Ga slapen man.. pffquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Foetushouding en hoofd op kussen
Niet met ogen dicht
Koude koffie zeker?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef JortK het volgende:
Zo het derde bakkie in 15 minuten gaat er nu in
Hahaquote:
Ben uitgeslapenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:25 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ga slapen man.. pff
zit hier "lekker" op school
Ik kan goed slapen, drink 's ochtends toch een stuk if 5-6 bakken koffie (plastic-beker formaat)quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Gek man! [afbeelding]
Wil je nog slapen vanacht? [afbeelding]
Ahh, ik tel 1 bak als 1 mok...quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan goed slapen, drink 's ochtends toch een stuk if 5-6 bakken koffie (plastic-beker formaat)
Tuurlijk, enkel 's middags thee, 's avonds 2 mokken koffie. Zelfgezet, dus vaak ook nog wel wat sterker (en dus lekkerder!) dan de automaatkoffie hier.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:40 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ahh, ik tel 1 bak als 1 mok... [afbeelding]
Maar, dat al in 15 minuten, en dan de rest nog... [afbeelding] (savonds ook niet ofzo? met koekje erbij?) [afbeelding]
Klopt, zo'n slappe bak heb je niks aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk, enkel 's middags thee, 's avonds 2 mokken koffie. Zelfgezet, dus vaak ook nog wel wat sterker (en dus lekkerder!) dan de automaatkoffie hier.
Jij dealt in vrouwen op EBay?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
aaarghh. eBay heeft de fee-structure veranderd.. de verdomde Polen
Ik ga vanmiddag ook ons flatje opruimen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:32 schreef eer-ik het volgende:
Vandaag maar eens grote schoonmaak/opruiming houden hier
Wokkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook ons flatje opruimen.. En de nieuwe wok afwassen
.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wokken
Ik ga vanavond denk ik ook eens even een fijne wok-maaltijd in elkaar flansen
Gisteren nog gedaan. Met kalkoenfilet, rijst, bosui en nog wat zooi, maar dat weet ik niet meer...quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wokken
áltijd goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaan. Met kalkoenfilet, rijst, bosui en nog wat zooi, maar dat weet ik niet meer...
Preciesquote:
Moge hounietquote:
Hahaquote:
waszequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Effe afwassen, brbrbrbrb
Ik maak vanavond nasi met gewokte groenten en kip er in.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef eer-ik het volgende:
Wokken
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dank je, ohja, melk in suiker in koffie
![]()
![]()
Zwart![]()
![]()
Dank u![]()
Moggequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Don't make me smile today, it hurts...
Haha!, k zei het nog... je gaat ook niet slapen vanavondquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef JortK het volgende:
na 7 bakken koffie toch maar even thee genomen, ik voel me hart in me keel kloppen
Dan weten wij het ook niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Als daar geen lekkere wijven komen
Oh ja, hij was vrij vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Effe afwassen, brbrbrbrb
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, hij was vrij vandaag
Geen stats vandaag...quote:
lunslunslunslunsquote:
ziet er goed uit, maar ik voel me niet geroepen om er heen te gaanquote:
13.gifquote:
Ik ben even wezen kijken, en het schijnt inderdaad kapoet te zijnquote:
Hier wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
is het druk?
Ja mooi!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Alleen nog niet afgewassen, wel even stofzuigertje en dwijltje door kamer gehaald
Had gekund iddquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja mooi!
Ik was vergeten dat je vrij was, anders was ik na college vanochtend meteen ff een bakkie komen doen bij je
Effe lijstje maken eerst.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe je best hè
Kijk uit voor rare gasten bij bushokjes!
slim planquote:
quote:
Normaal doet ie dat ook op donderdag volgens mij!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had gekund idd
Ik dacht stiekem ook dat jij aan het werk wass
Ik werk tegenwoordig op woensdag weer, maar omdat ik tentamen had gisteren heb ik het even met vrijdag omgewisseld!quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had gekund idd
Ik dacht stiekem ook dat jij aan het werk wass
Was dan ook niet zo vreemd, stats die half maar werktenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben even wezen kijken, en het schijnt inderdaad kapoet te zijn [afbeelding]
Daaromquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was dan ook niet zo vreemd, stats die half maar werkten
powernap @ schoolquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig op woensdag weer, maar omdat ik tentamen had gisteren heb ik het even met vrijdag omgewisseld!
Ik ga ff een powernapje doen in een van de universiteitsgebouwen hier!
Muckiequote:
MPGquote:
nee, hij is een beetje vochtig, dus hij staat te drogenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:44 schreef MPG het volgende:
En Muckie, zit je al te fok!ken vanuit je über-bureaustoel?
niks is mee!quote:
Komt van het buiten staanquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG
[..]
nee, hij is een beetje vochtig, dus hij staat te drogen
hij zit lekker he?![]()
quote:
hij heeft daarvoor ook al een tijdje in de garage gestaan, omdat ik hem gewoon niet mee kon slepen in de treinquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt van het buiten staan
heerlijk
[..]
quote:
Ik heb nog een documentje dat getypt moet worden![]()
Ik moet ook nog typenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
niks is mee!
wil je mijn notulen dan ook even schrijven? pretty please?
Gewoon mee op een rolstoelplaats gaan zittenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
hij heeft daarvoor ook al een tijdje in de garage gestaan, omdat ik hem gewoon niet mee kon slepen in de trein
zie me al zitten met dat ding
quote:[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon mee op een rolstoelplaats gaan zitten
Goed bezig E.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:06 schreef eer-ik het volgende:
Fijn om weer een opgeruimde + schone kamer te hebben
heerlijk is dat inderdaad altijd!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:06 schreef eer-ik het volgende:
Fijn om weer een opgeruimde + schone kamer te hebben
Ik zou nu met m'n tong over de vloer kunnen slepen, rondjes door de kamer heen.quote:
Traag. En i.fok.nl loopt te kutten als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:20 schreef eer-ik het volgende:
wtf is er met fok aan de hand.
Doorposten danquote:
ja dat!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Traag. En i.fok.nl loopt te kutten als je het mij vraagt.
ook dat.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Traag. En i.fok.nl loopt te kutten als je het mij vraagt.
Dat heeft niks met i.fok.nl te makenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat!
ik kon net wel in MyAT, maar geen topic openen
idem hierquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook dat.
Maar ik kreeg net enkel witte pagina's, en nu moet ik elke keer 2 keer refreshen
ssstquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat heeft niks met i.fok.nl te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |