Ga slapen man.. pffquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Foetushouding en hoofd op kussen
Niet met ogen dicht
Koude koffie zeker?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef JortK het volgende:
Zo het derde bakkie in 15 minuten gaat er nu in
Hahaquote:
Ben uitgeslapenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:25 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ga slapen man.. pff
zit hier "lekker" op school
Ik kan goed slapen, drink 's ochtends toch een stuk if 5-6 bakken koffie (plastic-beker formaat)quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Gek man! [afbeelding]
Wil je nog slapen vanacht? [afbeelding]
Ahh, ik tel 1 bak als 1 mok...quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan goed slapen, drink 's ochtends toch een stuk if 5-6 bakken koffie (plastic-beker formaat)
Tuurlijk, enkel 's middags thee, 's avonds 2 mokken koffie. Zelfgezet, dus vaak ook nog wel wat sterker (en dus lekkerder!) dan de automaatkoffie hier.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:40 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ahh, ik tel 1 bak als 1 mok... [afbeelding]
Maar, dat al in 15 minuten, en dan de rest nog... [afbeelding] (savonds ook niet ofzo? met koekje erbij?) [afbeelding]
Klopt, zo'n slappe bak heb je niks aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk, enkel 's middags thee, 's avonds 2 mokken koffie. Zelfgezet, dus vaak ook nog wel wat sterker (en dus lekkerder!) dan de automaatkoffie hier.
Jij dealt in vrouwen op EBay?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
aaarghh. eBay heeft de fee-structure veranderd.. de verdomde Polen
Ik ga vanmiddag ook ons flatje opruimen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:32 schreef eer-ik het volgende:
Vandaag maar eens grote schoonmaak/opruiming houden hier
Wokkenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook ons flatje opruimen.. En de nieuwe wok afwassen
.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wokken
Ik ga vanavond denk ik ook eens even een fijne wok-maaltijd in elkaar flansen
Gisteren nog gedaan. Met kalkoenfilet, rijst, bosui en nog wat zooi, maar dat weet ik niet meer...quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wokken
áltijd goedquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaan. Met kalkoenfilet, rijst, bosui en nog wat zooi, maar dat weet ik niet meer...
Preciesquote:
Moge hounietquote:
Hahaquote:
waszequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Effe afwassen, brbrbrbrb
Ik maak vanavond nasi met gewokte groenten en kip er in.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef eer-ik het volgende:
Wokken
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dank je, ohja, melk in suiker in koffie
![]()
![]()
Zwart![]()
![]()
Dank u![]()
Moggequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Don't make me smile today, it hurts...
Haha!, k zei het nog... je gaat ook niet slapen vanavondquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:50 schreef JortK het volgende:
na 7 bakken koffie toch maar even thee genomen, ik voel me hart in me keel kloppen
Dan weten wij het ook niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Als daar geen lekkere wijven komen
Oh ja, hij was vrij vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Effe afwassen, brbrbrbrb
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, hij was vrij vandaag
Geen stats vandaag...quote:
lunslunslunslunsquote:
ziet er goed uit, maar ik voel me niet geroepen om er heen te gaanquote:
13.gifquote:
Ik ben even wezen kijken, en het schijnt inderdaad kapoet te zijnquote:
Hier wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
is het druk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |