quote:
Whehequote:
Volgens mij stonden die er al een tijdje niet meer in, maar goed gedaan draculettetjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef draculettetje het volgende:
zo bijna nou hopen dat het klopt, alleen vorige delen mis ik nog
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die er al een tijdje niet meer in, maar goed gedaan draculettetje
Heb jij nog Oreo's? Ik heb hongerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Whiehoe!
Laat het anders johquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:15 schreef draculettetje het volgende:
weet je laat maar hoor ik zal even op de andere computer gaan kijken ik wordt hier heeeel naar van!
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef speciwacy het volgende:
[..]
btw.. je hebt die vraag vast al beantwoord.. maar was je gisteren?
Op de WII natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"
Ja nu je het zegt..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef draculettetje het volgende:
hey sgele het vorige deel heb jij geopend en gesloten ook een prestatie op zich toch?
quote:
Uiteraardquote:
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.quote:
Gelukkig maarquote:
Da's knap lastigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.
FTD?!?!!? Op je werk... must have!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
Toch knap... krijg een mail van IT, dat ik Dream Weaver moet verwijderen van m'n pc.
Ondertussen wordt er niks gezegd over de software voor het unlocken van Nokia's en bijvoorbeeld FTD
Zullen we samen lunchen dan maar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Thuis wel. Ik heb nu helemaal geen eten en geen geld bij me. Dat wordt tot half 2 honger hebben.
Ahh.. ook handig.. maar dokter? dat is iets minder ..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bezoekje aan de dokter en ik was aan het "thuiswerken"
wil je een banaan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als je in boxtel had gezeten had ik je lunch wel betaald hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |