De server waar alle onderdelen van de layout op staan (PostIcons, Emoticons, knopjes, etc... )quote:
je bent geweldigquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:31 schreef BrandX het volgende:
Muckster, ik heb zo'n chocolade-senseocup houder voor je!
PM je adres ff
PI's staan op i.fokzine.netquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
De server waar alle onderdelen van de layout op staan (PostIcons, Emoticons, knopjes, etc... )
ah...quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
De server waar alle onderdelen van de layout op staan (PostIcons, Emoticons, knopjes, etc... )
Dat is dezelfde server als i.fok.nlquote:
hebben we allebei weer wat geleerd vandaagquote:
Same heer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook dat.
Maar ik kreeg net enkel witte pagina's, en nu moet ik elke keer 2 keer refreshen
Subdomein, voor plaatjes. (Image.fok.nl --> fok.nl/images/ waarschijnlijk.)quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent geweldig
? - trouwsmiley -
doe ik even
ik had even niet zo snel een plaatjequote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had even niet zo snel een plaatje
![]()
![]()
zo beter?
jij ne MPG er ook bij
Wou je er OOK nog bijquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had even niet zo snel een plaatje
![]()
![]()
zo beter?
jij ne MPG er ook bij
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef BrandX het volgende:
btw, ik ben niet degene die fantastisch is, maar de Hoogvliet in mariahoeve - Den Haag wel, die had ze nog. Ik had de een na laatste te pakken vandaag voor Muckster
woehoequote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef BrandX het volgende:
btw, ik ben niet degene die fantastisch is, maar de Hoogvliet in mariahoeve - Den Haag wel, die had ze nog. Ik had de een na laatste te pakken vandaag voor Muckster
succes, ik ga hier ook maar aan de slagquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
woehoe
ik ga ze schrijven![]()
maar i kga nu eerst heel hard naar het station fietsen
vanavond vergadering, bleeeeeeeeh
quote:

quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:56 schreef DaMart het volgende:
Altijd lekker, een hoop dingen van de to-do-lijst wegwerken zo vlak voor je vakantie.
Succes liefjequote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
woehoe
ik ga ze schrijven![]()
maar i kga nu eerst heel hard naar het station fietsen
vanavond vergadering, bleeeeeeeeh
Dat dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Lekker opgeruimd de vakantie in.
Wat is daarmee? Hadden ze geen goodies bij zich?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dezelfde server als i.fok.nl
quote:
Goed idee, ben helemaal ingekakt.quote:
Ga anders even lekker dansen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Goed idee, ben helemaal ingekakt..
Daar word je moe vanquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga anders even lekker dansen!
flinker pomper op oog geven?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
Ja godver de kuthoer, mijn assesor![]()
. Ze gaf me de studiepunten niet, terwijl ik alles goed had beantwoord. Mijn producten waren ook goed maar ze twijfelde (
) [ afbeelding ]!
Beetje jammer, zaterdag maar flink Housen dan!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
Wat heb je nodig dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:59 schreef Sjowhan het volgende:
Dealer had niet gebeld, maar de auto stond al klaar.
Sterf kutdealer
Luierdelui, daar word ik zoo moeee van...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga anders even lekker dansen!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
. Ze gaf me de studiepunten niet, terwijl ik alles goed had beantwoord. Mijn producten waren ook goed maar ze twijfelde (
) [ afbeelding ]!
Nou, als ik a.s. zaterdag met je mee wil, heb ik nodig...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat heb je nodig dan?
dit mag eigenlijk niet hier op FOK!
Dan krijgt ie nooit studiepunten ben ik bangquote:
Dan word ik gebanned van school denk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan krijgt ie nooit studiepunten ben ik bang
En ram van de kaart gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
) [ afbeelding ]!
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan word ik gebanned van school denk.
Zeker een kuthoer /madquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
) [ afbeelding ]!
Housen denk ikquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef buzzer het volgende:
Goedverdegodver mijn auto heeft z'juist een doucht gehad met een paar 100 liter hydraulische olie
Dat wordt naar de wasstraat glijden
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef buzzer het volgende:
Goedverdegodver mijn auto heeft z'juist een doucht gehad met een paar 100 liter hydraulische olie
Dat wordt naar de wasstraat glijden
Ook dat niet. Ze stonden ineens voor de deur...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Hadden ze geen goodies bij zich?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef buzzer het volgende:
Bij een vrachtwagen die voor mijn auto geparkeerd stond een hydraulische slang gesprongen die iets van 300 liter olie eruit geperst heeft. Het is echt een slagveld op de parkeerplaats en het schoolplein.....
Tuig issetquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ze stonden ineens voor de deur...
wel humor opzichquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef buzzer het volgende:
Bij een vrachtwagen die voor mijn auto geparkeerd stond een hydraulische slang gesprongen die iets van 300 liter olie eruit geperst heeft. Het is echt een slagveld op de parkeerplaats en het schoolplein.....
Dat wilde ik net aan jou vragenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef Houniet het volgende:
Papier hoelaat ga jij zaterdag dan?
Ik ben tot 1700 werken, daarna naar huis en voorbereiden. Ben er rond 2230 denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wilde ik net aan jou vragen
Ik dacht tussen 11 en 12 daar. Ga jij nog pre-partyen?
Jij bent er zoeen van "het beste vermaak is leedvermaak"?quote:
Nja, het zou best een mooie foto kunnen opleveren. Dat het rommel heeft gemaakt is natuurlijk wel duidelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent er zoeen van "het beste vermaak is leedvermaak"?
Nee, het is ook erg! Maar dit gebeurd je ook nooit meer! Dit is iets wat niemand ooit zal meemaken, zo kan je het ook bekijken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede visiequote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, het is ook erg! Maar dit gebeurd je ook nooit meer! Dit is iets wat niemand ooit zal meemaken, zo kan je het ook bekijken.
Werkquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben tot 1700 werken, daarna naar huis en voorbereiden. Ben er rond 2230 denk ik.
Werken is voor Polenquote:
Scheelt dat ik een goed opgevoede jongeheer ben.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Scheelt dat ik een goed opgevoede jongeheer heb.
Ik vind leedvermaak vaak wel leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind leedvermaak vaak wel leuk.
Maar ik ben dan ook een vrij gevoelloos iemand
* JortK knikt instemmendquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind leedvermaak vaak wel leuk.
Maar ik ben dan ook een vrij gevoelloos iemand
quote:
Sinds wanneer kost neuken je geldquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
't Levert wel geld op, waardoor ik kan eten, drinken, zuipen, neuken etc.
Goed bezig Mquote:
Werken om te neukenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
15 bananen is een hoop hoor!quote:
immerquote:
Beter dan neuken om te werken...quote:
Dat dus.quote:
Maar het een houdt het ander wel in standquote:
Mja, daar houdt de vergelijking dan ook op...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar het een houdt het ander wel in stand
Gewoon zo snel als mogelijkquote:
Dudequote:Op donderdag 21 februari 2008 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:
Dat wel weer jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, daar houdt de vergelijking dan ook op...
Morgen meer meenemen dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar goed, ik had er maar 1bij me, dus dat lukte wel.
Dat is wel te overzien iddquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar goed, ik had er maar 1bij me, dus dat lukte wel.
Ik ga geen 15 bananen kopen!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga geen 15 bananen kopen!!!![]()
![]()
Dwaasch!![]()
Wat is dat voor nonsensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er wel wat voor over hebben
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Whehequote:Op donderdag 21 februari 2008 16:55 schreef OA het volgende:
Hoop views!![]()
![]()
'Mislukte studentengrap op A27'
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga geen 15 bananen kopen!!!![]()
![]()
Dwaasch!![]()
Dan moet je effe bij mij op de zaak langskomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben we elke dag gratis fruit
Signature.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |