quote:
Whehequote:
Volgens mij stonden die er al een tijdje niet meer in, maar goed gedaan draculettetjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef draculettetje het volgende:
zo bijna nou hopen dat het klopt, alleen vorige delen mis ik nog
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die er al een tijdje niet meer in, maar goed gedaan draculettetje
Heb jij nog Oreo's? Ik heb hongerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Whiehoe!
Laat het anders johquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:15 schreef draculettetje het volgende:
weet je laat maar hoor ik zal even op de andere computer gaan kijken ik wordt hier heeeel naar van!
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef speciwacy het volgende:
[..]
btw.. je hebt die vraag vast al beantwoord.. maar was je gisteren?
Op de WII natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"
Ja nu je het zegt..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef draculettetje het volgende:
hey sgele het vorige deel heb jij geopend en gesloten ook een prestatie op zich toch?
quote:
Uiteraardquote:
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.quote:
Gelukkig maarquote:
Da's knap lastigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.
FTD?!?!!? Op je werk... must have!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
Toch knap... krijg een mail van IT, dat ik Dream Weaver moet verwijderen van m'n pc.
Ondertussen wordt er niks gezegd over de software voor het unlocken van Nokia's en bijvoorbeeld FTD
Zullen we samen lunchen dan maar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.
Ahh.. ook handig.. maar dokter? dat is iets minder ..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"
wil je een banaan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als je in boxtel had gezeten had ik je lunch wel betaald hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mwah viel wel mee hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Ahh.. ook handig.. maar dokter? dat is iets minder ..
Dan doe ik mee hoor!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen we samen lunchen dan maar?
Maar hoe is dat dan gekomen? Iemand anders wezen prutsenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb 1 post gedaan, en niemand antwoord
sta ik net in een vergaderzaal waar ik 4 pc's neergezet had met bepaalde software.. alles getest en OK vorige week. Kom ik daar vanochtend, werken 3 van de 4 softwarepakketten niet, en 10 minuten later zou die presentatie beginnen... *uh... kut!* gelukkig optijd verholpen, weer een spannend begin van de dag
mogguh! had je nog niet gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
sta ik net in een vergaderzaal waar ik 4 pc's neergezet had met bepaalde software.. alles getest en OK vorige week. Kom ik daar vanochtend, werken 3 van de 4 softwarepakketten niet, en 10 minuten later zou die presentatie beginnen... *uh... kut!* gelukkig optijd verholpen, weer een spannend begin van de dag
Dan doe je dat in 10 minuten toch wel netjes...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Strak plan!quote:
FTD op je werkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
Toch knap... krijg een mail van IT, dat ik Dream Weaver moet verwijderen van m'n pc.
Ondertussen wordt er niks gezegd over de software voor het unlocken van Nokia's en bijvoorbeeld FTD
ah, je wordt een vrouwtje , wat liefquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah viel wel mee hoorIs meer omdat ik iets moet laten wegsnijden, dus zo erg is het niet
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, je wordt een vrouwtje , wat lief
Tjah je moet toch watquote:
ahzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
Nee heb een moedervlek die begint te veranderen, mijn vriendin vertrouwd het niet helemaal dus vandaar
Dat kan niet, die pc's stonden hier achter mijn werktplek netjes op een stapel?...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hoe is dat dan gekomen? Iemand anders wezen prutsen
Serieus... ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahzojammer ik wou net een leuk truitje voor je bestellen
![]()
Haha dat moet wel een origineel gezicht zijn, maar wel goed van jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan niet, die pc's stonden hier achter mijn werktplek netjes op een stapel?...
Die gast kwam nog langs, ej moet je die software niet installeren.. ik nog "nee joh, heb ik al gedaan en getest" hahaha
Maarja, op elke pc maar even met local administrator ingelogd en register instellingen aangepast op die software key van dat pakket... het werk
Sta je dan als ITér in een vergaderzaal als er al mensen binnenkomen en het zo gaat beginnen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahzojammer ik wou net een leuk truitje voor je bestellen
![]()
Ik heb de D2C key, geen Wiikeyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah je moet toch wat
Trouwens Droxz, heb jij al wel is een Wiikey update uitgevoerd?
Komt die ook niet voor in een clip? Blackhole sun?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |