Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb de D2C key, geen Wiikey
Trouwens wel kut dat je die Wiikey hebt, die mensen van Wiikey zijn er mee gestopt he (dacht ik),
dus komen ook geen update's meer voor
Mogguh!quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef lynda het volgende:
wat een onchristelijk tijdstip is dit om je bed uit te komen![]()
jaloersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef lynda het volgende:
Doe jij eens geven een rondje koffie en theequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef lynda het volgende:
nee das een truitje en een rok. die rok moet (ZIJ) zelf betalenquote:
Dat klinkt niet verkeerd! Heb er zelf een tijdje over zitten nadenken om de kant van DTP op te gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:36 schreef speciwacy het volgende:
FTD.. .wft.... ik jaloersmaar ik wil even goed nieuws mee delen !!! we hebben een nieuwe klant
!! ze willen een "profesioneel kookboek" ... mag ik lekker in elkaar DTP'en als ze bij de afdeling vormgeving dat ding hebben bedacht.. kan ook leuk worden..
wel een kwelling.. die foto's zijn zooo mooi.. je krijg spontaan honger...
Maar ja keer wat anders dan al die posters en folder die ik in elkaar zet..
Droxz specials?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe jij eens geven een rondje koffie en thee![]()
Goede morgen!
Is (vind ik) leuk werkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Heb er zelf een tijdje over zitten nadenken om de kant van DTP op te gaan
ja dacht het ook al, of een clip van nirvana ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt die ook niet voor in een clip? Blackhole sun?
http://www.vkmag.com/magazine/mini_christina_aquilera/quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:42 schreef Arjan007 het volgende:
iemand dit filmpje al gezien http://www.vkmag.com/magazine/mini_christina_aquilera/ ik krijg de rillingen van dat mens
Soundgarden - Blackhole sunquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dacht het ook al, of een clip van nirvana ofzo
Soundgarden geloof ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dacht het ook al, of een clip van nirvana ofzo
graag 1 zwarte koffiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef lynda het volgende:
* lynda doet een rondje koffie en thee brengen
Ik was te laatquote:
Sorryquote:
Espresso, dank jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef lynda het volgende:
* lynda doet een rondje koffie en thee brengen
Het is u vergevenquote:
Dan moet dat toch vermeld staan? In een orderbevestiging bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef Arjan007 het volgende:
heb gister een laptop besteld en betaald en hij is gister via een dropshipment op de post gedaan. Iemand enig idee of je daar ook een track&trace code bij krijgt?
Gelukkig maarquote:
staat dat niet in de bevestigins mail? of zo?.. btw wat voor laptop.. technische details plz ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef Arjan007 het volgende:
heb gister een laptop besteld en betaald en hij is gister via een dropshipment op de post gedaan. Iemand enig idee of je daar ook een track&trace code bij krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |