haaiquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:05 schreef draculettetje het volgende:
hey beller!
Rustigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:10 schreef Bellerophon het volgende:
Smokez, kerel, hoe gaat het op werk?
Ja lekker, weer weekendquote:
Nee je zei het goed, maar ehr...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:13 schreef draculettetje het volgende:
zoals ik al zei ik heb goed geslapen, of zei ik het nu anders....
Dat kan ik me goed voorstellen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:14 schreef draculettetje het volgende:
mn toetsenbord doet raar, zal wel weer op het verkeerde knopje hebben gedrukt, ik krijg de tekens onder shift niet meer zelfs niet hoofdletters
hahahahquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen...
Onder de shift zitten ook geen letters meer he
Goed zoquote:
Je hobby is knuffelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
Geldt thuis geen reet te doen hebben ook?![]()
Hallo allemaal
Mag ook, sommigen posten hier de hele dag doorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
Geldt thuis geen reet te doen hebben ook?![]()
Hallo allemaal
Detailsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag ook, sommigen posten hier de hele dag door
Tja, je moet wat in je vrije tijd hequote:
Bouwjaar 1991quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, je moet wat in je vrije tijd he
Aan z'n username heeft ie wel verstand van muziek, dus dat maakt weer een hoop goed
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:48 schreef lynda het volgende:
teeveepee
Nooit!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag ook, sommigen posten hier de hele dag door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alert![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:50 schreef lynda het volgende:
Hobbies/interesses: meisjes, vrienden, gezellig in cafe zitten, gamen, knuffelenWhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alert![]()
![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:50 schreef lynda het volgende:
Hobbies/interesses: meisjes, vrienden, gezellig in cafe zitten, gamen, knuffelenEn ik wilde nét gaan vragen of je al wat opgevrolijkt was ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alert![]()
Dat is ze dusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ik wilde nét gaan vragen of je al wat opgevrolijkt was ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |