quote:
Whehequote:
Volgens mij stonden die er al een tijdje niet meer in, maar goed gedaan draculettetjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef draculettetje het volgende:
zo bijna nou hopen dat het klopt, alleen vorige delen mis ik nog
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die er al een tijdje niet meer in, maar goed gedaan draculettetje
Heb jij nog Oreo's? Ik heb hongerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Whiehoe!
Laat het anders johquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:15 schreef draculettetje het volgende:
weet je laat maar hoor ik zal even op de andere computer gaan kijken ik wordt hier heeeel naar van!
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef speciwacy het volgende:
[..]
btw.. je hebt die vraag vast al beantwoord.. maar was je gisteren?
Op de WII natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"
Ja nu je het zegt..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef draculettetje het volgende:
hey sgele het vorige deel heb jij geopend en gesloten ook een prestatie op zich toch?
quote:
Uiteraardquote:
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.quote:
Gelukkig maarquote:
Da's knap lastigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.
FTD?!?!!? Op je werk... must have!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
Toch knap... krijg een mail van IT, dat ik Dream Weaver moet verwijderen van m'n pc.
Ondertussen wordt er niks gezegd over de software voor het unlocken van Nokia's en bijvoorbeeld FTD
Zullen we samen lunchen dan maar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.
Ahh.. ook handig.. maar dokter? dat is iets minder ..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"
wil je een banaan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als je in boxtel had gezeten had ik je lunch wel betaald hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mwah viel wel mee hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ahh.. ook handig.. maar dokter? dat is iets minder ..
Dan doe ik mee hoor!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen we samen lunchen dan maar?
Maar hoe is dat dan gekomen? Iemand anders wezen prutsenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb 1 post gedaan, en niemand antwoord
sta ik net in een vergaderzaal waar ik 4 pc's neergezet had met bepaalde software.. alles getest en OK vorige week. Kom ik daar vanochtend, werken 3 van de 4 softwarepakketten niet, en 10 minuten later zou die presentatie beginnen... *uh... kut!* gelukkig optijd verholpen, weer een spannend begin van de dag
mogguh! had je nog niet gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
sta ik net in een vergaderzaal waar ik 4 pc's neergezet had met bepaalde software.. alles getest en OK vorige week. Kom ik daar vanochtend, werken 3 van de 4 softwarepakketten niet, en 10 minuten later zou die presentatie beginnen... *uh... kut!* gelukkig optijd verholpen, weer een spannend begin van de dag
Dan doe je dat in 10 minuten toch wel netjes...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Strak plan!quote:
FTD op je werkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
Toch knap... krijg een mail van IT, dat ik Dream Weaver moet verwijderen van m'n pc.
Ondertussen wordt er niks gezegd over de software voor het unlocken van Nokia's en bijvoorbeeld FTD
ah, je wordt een vrouwtje , wat liefquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah viel wel mee hoorIs meer omdat ik iets moet laten wegsnijden, dus zo erg is het niet
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, je wordt een vrouwtje , wat lief
Tjah je moet toch watquote:
ahzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
Nee heb een moedervlek die begint te veranderen, mijn vriendin vertrouwd het niet helemaal dus vandaar
Dat kan niet, die pc's stonden hier achter mijn werktplek netjes op een stapel?...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe is dat dan gekomen? Iemand anders wezen prutsen
Serieus... ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahzojammer ik wou net een leuk truitje voor je bestellen
![]()
Haha dat moet wel een origineel gezicht zijn, maar wel goed van jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan niet, die pc's stonden hier achter mijn werktplek netjes op een stapel?...
Die gast kwam nog langs, ej moet je die software niet installeren.. ik nog "nee joh, heb ik al gedaan en getest" hahaha
Maarja, op elke pc maar even met local administrator ingelogd en register instellingen aangepast op die software key van dat pakket... het werk
Sta je dan als ITér in een vergaderzaal als er al mensen binnenkomen en het zo gaat beginnen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahzojammer ik wou net een leuk truitje voor je bestellen
![]()
Ik heb de D2C key, geen Wiikeyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah je moet toch wat
Trouwens Droxz, heb jij al wel is een Wiikey update uitgevoerd?
Komt die ook niet voor in een clip? Blackhole sun?quote:
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb de D2C key, geen Wiikey
Trouwens wel kut dat je die Wiikey hebt, die mensen van Wiikey zijn er mee gestopt he (dacht ik),
dus komen ook geen update's meer voor
Mogguh!quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef lynda het volgende:
wat een onchristelijk tijdstip is dit om je bed uit te komen![]()
jaloersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef lynda het volgende:
Doe jij eens geven een rondje koffie en theequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef lynda het volgende:
nee das een truitje en een rok. die rok moet (ZIJ) zelf betalenquote:
Dat klinkt niet verkeerd! Heb er zelf een tijdje over zitten nadenken om de kant van DTP op te gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:36 schreef speciwacy het volgende:
FTD.. .wft.... ik jaloersmaar ik wil even goed nieuws mee delen !!! we hebben een nieuwe klant
!! ze willen een "profesioneel kookboek" ... mag ik lekker in elkaar DTP'en als ze bij de afdeling vormgeving dat ding hebben bedacht.. kan ook leuk worden..
wel een kwelling.. die foto's zijn zooo mooi.. je krijg spontaan honger...
Maar ja keer wat anders dan al die posters en folder die ik in elkaar zet..
Droxz specials?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe jij eens geven een rondje koffie en thee![]()
Goede morgen!
Is (vind ik) leuk werkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Heb er zelf een tijdje over zitten nadenken om de kant van DTP op te gaan
ja dacht het ook al, of een clip van nirvana ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt die ook niet voor in een clip? Blackhole sun?
http://www.vkmag.com/magazine/mini_christina_aquilera/quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:42 schreef Arjan007 het volgende:
iemand dit filmpje al gezien http://www.vkmag.com/magazine/mini_christina_aquilera/ ik krijg de rillingen van dat mens
Soundgarden - Blackhole sunquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dacht het ook al, of een clip van nirvana ofzo
Soundgarden geloof ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dacht het ook al, of een clip van nirvana ofzo
graag 1 zwarte koffiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef lynda het volgende:
* lynda doet een rondje koffie en thee brengen
Ik was te laatquote:
Sorryquote:
Espresso, dank jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef lynda het volgende:
* lynda doet een rondje koffie en thee brengen
Het is u vergevenquote:
Dan moet dat toch vermeld staan? In een orderbevestiging bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef Arjan007 het volgende:
heb gister een laptop besteld en betaald en hij is gister via een dropshipment op de post gedaan. Iemand enig idee of je daar ook een track&trace code bij krijgt?
Gelukkig maarquote:
staat dat niet in de bevestigins mail? of zo?.. btw wat voor laptop.. technische details plz ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef Arjan007 het volgende:
heb gister een laptop besteld en betaald en hij is gister via een dropshipment op de post gedaan. Iemand enig idee of je daar ook een track&trace code bij krijgt?
laat me raden.. je had 2 gig .. straks 4 of 3?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
Ik heb m'n laptop net 2 weken...en al geheugen bij besteldhoe triest..
laat me raden, je draait vista ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
Ik heb m'n laptop net 2 weken...en al geheugen bij besteldhoe triest..
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden, je draait vista ?
nu 2, straks 4quote:laat me raden.. je had 2 gig .. straks 4 of 3?
Juistem!quote:laat me raden, je draait vista ?
1 advies, gebruik ook zon usb flashdrive erbij voor readyboostquote:
Wat doe je dan voor werk? (ben best nieuw hier dus sorry als dit rare vraag is)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef draculettetje het volgende:
telefoon hier erg druk
nu weer aan het type ewrk (verslagen)
kaarsen aan , wijn erbijquote:
Neem dan even contact op met die organisatie dat je niet in het bezit bent van een dergelijke codequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:51 schreef Arjan007 het volgende:
in de mail staat dat als het verstuurd is dat je een track&trace code bij krijgt. Maar dat is alleen als ze het zelf versturen lijkt me want nu is het gelijk vanaf de fabriek gestuurd.
Het is de Acer Aspire 5520 G-402G16Mi, niet een super laptop maar kan ermee door![]()
Succes en we denken aan jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef draculettetje het volgende:
telefoon hier erg druk
nu weer aan het type ewrk (verslagen)
40 .. poe poe... als je geen zin hebt om in te bouwen doe mij er maar 4/5 of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:59 schreef saban het volgende:
40 nieuwe dvd-drives binnen, pff moet dat allemaal ingebouwd worden? I hope not
Altijd tochquote:
Ik krijg binnenkort een Asus F3Squote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef Arjan007 het volgende:
Wat dacht je van volgende week 150 machines vervangen met Core2Quad'squote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:00 schreef speciwacy het volgende:
[..]
40 .. poe poe... als je geen zin hebt om in te bouwen doe mij er maar 4/5 of zo
kan je niet gelijk de mijne doen. stiekem ertussen zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:01 schreef saban het volgende:
[..]
Wat dacht je van volgende week 150 machines vervangen met Core2Quad's
Als ik dat kon had ik zelf al een C2Qquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet gelijk de mijne doen. stiekem ertussen zetten
Mja hoe werkt dat in hemelsnaam? Dat schijnt iedereen te gebruikenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1 advies, gebruik ook zon usb flashdrive erbij voor readyboost
heb ik al gedaan alleen nog geen reactie op gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neem dan even contact op met die organisatie dat je niet in het bezit bent van een dergelijke code
Dan lees je even de vorige 153 topics door...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:58 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor werk? (ben best nieuw hier dus sorry als dit rare vraag is)
dat werkt werelds!! ipv je harde schijf gebruiken, gebruikt ie de stick. gaat dus een stukje snellerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja hoe werkt dat in hemelsnaam? Dat schijnt iedereen te gebruiken
Via de mail? Of daadwerkelijk aan de telefoon hangen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:04 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan alleen nog geen reactie op gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |