijkt me wel spannend zo die ringen enzo uitzoeken
veel plezier wetrust en tot morgenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
maarja, ik ben even Ghostrider kijken, tot morgen!
alvast weltruste
jaaaa die moet in de opquote:Op zondag 24 februari 2008 00:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kwam net deze tegen, ik moest lachen![]()
(leuk voor de noobs die hier komen)
[ afbeelding ]
Uiteindelijk is het gewoon tv geworden, ga zo ghostrider kijken nadat ik mijn K1 heb afgezienquote:Op zondag 24 februari 2008 12:45 schreef draculettetje het volgende:
hey droxz hoe was de film?
ik ben eindelijk gedouched en aangekleed, zo even lekker naar buiten!
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:12 schreef Seventees het volgende:
Middag!
Waarom duurt een weekend niet een dag langer? Het het idee dat ik amper vrij ben en moet al bijna weer aan het werk.
ik heb het in bed dus ook gewoon nog half 4 zien wordenquote:Op zondag 24 februari 2008 02:36 schreef draculettetje het volgende:
ik ga nu toch ook maar het licht uit doen!
weltrusten!
het was hier half 6quote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef lynda het volgende:
[..]
ik heb het in bed dus ook gewoon nog half 4 zien worden![]()
ging weer eens lekker met ons vannacht
yeah da's ook niet verkeerd!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
Yeuh! Morgen vrij
mogguh WL!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemoggel
idd , lekker aan de drankquote:Op zondag 24 februari 2008 16:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we meteen aan de drank.....
ik ga vanavond uit eten, tapas!
en nu boodschappen doen
Jij komt met een goed idee, doe er maar 1!quote:
Maf mens! Al was ik toen ook weer wakker.. handig die ouders die vroege dienst hebben of iemand van schiphol moeten halenquote:
aub!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt met een goed idee, doe er maar 1!
Dat is niet verkeerd zeg!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aub!
kijk eens! doe dat maar na
[ afbeelding ]
aaj das minder ja. dan maar stoppen ?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd zeg!
kom ik er net achter dat ik niets meer te roken heb... moet ik alsnog naar buiten
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aaj das minder ja. dan maar stoppen ?
jij bedoeld die ene waarvan ik toen zei die ander?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Maf mens! Al was ik toen ook weer wakker.. handig die ouders die vroege dienst hebben of iemand van schiphol moeten halen
trouwens heb net/nu ff gesprek met die van gister en euh![]()
euhhhhquote:Op zondag 24 februari 2008 17:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bedoeld die ene waarvan ik toen zei die ander?
Post die hier en de rest heeft ook een klein beetje een idee waar jullie het over hebbenquote:Op zondag 24 februari 2008 18:05 schreef lynda het volgende:
[..]
euhhhh![]()
lekker makkelijk dit![]()
![]()
Je hoort het wel via msn![]()
ik heb deel 1 tm 4 gezienquote:Op zondag 24 februari 2008 00:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ghostrider 5 Back To Basics 2008
Ghostrider is echt geweldig, een debiel op een motor die 200 km/uur
door files ed. gaat, echt een aanrader om eens te zien!
Tinus (Smokez) moet hem zeker kennen!
ik kom er net vandaanquote:Op zondag 24 februari 2008 18:35 schreef draculettetje het volgende:
nog niet aan het eten bij je ouders wl? of heb ik me nou vergist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |