Fanatiekelingquote:
1keer maar n uurtje meer wordt t niet gegeven.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fanatiekeling. Hoe vaak doe je dat nou per week?
Ah oké. Nou tof.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
1keer maar n uurtje meer wordt t niet gegeven.
Dat is het belangrijkste.quote:
Dat meldde ik al in het vorige topic, maar dan een ander topic!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kom je thuis zie je dit:
Donner bang voor Polentekort
Moet niet veel gekker worden!
Meer niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Of eigenlijk alleen 2 posts achterlaten
Maar toen was ik er nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat meldde ik al in het vorige topic, maar dan een ander topic!
Postcount opkrikkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Of eigenlijk alleen 2 posts achterlaten
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_my_activetopics::mysql_query::2] [20-Feb-2008 20:48:00]
Had ik net ook!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:02 schreef OA het volgende:
Goed bericht Fruts.... 'Homo's oorzaak van aardbevingen'
Ik heb net een NWS-topic geopend:quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:02 schreef OA het volgende:
Goed bericht Fruts.... 'Homo's oorzaak van aardbevingen'
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net een NWS-topic geopend:
'Acceptatie homo's doet aarde schudden'
Oh, dus daarom vlogen de katten alle kanten op!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, voelde jullie trouwens net iets schudden? Ik liet een scheet.
Ok. Dan ga ik koffie zetten.quote:
Ze zijn terug. Dus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je zit er lekker in hè met je Ben ®
Wat!quote:
.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
Goede TT
Eensch!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:19 schreef Pheno het volgende:
Flikker op met die Ben. Ben is voor polen
quote:
Ze hadden vroeger wel goede abo'squote:Op woensdag 20 februari 2008 22:19 schreef Pheno het volgende:
Flikker op met die Ben. Ben is voor polen
Maar het bereik liet nog wel eens te wensen over dacht ik me te herinneren. Ik heb altijd Vodafone gehad, eerst nog Libertelquote:
Bereik in Warschau zal wel prima zijn geweest....quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar het bereik liet nog wel eens te wensen over dacht ik me te herinneren. Ik heb altijd Vodafone gehad, eerst nog Libertel
Ik heb in 2001 of 2002, iig zowat bij het begin van Ben een abonnement aangeschaft en heb er nooit problemen mee gehad.quote:
Tof ideequote:
Goeie zaak!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef no1uknow het volgende:
Sinds gister ben ik officieel koffie addict.
Feli!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef no1uknow het volgende:
Maar als je pas sinds gisteren koffie drinkt, ben je nog niet te kwalificeren als addict hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef no1uknow het volgende:
Achja, bekijk het zo..quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar als je pas sinds gisteren koffie drinkt, ben je nog niet te kwalificeren als addict hoor
Nee, lig in de mand.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
Best wel ja
Nog iets leuks aan het doen?
Genieten altijd weer de medemensquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, lig in de mand.
Net thuis, effe gechilld bij maat.
Stond net op de bus te wachten, reed ie gewoon voorbij.
Komt er iemand langsfietsen die tegen me zegt:
"JA, LEKKER ALLES DOORVERTELLEN, KANKERJOOD!!1"
Fietst ie een heel stuk verder, terwijl ik naar 'm stond te kijken schreeuwt ie nog: "HOORDE JE ME NIET OFZO?"
Weet niet wat zijn probleem was..![]()
![]()
Jij nog wat aan het doen dan?
Met Charly Sheenquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genieten altijd weer de medemens
Ik zit 'Two and a half man' te kijken. En zo maar eens richting bed.
Die jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met Charly Sheen
Ik lig al in de mand, maar ga nu ook maar pitten
Welterusten dalijk.
quote:
Whahahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, lig in de mand.
Net thuis, effe gechilld bij maat.
Stond net op de bus te wachten, reed ie gewoon voorbij.
Komt er iemand langsfietsen die tegen me zegt:
"JA, LEKKER ALLES DOORVERTELLEN, KANKERJOOD!!1"
Fietst ie een heel stuk verder, terwijl ik naar 'm stond te kijken schreeuwt ie nog: "HOORDE JE ME NIET OFZO?"
Weet niet wat zijn probleem was..![]()
![]()
Jij nog wat aan het doen dan?
Heuj. Het is weer vroegquote:
Ach dat hoort bij het leven hè.quote:
Indaquote:Op donderdag 21 februari 2008 06:39 schreef indahnesia.com het volgende:
OA [afbeelding]
Sjowhan [afbeelding]
Jij bent wel héél eh.. vooruitkijkend.quote:
Nalekquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inda
OA
Straks naar Naaldwijk om problemen in het filiaal in kaart te brengen. Dus een keer echt buiten de deur![]()
Je bent in de meervoudstemming Joolz?quote:
Ik ken het probleem, ik lag net zo heerlijk,quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:04 schreef DaMart het volgende:
Het is een ochtend met ongezellig weer. Geen zon, alleen een eindeloze grauwe vlakte in de lucht. ALs het geen werkdag was geweest, had ik me bij het zien van dit weer wel een keertje extra in mijn deken gerold en mijn hoofd in het zachte kussen verstopt. Maar ja, het is wel een werkdag en ik mocht mijn kussen niet meenemen, dus ben ik min of meer wakker en wens ik jullie een goedemorgen.
Je verwoord precies zoals ik het ook ervaar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:04 schreef DaMart het volgende:
Het is een ochtend met ongezellig weer. Geen zon, alleen een eindeloze grauwe vlakte in de lucht. ALs het geen werkdag was geweest, had ik me bij het zien van dit weer wel een keertje extra in mijn deken gerold en mijn hoofd in het zachte kussen verstopt. Maar ja, het is wel een werkdag en ik mocht mijn kussen niet meenemen, dus ben ik min of meer wakker en wens ik jullie een goedemorgen.
Precies wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:04 schreef DaMart het volgende:
quote:
ook goeiemiddagquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:04 schreef DaMart het volgende:
Het is een ochtend met ongezellig weer. Geen zon, alleen een eindeloze grauwe vlakte in de lucht. ALs het geen werkdag was geweest, had ik me bij het zien van dit weer wel een keertje extra in mijn deken gerold en mijn hoofd in het zachte kussen verstopt. Maar ja, het is wel een werkdag en ik mocht mijn kussen niet meenemen, dus ben ik min of meer wakker en wens ik jullie een goedemorgen [afbeelding].
Kreeg zelfs 2 bakjes, van 2 collega'squote:Op donderdag 21 februari 2008 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent in de meervoudstemming Joolz?
Je mag 1 van mij hebben. Zit nog geen melk in, al helemaal geen suiker! (quote:
Een soort onuitgesproken GMTA-moment dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je verwoord precies zoals ik het ook ervaar.
Jij ligt opgerold, hoofd in kussen verborgen met je ogen dicht te FOK!ken?quote:
Dank jequote:Op donderdag 21 februari 2008 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je mag 1 van mij hebben. Zit nog geen melk in, al helemaal geen suiker! ()
Foetushouding en hoofd op kussenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een soort onuitgesproken GMTA-moment dus.
[..]
Jij ligt opgerold, hoofd in kussen verborgen met je ogen dicht te FOK!ken?
Gek man!quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef JortK het volgende:
Zo het derde bakkie in 15 minuten gaat er nu in
Ga slapen man.. pffquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Foetushouding en hoofd op kussen
Niet met ogen dicht
Koude koffie zeker?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef JortK het volgende:
Zo het derde bakkie in 15 minuten gaat er nu in
Hahaquote:
Ben uitgeslapenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:25 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ga slapen man.. pff
zit hier "lekker" op school
Ik kan goed slapen, drink 's ochtends toch een stuk if 5-6 bakken koffie (plastic-beker formaat)quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Gek man! [afbeelding]
Wil je nog slapen vanacht? [afbeelding]
Ahh, ik tel 1 bak als 1 mok...quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan goed slapen, drink 's ochtends toch een stuk if 5-6 bakken koffie (plastic-beker formaat)
Tuurlijk, enkel 's middags thee, 's avonds 2 mokken koffie. Zelfgezet, dus vaak ook nog wel wat sterker (en dus lekkerder!) dan de automaatkoffie hier.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:40 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ahh, ik tel 1 bak als 1 mok... [afbeelding]
Maar, dat al in 15 minuten, en dan de rest nog... [afbeelding] (savonds ook niet ofzo? met koekje erbij?) [afbeelding]
Klopt, zo'n slappe bak heb je niks aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk, enkel 's middags thee, 's avonds 2 mokken koffie. Zelfgezet, dus vaak ook nog wel wat sterker (en dus lekkerder!) dan de automaatkoffie hier.
Jij dealt in vrouwen op EBay?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
aaarghh. eBay heeft de fee-structure veranderd.. de verdomde Polen
Ik ga vanmiddag ook ons flatje opruimen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:32 schreef eer-ik het volgende:
Vandaag maar eens grote schoonmaak/opruiming houden hier
Wokkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook ons flatje opruimen.. En de nieuwe wok afwassen
.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wokken
Ik ga vanavond denk ik ook eens even een fijne wok-maaltijd in elkaar flansen
Gisteren nog gedaan. Met kalkoenfilet, rijst, bosui en nog wat zooi, maar dat weet ik niet meer...quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wokken
áltijd goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaan. Met kalkoenfilet, rijst, bosui en nog wat zooi, maar dat weet ik niet meer...
Preciesquote:
Moge hounietquote:
Hahaquote:
waszequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Effe afwassen, brbrbrbrb
Ik maak vanavond nasi met gewokte groenten en kip er in.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef eer-ik het volgende:
Wokken
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dank je, ohja, melk in suiker in koffie
![]()
![]()
Zwart![]()
![]()
Dank u![]()
Moggequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Don't make me smile today, it hurts...
Haha!, k zei het nog... je gaat ook niet slapen vanavondquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef JortK het volgende:
na 7 bakken koffie toch maar even thee genomen, ik voel me hart in me keel kloppen
Dan weten wij het ook niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Als daar geen lekkere wijven komen
Oh ja, hij was vrij vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Effe afwassen, brbrbrbrb
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, hij was vrij vandaag
Geen stats vandaag...quote:
lunslunslunslunsquote:
ziet er goed uit, maar ik voel me niet geroepen om er heen te gaanquote:
13.gifquote:
Ik ben even wezen kijken, en het schijnt inderdaad kapoet te zijnquote:
Hier wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
is het druk?
Ja mooi!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Alleen nog niet afgewassen, wel even stofzuigertje en dwijltje door kamer gehaald
Had gekund iddquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja mooi!
Ik was vergeten dat je vrij was, anders was ik na college vanochtend meteen ff een bakkie komen doen bij je
Effe lijstje maken eerst.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe je best hè
Kijk uit voor rare gasten bij bushokjes!
slim planquote:
quote:
Normaal doet ie dat ook op donderdag volgens mij!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had gekund idd
Ik dacht stiekem ook dat jij aan het werk wass
Ik werk tegenwoordig op woensdag weer, maar omdat ik tentamen had gisteren heb ik het even met vrijdag omgewisseld!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had gekund idd
Ik dacht stiekem ook dat jij aan het werk wass
Was dan ook niet zo vreemd, stats die half maar werktenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben even wezen kijken, en het schijnt inderdaad kapoet te zijn [afbeelding]
Daaromquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was dan ook niet zo vreemd, stats die half maar werkten
powernap @ schoolquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig op woensdag weer, maar omdat ik tentamen had gisteren heb ik het even met vrijdag omgewisseld!
Ik ga ff een powernapje doen in een van de universiteitsgebouwen hier!
Muckiequote:
MPGquote:
nee, hij is een beetje vochtig, dus hij staat te drogenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:44 schreef MPG het volgende:
En Muckie, zit je al te fok!ken vanuit je über-bureaustoel?
niks is mee!quote:
Komt van het buiten staanquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG
[..]
nee, hij is een beetje vochtig, dus hij staat te drogen
hij zit lekker he?![]()
quote:
hij heeft daarvoor ook al een tijdje in de garage gestaan, omdat ik hem gewoon niet mee kon slepen in de treinquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt van het buiten staan
heerlijk
[..]
quote:
Ik heb nog een documentje dat getypt moet worden![]()
Ik moet ook nog typenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
niks is mee!
wil je mijn notulen dan ook even schrijven? pretty please?
Gewoon mee op een rolstoelplaats gaan zittenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
hij heeft daarvoor ook al een tijdje in de garage gestaan, omdat ik hem gewoon niet mee kon slepen in de trein
zie me al zitten met dat ding
quote:[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon mee op een rolstoelplaats gaan zitten
Goed bezig E.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:06 schreef eer-ik het volgende:
Fijn om weer een opgeruimde + schone kamer te hebben
heerlijk is dat inderdaad altijd!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:06 schreef eer-ik het volgende:
Fijn om weer een opgeruimde + schone kamer te hebben
Ik zou nu met m'n tong over de vloer kunnen slepen, rondjes door de kamer heen.quote:
Traag. En i.fok.nl loopt te kutten als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:20 schreef eer-ik het volgende:
wtf is er met fok aan de hand.
Doorposten danquote:
ja dat!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Traag. En i.fok.nl loopt te kutten als je het mij vraagt.
ook dat.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Traag. En i.fok.nl loopt te kutten als je het mij vraagt.
Dat heeft niks met i.fok.nl te makenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat!
ik kon net wel in MyAT, maar geen topic openen
idem hierquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook dat.
Maar ik kreeg net enkel witte pagina's, en nu moet ik elke keer 2 keer refreshen
ssstquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat heeft niks met i.fok.nl te maken
De server waar alle onderdelen van de layout op staan (PostIcons, Emoticons, knopjes, etc... )quote:
je bent geweldigquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:31 schreef BrandX het volgende:
Muckster, ik heb zo'n chocolade-senseocup houder voor je!
PM je adres ff
PI's staan op i.fokzine.netquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
De server waar alle onderdelen van de layout op staan (PostIcons, Emoticons, knopjes, etc... )
ah...quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
De server waar alle onderdelen van de layout op staan (PostIcons, Emoticons, knopjes, etc... )
Dat is dezelfde server als i.fok.nlquote:
hebben we allebei weer wat geleerd vandaagquote:
Same heer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook dat.
Maar ik kreeg net enkel witte pagina's, en nu moet ik elke keer 2 keer refreshen
Subdomein, voor plaatjes. (Image.fok.nl --> fok.nl/images/ waarschijnlijk.)quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent geweldig
? - trouwsmiley -
doe ik even
ik had even niet zo snel een plaatjequote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had even niet zo snel een plaatje
![]()
![]()
zo beter?
jij ne MPG er ook bij
Wou je er OOK nog bijquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had even niet zo snel een plaatje
![]()
![]()
zo beter?
jij ne MPG er ook bij
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef BrandX het volgende:
btw, ik ben niet degene die fantastisch is, maar de Hoogvliet in mariahoeve - Den Haag wel, die had ze nog. Ik had de een na laatste te pakken vandaag voor Muckster
woehoequote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef BrandX het volgende:
btw, ik ben niet degene die fantastisch is, maar de Hoogvliet in mariahoeve - Den Haag wel, die had ze nog. Ik had de een na laatste te pakken vandaag voor Muckster
succes, ik ga hier ook maar aan de slagquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
woehoe
ik ga ze schrijven![]()
maar i kga nu eerst heel hard naar het station fietsen
vanavond vergadering, bleeeeeeeeh
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
Altijd lekker, een hoop dingen van de to-do-lijst wegwerken zo vlak voor je vakantie.
Succes liefjequote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
woehoe
ik ga ze schrijven![]()
maar i kga nu eerst heel hard naar het station fietsen
vanavond vergadering, bleeeeeeeeh
Dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Lekker opgeruimd de vakantie in.
Wat is daarmee? Hadden ze geen goodies bij zich?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dezelfde server als i.fok.nl
quote:
Goed idee, ben helemaal ingekakt.quote:
Ga anders even lekker dansen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Goed idee, ben helemaal ingekakt..
Daar word je moe vanquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga anders even lekker dansen!
flinker pomper op oog geven?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
Ja godver de kuthoer, mijn assesor![]()
. Ze gaf me de studiepunten niet, terwijl ik alles goed had beantwoord. Mijn producten waren ook goed maar ze twijfelde (
) [ afbeelding ]!
Beetje jammer, zaterdag maar flink Housen dan!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
Wat heb je nodig dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:59 schreef Sjowhan het volgende:
Dealer had niet gebeld, maar de auto stond al klaar.
Sterf kutdealer
Luierdelui, daar word ik zoo moeee van...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga anders even lekker dansen!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
. Ze gaf me de studiepunten niet, terwijl ik alles goed had beantwoord. Mijn producten waren ook goed maar ze twijfelde (
) [ afbeelding ]!
Nou, als ik a.s. zaterdag met je mee wil, heb ik nodig...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat heb je nodig dan?
dit mag eigenlijk niet hier op FOK!
Dan krijgt ie nooit studiepunten ben ik bangquote:
Dan word ik gebanned van school denk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan krijgt ie nooit studiepunten ben ik bang
En ram van de kaart gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
) [ afbeelding ]!
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan word ik gebanned van school denk.
Zeker een kuthoer /madquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
) [ afbeelding ]!
Housen denk ikquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef buzzer het volgende:
Goedverdegodver mijn auto heeft z'juist een doucht gehad met een paar 100 liter hydraulische olie
Dat wordt naar de wasstraat glijden
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef buzzer het volgende:
Goedverdegodver mijn auto heeft z'juist een doucht gehad met een paar 100 liter hydraulische olie
Dat wordt naar de wasstraat glijden
Ook dat niet. Ze stonden ineens voor de deur...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Hadden ze geen goodies bij zich?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef buzzer het volgende:
Bij een vrachtwagen die voor mijn auto geparkeerd stond een hydraulische slang gesprongen die iets van 300 liter olie eruit geperst heeft. Het is echt een slagveld op de parkeerplaats en het schoolplein.....
Tuig issetquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ze stonden ineens voor de deur...
wel humor opzichquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef buzzer het volgende:
Bij een vrachtwagen die voor mijn auto geparkeerd stond een hydraulische slang gesprongen die iets van 300 liter olie eruit geperst heeft. Het is echt een slagveld op de parkeerplaats en het schoolplein.....
Dat wilde ik net aan jou vragenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef Houniet het volgende:
Papier hoelaat ga jij zaterdag dan?
Ik ben tot 1700 werken, daarna naar huis en voorbereiden. Ben er rond 2230 denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wilde ik net aan jou vragen
Ik dacht tussen 11 en 12 daar. Ga jij nog pre-partyen?
Jij bent er zoeen van "het beste vermaak is leedvermaak"?quote:
Nja, het zou best een mooie foto kunnen opleveren. Dat het rommel heeft gemaakt is natuurlijk wel duidelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent er zoeen van "het beste vermaak is leedvermaak"?
Nee, het is ook erg! Maar dit gebeurd je ook nooit meer! Dit is iets wat niemand ooit zal meemaken, zo kan je het ook bekijken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede visiequote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, het is ook erg! Maar dit gebeurd je ook nooit meer! Dit is iets wat niemand ooit zal meemaken, zo kan je het ook bekijken.
Werkquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben tot 1700 werken, daarna naar huis en voorbereiden. Ben er rond 2230 denk ik.
Werken is voor Polenquote:
Scheelt dat ik een goed opgevoede jongeheer ben.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een goed opgevoede jongeheer heb.
Ik vind leedvermaak vaak wel leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind leedvermaak vaak wel leuk.
Maar ik ben dan ook een vrij gevoelloos iemand
* JortK knikt instemmendquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind leedvermaak vaak wel leuk.
Maar ik ben dan ook een vrij gevoelloos iemand
quote:
Sinds wanneer kost neuken je geldquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
't Levert wel geld op, waardoor ik kan eten, drinken, zuipen, neuken etc.
Goed bezig Mquote:
Werken om te neukenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
15 bananen is een hoop hoor!quote:
immerquote:
Beter dan neuken om te werken...quote:
Dat dus.quote:
Maar het een houdt het ander wel in standquote:
Mja, daar houdt de vergelijking dan ook op...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar het een houdt het ander wel in stand
Gewoon zo snel als mogelijkquote:
Dudequote:Op donderdag 21 februari 2008 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:
Dat wel weer jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, daar houdt de vergelijking dan ook op...
Morgen meer meenemen dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar goed, ik had er maar 1bij me, dus dat lukte wel.
Dat is wel te overzien iddquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar goed, ik had er maar 1bij me, dus dat lukte wel.
Ik ga geen 15 bananen kopen!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga geen 15 bananen kopen!!!![]()
![]()
Dwaasch!![]()
Wat is dat voor nonsensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er wel wat voor over hebben
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Whehequote:Op donderdag 21 februari 2008 16:55 schreef OA het volgende:
Hoop views!![]()
![]()
'Mislukte studentengrap op A27'
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga geen 15 bananen kopen!!!![]()
![]()
Dwaasch!![]()
Dan moet je effe bij mij op de zaak langskomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben we elke dag gratis fruit
Signature.
Bananen zijn trouwens wel ftw!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is dat voor nonsens
Je moet er wel wat voor over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |