quote:
Whehequote:
Volgens mij stonden die er al een tijdje niet meer in, maar goed gedaan draculettetjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef draculettetje het volgende:
zo bijna nou hopen dat het klopt, alleen vorige delen mis ik nog
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die er al een tijdje niet meer in, maar goed gedaan draculettetje
Heb jij nog Oreo's? Ik heb hongerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Whiehoe!
Laat het anders johquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:15 schreef draculettetje het volgende:
weet je laat maar hoor ik zal even op de andere computer gaan kijken ik wordt hier heeeel naar van!
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef speciwacy het volgende:
[..]
btw.. je hebt die vraag vast al beantwoord.. maar was je gisteren?
Op de WII natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"
Ja nu je het zegt..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef draculettetje het volgende:
hey sgele het vorige deel heb jij geopend en gesloten ook een prestatie op zich toch?
quote:
Uiteraardquote:
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.quote:
Gelukkig maarquote:
Da's knap lastigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |