Fanatiekelingquote:
1keer maar n uurtje meer wordt t niet gegeven.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fanatiekeling. Hoe vaak doe je dat nou per week?
Ah oké. Nou tof.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
1keer maar n uurtje meer wordt t niet gegeven.
Dat is het belangrijkste.quote:
Dat meldde ik al in het vorige topic, maar dan een ander topic!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kom je thuis zie je dit:
Donner bang voor Polentekort
Moet niet veel gekker worden!
Meer niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Of eigenlijk alleen 2 posts achterlaten
Maar toen was ik er nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat meldde ik al in het vorige topic, maar dan een ander topic!
Postcount opkrikkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Of eigenlijk alleen 2 posts achterlaten
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_my_activetopics::mysql_query::2] [20-Feb-2008 20:48:00]
Had ik net ook!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:02 schreef OA het volgende:
Goed bericht Fruts.... 'Homo's oorzaak van aardbevingen'
Ik heb net een NWS-topic geopend:quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:02 schreef OA het volgende:
Goed bericht Fruts.... 'Homo's oorzaak van aardbevingen'
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net een NWS-topic geopend:
'Acceptatie homo's doet aarde schudden'
Oh, dus daarom vlogen de katten alle kanten op!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, voelde jullie trouwens net iets schudden? Ik liet een scheet.
Ok. Dan ga ik koffie zetten.quote:
Ze zijn terug. Dus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je zit er lekker in hè met je Ben ®
Wat!quote:
.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
Goede TT
Eensch!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:19 schreef Pheno het volgende:
Flikker op met die Ben. Ben is voor polen
quote:
Ze hadden vroeger wel goede abo'squote:Op woensdag 20 februari 2008 22:19 schreef Pheno het volgende:
Flikker op met die Ben. Ben is voor polen
Maar het bereik liet nog wel eens te wensen over dacht ik me te herinneren. Ik heb altijd Vodafone gehad, eerst nog Libertelquote:
Bereik in Warschau zal wel prima zijn geweest....quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar het bereik liet nog wel eens te wensen over dacht ik me te herinneren. Ik heb altijd Vodafone gehad, eerst nog Libertel
Ik heb in 2001 of 2002, iig zowat bij het begin van Ben een abonnement aangeschaft en heb er nooit problemen mee gehad.quote:
Tof ideequote:
Goeie zaak!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef no1uknow het volgende:
Sinds gister ben ik officieel koffie addict.
Feli!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef no1uknow het volgende:
Maar als je pas sinds gisteren koffie drinkt, ben je nog niet te kwalificeren als addict hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef no1uknow het volgende:
Achja, bekijk het zo..quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar als je pas sinds gisteren koffie drinkt, ben je nog niet te kwalificeren als addict hoor
Nee, lig in de mand.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
Best wel ja
Nog iets leuks aan het doen?
Genieten altijd weer de medemensquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, lig in de mand.
Net thuis, effe gechilld bij maat.
Stond net op de bus te wachten, reed ie gewoon voorbij.
Komt er iemand langsfietsen die tegen me zegt:
"JA, LEKKER ALLES DOORVERTELLEN, KANKERJOOD!!1"
Fietst ie een heel stuk verder, terwijl ik naar 'm stond te kijken schreeuwt ie nog: "HOORDE JE ME NIET OFZO?"
Weet niet wat zijn probleem was..![]()
![]()
Jij nog wat aan het doen dan?
Met Charly Sheenquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genieten altijd weer de medemens
Ik zit 'Two and a half man' te kijken. En zo maar eens richting bed.
Die jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met Charly Sheen
Ik lig al in de mand, maar ga nu ook maar pitten
Welterusten dalijk.
quote:
Whahahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, lig in de mand.
Net thuis, effe gechilld bij maat.
Stond net op de bus te wachten, reed ie gewoon voorbij.
Komt er iemand langsfietsen die tegen me zegt:
"JA, LEKKER ALLES DOORVERTELLEN, KANKERJOOD!!1"
Fietst ie een heel stuk verder, terwijl ik naar 'm stond te kijken schreeuwt ie nog: "HOORDE JE ME NIET OFZO?"
Weet niet wat zijn probleem was..![]()
![]()
Jij nog wat aan het doen dan?
Heuj. Het is weer vroegquote:
Ach dat hoort bij het leven hè.quote:
Indaquote:Op donderdag 21 februari 2008 06:39 schreef indahnesia.com het volgende:
OA [afbeelding]
Sjowhan [afbeelding]
Jij bent wel héél eh.. vooruitkijkend.quote:
Nalekquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inda
OA
Straks naar Naaldwijk om problemen in het filiaal in kaart te brengen. Dus een keer echt buiten de deur![]()
Je bent in de meervoudstemming Joolz?quote:
Ik ken het probleem, ik lag net zo heerlijk,quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:04 schreef DaMart het volgende:
Het is een ochtend met ongezellig weer. Geen zon, alleen een eindeloze grauwe vlakte in de lucht. ALs het geen werkdag was geweest, had ik me bij het zien van dit weer wel een keertje extra in mijn deken gerold en mijn hoofd in het zachte kussen verstopt. Maar ja, het is wel een werkdag en ik mocht mijn kussen niet meenemen, dus ben ik min of meer wakker en wens ik jullie een goedemorgen.
Je verwoord precies zoals ik het ook ervaar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:04 schreef DaMart het volgende:
Het is een ochtend met ongezellig weer. Geen zon, alleen een eindeloze grauwe vlakte in de lucht. ALs het geen werkdag was geweest, had ik me bij het zien van dit weer wel een keertje extra in mijn deken gerold en mijn hoofd in het zachte kussen verstopt. Maar ja, het is wel een werkdag en ik mocht mijn kussen niet meenemen, dus ben ik min of meer wakker en wens ik jullie een goedemorgen.
Precies wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:04 schreef DaMart het volgende:
quote:
ook goeiemiddagquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:04 schreef DaMart het volgende:
Het is een ochtend met ongezellig weer. Geen zon, alleen een eindeloze grauwe vlakte in de lucht. ALs het geen werkdag was geweest, had ik me bij het zien van dit weer wel een keertje extra in mijn deken gerold en mijn hoofd in het zachte kussen verstopt. Maar ja, het is wel een werkdag en ik mocht mijn kussen niet meenemen, dus ben ik min of meer wakker en wens ik jullie een goedemorgen [afbeelding].
Kreeg zelfs 2 bakjes, van 2 collega'squote:Op donderdag 21 februari 2008 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent in de meervoudstemming Joolz?
Je mag 1 van mij hebben. Zit nog geen melk in, al helemaal geen suiker! (quote:
Een soort onuitgesproken GMTA-moment dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je verwoord precies zoals ik het ook ervaar.
Jij ligt opgerold, hoofd in kussen verborgen met je ogen dicht te FOK!ken?quote:
Dank jequote:Op donderdag 21 februari 2008 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je mag 1 van mij hebben. Zit nog geen melk in, al helemaal geen suiker! ()
Foetushouding en hoofd op kussenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een soort onuitgesproken GMTA-moment dus.
[..]
Jij ligt opgerold, hoofd in kussen verborgen met je ogen dicht te FOK!ken?
Gek man!quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef JortK het volgende:
Zo het derde bakkie in 15 minuten gaat er nu in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |