Tja, zo langzamerhand begint Mike de geloofwaardigheid als zwerver te verliezen. We kunnen haast spreken van een excuuszwerver! Maar zover wil ik dan weer niet gaan...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:59 schreef mootie het volgende:
Huub: Hoe zit het met je baan, heb je Ton gebeld?
Mike: ..... euh dat gaat lang duren.
Eric: Schrijf je in bij een uitzendbureau.
Mike: Maar dan heb ik 3 maanden werk en dan word ik er weer uitgeschopt.
Jezus, die man hangt aan elkaar van excuses.
Zoek de zon op!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:03 schreef mootie het volgende:
Maar ik heb geen geld dus ik kan geen huis krijgen.
Zoek dan een baan.
Maar er spelen meer dingen!
Zucht..... regel dat dan.
Maaaaar ik zit in de gouden kooi.
Wat heeft dat er nou mee te maken.
Maar er spelen meer dingen mee!
Dan regel je dat toch, is het iets met je gezondheid?
Nee...
Dan zie ik geen reden dat je niet kunt werken.
Maar......
(Famous last words)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Let's invite a transvestite for Huub, that'll teach him!
Hoe je dat ook wilt lezen, het leest naar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:57 schreef Varen het volgende:
Mike heeft een dochter ? die ze volstampten met bulshit.
Ik ken mensen in een real life soap die hebben een butler die kamper wasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
De verhalen van Mike gaan over kampers.
Amanda: Mijn zus heeft een vriend gehad die ook kamper was.
Goh.
Zijn letterlijke woorden, hij wou er verder niet op in gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe je dat ook wilt lezen, het leest naar.
Gaat dit over Dennix?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:58 schreef avonne het volgende:
(Famous last words)
Well, I'm afraid it'll have to wait. Whatever it was, I'm sure it was better than my plan to get out of this by pretending to be mad. I mean, who would have noticed another madman round here?
En toen ze daar later een keer kwam vroeg ze dus aan degene wiens naam ze niet wil noemen waar ie was, en toen zei die ander dat ie op de bodem van de sloot lag. Echt creepy vond ze dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:00 schreef noekje het volgende:
Amanda vertelt een anekdote over kampers. Ze was 12, ze was op een manege op een zaterdagavond. Lekker disco. Ze zat daar. Ze ging haar paarden eten geven. Ze zat daar alleen met Frits. Frits vertelde dat hij zijn vrouw en kinderen had vermoord en ja, zij zat daar en dacht,' OOOH OKEEEE!'
Dit verhaal gaat dus allerlei kanten op. Van kampers naar een moordende Frits.
2 dagen later ging ze terug, Frits weg! Iemand zei toen: Frits ligt op de bodem van de sloot. Frits nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:00 schreef noekje het volgende:
Amanda vertelt een anekdote over kampers. Ze was 12, ze was op een manege op een zaterdagavond. Lekker disco. Ze zat daar. Ze ging haar paarden eten geven. Ze zat daar alleen met Frits. Frits vertelde dat hij zijn vrouw en kinderen had vermoord en ja, zij zat daar en dacht,' OOOH OKEEEE!'
Dit verhaal gaat dus allerlei kanten op. Van kampers naar een moordende Frits.
Het stikt ook van de vriendinnetjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:02 schreef Carlaa het volgende:
Toch byzondere kringen waarin Amanda vertoefde op jonge leeftijd. Ik denk dat mammie zich toen ook niet veel liet zien.
Het zou me ook niets verbazen als mamma haar dochtertje op sleeptouw nam naar dit soort louche verzamelhonken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:02 schreef Carlaa het volgende:
Toch byzondere kringen waarin Amanda vertoefde op jonge leeftijd. Ik denk dat mammie zich toen ook niet veel liet zien.
Hoe zat is ze?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En toen ze daar later een keer kwam vroeg ze dus aan degene wiens naam ze niet wil noemen waar ie was, en toen zei die ander dat ie op de bodem van de sloot lag. Echt creepy vond ze dat.
Ik hoop keihard met je mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:02 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat ze straal bezopen is als Brian terugkomt
Adria?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:04 schreef avonne het volgende:
sterker nog... ik ken een real life soap daar zit een ECHTE outdoor kamper in
Ik heb haar maar 1 glas wijn zien drinken sinds een uur of half zes. Ze is natuurlijk ook niet in haar element zo zonder haar soulmate, hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe zat is ze?
Ze ging naar de manege, naar de disco, haar paarden eten geven. In die disco zat dus alleen Frits. Haar verhalen zijn gewoon een multiple choice. Zit geen enkele lijn in. Ze verzint weer snel iets om maar tegen Mike's stoere verhaal op te boksen.
Gaan ze Mikey vanavond nog aanpakken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef tho_Omas het volgende:
Claire durft niet zo goed volgens mij.
1 jaar mavo, toen 1 jaar havo/vwo, toen had ze geen zin meer, toen weer een jaar mavo, daarna school voor moeilijk opvoedbare kinderen. Ze is van alle scholen afgetrapt. Nena heeft wel haar diploma gehaald.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef Varen het volgende:
Nena en Amanda hebben op een school voor moeilijke leerlingen gezeten
Claire wil iets tegen Amanda gaan doen. Maar ze lijkt me veel te onzeker.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan ze Mikey vanavond nog aanpakken?
Is dat alles? Wordt niks, tenzij Huub en Eric er ook vol voor gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Claire wil iets tegen Amanda gaan doen. Maar ze lijkt me veel te onzeker.
Rotterdam, het interview was rond de klok van 17.00 uur, duurde iets van 10 minuten. Brian zit wrs gezellig te tafelen met Conyo Bo Mamma en Ken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:10 schreef Lady-night het volgende:
Hoe lang is Brian nu al weg....voor een interview van een paar minuten, in Amsterdam? Dan had hij toch allang terug moeten zijn?
Ze is nog aan het nadenken, komt goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
Is dat alles? Wordt niks, tenzij Huub en Eric er ook vol voor gaan.
nou, ik kan me het wel voorstellen. In Huubs plaats had ik al veel eerder gezegd "doe dit" "doe dat"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:14 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub geeft claire opdracht om amanda te confronteren met haar moeder. Hij lijkt Brian wel, die geeft ook altijd opdrachten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
Mike kreeg zoveel hondevoer voor Dilana, dat zijn boot haast zonk
30 seconden daarvoor: Ik bedelde alleen maar voor Dilana.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
Het is ook wel een lullig bootje en Dilana weegt natuurlijk ook heel wat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
en Amanda was toen 12............12 zei je toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe zat is ze?
Ze ging naar de manege, naar de disco, haar paarden eten geven. In die disco zat dus alleen Frits. Haar verhalen zijn gewoon een multiple choice. Zit geen enkele lijn in. Ze verzint weer snel iets om maar tegen Mike's stoere verhaal op te boksen.
nee hoor, Jaap wilde geen chinees..... maar gaf wel zijn stem ervoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:20 schreef mazaru het volgende:
Iedereen vergeet Jaap?
Ik bespeur hier enige antipathie jegens homoseksuelen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
Wanneer gaat die pisnicht eigenlijk naar huis. Ik was blij dat die opgesodemietert was en nou hang hij er weer met zijn iritante stem en kop. Die loser heeft zich eruit laten treiteren door zijn nu zo grote vriend.Vervolgens is hij grote vrienden met Amanda geworden en nou probeerd hij weer de miljonair uit te hangen. Op roten nat nek....
Waaaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rotterdam, het interview was rond de klok van 17.00 uur, duurde iets van 10 minuten. Brian zit wrs gezellig te tafelen met Conyo Bo Mamma en Ken.
hehhe zo denk ik er ook over!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
Wanneer gaat die pisnicht eigenlijk naar huis. Ik was blij dat die opgesodemietert was en nou hang hij er weer met zijn iritante stem en kop. Die loser heeft zich eruit laten treiteren door zijn nu zo grote vriend.Vervolgens is hij grote vrienden met Amanda geworden en nou probeerd hij weer de miljonair uit te hangen. Op roten nat nek....
Een zwart pak en zilveren patta's. Jammer, het was Brian dus niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat had hij aan toen hij de deur uit ging.?
Eerst zei ze 11 en toen na diep te hebben nagedacht was het 12.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en Amanda was toen 12............12 zei je toch?
Moet dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:25 schreef diedirk het volgende:
[..]
hehhe zo denk ik er ook over!
Opsodemieteren met die achterbakse flikker.
Eerst laten wegpesten door Huub en vriendjes worden met Amanda die je opving.
En nu terug komen en alleen maar slijmen bij huub en notabene tegen Amanda spelen die hem niks heeft aagedaan.
Camerageile flikker
Pracht OP en ik ben liefhebber van je OP's.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:
Zo, klaar die OPVoor de liefhebbers:
[COS # 3321] BeCOS a COS is a COS ofCOS....
Leek toch meer op Brian dan zijn broerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een zwart pak en zilveren patta's. Jammer, het was Brian dus niet.
Ja ok...dat maakt het des te triester eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Eerst zei ze 11 en toen na diep te hebben nagedacht was het 12.
Dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |