Tja, zo langzamerhand begint Mike de geloofwaardigheid als zwerver te verliezen. We kunnen haast spreken van een excuuszwerver! Maar zover wil ik dan weer niet gaan...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
Huub: Hoe zit het met je baan, heb je Ton gebeld?
Mike: ..... euh dat gaat lang duren.
Eric: Schrijf je in bij een uitzendbureau.
Mike: Maar dan heb ik 3 maanden werk en dan word ik er weer uitgeschopt.
Jezus, die man hangt aan elkaar van excuses.
Zoek de zon op!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:03 schreef mootie het volgende:
Maar ik heb geen geld dus ik kan geen huis krijgen.
Zoek dan een baan.
Maar er spelen meer dingen!
Zucht..... regel dat dan.
Maaaaar ik zit in de gouden kooi.
Wat heeft dat er nou mee te maken.
Maar er spelen meer dingen mee!
Dan regel je dat toch, is het iets met je gezondheid?
Nee...
Dan zie ik geen reden dat je niet kunt werken.
Maar......
(Famous last words)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Let's invite a transvestite for Huub, that'll teach him!
Hoe je dat ook wilt lezen, het leest naar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:57 schreef Varen het volgende:
Mike heeft een dochter ? die ze volstampten met bulshit.
Ik ken mensen in een real life soap die hebben een butler die kamper wasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
De verhalen van Mike gaan over kampers.
Amanda: Mijn zus heeft een vriend gehad die ook kamper was.
Goh.
Zijn letterlijke woorden, hij wou er verder niet op in gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe je dat ook wilt lezen, het leest naar.
Gaat dit over Dennix?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:58 schreef avonne het volgende:
(Famous last words)
Well, I'm afraid it'll have to wait. Whatever it was, I'm sure it was better than my plan to get out of this by pretending to be mad. I mean, who would have noticed another madman round here?
En toen ze daar later een keer kwam vroeg ze dus aan degene wiens naam ze niet wil noemen waar ie was, en toen zei die ander dat ie op de bodem van de sloot lag. Echt creepy vond ze dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:00 schreef noekje het volgende:
Amanda vertelt een anekdote over kampers. Ze was 12, ze was op een manege op een zaterdagavond. Lekker disco. Ze zat daar. Ze ging haar paarden eten geven. Ze zat daar alleen met Frits. Frits vertelde dat hij zijn vrouw en kinderen had vermoord en ja, zij zat daar en dacht,' OOOH OKEEEE!'
Dit verhaal gaat dus allerlei kanten op. Van kampers naar een moordende Frits.
2 dagen later ging ze terug, Frits weg! Iemand zei toen: Frits ligt op de bodem van de sloot. Frits nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:00 schreef noekje het volgende:
Amanda vertelt een anekdote over kampers. Ze was 12, ze was op een manege op een zaterdagavond. Lekker disco. Ze zat daar. Ze ging haar paarden eten geven. Ze zat daar alleen met Frits. Frits vertelde dat hij zijn vrouw en kinderen had vermoord en ja, zij zat daar en dacht,' OOOH OKEEEE!'
Dit verhaal gaat dus allerlei kanten op. Van kampers naar een moordende Frits.
Het stikt ook van de vriendinnetjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:02 schreef Carlaa het volgende:
Toch byzondere kringen waarin Amanda vertoefde op jonge leeftijd. Ik denk dat mammie zich toen ook niet veel liet zien.
Het zou me ook niets verbazen als mamma haar dochtertje op sleeptouw nam naar dit soort louche verzamelhonken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:02 schreef Carlaa het volgende:
Toch byzondere kringen waarin Amanda vertoefde op jonge leeftijd. Ik denk dat mammie zich toen ook niet veel liet zien.
Hoe zat is ze?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En toen ze daar later een keer kwam vroeg ze dus aan degene wiens naam ze niet wil noemen waar ie was, en toen zei die ander dat ie op de bodem van de sloot lag. Echt creepy vond ze dat.
Ik hoop keihard met je mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:02 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat ze straal bezopen is als Brian terugkomt
Adria?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:04 schreef avonne het volgende:
sterker nog... ik ken een real life soap daar zit een ECHTE outdoor kamper in
Ik heb haar maar 1 glas wijn zien drinken sinds een uur of half zes. Ze is natuurlijk ook niet in haar element zo zonder haar soulmate, hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe zat is ze?
Ze ging naar de manege, naar de disco, haar paarden eten geven. In die disco zat dus alleen Frits. Haar verhalen zijn gewoon een multiple choice. Zit geen enkele lijn in. Ze verzint weer snel iets om maar tegen Mike's stoere verhaal op te boksen.
Gaan ze Mikey vanavond nog aanpakken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef tho_Omas het volgende:
Claire durft niet zo goed volgens mij.
1 jaar mavo, toen 1 jaar havo/vwo, toen had ze geen zin meer, toen weer een jaar mavo, daarna school voor moeilijk opvoedbare kinderen. Ze is van alle scholen afgetrapt. Nena heeft wel haar diploma gehaald.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef Varen het volgende:
Nena en Amanda hebben op een school voor moeilijke leerlingen gezeten
Claire wil iets tegen Amanda gaan doen. Maar ze lijkt me veel te onzeker.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan ze Mikey vanavond nog aanpakken?
Is dat alles? Wordt niks, tenzij Huub en Eric er ook vol voor gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Claire wil iets tegen Amanda gaan doen. Maar ze lijkt me veel te onzeker.
Rotterdam, het interview was rond de klok van 17.00 uur, duurde iets van 10 minuten. Brian zit wrs gezellig te tafelen met Conyo Bo Mamma en Ken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef Lady-night het volgende:
Hoe lang is Brian nu al weg....voor een interview van een paar minuten, in Amsterdam? Dan had hij toch allang terug moeten zijn?
Ze is nog aan het nadenken, komt goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
Is dat alles? Wordt niks, tenzij Huub en Eric er ook vol voor gaan.
nou, ik kan me het wel voorstellen. In Huubs plaats had ik al veel eerder gezegd "doe dit" "doe dat"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:14 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub geeft claire opdracht om amanda te confronteren met haar moeder. Hij lijkt Brian wel, die geeft ook altijd opdrachten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
Mike kreeg zoveel hondevoer voor Dilana, dat zijn boot haast zonk
30 seconden daarvoor: Ik bedelde alleen maar voor Dilana.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
Het is ook wel een lullig bootje en Dilana weegt natuurlijk ook heel wat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
en Amanda was toen 12............12 zei je toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe zat is ze?
Ze ging naar de manege, naar de disco, haar paarden eten geven. In die disco zat dus alleen Frits. Haar verhalen zijn gewoon een multiple choice. Zit geen enkele lijn in. Ze verzint weer snel iets om maar tegen Mike's stoere verhaal op te boksen.
nee hoor, Jaap wilde geen chinees..... maar gaf wel zijn stem ervoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:20 schreef mazaru het volgende:
Iedereen vergeet Jaap?
Ik bespeur hier enige antipathie jegens homoseksuelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
Wanneer gaat die pisnicht eigenlijk naar huis. Ik was blij dat die opgesodemietert was en nou hang hij er weer met zijn iritante stem en kop. Die loser heeft zich eruit laten treiteren door zijn nu zo grote vriend.Vervolgens is hij grote vrienden met Amanda geworden en nou probeerd hij weer de miljonair uit te hangen. Op roten nat nek....
Waaaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rotterdam, het interview was rond de klok van 17.00 uur, duurde iets van 10 minuten. Brian zit wrs gezellig te tafelen met Conyo Bo Mamma en Ken.
hehhe zo denk ik er ook over!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
Wanneer gaat die pisnicht eigenlijk naar huis. Ik was blij dat die opgesodemietert was en nou hang hij er weer met zijn iritante stem en kop. Die loser heeft zich eruit laten treiteren door zijn nu zo grote vriend.Vervolgens is hij grote vrienden met Amanda geworden en nou probeerd hij weer de miljonair uit te hangen. Op roten nat nek....
Een zwart pak en zilveren patta's. Jammer, het was Brian dus niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat had hij aan toen hij de deur uit ging.?
Eerst zei ze 11 en toen na diep te hebben nagedacht was het 12.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en Amanda was toen 12............12 zei je toch?
Moet dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:25 schreef diedirk het volgende:
[..]
hehhe zo denk ik er ook over!
Opsodemieteren met die achterbakse flikker.
Eerst laten wegpesten door Huub en vriendjes worden met Amanda die je opving.
En nu terug komen en alleen maar slijmen bij huub en notabene tegen Amanda spelen die hem niks heeft aagedaan.
Camerageile flikker
Pracht OP en ik ben liefhebber van je OP's.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:
Zo, klaar die OPVoor de liefhebbers:
[COS # 3321] BeCOS a COS is a COS ofCOS....
Leek toch meer op Brian dan zijn broerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een zwart pak en zilveren patta's. Jammer, het was Brian dus niet.
Ja ok...dat maakt het des te triester eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Eerst zei ze 11 en toen na diep te hebben nagedacht was het 12.
Dus ja.
Ik hoop ook echt dat ie nog tijdens de nachtvorst op straat gegooid wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:29 schreef Kinga het volgende:
ik kots echt op die zwerver. Spijt me zeer dat ik het moet zeggen..
Debiel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:31 schreef diedirk het volgende:
Kijk en dit vindt ik dus schandalig Huub weet precies hoe de telefoongesprekken van Amanda zijn gegaan.
Hij krijgt echt als enige elke weer alle info van achter/ de redactie, dat is pas schandalig bevoordelen
Ja hoor als enige, daarom wisten Brian en Amanda gisteravond welke info Huub van Eric had gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:31 schreef diedirk het volgende:
Kijk en dit vindt ik dus schandalig Huub weet precies hoe de telefoongesprekken van Amanda zijn gegaan.
Hij krijgt echt als enige elke weer alle info van achter/ de redactie, dat is pas schandalig bevoordelen
Saxayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pracht OP en ik ben liefhebber van je OP's.
Kutzwerver mag wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef noekje het volgende:
Coldstar en Diedirk:
Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens.
Hier te vinden
Zo is het best een mooi meisjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:28 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Alle ballen op Amanda.....
Mazaru toch ff hulde. Je maakt altijd echt leuke gifjes. Keep it upquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
Kijk eens wie er wakker is
[ afbeelding ]
Ja en kutHuub en kutBrian ook maar ik neem aan dat het verschil duidelijk is.quote:
Dat geloof ik best. Maar toch ff leuk dat ze gebasht wordt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:36 schreef riri het volgende:
tis wel mooi...amanda heeft nog gelijk ook...ze heeft het ook echt niet gezegd
Nu met Mike in de private, maar daar brandt ook al geen licht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
Amanda moet uit de chill
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mazaru toch ff hulde. Je maakt altijd echt leuke gifjes. Keep it up
Mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:
Zo, klaar die OPVoor de liefhebbers:
[COS # 3321] BeCOS a COS is a COS ofCOS....
Jammer voor Amanda, ze mocht niet rammen op de piano en zodoende de audio verstoren. Ze trekt zich terug in de Private met de stelende en stokende kutzwerver. Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
Amanda moet uit de chill
Gelijke monikken gelijke kappen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef riri het volgende:
Huub Huub....kan je nog kinderachtiger zijn...verzin iets wat echt gebeurd is....dit is zo schoolplein kul en zo ontzettend kinderlijk
heerlijk. Hoe vaak zij dat niet heeft gedaan bij bv haar nieuwe beste vriendin Slieko.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Maar toch ff leuk dat ze gebasht wordt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:42 schreef Varen het volgende:
Eric zegt dat Mike zijn smoel dicht moet houden
Doe ff een linkje om de ongelovige voor eens en altijd de mond te snoerenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:43 schreef Lady-night het volgende:
Op het filmpje vraagt Huub aan Amanda hoe was het om je moeder terug te zien en Amanda antwoord supercool
Ontlopen van een confrontatie wordt denk ik niet op prijs gesteld door de redactie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:42 schreef mazaru het volgende:
Hebben we ook nog een nachtcamera????
[ afbeelding ]
En dat mag wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:45 schreef Varen het volgende:
Verhuizen naar de slaapkamer, i.v.m. licht
Morgen weer lang op bed vanwege de "griep".quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:46 schreef MissSomebody het volgende:
Amanda is zattt.......jeemig....![]()
Brain zal trots sjijn op sjijn scattie...
ik ben geen huubfan of zo, maar om een of andere reden begin ik het menneke steeds leuker te vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef riri het volgende:
Huub Huub....kan je nog kinderachtiger zijn...verzin iets wat echt gebeurd is....dit is zo schoolplein kul en zo ontzettend kinderlijk
Opzouten met die stelende, liegende en rochelende kutzwever.quote:
Maar die moeder staat wel klaar voor al haar kinderenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp niet waar ze zich allemaal mee bemoeien. Toen amanda terug kwam van haar 8 uur dag heeft ze gezegd dat ze uit eten geweest is met een paar mensen. Ook ik dacht toen dat ze zei, dat haar moeder er bij was. Ik werd hier meteen erop gewezen dat haar moeder er niet bij was, maar dat ze het over de moeder van Brain had. Misschien hebben zij het wel net zo vekeerd begrepen als ik......
Verder begrijp ik nog steeds niet, waarom iedereen altijd elkaars ouders erbij gaat halen. Als ik amanda was had ik tegen Huub gezegt, kijk jij lekker naar je eigen m oeder. Die heeft vier kinderen van drie veschillende kerels. Kijken wat hij dan zegt.
Tja, wat wil je als Amanda vlucht...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef avonne het volgende:
was dat het? ik ben er net voor gaan zitten
Mike is erg onduidelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef Varen het volgende:
Volgens Mike hebben de streamers geen input op het spel
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb smurf met een gereedschapkistje![]()
Heb ik Claire, Huub, Jaap, Eric of Lieke nog niet zien doen. Ik ga er ook vanuit dat het niet mag, eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wat wil je als Amanda vlucht...
Als zij dat werkelijk gehoord heeft, dan vind ik het nog knap dat ze niks zegt over zijn moeder.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:48 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft van iemand verhalen gehoord over de moeder van Huub
Amanda is zo dom en kortzichtig dat ze niet de link kan leggen met Eric die gisteren weg is geweest en zodoende van alles heeft kunnen nalezen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Mike is erg onduidelijk.
Het ging over de telefoontjes gisteravond.
Brian en Amanda denken dat ze daar spelinfo hebben gekregen, maar Mike heeft er de hele tijd bij gezeten en weet dat er geen info is geweest. Dat zegt hij nu omslachtig, maar Amanda begreep hem wel.
Daar gaat ie alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
Daar is para-brother, die moet natuurlijk eerst weer úren opsscheppen, hoe geweldig zijn optreden bij RNN was
Niemand wil Huub of Jaap interviewen alleen Brian.......puhlease.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
Daar is para-brother, die moet natuurlijk eerst weer úren opsscheppen, hoe geweldig zijn optreden bij RNN was
Maar Huub antwoordde: Lekker makkelijk, ik had daar zullen zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niemand wil Huub of Jaap interviewen alleen Brian.......puhlease.![]()
Ja hoor die kliko is zeker ook Brianfan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Brian moet Viola Holt helemaal niets van Jaap hebben.
Nou daar zal Jaap van wakker liggen
Ben je effe in de war.Amanda kwam naar boven hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brain komt thuis en loopt meteen naar de slaapkamer om zijn lief te begroeten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Het gaat over het interview. Volgens Brian ging het wel over de wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Wie offert zich op om naar Brian en Amanda te luisteren, ik weiger het.
ik niet mag niet van mijn dokterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Zijn er wel een paar te vinden.Huub is op de andere streamquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef Kinga het volgende:
Ik kan er niet naar luisteren, erger me er kapot aan...quote:
Heel verstandig van DrH.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik niet mag niet van mijn dokter
het was ge-wel-dig !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik niet mag niet van mijn dokter
Nou zeg wat staat ze klaar. Ze is precies in ruim het jaar dat Huub daar zit 1 keer geweest daar. Dat wil nog niet zeggen dat die vrouw slecht is, daar gaat het niet om. Ik zal de laatste zijn die ouders erbij betrekt. Ten eerste ken ik die mensen niet en ten tweede spelen die mensen niet mee in DGK.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die moeder staat wel klaar voor al haar kinderen![]()
En het zal overigens geen nieuws voor Huub zijn dat ze niet allemaal dezelfde pa hebben.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij riep z n teefje naar boven te komen
dubbelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian herkent zijn moeder waarschijnlijk in Viola Holt...
Ze moesten Huub niet, zeg dat. Er is totaal niks gezegd over een wijntje, zijn je eigen verzinsels.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef beequeen het volgende:
Viola Holt interviewde Brian........ze nam ook een wijntje. Ik zeg niks meer.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
Zo zien de fans van Brr er uit![]()
[ afbeelding ]
Dat deed ze net ook hoor. Amanda is heus niet op haar mondje gevallen hoor. Ze heeft ook Brain niet nodig om haar mannetje te staan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef Charmian het volgende:
wedden dat Amanda zo weer een ontzettende slabek opentrekt
Ik zie overeenkomsten met mama Netty...bril...cupmaat....het zijn vast sort of matties van elkaar..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, streamers die sponsers lastig vallen. Lieke heeft daar van gemaakt dat alle streamers dat zouden zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef noucky het volgende:
Huub heeft inderdaad zelf gezegd dat streamers kansloos waren. Waren dacht ik zelfs de woorden van zijn vader.
Weer staaltjes van liegen door Huub.
Ze moet niets. Niemand hoeft zij tekst en uitleg te geven over de relatie tussen haar en haar moeder. Eric niet, Jaap niet, Claire niet en Huub niet. Dat zal helemaal wat moois worden, omdat baas Huub het zo wil!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef noekje het volgende:
Jaap: het enige wat ze had hoeven zeggen. Ik vond het niet leuk dat mijn moeder er niet was en dan was het klaar.
En zo is het wel. Door dat gedraai, graaft zij haar eigen graf. Ze geeft ze hiermee alleen maar voeding.
Ik herinner van HBB (ik heb niet zó veel gezien) dat ze een uitstekende gastvrouwe is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Laat Mikey nu ook besmet zijn met het Brianvirus.....schijnt dodelijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
Mikey: "Waar Huub mee omgaat worden ze mee besmet"
Viola Holt is bedreigd door Huub?
Huub natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef STAP01 het volgende:
Welke idioot heeft Viola Holt nou weer bedreigd!
Bizar toch? Gezien wat ze Lieke allemaal hebben aangedaan. Met die molestatie waren zelfs haar benen bont en blauw. Ze hebben haar moeder voor dief uitgemaakt. Brian heeft haar geslagen en in het gezicht gespuugd. En zo zijn er wel meer dingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd naar de popo.Ik gok dat de Liekefans nu ineens voor Brian en Amanda zijn geworden.
Ik heb HBB ook niet echt gevolgd, maar was het niet een walgelijk wijf?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik herinner van HBB (ik heb niet zó veel gezien) dat ze een uitstekende gastvrouwe is.
Haha de bingogasten waren eurovolk .Ze rende alleen maar voor dure gasten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik herinner van HBB (ik heb niet zó veel gezien) dat ze een uitstekende gastvrouwe is.
Maar Brian zal vriendelijke interesse natuurlijk altijd in zijn eigen voordeel uitleggen.
Ik geloof geen woord van wat Brian zegt
Ik ook niet, en als het al waar is, dan zou ze eens op Youtube moeten zoeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar Brian zal vriendelijke interesse natuurlijk altijd in zijn eigen voordeel uitleggen.
Ik geloof geen woord van wat Brian zegt
Wat een onzin! Je kunt niet al die mensen over 1 kam scheren!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef noucky het volgende:
Brian vertelt over een Huubfan die Viola Holt bedreigde in een mail om positief te zijn over Huub.
Het is waar, wat Brian vertelt, dat Huubfans erg ver gaan. The same shit als Huub doet.
Dan moeten Brian en Amanda zich ook niet bemoeien met de relatie tussen Claire en haar vader.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze moet niets. Niemand hoeft zij tekst en uitleg te geven over de relatie tussen haar en haar moeder. Eric niet, Jaap niet, Claire niet en Huub niet. Dat zal helemaal wat moois worden, omdat baas Huub het zo wil!!!!!!!
Het lijkt me toch geen vrouw die bevriend kan zijn met een man die zijn meisje door de douche heen ramt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha de bingogasten waren eurovolk .Ze rende alleen maar voor dure gasten.![]()
bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef noucky het volgende:
Brian vertelt over een Huubfan die Viola Holt bedreigde in een mail om positief te zijn over Huub.
Het is waar, wat Brian vertelt, dat Huubfans erg ver gaan. The same shit als Huub doet.
I rest my case!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moeten Brian en Amanda zich ook niet bemoeien met de relatie tussen Claire en haar vader.
Kouwe kak, daarom lijkt brr zijn verhaal me heel sterkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb HBB ook niet echt gevolgd, maar was het niet een walgelijk wijf?
Klopt dat zegt ze net. Ze zegt ik doe het terug als zij er over beginnen. Ik doe dat niet graag en ben er niet trots op ook. Maar soms word je het ook wel eens zat en zegt het dan terug.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef blomst het volgende:
Was het niet Amanda die Claire haar vader betrok bij een aanval op Claire??
Brian dreigt zelf ook. Hij heeft toen Stanley de kapper bedreigd. Ook heeft ie Feyenoord fans opgeroepen om Huub in elkaar te slaan. Hij heeft Huub ook bedreigd dat ie zijn leven niet zeker is in de villa en buiten de kooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:10 schreef noucky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |