abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56764096

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
Voorjaarscollectie

Een kleurrijk voorjaarsassortiment om alvast helemaal in lentestemming te komen: tuinmeubels, textiel, tuinsets, planten, bloempotten en nog veel meer.

Maar wees er snel bij, want OP=OP
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondagsopeningen
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
17 februari - IKEA Amsterdam, Duiven en Utrecht
24 februari - IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Eindhoven, Haarlem en Heerlen
2 maart - IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
9 maart - IKEA Amsterdam en Eindhoven
16 maart - IKEA Amsterdam
23 maart - Geen, 1e paasdag
30 maart - IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen

Bijzondere openingstijden
Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
Tweede paasdag 24 maart: open van 10-17 uur
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: Debsterr
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Bartjebart op 16-02-2008 01:10:32 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 16 februari 2008 @ 01:04:32 #2
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_56764155
    tvp
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
    pi_56764455
    @adelante: Het zal nogal een zootje worden als iedereen zijn/haar spullen om 11 uur sochtends wil hebben he? Kortom, wij kunnen geen tijd afspreken. Tussen 21.30 en 07.00 dag erna wordt de ritlijst pas gemaakt en in het systeem verwerkt.

En wat een graftyfusnummer is dat husselnummer trouwens.
    Ik begrijp IKEA in zulke dingen nou nooit. Ze staan altijd vooraan met bezuining, duurzaam, etc etc, maar ze laten wel en passant 4000 cd'tjes drukken waar geen hond behoefte aan heeft en die, als die al gebruikt wordt, voornamelijk als onderzetter zal dienen.
    Ik gooi zulke dingen altijd gewoon in het postvak van degene boven mij , dus ik zelf heb er geen last van, maar het is zo'n stom initiatief.
    Net zoals af en toe de post over de DYOL shit. Wie boeit dat nou? Hoeveel mongolen zetten nou daadwerkelijk zo'n bril op hun harses of gaan de bril op 'opvallende plaatsen' neerzetten. Dan ben je toch de weg kwijt?
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      zaterdag 16 februari 2008 @ 08:50:45 #4
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56765930
    Terug Vind Billy
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_56766261
    effe vraagje...ik wil gebruik maken van het betalen in 10 termijnen...voor die eenmalige 3-tientjes administraite kosten...moet je dat van te voren regelen (zeg maar voordat je inkopen gaat doen), wat moet ik daarvoor meenemen??
    pi_56766285
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 09:46 schreef suuske343 het volgende:
    effe vraagje...ik wil gebruik maken van het betalen in 10 termijnen...voor die eenmalige 3-tientjes administraite kosten...moet je dat van te voren regelen (zeg maar voordat je inkopen gaat doen), wat moet ik daarvoor meenemen??
    Een legitimatiebewijs...

Je kunt het 10 plan in de winkel aanvragen en er dan gelijk gebruik van maken!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_56766400
    Ik krijg zelf a.s. dinsdag een levering van IKEA en ik heb net nagekeken of 'ie al staat ingepland. Ja dus:

Informatie betreffende de aflevering :
    De levering zal bezorgd worden op
    19-02-2008, tussen 7:30 en 10:15 uur.

Mijn enige vrije dag die week, en dan WTF vanaf 7:30 !! Da's midden in de nacht!
    Maandag even de transporteur bellen om na te vragen of ik de allereerste van die rit ben of niet.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 16 februari 2008 @ 10:08:17 #8
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56766479
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 00:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bij ons in de winkel, bij sneltransporten, krijg je ook alleen de mededeling dat ze tussen 18 en 22 komen... meer niet.
    tussen 18 en 22 vind ik gedetailleerd genoeg anders...
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 01:34 schreef kalinho het volgende:
    @adelante: Het zal nogal een zootje worden als iedereen zijn/haar spullen om 11 uur sochtends wil hebben he? Kortom, wij kunnen geen tijd afspreken. Tussen 21.30 en 07.00 dag erna wordt de ritlijst pas gemaakt en in het systeem verwerkt.
    dat is vreemd want andere vestigingen werken simpelweg met blokken (ochtend/middag/avond) en is het blok vol, dan kun je kiezen uit een ander blok, zo weet iedereen (klant en TSN) waar ie aan toe is en zo moeilijk lijkt het dus niet
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_56766506
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 09:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een legitimatiebewijs...

Je kunt het 10 plan in de winkel aanvragen en er dan gelijk gebruik van maken!
    Thanks...dat wilde ik effe weten
    pi_56766565
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 10:10 schreef suuske343 het volgende:

[..]

Thanks...dat wilde ik effe weten
    En vergeet je bankpas niet!
    pi_56766607
    haha die heb ik altijd bij hoor als ik naar de Ikea ga!!
    Alhoewel, gister geweest en niks gekocht knap he, zelfs geen hotdog.
    Ben even met mijn manneke vooronderzoek gaan doen voor de keuken...was maar goed ook, ik had weer eens wat verzonnen wat hij niks vond.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 11:04:41 #12
    3011 E.T.
    pi_56767102
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 10:08 schreef Adelante het volgende:

dat is vreemd want andere vestigingen werken simpelweg met blokken (ochtend/middag/avond) en is het blok vol, dan kun je kiezen uit een ander blok, zo weet iedereen (klant en TSN) waar ie aan toe is en zo moeilijk lijkt het dus niet
    Barendrecht is altijd al een beetje vreemd geweest met z'n transport
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 11:16:07 #13
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_56767237
    TerugVindPlank
    The Internets, I needs it..
    pi_56769532
    TerugVindNieuwtjes
    pi_56771122
    quote:

[..]

[..]

Zo werkt het in Breda dus niet (althans, in december nog niet ) maar misschien is het dan onlangs veranderd? Sneltransport is bij ons altijd tussen 18-22 uur.
    pi_56779309
    quote:

[..]

[..]

Wij hebben ook blokken (1400-1800 & 1800-2300), maar die blokken zijn puur voor het sneltransport.
    Daarbij is het toch zo dat de transportvoorwaarden wat betreft vrachttaxi's en sneltransporten voor heel Nederland, Delft daargelaten uiteraard, gelijk zijn?
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_56779665
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 21:38 schreef kalinho het volgende:

[..]

Wij hebben ook blokken (1400-1800 & 1800-2300), maar die blokken zijn puur voor het sneltransport.
    Daarbij is het toch zo dat de transportvoorwaarden wat betreft vrachttaxi's en sneltransporten voor heel Nederland, Delft daargelaten uiteraard, gelijk zijn?
    Niet wat betreft levertijdblokken
    pi_56780347
    M'n huisgenootjes hebben in de loop der tijd wel 20 Ikea Family cards aangevraagd op de meest rare namen
    Lagen er deze week 20 Gidsen op de deurmat
    Ik werd met m'n brakke kop wakker van de postbode die ze door de brievenbus gooide, ik kreeg al een vermoeden. En toen ik naar de deurmat liep kwam ik niet meer bij van het lachen
    Een vriend van ons heeft nog meer van die dingen aangevraagd, die zal pas raar opkijken
      zondag 17 februari 2008 @ 00:07:23 #19
    190186 hierissieweer
    pi_56782962
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 22:16 schreef Tommeke het volgende:
    M'n huisgenootjes hebben in de loop der tijd wel 20 Ikea Family cards aangevraagd op de meest rare namen
    Lagen er deze week 20 Gidsen op de deurmat
    Ik werd met m'n brakke kop wakker van de postbode die ze door de brievenbus gooide, ik kreeg al een vermoeden. En toen ik naar de deurmat liep kwam ik niet meer bij van het lachen
    Een vriend van ons heeft nog meer van die dingen aangevraagd, die zal pas raar opkijken
    wat moet je in gods naam met 20 familie passen?
      zondag 17 februari 2008 @ 00:30:13 #20
    190186 hierissieweer
    pi_56783391
    kan iemand mij die warmte graden voor dekbedden van de ikea uitleggen? Ik zit namelijk te overwegen of ik een nieuw dekbed wil
    pi_56783646
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
    kan iemand mij die warmte graden voor dekbedden van de ikea uitleggen? Ik zit namelijk te overwegen of ik een nieuw dekbed wil
    Toevallig had ik daar vandaag zelf wat info over verzameld...

Hoe hoger het cijfer, hoe warmer...
    quote:
    Warmtegraad 1&2; Word je ook soms badend in het zweet wakker met je dekbed helemaal onderaan je bed? Kies dan een dekbed met warmteklasse 1 of 2. Word je graag wakker in een warme slaapkamer of zoek je een koel, dun zomerdekbed? Dan is deze klasse ideaal.
    quote:
    Warmtegraad 3&4; Ben je soms wat kouwelijk, maar krijg je het onder een dik dekbed veel te warm? Kies dan een dekbed uit deze categorie. Warmteklasse 3 of 4 is verder ook ideaal als je graag slaapt in een slaapkamer met de perfecte temperatuur; niet te warm maar ook niet te koud.
    quote:
    Warmtegraad 5&6; Trek je je dekbed helemaal over je hoofd en bibber je dan nog? Kies dan warmteklasse 5 of 6. Deze dekbedden zijn ook perfect als je je graag nestelt onder een warm dekbed in een koele kamer. Of wanneer je een extra dik dekbed nodig hebt je 's winters warm te houden.
    quote:
    Warmtegraad 1+3; Deze warmteklasse bestaat uit een koel, dun dekbed en een dikker. Ze zijn aan elkaar verbonden met drukknoopjes, die je makkelijk dichtklikt en weer uit elkaar haalt. Samen vormen ze een extra warm dekbed. Afzonderlijk bieden ze warmtecomfort op maat.
      zondag 17 februari 2008 @ 00:52:27 #22
    190186 hierissieweer
    pi_56783747
    Ik zou graag een 4 seizoenen willen hebben in een warmtegraad 6
    pi_56784068
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:52 schreef hierissieweer het volgende:
    Ik zou graag een 4 seizoenen willen hebben in een warmtegraad 6
    Volgens mij krijg je dan een 1+3 dekbed... zijn dat de 4-seizoenendekbedden
    pi_56786640
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

wat moet je in gods naam met 20 familie passen?
    Allemaal aangevraagd onder al dan niet grappige namen. Ik vond het wel grappig, maar zoveel post is minder leuk.

Heb gister trouwens een Solsta slaapbank gekocht, m'n oude Lillberg bank was helemaal kapot, op feestjes zijn er meerdere keren mensen doorheen gezakt als ze er te hard op gingen zitten
    Hij slaapt wel oke moet ik zeggen.
    pi_56786836
    Oh ik vind weer van alles leuk op de ikeasite, tijd om weer eens richting Amersfoort of Groningen te gaan (tvp)
    pi_56796702
    Bartjebart, in het vorige topic zei je dat die bestekset van 365+ absoluut niet hetzelfde is...
    oke, maar is de parad nog ergens te krijgen?
    1 setje maar :-)

Eventueel in belgie ofzo?
    hij is wel overal van de site af, maar kan jij eens een onderzoekje doen voor me?

alvast bedankt
    Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
    pi_56796775
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:47 schreef dromewaris het volgende:
    Bartjebart, in het vorige topic zei je dat die bestekset van 365+ absoluut niet hetzelfde is...
    oke, maar is de parad nog ergens te krijgen?
    1 setje maar :-)

Eventueel in belgie ofzo?
    hij is wel overal van de site af, maar kan jij eens een onderzoekje doen voor me?

alvast bedankt
    Euhm... ik kan woensdag op z'n vroegst voor je kijken...
    Maar in de voorraad van Belgie kan ik sowieso niet kijken
    pi_56799483
    Oke dan geen belgie :-)
    maar als je wilt, super graag.
    we hebben deze set, en bevalt heel goed. Mooi zwaar bestek en stevig...
    maar 6 stuks messen etc.. is toch wat weinig, dus wilden we nog een setje bijkopen eigenlijk maarja...
    pi_56799832
    Terug Vind Ikea! Hoe lang mag je eigenlijk dingen omruilen met kassabon als ze nog in de verpakking zitten?
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_56799976
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Cyan het volgende:
    Terug Vind Ikea! Hoe lang mag je eigenlijk dingen omruilen met kassabon als ze nog in de verpakking zitten?
    Heb je bij aankoop van die producten je IKEA Family kaart laten scannen?
    pi_56800091
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je bij aankoop van die producten je IKEA Family kaart laten scannen?
    Nee

Het gaat namelijk om bekleding van de Kramfors bank. Wij hadden extra hoezen besteld (die nog gewoon in de verpakking zitten en nog niet open zijn geweest) en nu wil ik wrs toch een ander kleurtje.
    pi_56800119
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef Cyan het volgende:

[..]

Nee

Het gaat namelijk om bekleding van de Kramfors bank. Wij hadden extra hoezen besteld (die nog gewoon in de verpakking zitten en nog niet open zijn geweest) en nu wil ik wrs toch een ander kleurtje.
    Euh dan heb je 90 dagen na aankoop in de winkel of vanaf het moment dat het artikel uitgeleverd is.

Bij een afgeleverd artikel zoals de KRAMFORS artikelen is je kassabon niet je betalingsbewijs, maar de vrachtbrief
    pi_56800170
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh dan heb je 90 dagen na aankoop in de winkel of vanaf het moment dat het artikel uitgeleverd is.

Bij een afgeleverd artikel zoals de KRAMFORS artikelen is je kassabon niet je betalingsbewijs, maar de vrachtbrief

Oh dan ben ik al te laat! Nou ja, misschien kan ik ze omruilen via Marktplaats en op zich is het ook niet de verkeerde kleur ofzo maar ik ben nogal van de afwisseling. Dus misschien nog maar een setje extra erbij

Je moet die bekleding chemisch laten reinigen maar dat kan neem ik aan gewoon bij een stomerij toch?
    pi_56800419
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

Oh dan ben ik al te laat! Nou ja, misschien kan ik ze omruilen via Marktplaats en op zich is het ook niet de verkeerde kleur ofzo maar ik ben nogal van de afwisseling. Dus misschien nog maar een setje extra erbij

Je moet die bekleding chemisch laten reinigen maar dat kan neem ik aan gewoon bij een stomerij toch?
    Naja je kunt het gewoon proberen in de winkel natuurlijk... Hoelang ben je over tijd dan?

Qua ruilen dan he..
    pi_56800509
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja je kunt het gewoon proberen in de winkel natuurlijk... Hoelang ben je over tijd dan?
    Ik geloof dat de banken in november zijn geleverd.
    pi_56800559
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik geloof dat de banken in november zijn geleverd.
    Het ligt er een beetje aan wanneer dan in November... anders kun je nog precies op tijd zijn...
    pi_56800609
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan wanneer dan in November... anders kun je nog precies op tijd zijn...

Ik zal morgen eens even op de vrachtbrief kijken welke datum het precies was en mocht ik nog op tijd zijn dan heb ik een goede reden om naar Ikea te gaan! En zo niet, dan komen er vast nog 2 hoezen bij voor nog meer afwisseling!

Thnx voor je hulp!
      † In Memoriam † zondag 17 februari 2008 @ 23:58:19 #38
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56805404
    Weet iemand wanneer de Mysinge banken precies uit de collectie gaan?
    Volgende maand is de 2-zits 100 euro goedkoper (voor IKEA family leden) en misschien willen we in de toekomst een chaise longue erbij.
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
      maandag 18 februari 2008 @ 00:00:41 #39
    190186 hierissieweer
    pi_56805450
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef Skaai het volgende:
    Volgende maand is de 2-zits 100 euro goedkoper (voor IKEA family leden) en misschien willen we in de toekomst een chaise longue erbij.
    ik wil ook de chaise, is die dan ook 100 eraf? Ook op de overtrekken?

Die chaise is wel gewoon te koppelen aan de persoons he?
    pi_56805978
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef Skaai het volgende:
    Hoe weet je dat?

Je kunt de tweezits ombouwen tot chaise longue inderdaad...
    (en aan andere bank bevestigen
      † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 10:00:53 #41
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56809340
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

ik wil ook de chaise, is die dan ook 100 eraf? Ook op de overtrekken?

Die chaise is wel gewoon te koppelen aan de persoons he?
    Ik had begrepen dat het alleen gold voor de 2zits met de Mollebo hoes. Dat staat in m'n Ikea foldertje en de dame van de afdeling beaamde dat ook.
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 00:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
    Ik ging wat informatie inwinnen bij Ikea Amsterdam en toen kreeg ik te horen dat hij eruit gaat.
    quote:
    Je kunt de tweezits ombouwen tot chaise longue inderdaad...
    (en aan andere bank bevestigen
    Dat is wel tof, dan kan ik best twee 2-zitters kopen in de actie, een 2 zitter ombouwen tot chaise longue is goedkoper dan de chaise longue zelf. Hmmm even aan mijn zus voorleggen .
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_56811334
    Kan iemand mij vertellen of de Malm toilettafel nog in het zwartbruin leverbaar is? Hij staat niet meer op de site?

Oh en kan ik een losse hoes kopen voor mijn MYSINGE bank? Ik weet niet meer of ik die oude nou los gekocht heb
    ~*~Common sense is not so common~*~
    pi_56811499
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 11:46 schreef heppifisj het volgende:
    Kan iemand mij vertellen of de Malm toilettafel nog in het zwartbruin leverbaar is? Hij staat niet meer op de site?

Oh en kan ik een losse hoes kopen voor mijn MYSINGE bank? Ik weet niet meer of ik die oude nou los gekocht heb
    Er zijn een aantal vestigingen met voorraad...

als je hier de vestiging naar keuze invult krijg je te zien of het artikel daar wel of niet voorradig is.

Hoezen van banken worden altijd los verkocht. Je koopt meestal een onderstel en een losse hoes namelijk
    pi_56811655
    Dankjewel! Ik hoopte dat ie nog beschikbaar zou komen in Delft maar misschien moet ik er toch maar ff een stukkie voor rijden, ik wacht al lang genoeg en ik wil nou de boel wel eens opruimen
    ~*~Common sense is not so common~*~
      maandag 18 februari 2008 @ 12:48:36 #45
    6290 Dr_Crouton
    pi_56812509
    Ik heb de MYSINGE 2-zits met de brede chaise longues met Mollebo hoezen van Amsterdam en heb me daar ook laten vertellen dat ie ergens dit jaar uit de collectie gaat. Voor de zekerheid ook twee keer bij verschillende bezoeken gevraagd.

Het volgende valt me na ruim een week slapen op mijn 140x200 Sultan SKIEN op: er lijkt aan een helft wel alsof er een kuil in het midden zit...
    De andere kant is veel vlakker en harder.
    En ik kan de middenbalk een beetje voelen als ik van een kant naar de andere rol. Dat had ik natuurlijk niet in de winkel, waar de 1-persoons showmodellen ter proefliggen staan.

Heb het bed begin januari gekocht en wacht nog even af of het erger wordt, maar als ik de SKIEN om wil ruilen, moet ik het vervoer heen (en eenmaal geruild terug) uit mijn eigen zak betalen?
      maandag 18 februari 2008 @ 13:59:05 #46
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_56813983
    ik heb best zin om weer te gaan, maar dan weet ik zeker dat ik meer uitgeef dan ik nodig heb.

Tevens een tvp
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
      maandag 18 februari 2008 @ 14:08:55 #47
    16142 SignOTheTimes
    Symathiek & schattig
    pi_56814216
    Ikea is okay...

3 weken terug met 2 karren vol de winkel verlaten. Mooie bonde wandkast, mooie bureaustoel! Yeah!!!
    Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
    pi_56814483
    zo..vanmorgen vast het aanrechtblad besteld, voor de keuken die we over 4 weken gaan plaatsen...
    Ik heb er al helemaal zin in....
    pi_56831524
    De tuinmeubels staan nog niet op de site, weet iemand wanneer ze in de winkel komen?
    pi_56832522
    Iemand een idee wanneer de Liatorp salon tafel in de aanbieding komt
    Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
      dinsdag 19 februari 2008 @ 10:57:43 #51
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_56832591
    Vorige keer hebben we 518 euro uitgegeven .
    We hebben toegegeven aan IKEA . Witte bloempotten , koeienkleed , RVS rekjes voor in onze keuken, zilveren schaal, etc. etc.
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_56832880
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
    Niet?
      dinsdag 19 februari 2008 @ 11:27:24 #53
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56833176
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
    als je tot juni kunt wachten en nog meer nodig hebt:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_56833602
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 11:12 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Niet?
    Ik heb een dure smaak
    Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
    pi_56834650
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 09:50 schreef poemojn het volgende:
    De tuinmeubels staan nog niet op de site, weet iemand wanneer ze in de winkel komen?
    Die komen pas wat later. We hebben nu eerst een voorjaarscollectie, en pas over een maand of zo denk ik komt de zomercollectie
      † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 13:29:39 #56
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56835641
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 12:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Heb het bed begin januari gekocht en wacht nog even af of het erger wordt, maar als ik de SKIEN om wil ruilen, moet ik het vervoer heen (en eenmaal geruild terug) uit mijn eigen zak betalen?
    Denk het bijna wel, maar voor 15 euro heb je een hele dag een boedelbak o.i.d tot je beschikking .
      Hoofdredactie Fotografie dinsdag 19 februari 2008 @ 14:54:29 #57
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_56837478
    Iemand enig idee wanneer Delft weer witte Knubbig lampjes heeft?
      dinsdag 19 februari 2008 @ 15:38:08 #58
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56838426
    De afzuigkap is net gebracht!
    Nu nog een paar weekjes wachten en dan komt het keukenblad. Heb er zin in!
      dinsdag 19 februari 2008 @ 15:49:18 #59
    190186 hierissieweer
    pi_56838614
    Trouwens die mysinge he, de rugkussens zijn wat ingedeukt aan het raken... Kan ik daar wat tegen doen/nieuwe halen? En die tafeltjes zijn die ook los te koop?

(en hoeveel kost een nieuwe hoes?)
    pi_56839746
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 12:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die komen pas wat later. We hebben nu eerst een voorjaarscollectie, en pas over een maand of zo denk ik komt de zomercollectie
    Dank je. Over een maand zou onze achtertuin -in theorie- ook af moeten zijn, dus dat komt wel goed uit.
    pi_56839781
    Ik heb eigenlijk nog nooit echt goed naar de tuinmeubels van Ikea gekeken...schaam...schaam
    De kleurtjes van de voorjaarscollectie vind ik wel erg leuk!!
      dinsdag 19 februari 2008 @ 17:04:53 #62
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56839930
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
    De afzuigkap is net gebracht!
    Nu nog een paar weekjes wachten en dan komt het keukenblad. Heb er zin in!
    welke kap is het geworden? die mooi rvs schuin aflopende?
      † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 17:07:39 #63
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56839971
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:
    Iemand enig idee wanneer Delft weer witte Knubbig lampjes heeft?
    In Amsterdam konden we 'm ook al niet vinden .
      Hoofdredactie Fotografie dinsdag 19 februari 2008 @ 18:12:47 #64
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_56841180
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 17:07 schreef Skaai het volgende:

[..]

In Amsterdam konden we 'm ook al niet vinden .
    Ze zijn er nergens volgens mij

Heb ik eindelijk lampjes bedacht voor de slaapkamer, zijn ze niet te koop
      dinsdag 19 februari 2008 @ 18:37:51 #65
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56841717
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 17:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

welke kap is het geworden? die mooi rvs schuin aflopende?
    Nee, we hebben alleen maar ruimte voor onderbouw hier. Dus de 1 motorige (zeg je dat zo?) rvs.

Morgen even 2 lack planken scoren. Ga even bij mijn werk langs in Den Haag en dan maar gelijk even langs Delft. Kunnen we een deel van het speelgoed en de knuffels een plekje geven.
      dinsdag 19 februari 2008 @ 18:46:19 #66
    77511 floopzz
    feeling a bit floopy
    pi_56841897
    Even een klein vraagje... Ik heb het rechtstreekse nummer nodig voor de Ikea Eindhoven. Niet het 0900-nummer dat je krijgt als je in de telefoongids zoekt zeg maar. (Liefst afdeling vulploeg ook nog!).Heeft te maken met het organiseren van een vrijgezellenfeestje van een vriendin (werkt bij Ikea) , ze moet werken en we willen achter haar rug om wat proberen te regelen wat betreft werktijden enzo. Lastig Zou iemand me daar aan kunnen helpen?
    *snucks*
      dinsdag 19 februari 2008 @ 19:03:04 #67
    77511 floopzz
    feeling a bit floopy
    pi_56842215
    Laat maar, al gelukt!! ( voor de Ikea-service!!)
    *snucks*
    pi_56848599
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 19:03 schreef floopzz het volgende:
    Laat maar, al gelukt!! ( voor de Ikea-service!!)
    da's altijd leuk als je zoiets voor elkaar krijgt.......
      dinsdag 19 februari 2008 @ 22:47:42 #69
    77511 floopzz
    feeling a bit floopy
    pi_56848846
    De vrouw van het 0900-nummer was volgens mij ook erg blij dat ze een keer een vraag kreeg die niet ging over het hebben van een schroefjestekort of -overschot...
    *snucks*
    pi_56849704
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 18:12 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ze zijn er nergens volgens mij

Heb ik eindelijk lampjes bedacht voor de slaapkamer, zijn ze niet te koop
    Ik zal morgen even kijken wanneer ze verwacht worden. Om welke maat gaat het?

Het gaat om deze toch:
    pi_56849991
    Vandaag kwam ik in ons kantoor 3 a4tjes tegen met 1 handgeschreven regel:

"Ik mag niet meer dan 1 potlood bij de ikea meenemen"

120x handuitgeschreven
    Daarnaast stond een plastic tas, vol met potloodjes

Een moeder kwam thuis met haar kind en uit alle zaken kwamen toen potloodjes tevoorschijn. Dat menneke heeft strafregels moeten schrijven van haar en de potloodjes terugbrengen
      dinsdag 19 februari 2008 @ 23:30:20 #72
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_56850187
    En ik gebruik zo'n potloodje om een getal op te schrijven en gooi em daarna gelijk de prullenbak in om vervolgens weer een nieuwe te pakken voor het volgende woord . .

Wel mooi iets!
      Hoofdredactie Fotografie woensdag 20 februari 2008 @ 00:53:25 #73
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_56851999
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het gaat om deze toch:
    [ afbeelding ]
    Dat zijn ze!

Ik twijfel nog een beetje over de maat, maar ik denk dat het de kleintjes worden
    pi_56852091
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef kalinho het volgende:

120x handuitgeschreven

Een moeder kwam thuis met haar kind en uit alle zaken kwamen toen potloodjes tevoorschijn. Dat menneke heeft strafregels moeten schrijven van haar en de potloodjes terugbrengen
    Geniaal! heb t ook weleens gehad dat een moeder 10 kwam terug brengen en dr excuses aanbood, ik had echt zoiets van "boeiend we hebben er genoeg" maar ik zei beleefd": dank je wel
    Smijt er zelf ook dagelijks wel ene paar weg
    pi_56854252
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 00:53 schreef Yoni het volgende:

[..]

Dat zijn ze!

Ik twijfel nog een beetje over de maat, maar ik denk dat het de kleintjes worden
    Die kleintjes zijn hier van de week ook niet geleverd. Is nieuw product dus dan gaat het in het begin nog wel eens mis. Ze worden beter verkocht dan ze hadden verwacht.

Maar ik zeg er meteen even bij dat als je die lamp aan hebt en geen mooi licht in zit. Je moet er echt een 15 watt lampje in doen en dan achter een dimmer. Helemaal omdat ie wit is zie je de lamp en het dingentje waar je de lamp indraait heel goed zitten.
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    pi_56854255
    Kan je bij Ikea ook VVV-bon / Irischeques inleveren?
      woensdag 20 februari 2008 @ 09:40:33 #77
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56854453
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 09:27 schreef D-MIXXX het volgende:
    Kan je bij Ikea ook VVV-bon / Irischeques inleveren?
    nee
    pi_56856578
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef kalinho het volgende:

120x handuitgeschreven

pi_56857028
    hallo,

wat is tvp? en ik ben op zoek naar een plaatje van komplement n scha 130 4 st. destijds kost ie 9 euro en artikelnummer was 757.192.00 en die heb ik gekocht in 17 dec 2003 in ikea duiven.

Wie kan mij helpen? ik weet niet meer hoe die eruitziet.

Groetjes
      woensdag 20 februari 2008 @ 12:58:34 #80
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56858011
    tvp is de zweedse term die medewerkers van IKEA als begroeting van elkaar gebruiken

en je wilt een plaatje van een scharnier dat al vier jaar uit de handel is
    pi_56859276
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 12:58 schreef Adelante het volgende:
    tvp is de zweedse term die medewerkers van IKEA als begroeting van elkaar gebruiken

en je wilt een plaatje van een scharnier dat al vier jaar uit de handel is
    toch wel een spannende scharnier hoop ik dan
    pi_56860740
    Oh, dat is dus de scharnier. Het lampje gaat bij mij branden. Ik ben inmiddels in de garantiedoos aan het graven welke die wel geldig is en welke niet. Ik kwam de factuur tegen en wist niet meer wat dat ook al weer was.

Bedankt voor het opfrissen van het geheugen.
    Groetjes
    pi_56861677
    art nr 757 192 00 is er nog gewoon hoor
    pi_56865901
    Waarom zit er zoveel variatie in het zelfde model zitbanken? Onlangs proefgezeten op een Karlstad in stof en die zat lekker, de leren versie was knalhard. Ook met een Kramfors de ene zat lekker de andere weer niet.
    Hoe weet je dat je de lekker zittende bank thuis krijgt?
      woensdag 20 februari 2008 @ 19:01:44 #85
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56866689
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 18:33 schreef gfx het volgende:
    Waarom zit er zoveel variatie in het zelfde model zitbanken? Onlangs proefgezeten op een Karlstad in stof en die zat lekker, de leren versie was knalhard. Ook met een Kramfors de ene zat lekker de andere weer niet.
    Hoe weet je dat je de lekker zittende bank thuis krijgt?
    waarschijnlijk staat de ene wat langer in de showroom en is dus door 100.000 man ingezeten en de ander is een nieuw showmodel en moet dus nog wat ingezeten worden...
    pi_56867016
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 12:58 schreef Adelante het volgende:
    Je spreekt het uit als tvöp!

woensdag 20 februari 2008 @ 22:17:55 #87
    6290 Dr_Crouton
    pi_56872107
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 13:29 schreef Skaai het volgende:

[..]

Denk het bijna wel, maar voor 15 euro heb je een hele dag een boedelbak o.i.d tot je beschikking .
    Ik heb geen bevoegdheid om met een aanhanger te rijden. Plus, of eigenlijk min trekhaak.
    pi_56873126
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik heb geen bevoegdheid om met een aanhanger te rijden. Plus, of eigenlijk min trekhaak.
    Iedereen mag met een boedelbak rijden. Pas wanneer je een totaal gewicht van meer dan 500 of 700 kilo meeneemt niet meer...
    pi_56874020
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 00:53 schreef Yoni het volgende:

[..]

Dat zijn ze!

Oke... In Hengelo krijgen we de kleine versies naar verwachting in week 9. De grotere versies pas in week 13 ( )

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat ze eerder komen. Maar dat verwacht ik niet..
      † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 00:40:04 #90
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56875675
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Met rijbewijs B mag je gewoon een enkelasser / huif aan je trekhaak hebben hoor. Tot een bepaald gewicht, je mag niet meer gewichte achter je kont hebben dan het gewicht van je auto oid. Zoiets had ik begrepen . (If not, correct me if I'm wrong)
    Zonder trekhaak gaat het inderdaad helemaal moeilijk .

Wij gaan vrijdag een oorlogsvoorraad Tundra kliklaminaat halen!
      donderdag 21 februari 2008 @ 14:11:03 #91
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_56883993
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het gaat om deze toch:
    [ afbeelding ]
    mooi

maar goed, daar kwam ik hier niet voor....
    ik heb al een hele tijd een beddinge maar nu is een van de latjes van de lattenbodem gebroken. Ik moest iets hebben dat naast het bed lag en leunde erop met mijn knie. krak, latje doormidden, ik op mijn platte gezichtje....

De troela op de site kan me niet verder helpen (of ik ben gewoon niet duidelijk genoeg) maar wat ik me dus afvraag, is of ik misschien een los latje (of meer, voor reserve) kan bestellen.
    Het ligt namelijk niet echt gemakkelijk zo met mijn billen in een kuil
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_56889204
    Ik zit eigenlijk al 3 jaar zonder keukenplint :$ En ik heb t geld er niet voor over om zoiets (schijnbaar simpels) door een installateur te laten doen...

Zou ik de Perfekt Askome plint kunnen gebruiken om mijn (non ikea) keuken eindelijk eens netjes af te werken?
    Ik las op de site dat bij de faktum poten het beslag zit om de plint te monteren....maar hoe essentieel is dat?

Ik hoef alleen maar een L vorm keuken te voorzien van een plint, dus weinig bijzonders ofzo..
    (:
    pi_56889955
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 18:32 schreef nein het volgende:
    Ik zit eigenlijk al 3 jaar zonder keukenplint :$ En ik heb t geld er niet voor over om zoiets (schijnbaar simpels) door een installateur te laten doen...

Zou ik de Perfekt Askome plint kunnen gebruiken om mijn (non ikea) keuken eindelijk eens netjes af te werken?
    Ik las op de site dat bij de faktum poten het beslag zit om de plint te monteren....maar hoe essentieel is dat?

Ik hoef alleen maar een L vorm keuken te voorzien van een plint, dus weinig bijzonders ofzo..
    Het beslag zijn ringen die je in de plint schuift om zo vervolgens die riingen om de poten heen te klikken...
    Een set poten is ¤3,-, een plint volgens mij ¤10,-...
    pi_56890025
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 19:06 schreef WebForce het volgende:

[..]

Het beslag zijn ringen die je in de plint schuift om zo vervolgens die riingen om de poten heen te klikken...
    Een set poten is ¤3,-, een plint volgens mij ¤10,-...
    aha! Vrij simpel dus, en heb je dan een of andere plakstrip onderaan de plint om te voorkomen dat ie wegschuift? Of hoe zit dat?
    (:
    pi_56895431
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 19:09 schreef nein het volgende:

[..]

aha! Vrij simpel dus, en heb je dan een of andere plakstrip onderaan de plint om te voorkomen dat ie wegschuift? Of hoe zit dat?
    Je klikt de plint vast aan de pootjes waardoor die niet kan verschuiven
    pi_56895588
    Bartjebart, dat bestek heb je nog tijd gehad om even te kijken?
    pi_56895829
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:42 schreef dromewaris het volgende:
    Oooow #$@! sorry..

morgen ook goed?
    pi_56896337
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je klikt de plint vast aan de pootjes waardoor die niet kan verschuiven
    oh wow, hoe simpel....ik heb natuurlijk al pootjes, dus ik klem ze daar dan gewoon omheen..dan heb ik maar een stel faktum pootjes over voor die 3 euro hoef ik t niet te laten.

bedankt voor de info!
    (:
    pi_56900738
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 14:11 schreef Muck het volgende:

[..]

mooi

maar goed, daar kwam ik hier niet voor....
    ik heb al een hele tijd een beddinge maar nu is een van de latjes van de lattenbodem gebroken. Ik moest iets hebben dat naast het bed lag en leunde erop met mijn knie. krak, latje doormidden, ik op mijn platte gezichtje....

De troela op de site kan me niet verder helpen (of ik ben gewoon niet duidelijk genoeg) maar wat ik me dus afvraag, is of ik misschien een los latje (of meer, voor reserve) kan bestellen.
    Het ligt namelijk niet echt gemakkelijk zo met mijn billen in een kuil
    Als je de gebroken lat even meeneemt naar de klantenservice (ter vergelijking) dan heb je goeie kans dat ze je kunnen voorzien van een nieuw exemplaar
    pi_56908187
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:42 schreef dromewaris het volgende:
    Ik heb het voor je nagekeken en in Nederland staan ze zelfs niet meer in het systeem. Dus dan moet dit artikel zeker al een jaar uit het assortiment zijn. Ik ben daarom ook bang dat ze die set ook niet meer in andere landen hebben. Sorry
    pi_56910534
    en weer een vraagje voor onze insiders:
    Op de keukenafdeling staan/hangen glasplaten voor achter de kookplaat....ik zag alleen 60cm en ik las (ergens op internet) dat er ook 80cm moet zijn?
      vrijdag 22 februari 2008 @ 18:24:18 #102
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_56910895
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 18:07 schreef suuske343 het volgende:
    en weer een vraagje voor onze insiders:
    Op de keukenafdeling staan/hangen glasplaten voor achter de kookplaat....ik zag alleen 60cm en ik las (ergens op internet) dat er ook 80cm moet zijn?
    Ja, klopt.
    pi_56911672
    klopt het ook dat die niet op de site staan of ben ik (wederom) scheel......wa kosta wil ik weten
    pi_56918875
    pi_56931564
    Heeft iemand toevallig eens de Knihult 3-zitsbank getest? Ik ben vandaag in Utrecht geweest, maar daar hadden ze 'm uit de showroom gehaald omdat ze geen plaats meer hadden
    pi_56931592
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 19:50 schreef Kickvors het volgende:
    Heeft iemand toevallig eens de Knihult 3-zitsbank getest? Ik ben vandaag in Utrecht geweest, maar daar hadden ze 'm uit de showroom gehaald omdat ze geen plaats meer hadden
    Dan ga je toch naar Amersfoort Breda?
      zaterdag 23 februari 2008 @ 19:52:40 #107
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_56931593
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Als je de gebroken lat even meeneemt naar de klantenservice (ter vergelijking) dan heb je goeie kans dat ze je kunnen voorzien van een nieuw exemplaar
    ah tof
    ik zal binnenkort eens langs gaan
    thanks
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
      zaterdag 23 februari 2008 @ 20:03:13 #108
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56931850
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 19:50 schreef Kickvors het volgende:
    Utrecht is gewoon de buurtsuper IKEA, die hebben nergens plek, ga maar in Amersfoort kijken en zitten
    pi_56932262
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 20:03 schreef Adelante het volgende:

[..]

Utrecht is gewoon de buurtsuper IKEA, die hebben nergens plek, ga maar in Amersfoort kijken en zitten
    Ga ik ook zeker even doen, maar ik was gewoon nieuwsgierig
    pi_56933233
    Kan iemand mij helpen?
    Ik heb vandaag een 2ehands bank gekocht, volgens mij een klippan van ikea.
    Er zit zo'n vervangbare hoes omheen met klitteband, en van die kleine ronde metalen pootjes.
    Owja, stoefzuigerslang tussen het zitdeel

Maar nou zit ik met een probleem, de bank moet 3 trappen op (op kamers :S) maar de bank past niet door het laatste trapgat. Nou vroeg ik me af in hoeverre zo'n bank te demonteren is. Ik heb een deel van de witte bekleding en klitteband (eerst de hoes eraf natuurlijk) losgehaald, welke met enorm veel nietjes vast zat. Maar zover ik kon zien, bestond het grootste deel uit piepschuim en een paar latjes.
    Verder heb ik ook nog niet echt iets kunnen ontdekken van schroeven of zo. Helaas moest ik naar huis dus ik kon niet verder kijken. Maar zover ik kon zien is de enige oplossing om de leuning er af te zagen, om vervolgens boven weer te bevestigen met "schroeven" en lijm.

Wie o wie heeft nog een andere oplossing, anders gaat morgen de zaag erin (liever niet).
    BOE!
      zaterdag 23 februari 2008 @ 20:50:39 #111
    3011 E.T.
    pi_56933464
    Ben ik trouwens ff blij dat de Decennium lampjes voor halogeen-snoer weer terug in het assortiment is
    Ik had vanmiddag ineens een heleboel van die witte glassplinters op m'n tafel liggen (met twee kleuters en ballonnen wil er wel eens iets niet helemaal goed gaan )

Aangezien hij "NIEUW" is volgens de site (nee, hij is niet nieuw.. hij is gewoon weer terug ) kan ik een nieuwe halen
      zondag 24 februari 2008 @ 11:22:11 #112
    51508 I_PANDA_I
    Blaatschaap.
    pi_56942643
    Niemand? :s
    BOE!
      Hoofdredactie Fotografie zondag 24 februari 2008 @ 13:10:48 #113
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_56944541
    Bij mijn Klippan kan de leuning eraf en de armleuningen. Maar volgens mij is dat bij het oudere model anders en ik weet niet welke jij hebt.

In ieder geval zouden er wel hier en daar (onderop vooral) een paar grote moeren te vinden moeten zijn.
      zondag 24 februari 2008 @ 13:43:50 #114
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56945323
    Even onderin de poten kijken idd. Vroegah kon hij helemaal uit elkaar, dat was nou juist zo tof eraan.
    pi_56946961
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
    Even onderin de poten kijken idd. Vroegah kon hij helemaal uit elkaar, dat was nou juist zo tof eraan.
    Kon die 'vroeger' nog verder uit elkaar?
      zondag 24 februari 2008 @ 22:46:17 #116
    51508 I_PANDA_I
    Blaatschaap.
    pi_56957782
    De oudere modellen konden inderdaad helemaal uit elkaar, morgen ga ik er waarschijnlijk eentje bekijken (oude type) van MP.
    Eerst had ik het idee om de leuning eraf te zagen, maar bij nader inzien toch maar niet gedaan. Dat was waarschijnlijk nooit meer mooi
    geworden.Link voor de geïnteresseerde MP
    Hopelijk komt het allemaal goed
    BOE!
    pi_56957952
    Ow ok... ik weet niet beter dan dat we al tijden een al een 'opgebouwde' versie hadden en dat we vorig jaar of zo een 'bouw em zelf' KLIPPAN kregen...
    pi_56957987
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 16:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb het voor je nagekeken en in Nederland staan ze zelfs niet meer in het systeem. Dus dan moet dit artikel zeker al een jaar uit het assortiment zijn. Ik ben daarom ook bang dat ze die set ook niet meer in andere landen hebben. Sorry
    Aaaaah, en ze zijn zo mooi ....
    Helaas helaas, maar in elk geval bedankt man!

en ga je baas om exra geld vragen voor al je fok - ikea werk!
      Hoofdredactie Fotografie zondag 24 februari 2008 @ 23:24:14 #119
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_56958736
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
    Ow ok... ik weet niet beter dan dat we al tijden een al een 'opgebouwde' versie hadden en dat we vorig jaar of zo een 'bouw em zelf' KLIPPAN kregen...
    Ik dacht idd ook dat juist de oudere modellen niet uit elkaar kunnen en de nieuwere wel...
      zondag 24 februari 2008 @ 23:27:41 #120
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56958835
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kon die 'vroeger' nog verder uit elkaar?
    De klippans uit mijn pubertijd bij mijn ouders, dus echt ruim 15 jaar geleden konden helemaal uit elkaar. Iig zeker weten de zijleuningen eraf. .
    pi_56959897
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De klippans uit mijn pubertijd bij mijn ouders, dus echt ruim 15 jaar geleden konden helemaal uit elkaar. Iig zeker weten de zijleuningen eraf. .
    Jeetje 15 jaar geleden... das een eind weg

Maar weer wat geleerd dus... leuk
    pi_56962821
    Heeft iemand hier ervaring met de MORÄN JORD vloertegels. Zijn deze een beetje krasbestendig. En makkelijk te leggen?

Bij de beschrijving op de ikea site hebben ze het over een klik systeem??? Net zoals bij laminaat.. kan me nauwelijks voorstellen bij tegels.

Iemand meer info over deze tegels
    pi_56982277
    3
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 23:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Inderdaad ik heb nou zo'n oud mormel hier op m'n kamer staan.
    Deze kreeg ik zelfs in m'n eentje omhoog (4x lopen ) .
    Ik verbaasde me trouwens over hoe eenvoudig die dingen in elkaar gezet kunnen worden. 10 minuutjes werk zonder dat ik wist hoe het moest topspul
    BOE!
    pi_56986669
    Ik ben zondag weer eens in Heerlen geweest (jeeh wat was het druk), maar wel erg geslaagd.
    Veel gekocht: beddengoed, matjes, mandjes, kussens e.d.
    Alleen een Lack kast kregen we niet mee in de auto. Dus daar gaan we nog voor terug.
    pi_56987362
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 20:03 schreef Adelante het volgende:

[..]

maar het is er wel gezellig
    pi_57004351
    heeft iemand hier een Ikea bank? Zoja hoe is de kwaliteit ervan?
    Wij willen nog een bank hebben voor in de aanbouw voor niet al te duur, want zo vaak zitten wij er ook weer niet. En aangezien dat sommige banken bij Ikea nog best mooi zijn.
    pi_57005441
    ben ik weer....met een nieuwe vraag..

Ik heb ergens gehoord dat de faktum stat een ral kleur is...kan iemand mij vertellen welke?

Alvast weer bedankt....als ik jullie niet had
    pi_57010463
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 10:07 schreef suuske343 het volgende:
    ben ik weer....met een nieuwe vraag..

Ik heb ergens gehoord dat de faktum stat een ral kleur is...kan iemand mij vertellen welke?

Alvast weer bedankt....als ik jullie niet had
    Had je naar de winkel gemoeten. Had je daarna enkele prullaria gezien en gezegd goh das best leuk en voor je het wist was je met 3 winkelwagens vol vertrokken
    pi_57014365
    daarom vraag ik het hier...scheelt een paar tientjes per vraag haha
      woensdag 27 februari 2008 @ 17:32:45 #130
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_57014830
    Ik heb geen RAL maar NCS? nummer, iig van de Histor, maar ik ben vrijdag pas weer aan het werk. Let wel dat het gaat om nummers die het meest dicht bij de kleur van een nieuwe deur zitten!
      woensdag 27 februari 2008 @ 22:29:11 #131
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_57021834
    Ik ben vandaag ook nog in delft en barendrecht geweest.

Ik had een tijdje terug al bambu gezien voor bij ons in de slaapkamer voor het raam.
    Gingen we vandaag naar delft (dichst bij) is het uit het assortiment.

Zijn we maar naar barendrecht gereden daar was nog een restant.
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_57022218
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:29 schreef Spookje81 het volgende:
    Ik ben vandaag ook nog in delft en barendrecht geweest.

Ik had een tijdje terug al bambu gezien voor bij ons in de slaapkamer voor het raam.
    Gingen we vandaag naar delft (dichst bij) is het uit het assortiment.

Zijn we maar naar barendrecht gereden daar was nog een restant.
    En je kwam vanuit Bergen op Zoom?

[ Bericht 0% gewijzigd door kalinho op 28-02-2008 11:01:49 ]
      FOK!fotograaf donderdag 28 februari 2008 @ 03:47:28 #133
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_57026829
    Is het de voet Magnesit niet meer te koop? Is een voet die je los kon kopen voor burolampen met een tafelklem.

Op de site vind je alleen nog verwijzingen ernaar bij twee burolampen, de global en de tertial.

Op de US site staat hij nog wel: http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/00200283
    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_57035492
    http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/actie_sultanhedfors.html

Boh, opeens duiken er overal Hedfors acties op Had de mijnes op 3 januari gekocht, en nu scheelt ie ruim 50 euro.
    pi_57035536

Dit ding mankeert aan alle kanten. Volgens het boekje moeten de schroeven derin kunnen. Ze steken hier 4 cm uit, op de foto ook zo te zien.

En stabiel is het ook niet, en tis ook vrij scheef.
    pi_57035576
    bovendien nog lelijk ook.
    jesus saves, i spend
    pi_57037807
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 14:38 schreef sobotta het volgende:
    bovendien nog lelijk ook.
    Dat valt wel mee in het echt.
    pi_57037827
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 14:36 schreef Cahir het volgende:
    http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/actie_sultanhedfors.html

Boh, opeens duiken er overal Hedfors acties op Had de mijnes op 3 januari gekocht, en nu scheelt ie ruim 50 euro.
    Zou het nog mogelijk zijn om nu die korting nog te kunnen krijgen?
      FOK!fotograaf donderdag 28 februari 2008 @ 19:58:41 #139
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_57043181
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef Cahir het volgende:
    [ afbeelding ]

Dit ding mankeert aan alle kanten. Volgens het boekje moeten de schroeven derin kunnen. Ze steken hier 4 cm uit, op de foto ook zo te zien.

Gewoon niet gebruiken. Niet dat mijn PC's erin passen.

Heb vandaag mijn nieuwe buro in elkaar gezet:

Galant, met 160x80 blad, Afgeronde hoek eraan van 80x40, De T poten eronder. onder aan het blad zitten 3 Grossby led lampjes, zodat je ook nog wat ziet als je onder het buro moet om even een kabel aan te sluiten.
    Het blauwe licht onder het buro komt van een blauwe led fan.

En een flinke Malm kast ernaast om allerlei computer gerelateerd spul kwijt te kunnen.

Heeft er iemand ervaring met die Signum kabelgoten?
    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_57044527
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef Marc H het volgende:

[..]

Gewoon niet gebruiken. Niet dat mijn PC's erin passen.
    Tja, heb het al gekocht. En had het ook nodig. Heb een Galant hoekbureau. Mijn stoelpoten knalden er steeds aan. En dit is ook makkelijker met stofzuigen.
    pi_57048382
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 16:12 schreef Cahir het volgende:

[..]

Zou het nog mogelijk zijn om nu die korting nog te kunnen krijgen?
    ja hoor, bij ons kan dat binnen 90 dagen (zelfde termijn als ruiltermijn dus)
    pi_57049510
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja hoor, bij ons kan dat binnen 90 dagen (zelfde termijn als ruiltermijn dus)
    Bij elke Ikea vestiging dus? Cool ff die 50 euro scoren

Bedankt

Moet ik wel die coupon uitprinten?
      † In Memoriam † donderdag 28 februari 2008 @ 23:28:14 #143
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_57049691
    Vandaag 2 grote Knubbig lampen en 1 kleine voor de helft van de prijs gescoord . We liepen de koopjeshoek in en toen werden ze net neergezet en hebben we ze meteen ingepikt .
    En we zijn tof geholpen door een medewerker van de vestiging in Amsterdam. Mijn zus had 2e hands een MALM bed gekocht, alleen waren niet alle skreuven en dövels en andere mëuk erbij vergeven. In de koopjeshoek spraken we een collega aan en die is druk gaan zoeken en 10 minuten later kwam hij met een heel bevestigingssetje én de metalen strips + de originele gebruiksaanwijzing aanzetten. Tof .
    pi_57050319
    bij ons kwam iemand aan de balie van wie dr knubbig was geknapt/ontploft, ze was wel n beetje dramaqueen want"ze had wel een slagaderlijke bloeding kunnen oplopen"
      † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 00:09:08 #145
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_57050516
    Had ze hem op haar hoofd moeten zetten, had het vast meegevallen
    pi_57050612
    achja ze kreeg een tegoedpas ter compensatie geloof ik geloof er ook weinig van hoor, ze zal zelf wel een verkeerd lampje dr ingedraaid hebben oid
    pi_57054100
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
    bij ons kwam iemand aan de balie van wie dr knubbig was geknapt/ontploft, ze was wel n beetje dramaqueen want"ze had wel een slagaderlijke bloeding kunnen oplopen"
    Ja sorrie, maar het was echt zo. Ik had wel dood kunnen zijn
    pi_57058557
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 23:20 schreef Cahir het volgende:

[..]

Bij elke Ikea vestiging dus? Cool ff die 50 euro scoren

Bedankt

Moet ik wel die coupon uitprinten?
    *schop*
      vrijdag 29 februari 2008 @ 15:17:34 #149
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_57062175
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:42 schreef kalinho het volgende:

[..]

En je kwam vanuit Bergen op Zoom?
    haha nee ik heb mn profiel blijkbaar niet veranderd. Ik woon tegenwoordig in Voorburg.
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_57065766
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 08:52 schreef Chanty27 het volgende:
    heeft iemand hier een Ikea bank? Zoja hoe is de kwaliteit ervan?
    Wij willen nog een bank hebben voor in de aanbouw voor niet al te duur, want zo vaak zitten wij er ook weer niet. En aangezien dat sommige banken bij Ikea nog best mooi zijn.
    check mijn bank die net nieuw is(KLIPPAN)

pi_57065824
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef Cahir het volgende:
    [ afbeelding ]

dan moet je die met 4 poten nemen in frame..dies steviger en je kunt de poten stellen die heb ik namelijk
    enorm stabiel!
    pi_57067136
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 18:18 schreef Xarjan het volgende:

[..]

dan moet je die met 4 poten nemen in frame..dies steviger en je kunt de poten stellen die heb ik namelijk
    enorm stabiel!
    4 poten in het frame? Ik heb het over die computer houder
    pi_57067429
    owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww haha ja die heb iknie
    pi_57070723
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:32 schreef WebForce het volgende:
    Ik heb geen RAL maar NCS? nummer, iig van de Histor, maar ik ben vrijdag pas weer aan het werk. Let wel dat het gaat om nummers die het meest dicht bij de kleur van een nieuwe deur zitten!
    Mijn ouders gingen vanavond voor de zweedse ballen, die heb ik het even laten vragen....toch bedankt!
    pi_57078913
    Even een vraag over de kussens en kussenslopen van de ikea. Hebben die aparte maten?
      zaterdag 1 maart 2008 @ 13:36:12 #156
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57080323
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 12:23 schreef Stansfield het volgende:
    Even een vraag over de kussens en kussenslopen van de ikea. Hebben die aparte maten?
    ja, 50x60cm
    pi_57084026
    Die RIBBA fotolijsten he, hoe the ***** doe je daar een foto in? Er zit geen manual bij e.d.
    pi_57087675
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 16:54 schreef Cahir het volgende:
    Die RIBBA fotolijsten he, hoe the ***** doe je daar een foto in? Er zit geen manual bij e.d.
    Aan de achterkant de zwarte lipjes die de hardboard achterplaat vastklemmen naar boven vouwen, achterplaat eruit tillen, afbeelding erin zetten (evt met passepartout), achterplaat er terug in, lipjes terugvouwen.

pi_57100399
    Deze week mijn Hemnes bed halen . Heb het nachtkastje snel tweedehands gescoord toen ze uit het assortiment gingen en moet na het bed nog de ladekast met 8 lades.
    pi_57103314
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 19:46 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Aan de achterkant de zwarte lipjes die de hardboard achterplaat vastklemmen naar boven vouwen, achterplaat eruit tillen, afbeelding erin zetten (evt met passepartout), achterplaat er terug in, lipjes terugvouwen.

Had al z'n vermoeden, maar was bang dat ik het dan juist zou slopen. Iig. bedankt
      zondag 2 maart 2008 @ 17:03:36 #161
    6290 Dr_Crouton
    pi_57107673
    Hmm, bij mijn Benno 202cm cd-kast 000.713.18 is geen muurbevestiging bijgeleverd, het schijnt een haak met 2 gaten, 1 schroef en 2 ringen te zijn en een waarschuwings-iets. Onderdeel nummer 106990. Heb overal in de verpakking gekeken, ook in dat stukje karton waar wel de rest van de schroeven en beslag in zat. Niets.

Heeft IKEA Amsterdam dit setje onderdelen in voorraad of moet ik het in de winkel bestellen?
    pi_57108205
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 17:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Hmm, bij mijn Benno 202cm cd-kast 000.713.18 is geen muurbevestiging bijgeleverd, het schijnt een haak met 2 gaten, 1 schroef en 2 ringen te zijn en een waarschuwings-iets. Onderdeel nummer 106990. Heb overal in de verpakking gekeken, ook in dat stukje karton waar wel de rest van de schroeven en beslag in zat. Niets.

Heeft IKEA Amsterdam dit setje onderdelen in voorraad of moet ik het in de winkel bestellen?
    Volgens mij moeten ze die gewoon hebben liggen
      zondag 2 maart 2008 @ 20:49:05 #163
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57112607
    Lieve vriendjes van Ikea... HELP!!!!!!

Vanmiddag hebben we een begin gemaakt met het plaatsen van het keukenblad en dus ook de nieuwe kraan en toen... en toen... en toen... toen draaide ik een klein trut-schroefje iets te ver los en die viel (ja, echt waar) in het afvoerputje...
    En nu staat onze kraan dus los.

Nou weet ik dat zo ongeveer elk onderdeeltje te bestellen is, maar ik twijfel eigenlijk over dit dingetje. Maar om nou voor dat kleine pielschroefje een nieuwe kraan a 89 euro te kopen gaat me ook te ver.
    stinkie wilde al op een stille avond het showroom schroefje gaan j*tten ofzo, maar ik wilde het toch eerst even aan jullie vragen.

Dus...

Is het mogelijk om een nieuw schroefje te krijgen voor de kraan Alsvik (met uittrekslang)?
    Het is het schroefje dat het bovenste deel van de kraan vast zet. Als je dat los haalt kan je de hals van de kraan loshalen om bijvoorbeeld je nieuwe blad onder je keukenkastje te kunnen plaatsen.
    Het is een inbusschroefje.

Weet iemand dit?
    pi_57112647
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 20:49 schreef Brighteyes het volgende:

Vanmiddag hebben we een begin gemaakt met het plaatsen van het keukenblad en dus ook de nieuwe kraan en toen... en toen... en toen... toen draaide ik een klein trut-schroefje iets te ver los en die viel (ja, echt waar) in het afvoerputje...

Nou weet ik dat zo ongeveer elk onderdeeltje te bestellen is, maar ik twijfel eigenlijk over dit dingetje. Maar om nou voor dat kleine pielschroefje een nieuwe kraan a 89 euro te kopen gaat me ook te ver.
    stinkie wilde al op een stille avond het showroom schroefje gaan j*tten ofzo, maar ik wilde het toch eerst even aan jullie vragen.

Dus...

Is het mogelijk om een nieuw schroefje te krijgen voor de kraan Alsvik (met uittrekslang)?
    Het is het schroefje dat het bovenste deel van de kraan vast zet. Als je dat los haalt kan je de hals van de kraan loshalen om bijvoorbeeld je nieuwe blad onder je keukenkastje te kunnen plaatsen.

Weet iemand dit?

"Meneer het schroef zat niet in mijn pakket "
    pi_57114936
    Zit er geen zwanenhals of sifonbeker in je afvoer, waar dit soort dingen in blijven liggen?
      zondag 2 maart 2008 @ 22:32:11 #166
    3011 E.T.
    pi_57115022
    Idd, de Sifon even losmaken en uitmesten (let op: goor klusje )

IK zag niet op de duitse site, de nieuwe zomerbrochure staan Leuke dingen weer
    pi_57116287
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 20:49 schreef Brighteyes het volgende:

Dus...

Weet iemand dit?
    Staat de schroef apart vermeld in het boekje?
    Dan kan het zijn dat de vestiging het schroefje gewoon heeft liggen (sowieso kan dat het geval zijn natuurlijk) en anders is het schroefje bestel baar.

Wanneer het schroefje niet apart in het boekje staat, wordt het wat lastiger...
      zondag 2 maart 2008 @ 23:26:33 #168
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57116434
    Nee, het schroefje staat dus niet apart vermeld. Vandaar dat ik ook al dacht dat het lastig zou kunnen zijn... Hmmmm...
      zondag 2 maart 2008 @ 23:28:40 #169
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57116492
    Oh, en het zit niet in het sifon... die was er namelijk al af. Hij is wrsch echt in de buis de grond in gevallen. Best knap niet waar?
    pi_57116846
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
    Nee, het schroefje staat dus niet apart vermeld. Vandaar dat ik ook al dacht dat het lastig zou kunnen zijn... Hmmmm...
    Euhm... dan zou ik het morgen gewoon toch even in de winkel proberen...

(bij de klantenservice dus, niet op de keukenafdeling meejatten )
      † In Memoriam † zondag 2 maart 2008 @ 23:53:43 #171
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_57117063
    We gaan toch niet de Mysinge bank kopen . Hoe lyrisch we ook waren, Kwantum heeft gewonnen .
    Van de week langs om 2 lack planken te halen en een extra toiletkastje .
    pi_57117192
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
    Oh, en het zit niet in het sifon... die was er namelijk al af. Hij is wrsch echt in de buis de grond in gevallen. Best knap niet waar?
    Kom je dan gezellig bij mij bij klantenservice? we hebben trouwens een bak met allemaal kranen en meuk dus er is wel een aardige kans dat deze er in ligt en we het schroefje eruit kunnen halen
      maandag 3 maart 2008 @ 00:19:05 #173
    6290 Dr_Crouton
    pi_57117534
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 23:53 schreef Skaai het volgende:
    We gaan toch niet de Mysinge bank kopen . Hoe lyrisch we ook waren, Kwantum heeft gewonnen .
    Van de week langs om 2 lack planken te halen en een extra toiletkastje .
    Maar de MYSINGE zit zo lekker... Daar kan geen Kwantum tegenop.
      maandag 3 maart 2008 @ 10:04:49 #174
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57121314

De allereerste winkel in Almhult (Zweden) bestaat dit jaar 50 jaar
    pi_57123030
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 10:04 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

De allereerste winkel in Almhult (Zweden) bestaat dit jaar 50 jaar
    Leuk om te zien, IKÉA met accent... naar verluidt omdat Ingvar Kamprad dat 'Frans' en dus sjiek vond staan
    pi_57123918
    Ik zag laatst een mooie slaapbank van 100 euro die ik wou hebben.

Nu heb ik alleen een smalle deur, krijg je die bank kant en klaar mee of moet je zelf nog wat in elkaar zetten?
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
      maandag 3 maart 2008 @ 12:49:51 #177
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57124592
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 12:17 schreef MaxC het volgende:
    Ik zag laatst een mooie slaapbank van 100 euro die ik wou hebben.

Nu heb ik alleen een smalle deur, krijg je die bank kant en klaar mee of moet je zelf nog wat in elkaar zetten?
    volgens mij zijn die kleine bankjes één pakket, maar die dingen zijn niet echt breed te noemen, dus kunnen denk ik met gemak door iedere deur.

en om plaats te maken voor NIEUW! assortiment, vanaf woensdag weer:

OP=OP aanbiedingen
    Kom naar IKEA voor kortingen tot 70% op veel producten. Je vindt ze van woensdag 5 t/m zaterdag 8 maart in het zelfbedieningsmagazijn.

Voor alle aanbiedingen geldt OP=OP!
    pi_57125030
    Is het een inbus schroefje zonder kop? lijkt met sterkt dat het een heel speciaal schoefje is...
    Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
    Agnes: Yes, I know.
    Elin: But we are so fucking cool.
    pi_57125041
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 12:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

volgens mij zijn die kleine bankjes één pakket, maar die dingen zijn niet echt breed te noemen, dus kunnen denk ik met gemak door iedere deur.

en om plaats te maken voor NIEUW! assortiment, vanaf woensdag weer:

[ afbeelding ]

OP=OP aanbiedingen
    Kom naar IKEA voor kortingen tot 70% op veel producten. Je vindt ze van woensdag 5 t/m zaterdag 8 maart in het zelfbedieningsmagazijn.

Voor alle aanbiedingen geldt OP=OP!
    En voor leden van IKEA Family 10% extra korting!
    pi_57128748
    Even een klus vraagje (misschien dat iemand het hier weet)

Ik heb op mn kamer een Expedit kast staan, die ik van plan ben om te gaan verven. Ik heb op de Ikea site even gekeken uit welke materialen die kast bestaat, en er is oa. gebruik gemaakt van acrylverf. Weet iemand of de toplaag van deze kast acrylverf is, of niet?

Zoja, dan wordt het een makkie. Zo nee, dan ben ik iets langer bezig met schuurpapier en primer
      maandag 3 maart 2008 @ 19:47:17 #181
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57133695
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Kom je dan gezellig bij mij bij klantenservice? we hebben trouwens een bak met allemaal kranen en meuk dus er is wel een aardige kans dat deze er in ligt en we het schroefje eruit kunnen halen
    Oh ja! Leuk! Wanneer werk je?
      maandag 3 maart 2008 @ 19:48:38 #182
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57133741
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 13:14 schreef Mute_Me het volgende:
    Is het een inbus schroefje zonder kop? lijkt met sterkt dat het een heel speciaal schoefje is...
    Nee, het is een schroefje met een vrij brede kop waar je evt. ook een gewone schroevendraaier op zou kunnen zetten.
      maandag 3 maart 2008 @ 20:31:37 #183
    6290 Dr_Crouton
    pi_57134823
    quote:
    Op zondag 2 maart 2008 17:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij moeten ze die gewoon hebben liggen
    Yep, hadden ze ook.
      woensdag 5 maart 2008 @ 08:50:31 #184
    95733 meneerdeman
    Why do Birds suddenly appear?
    pi_57166772
    Hallo Ikea vrienden,

Ik ga morgen het een en ander kopen bij mijn Ikea. Het gaat om een wandkast, bank en keuken.
    Ik wil dit allemaal in 1 keer geleverd hebben over een week of 6 .... moet ik dan een aanbetaling doen, of betaal ik gewoon bij aflevering?
      woensdag 5 maart 2008 @ 10:40:30 #185
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57168581
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 08:50 schreef meneerdeman het volgende:
    Hallo Ikea vrienden,

Ik ga morgen het een en ander kopen bij mijn Ikea. Het gaat om een wandkast, bank en keuken.
    Ik wil dit allemaal in 1 keer geleverd hebben over een week of 6 .... moet ik dan een aanbetaling doen, of betaal ik gewoon bij aflevering?
    Mits alle artikelen uit het centrale magazijn leverbaar zijn is het mogelijk om pver zes weken een bezorgafspraak te maken. artikelen die alleen in de winkel beschikbaar zijn, zijn cash en carry en kan IKEA niet zes weken lang voor je stallen (de transporteur wel maar daar betaal je dan extra opslagkosten voor). Op alle orders boven 250 euro vraagt IKEA een aanbetaling van 110 euro.
      woensdag 5 maart 2008 @ 10:48:11 #186
    207400 rac
    Handleiding in uitvoer
    pi_57168722
    Wie is er al bij op=op geweest en wat heb je gekocht?
      woensdag 5 maart 2008 @ 10:59:00 #187
    95733 meneerdeman
    pi_57168990
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 10:40 schreef Adelante het volgende:

[..]

Mits alle artikelen uit het centrale magazijn leverbaar zijn is het mogelijk om pver zes weken een bezorgafspraak te maken. artikelen die alleen in de winkel beschikbaar zijn, zijn cash en carry en kan IKEA niet zes weken lang voor je stallen (de transporteur wel maar daar betaal je dan extra opslagkosten voor). Op alle orders boven 250 euro vraagt IKEA een aanbetaling van 110 euro.
    Oke, dus ik moet rekenen op 3 x 110 euro? Of zien ze dit als 1 order?

Ik neem aan dat bank, kast en keuken uit het centraal magazijn komen?
    pi_57169390
    Vraagje aan de IKEA-kenners hier:
    Ik wil voor in de badkamer een smalle hoge kast, en ik dacht aan de LACK-kast van 69 euro (dat ding dat ook op z'n zij kan). Het materiaal:

Productomschrijving:
    spaanplaat, hardboard, papier, Geprinte en gepreegde acrylverf, Blanke acryllak

Nu wil ik deze kast in de badkamer hebben, waar het dus vochtig is. Kan dat? Of heb ik daar speciale lak nog voor nodig? Help mij! Ik vind het zo'n mooie kast...

En hier ben ik zelf ook wel benieuwd naar, maar dan voor een Norrebo-kast.
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef JAY-T het volgende:
    Even een klus vraagje (misschien dat iemand het hier weet)

Ik heb op mn kamer een Expedit kast staan, die ik van plan ben om te gaan verven. Ik heb op de Ikea site even gekeken uit welke materialen die kast bestaat, en er is oa. gebruik gemaakt van acrylverf. Weet iemand of de toplaag van deze kast acrylverf is, of niet?

Zoja, dan wordt het een makkie. Zo nee, dan ben ik iets langer bezig met schuurpapier en primer
      woensdag 5 maart 2008 @ 11:18:05 #189
    95733 meneerdeman
    pi_57169503
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 11:13 schreef Plukie86 het volgende:
    Ik wil voor in de badkamer een smalle hoge kast, en ik dacht aan de LACK-kast van 69 euro (dat ding dat ook op z'n zij kan). Het materiaal:

Productomschrijving:

Nu wil ik deze kast in de badkamer hebben, waar het dus vochtig is. Kan dat? Of heb ik daar speciale lak nog voor nodig? Help mij! Ik vind het zo'n mooie kast...

[..]

Wij hebben de lack kast al jaren in de badkamer staan ... geen enkel probleem tot nu toe!
    pi_57169541
    @ meneerdeman: het spaanplaat gaat niet bol staan?

Fijn dat het bij jou goed gaat, eigenlijk durf ik voor 69 euro de gok ook nog wel te nemen.
      woensdag 5 maart 2008 @ 11:24:39 #191
    95733 meneerdeman
    pi_57169664
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 11:19 schreef Plukie86 het volgende:
    @ meneerdeman: het spaanplaat gaat niet bol staan?

Fijn dat het bij jou goed gaat, eigenlijk durf ik voor 69 euro de gok ook nog wel te nemen.
    Nee, gaat niet bol staan. En we hebben nu een kleine badkamer, dus hij krijgt veel spatwater en stoom te verwerken, maar dat doet ie dus zonder problemen !
    pi_57170469
    ik zou er wel pootjes onderzetten ipv met spaanplaat op de grond...
    jesus saves, i spend
      woensdag 5 maart 2008 @ 11:56:56 #193
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57170510
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 10:59 schreef meneerdeman het volgende:

[..]

Oke, dus ik moet rekenen op 3 x 110 euro? Of zien ze dit als 1 order?

Ik neem aan dat bank, kast en keuken uit het centraal magazijn komen?
    als je één order laat maken is dat eenmalig 110 euro, maar meestal gaan keukenorders apart, omdat daar maatwerkartikelen bij kunnen zitten.
      woensdag 5 maart 2008 @ 11:59:48 #194
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57170607
    ik zag overigens dat EXPEDIT ook in zo'n hoge variant komt als de LACK

woensdag 5 maart 2008 @ 12:34:54 #195
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57171412
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 11:55 schreef sobotta het volgende:
    ik zou er wel pootjes onderzetten ipv met spaanplaat op de grond...
    Inderdaad, anders rotten ze letterlijk weg (seen it happen)
    disclaimer
    pi_57171545
    ik heb een vraagje, ik wil graag een expedit bureau, maar dan niet vast gekoppeld aan een expedit kast, maar meer aan een soort lack boekenkast (dus met echt schappen en niet met vakken) is dat ook mogelijk? want er lag een papiertje bij dat expedit gecombineert kon worden met lack, maar we vroegen het aan iemand en die zei stellig nee, dat het echt een expedit kast moest zijn om bepaalde redenen.
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
      Hoofdredactie Fotografie woensdag 5 maart 2008 @ 12:44:45 #197
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57171620
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 11:59 schreef Adelante het volgende:
    ik zag overigens dat EXPEDIT ook in zo'n hoge variant komt als de LACK

[ afbeelding ]
    Oh die is cool! Hoe hoog wordt ie?
      woensdag 5 maart 2008 @ 12:53:52 #198
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57171801
    Lengte: 44 cm
    Breedte: 39 cm
    Hoogte: 185 cm

prijs waarschijnlijk 49 euro
      Hoofdredactie Fotografie woensdag 5 maart 2008 @ 13:14:44 #199
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57172203
    Nice

Eens bedenken waar ik die neer kan zetten haha. Mijn Expedit zit vol
      woensdag 5 maart 2008 @ 13:15:57 #200
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57172226
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:14 schreef Yoni het volgende:
    Nice

Eens bedenken waar ik die neer kan zetten haha. Mijn Expedit zit vol
    Naast de expedit
    disclaimer
      Hoofdredactie Fotografie woensdag 5 maart 2008 @ 13:29:22 #201
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57172552
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 13:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Naast de expedit
    Daar staat al een Helmer
    pi_57173214
    quote:

Productomschrijving:

[..]
    Even voor de duidelijkheid: Expedit en Lack zijn niet ontwikkeld voor in natte ruitmes als een badkamer, ik verwacht na verloop van tijd toch wat problemen met vocht dat ik de kast trekt. De toplaag van Lack en Expedit is gemaakt van folie of fineer (afhankelijk van kleur) wat in basis geen vochtbestendige materialen zijn.
    In de winkels raden wij het verven van deze kasten af, mijn zusje is echter eigenwijs en heeft een beuken kast wit geschilderd, het is veel en lastig werk maar hij is wit. Als de kast geschilderd is dan is hij erg 'stootgevoelig'. Omdat het oppervlak zo glad is heeft de verf weinig kans te hechten...
    pi_57173457
    die stotgevoeligheid is toch wel redelijk op te lossen met goed schuren en grondverven lijkt mij?
    jesus saves, i spend
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:08:46 #204
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_57173484
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 14:07 schreef sobotta het volgende:
    die stotgevoeligheid is toch wel redelijk op te lossen met goed schuren en grondverven lijkt mij?
    Als je goed schuurt ben je ook meteen je fineerlaag kwijt
    disclaimer
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:12:04 #205
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57173550
    Daar heb je dan toch gewoon primers voor. Het is toch niet voor het eerst dat iemand iets met een fineerlaagje wil verven zou je denken...
    pi_57173694
    Ze zijn misschien niet gemaakt om geverfd te worden, maar in principe moet het wel lukken lijkt me..?

Eerst licht opschuren (dus niet dat je de toplaag wegschuurt, maar het alleen wat ruw maakt) daarna goed reinigen, een multiprimer gebruiken, eventueel weer licht opschuren, en vervolgens afwerken met een acrylverf..

Met acrylverf moet je wel wat anders te werk gaan dan met normale verf overigens.. Ik wil mijn expedit kast namenlijk ook een andere kleur geven, ik waag het er gewoon maar op

[ Bericht 7% gewijzigd door JAY-T op 05-03-2008 14:25:21 ]
    pi_57174099
    waarom geen alkydverf maar acrylverf gebruiken? (acrylverf is in mijn ogen duivels spul)
    jesus saves, i spend
    pi_57174439
    De kast staat op mn studentenappartementje, waar ik niet echt de mogelijkheid heb om buiten te verven.. Gebruik binnen dus liever acrylverf
    pi_57175660
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 19:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, het is een schroefje met een vrij brede kop waar je evt. ook een gewone schroevendraaier op zou kunnen zetten.
    ik werkte gisteravond en morgen na 12uur en vrijdag 11-18 en zaterdag 12-20
    pi_57178342
    Vraagje, als ik een bepaalde artikel wil inruilen, zoals een badjas, waar moet ik mij dan melden, aan de kassa met oude en nieuwe artikel? Of bij klantenservice? Ik heb het bonnetje gelukkig nog
    pi_57178492
    Altijd via klantenservice, krijg je je geld terug of een tegoedpas en dan moet je het nieuwe artikel zelf weer opnieuw kopen
    pi_57179014
    Verkoopt ikea badjassen
    pi_57179101
    Dank je, Memento-Mori!
    @ Cahir, ja, ze verkopen badjassen. Wist je dat niet?
    pi_57179136
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 18:45 schreef Mar0988 het volgende:
    Dank je, Memento-Mori!
    @ Cahir, ja, ze verkopen badjassen. Wist je dat niet?
    Noooit gezien. Op de site ook niet.
      Hoofdredactie Fotografie woensdag 5 maart 2008 @ 19:23:03 #215
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57179978
    Die badjassen zijn een IKEA family product, net zoals het doucheschuim, de reistassen, rookmelders en EHBO sets

Ze liggen ook in zo'n speciaal IKEA family hoekje in de winkel.
    pi_57180073
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:23 schreef Yoni het volgende:
    Die badjassen zijn een IKEA family product, net zoals het doucheschuim, de reistassen, rookmelders en EHBO sets

Ze liggen ook in zo'n speciaal IKEA family hoekje in de winkel.
    IKEA family hoekje, bestaan die al lang? Nog nooit gezien in die 10 keren dat ik er geweest ben in de afgelopen maanden
      woensdag 5 maart 2008 @ 19:49:21 #217
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57180611
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef Cahir het volgende:

[..]

IKEA family hoekje, bestaan die al lang? Nog nooit gezien in die 10 keren dat ik er geweest ben in de afgelopen maanden
    heb je niet eens een familypas? geen korting, gratis koffie, onbeperkt ruilen?
    pi_57185232
    quote:

Productomschrijving:

[..]
    NORREBO is wat makkelijker een ander kleurtje te geven omdat NORREBO massief hout is welke behandeld is met een acryllak. Deze kun je licht opschuren en dan met een goede verf een ander kleurtje geven.
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 12:41 schreef gothic-blackie het volgende:
    ik heb een vraagje, ik wil graag een expedit bureau, maar dan niet vast gekoppeld aan een expedit kast, maar meer aan een soort lack boekenkast (dus met echt schappen en niet met vakken) is dat ook mogelijk? want er lag een papiertje bij dat expedit gecombineert kon worden met lack, maar we vroegen het aan iemand en die zei stellig nee, dat het echt een expedit kast moest zijn om bepaalde redenen.
    Euhm nee volgens mij kan dat inderdaad niet omdat de beugels om dat blad vast te maken zijn, enkel geschikt zijn voor de planken in de dikte van de EXPEDIT kast. LACK heeft dikkere planken.
    pi_57186471
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

heb je niet eens een familypas? geen korting, gratis koffie, onbeperkt ruilen?
    Dat wel. Korting nooit gekregen. Onbeperkt ruilen is dus ook echt onbeperkt ruilen? Dus ook onbeperkt korting cashen?

Gratis Koffie?
    pi_57186682
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 23:05 schreef Cahir het volgende:

[..]

Dat wel. Korting nooit gekregen. Onbeperkt ruilen is dus ook echt onbeperkt ruilen? Dus ook onbeperkt korting cashen?

Gratis Koffie?
    Onbeperkt is echt onbeperkt...

Maar onbeperkt kortingen? Dat gaat je niet lukken... hoewel er wel zeer regelmatig aanbiedingen zijn speciaal voor IKEA Family leden
    pi_57186780
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 23:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Onbeperkt is echt onbeperkt...

Maar onbeperkt kortingen? Dat gaat je niet lukken... hoewel er wel zeer regelmatig aanbiedingen zijn speciaal voor IKEA Family leden
    Maar als je hem onbeperkt ken ruilen. Dan ruil je hem toch om als het zelfde product in de aanbieding is?
    pi_57187025
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 23:15 schreef Cahir het volgende:

[..]

Maar als je hem onbeperkt ken ruilen. Dan ruil je hem toch om als het zelfde product in de aanbieding is?
    Dan moet je dus het product dat je thuis hebt omruilen. Maar die heb je al gebruikt dus dat gaat niet...

Onbeperkt indeze betekend onbeperkt qua ruiltermijn. Dus in plaats van de 90 dagen kan het nu een jaar zijn...
    pi_57187040
    quote:
    De Denen zijn boos op Ikea, omdat die goedkope vloerbedekking en deurmatten naar Deense plaatsen vernoemt. Duurdere meubels hebben juist Zweedse namen. De Denen beschuldigen Ikea van Zweeds imperialisme:"Lager dan een deurmat kan bijna niet". Ikea ontkent opzet.
    pi_57188400
    Ik ben benieuwd waar de "Vreten" vandaan komt
    pi_57190264
    quote:
    Kinderstoel en cruesli teruggeroepen
    Uitgegeven: 6 maart 2008 07:10
    Laatst gewijzigd: 6 maart 2008 08:06

RIJSWIJK - Er is iets mis met de Gulliver kinderstoel van IKEA en met bepaalde zakken Quaker Cruesli Multifruit. De fabrikanten van de producten roepen klanten dan ook op de gekochte spullen terug te brengen.

Dat doen ze donderdag in advertenties in landelijke kranten.
    bron nu.nl

Die hebben wij ook maar ik zie niet wat er mee mis is.
      donderdag 6 maart 2008 @ 09:09:21 #226
    3011 E.T.
    pi_57190857
    Is Gulliver die hoge kinderstoel waarbij je de voorbeugel eruit kan halen zodat het een 'gewone' hoge stoel is? houtkleurig? (die niet meer op de site staat?)

Als dat zo is, heb ik er ook eentje en ben ik benieuwd naar wat te doen..
      donderdag 6 maart 2008 @ 09:31:46 #227
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57191211
      donderdag 6 maart 2008 @ 09:36:43 #228
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57191291
    Ingvar doet het trouwens nog prima volgens Forbes

donderdag 6 maart 2008 @ 10:00:53 #229
    3011 E.T.
    pi_57191695
    Het is idd de kinderstoel die ik ook heb, ik heb 'm alleen al een tijdje langer
      vrijdag 7 maart 2008 @ 08:54:56 #230
    95733 meneerdeman
    pi_57215169
    Gisteren een keuken en kast besteld. Ik werd bij de keukenafdeling geholpen door Joost.
    Jezus wat een bizar goede service. Hij heeft echt alles uitgelegd, nam overal de tijd voor en kwam met goede suggesties.

We hebben dus nu de keuken besteld met verdikt werkblad ( ) en een gaderobekast. We zijn blij!
    Alleen volgende week nog de bank bestellen en we zijn helemaal klaar voor ons nieuwe huisje !!!
      vrijdag 7 maart 2008 @ 13:52:18 #231
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57220820
    Gisteren in Barendrecht geweest. Wat een verademing tov de verbouwingschaos in Delft zeg!

Helaas hadden ze daar op de klantenservice waar ik ook maar even heen gelopen ben niet een Alsvik kraan liggen dus geen schroefje nog.

Maar wat ik daar dus wel zag... Een superhandig wasrek dat mbv katrollen aan het plafond gehangen kan worden en dus omhoog en omlaag gehesen kan worden.
    En dat is dus echt precies wat ik nog zoek.

Maar nu kijk op de site bij wassen/drogen maar daar zie ik hem niet tussen staan!
    Weet een van de medewerkers hier of die nog wel in het assortiment zit?
      vrijdag 7 maart 2008 @ 15:47:52 #232
    3011 E.T.
    pi_57223036
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
    Gisteren in Barendrecht geweest. Wat een verademing tov de verbouwingschaos in Delft zeg!

Helaas hadden ze daar op de klantenservice waar ik ook maar even heen gelopen ben niet een Alsvik kraan liggen dus geen schroefje nog.

Maar wat ik daar dus wel zag... Een superhandig wasrek dat mbv katrollen aan het plafond gehangen kan worden en dus omhoog en omlaag gehesen kan worden.
    En dat is dus echt precies wat ik nog zoek.

Maar nu kijk op de site bij wassen/drogen maar daar zie ik hem niet tussen staan!
    Weet een van de medewerkers hier of die nog wel in het assortiment zit?
    Dat wasrek had ik in een duitse (?) folder zien staan Stond ook een 'staand' wasrek bij.. Allebei leken ze me wel handig
    Maar die zijn dus in Barendrecht verkrijgbaar.... binnenkort even heen (zeker voor die met katrollen idd... Even kijken of we dat zo kunnen fabriceren dat we die het trapgat verder in kunnen trekken)

edit: hij is dus heel erg nieuw en hij is van de serie Antonius
      vrijdag 7 maart 2008 @ 15:57:27 #233
    3011 E.T.
    pi_57223280
    Hier kun je de 'neuheiten' brochure bekijken en dan op pagina 44
      vrijdag 7 maart 2008 @ 17:04:01 #234
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57224791
    Je bent geweldig!
    Dat staande rek wat er ook bij stond is ook super, maar echt wel heel groot.

Maar dat hangende ding zie ik idd ook helemaal voor me voor boven het trapgat. Haakje aan de zijkant en gaan!
    pi_57230214
    Wat nu in de op=op zit, is dat het enige dat uit het assortiment gaat de komende tijd?
    Mijn zus heeft namelijk de MARKÖR zien staan daar.. En die heeft mijn vader op het oog voor zijn nieuwe meubels in die hij in mei gaat kopen.
    Nu kunnen we het dressoir wel vast kopen zodat we zeker zijn dat we die hebben, maar we willen niet het risico lopen dat er dadelijk geen bijpassende andere meubels te koop zijn.

We hebben nu verder voornamelijk dingen van LEKSVIK. Blijven de meubels daarvan nog wel minimaal tot eind mei in het assortiment? Als jullie dat weten dan natuurlijk!

En weten jullie misschien ook of er een vervanger komt voor de MARKÖR als hij er uit gaat?

Alvast bedankt in ieder geval!!
    E.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 21:10:12 #236
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57230358
    Morgen naar Barendrecht, rekje halen!
      vrijdag 7 maart 2008 @ 21:17:36 #237
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57230526
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 21:01 schreef .Sparkling. het volgende:
    Wat nu in de op=op zit, is dat het enige dat uit het assortiment gaat de komende tijd?
    Mijn zus heeft namelijk de MARKÖR zien staan daar.. En die heeft mijn vader op het oog voor zijn nieuwe meubels in die hij in mei gaat kopen.
    Nu kunnen we het dressoir wel vast kopen zodat we zeker zijn dat we die hebben, maar we willen niet het risico lopen dat er dadelijk geen bijpassende andere meubels te koop zijn.

We hebben nu verder voornamelijk dingen van LEKSVIK. Blijven de meubels daarvan nog wel minimaal tot eind mei in het assortiment? Als jullie dat weten dan natuurlijk!

En weten jullie misschien ook of er een vervanger komt voor de MARKÖR als hij er uit gaat?

vraag het aan een medewerker in de winkel, als er geen end-of-sale-date in het systeem staat, betekent dat dat het artikel in elk geval niet op korte termijn verdwijnt
      vrijdag 7 maart 2008 @ 21:18:05 #238
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57230546
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
    Morgen naar Barendrecht, rekje halen!
    op zaterdag?
      vrijdag 7 maart 2008 @ 21:28:04 #239
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57230797

eindelijk is de HEMNES garderobekast praktischer gemaakt, geen heel lang hanggedeelte meer, maar meer legruimte
      vrijdag 7 maart 2008 @ 21:36:05 #240
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57230961
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 21:18 schreef Adelante het volgende:

[..]

op zaterdag?
    Geen goed idee? Ik vond het er gisteren zo lekker rustig.
    Mss beter wachten tot maandag maar.

Weet jij dat? Zou dat wasrekje ook in de andere filialen te krijgen moeten zijn?
    Antonius nogwat (zie ET's post)
      vrijdag 7 maart 2008 @ 21:45:23 #241
    3011 E.T.
    pi_57231199
    Ik vind de 'oude' Hemnes ook best praktisch door zijn 6 plankjes achter de smalle deur en een grote plank

Sterker nog.. ik heb het idee dat ik die 6 plankjes handiger vind dan 2 lades
      vrijdag 7 maart 2008 @ 22:47:07 #242
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57232690
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 21:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Weet jij dat? Zou dat wasrekje ook in de andere filialen te krijgen moeten zijn?
    het is een nieuw artikel, dus kan zijn dat nog niet alle vestigingen het artikelnummer hebben opgestart.
    pi_57233317
    Hallo medewerkers,

Wat is een SCH boekje?

Groetjes,

veldmuis
    pi_57233318
    In onze brochure staat ie ook! (en nog goedkoper dan in Duitsland ook!)

http://ikeaeu.ecbook.eu/08/N2nl/
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 21:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als je hier je vestiging naar keuze invult geeft internet aan of dit artikel daar op voorraad is...
    pi_57233422
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 21:01 schreef .Sparkling. het volgende:

Er gaan nog wel meer artikelen uit.

Wat betreft MARKOR gaat het om deze toch?

Die gaat er wel uit, maar wordt vervangen voor een vernieuwde versie. Echter als je em nu in de OP=OP kunt halen heb je em dus wellicht een stukje goedkoper.

Verder bestaat de LEKSVIK serie uit zoveel artikelnummers dat ik zo niet weet wat er wel en niet uitgaat. Er veranderd altijd wel een deel van het assortiment.
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef veldmuis het volgende:
    Hallo medewerkers,

Wat is een SCH boekje?

Groetjes,

veldmuis
    Waar haal je die term vandaan dan? Zegt mij zo niks op zich...
    pi_57238598
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
    Waar haal je die term vandaan dan? Zegt mij zo niks op zich...
    Er werd zoiets omgeroepen toen ik in IKEA liep, en ik was benieuwd wat het was.
    Alle medewerkers moesten hun SCH boekje naar ...kweetnietmeerwat brengen.
    Maar het kan ook dat ik niet meer weet wat voor boekje het was en ze het naar SCH moeten brengen. .
    pi_57238983
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er gaan nog wel meer artikelen uit.

Wat betreft MARKOR gaat het om deze toch?
    [ afbeelding ]
    Die gaat er wel uit, maar wordt vervangen voor een vernieuwde versie. Echter als je em nu in de OP=OP kunt halen heb je em dus wellicht een stukje goedkoper.

Verder bestaat de LEKSVIK serie uit zoveel artikelnummers dat ik zo niet weet wat er wel en niet uitgaat. Er veranderd altijd wel een deel van het assortiment.
    Het gaat om die ja. We wachten dan wel gewoon af tot de nieuwe. Dan weten we tenminste zeker dat we allemaal bijpassende meubels kunnen vinden.
    Bedankt!
    E.
      zaterdag 8 maart 2008 @ 11:10:15 #248
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57239565
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
    In onze brochure staat ie ook! (en nog goedkoper dan in Duitsland ook!)

http://ikeaeu.ecbook.eu/08/N2nl/
    [..]

Als je hier je vestiging naar keuze invult geeft internet aan of dit artikel daar op voorraad is...
    pi_57240461
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 09:47 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Er werd zoiets omgeroepen toen ik in IKEA liep, en ik was benieuwd wat het was.
    Alle medewerkers moesten hun SCH boekje naar ...kweetnietmeerwat brengen.
    Maar het kan ook dat ik niet meer weet wat voor boekje het was en ze het naar SCH moeten brengen. .
    Ow, een SC&A mapje
    Dat is het mapje met de voorraadlijsten die elke afdeling heeft. De afdeling SC&A (Stock Control & Administration) verwerkt ze dan in het systeem zodat eventueel geconstateerde voorraadverschillen worden gecorrigeerd.
    pi_57240763
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 12:07 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ow, een SC&A mapje
    Dat is het mapje met de voorraadlijsten die elke afdeling heeft. De afdeling SC&A (Stock Control & Administration) verwerkt ze dan in het systeem zodat eventueel geconstateerde voorraadverschillen worden gecorrigeerd.
    Oow, verkeerd verstaan dus!
    Tnx, was benieuwd waar het over ging .
    pi_57241521
    Soms roepen ze best grappige dingen om bij IKEA.
    De vergaderzalen bij ons zijn vernoemd naar wijken in Breda, waarvan er eentje 'Centrum' heet. Soms worden alle leidinggevenden bijeengeroepen voor bijvoorbeeld een personeelsmededeling, dan klinkt het door de omroepinstallatie "Willen alle leidinggevenden zich verzamelen in het Centrum"... dan zie je echt klanten elkaar aankijken zo van WTF?? Alsof er een soort hersenspoelbijeenkomst gaat plaatsvinden ofzo
      zaterdag 8 maart 2008 @ 15:55:03 #252
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_57244561
    Deze vraag is vast al eerder gesteld, maar aangezien ik niet weet in welk vorig topic, wordt het langdurig zoeken vrees ik.

We willen een IKEA keuken gaan kopen. Wat ik heb begrepen is dat je een afspraak kunt maken met een "keukenconsulent". Klopt dit? Kan dit ook in de avonduren?
    We zorgen dan natuurlijk dat we de maten etc. bij ons hebben, maar komen zij dat zelf nog nameten?
    En de montage, die doen zij toch ook, indien gewenst?

Alvast bedankt!
    ... ♥ ik mis je ♥
      zaterdag 8 maart 2008 @ 15:59:35 #253
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_57244629
    Nog een vraagje!

In een vakantieappartement op Gran Canaria hebben we eens iets superhandigs gezien voor afval, wat ik verder nooit meer ergens tegen ben gekomen.

Naast de gootsteen was een soort verzonken afvalbakje met deksel gemonteerd. Dekseltje omhoog, afval erin (principe stortkoker) en vanuit het aanrechtkastje kon je het zakje verwisselen als het vol was. Niet bestemd voor veel afval, maar wel superhandig voor alle kleine afvalgevalletjes.

Kan zoiets ook in een IKEA keuken?
    ... ♥ ik mis je ♥
      zaterdag 8 maart 2008 @ 16:33:26 #254
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_57245191
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 15:55 schreef phluphy het volgende:
    Deze vraag is vast al eerder gesteld, maar aangezien ik niet weet in welk vorig topic, wordt het langdurig zoeken vrees ik.

We willen een IKEA keuken gaan kopen. Wat ik heb begrepen is dat je een afspraak kunt maken met een "keukenconsulent". Klopt dit? Kan dit ook in de avonduren?
    We zorgen dan natuurlijk dat we de maten etc. bij ons hebben, maar komen zij dat zelf nog nameten?

Alvast bedankt!
    Ja er is een inmeetservice, ja ze meten de maten van de keuken dan na, ze kunnen dan ook die keuken monteren, maar je moet dan wel eerst een tekening hebben gemaakt op de keukenplanner .
      zaterdag 8 maart 2008 @ 17:38:29 #255
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_57246504
    Dank je. Dat van die tekening leek me wel logisch ja. En ook het leukste onderdeel van het hele traject, het samenstellen van je keuken!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_57250511
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 12:07 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ow, een SC&A mapje
    Werken jullie daar nog mee?
    pi_57250590
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 15:55 schreef phluphy het volgende:

Alvast bedankt!
    Het is helaas niet meer mogelijk om afspraken te maken ons als keuken'consulenten'. Als je een tekening gemaakt hebt in de IKEA Homeplanner, en deze opslaat bij IKEA op de server, dan kunnen we de tekening wel met je doorkijken in de winkel.
    pi_57267025
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 20:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Werken jullie daar nog mee?
    Ja, daar wordt nog mee gewerkt. Vooral voor afschrijvingen voor showmodellen en beschadigde artikelen enzo. Why?
    pi_57267176
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 18:23 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ja, daar wordt nog mee gewerkt. Vooral voor afschrijvingen voor showmodellen en beschadigde artikelen enzo. Why?
    Omdat wij dat allemaal digitaal doen... gelijk in het oude MHS systeem
    Ik dacht dat alle vestigingen dat al deden...
      zondag 9 maart 2008 @ 19:48:36 #260
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57268787
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 18:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Omdat wij dat allemaal digitaal doen... gelijk in het oude MHS systeem
    Ik dacht dat alle vestigingen dat al deden...
    Uhm zeker niet, in bepaalde vestigingen willen we die verantwoordelijkheid lekker laten liggen waar ie hoort Als je dat bijv. in Amsterdam gaat doen, heb je zo een overstock waar je heel Hengelo mee kunt vullen.
    pi_57271107
    Hahaha oke...
    Naja het werkt wel prettig zo! Maar kan me er iets bij voorstellen
    pi_57273469
    Ik wacht nu al een hele poos op de Norbo klaptafel bruinzwart, maar helaas, nog steeds niks in Breda of Eindhoven. Wil zo graag mijn eethoekje afmaken!
    pi_57274027
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 15:59 schreef phluphy het volgende:
    Nog een vraagje!

In een vakantieappartement op Gran Canaria hebben we eens iets superhandigs gezien voor afval, wat ik verder nooit meer ergens tegen ben gekomen.

Naast de gootsteen was een soort verzonken afvalbakje met deksel gemonteerd. Dekseltje omhoog, afval erin (principe stortkoker) en vanuit het aanrechtkastje kon je het zakje verwisselen als het vol was. Niet bestemd voor veel afval, maar wel superhandig voor alle kleine afvalgevalletjes.

Kan zoiets ook in een IKEA keuken?
    Mijn ouders hebben zoiets, het metaal van de gootsteen heeft een afdruipdeel naast de gootsteen (volgt je het nog) en een klein groentewasbakje en daaronder zo'n stortkoker plus deksel. Zij gebruiken het voor het gft afval. En vlgs mij kwam dat van de ikea vandaan (groot deel van de keuken is in ieder geval ikea) maar de keuken is 17 jaar oud....
    En echt handig is het niet, schoonmaken is niet ideaal en je gooit er al snel meer in dan de bak eronder aankan: gevolg: allerlei goor afval in je stortkoker dat naar beneden valt zodra je de bak eronder weghaalt...
    jesus saves, i spend
      zondag 9 maart 2008 @ 23:45:50 #264
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_57274618
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 19:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

Uhm zeker niet, in bepaalde vestigingen willen we die verantwoordelijkheid lekker laten liggen waar ie hoort Als je dat bijv. in Amsterdam gaat doen, heb je zo een overstock waar je heel Hengelo mee kunt vullen.
    In Duiven werken we ook met de mapjes . Wel zo verstandig!
      maandag 10 maart 2008 @ 00:31:36 #265
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_57275714
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 23:23 schreef sobotta het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben zoiets, het metaal van de gootsteen heeft een afdruipdeel naast de gootsteen (volgt je het nog) en een klein groentewasbakje en daaronder zo'n stortkoker plus deksel. Zij gebruiken het voor het gft afval. En vlgs mij kwam dat van de ikea vandaan (groot deel van de keuken is in ieder geval ikea) maar de keuken is 17 jaar oud....
    En echt handig is het niet, schoonmaken is niet ideaal en je gooit er al snel meer in dan de bak eronder aankan: gevolg: allerlei goor afval in je stortkoker dat naar beneden valt zodra je de bak eronder weghaalt...
    Ik vond 'm wel reuzehandig, maar ik heb 'm dan ook maar 10 dagen gebruikt op vakantie, en in het appartement kwam dagelijks een schoonmaakster die de boel leegde, dat zal wel gescheeld hebben.

Op de site heb ik behoorlijk gespeurd, maar nog niets gevonden wat er op lijkt. Ik denk dat het niet meer in het assortiment zit.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_57280168
    Ik wil graag een bank bestellen bij Ikea, hoe lang duurt 't meestal voordat hij bezorgd wordt?
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
      maandag 10 maart 2008 @ 11:25:24 #267
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57280759
    Dat hangt er denk ik een beetje vanaf welke bank het is.
    De een zal mss op voorraad zijn, de ander zit mss een levertijd op. Als je nou even zegt welke bank, dan is het denk ik makkelijker antwoord geven.
    pi_57281133
    oh, dat wil ik ook weten eigenlijk, ik wil de driezits en chaise lounge van ehm die pas 15% korting had, Erlig ofzo.... (had hem toen natuurlijk moeten kopen, maar vriend was er nog niet uit)
    jesus saves, i spend
    pi_57281427
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:41 schreef sobotta het volgende:
    oh, dat wil ik ook weten eigenlijk, ik wil de driezits en chaise lounge van ehm die pas 15% korting had, Erlig ofzo.... (had hem toen natuurlijk moeten kopen, maar vriend was er nog niet uit)
    De EKTORP banken?
    Die is volgens mij compleet uit voorraad leverbaar. en inderdaad laatst in de aanbieding.
    Hij is tegenwoordig zelfs met roze hoes

(Arlig is een keukendeur, dus die zal het sowieso niet zijn )
    pi_57283105
    oh ja, zo heet ie. Thanks voor het antwoord, kan ik hem gewoon halen met een grote auto wanneer ik wil....:)
    jesus saves, i spend
    pi_57283108
    ik ga btw voor de zwarte hoes
    jesus saves, i spend
      maandag 10 maart 2008 @ 14:15:26 #272
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_57283781
    Wij hebben de hoekbank van ektorp in idemo beige. Echt heerlijk
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_57290893
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 14:15 schreef Spookje81 het volgende:
    Wij hebben de hoekbank van ektorp in idemo beige. Echt heerlijk
    Ik heb heel lang zoiets gehad van, geen IKEA bank voor mij. Er is al genoeg IKEA in mijn woning, met een bank erbij wordt het echt een IKEA showroom.

Maar enige tijd terug ben ik toch ook wel gevallen voor de Ektorp hoekbank, met een rode overtrek. En ik moet zeggen, hij zit/hangt/ligt heerlijk!
    pi_57296921
    Vanaf wanneer zijn alle nieuwe meubels te bekijken op de site? Ik ben erg benieuwd wat voor nieuwe dingen er zijn gekomen
    E.
    pi_57296991
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 00:21 schreef .Sparkling. het volgende:
    Vanaf wanneer zijn alle nieuwe meubels te bekijken op de site? Ik ben erg benieuwd wat voor nieuwe dingen er zijn gekomen
    Euhm... er is niet 1 datum waarop opeens nieuwe artikelen op de site verschijnen. Ik geloof dat er landelijk een regel is voordat een artikel op internet verschijnt. Volgens mij moet een artikel in 3 winkels verkocht zijn voordat het online komt.

Je moet regelmatig het 'nieuw' gedeelte in de gaten houden! Verder krijg je in april weer een NIEUW brochure in de bus
    pi_57302809
    Ik wil dolgraag de ektorp hoekbank kopen, alleen is hij nergens op voorraad. Moet ik naar de winkel om hem daar te bestellen of wachten tot hij weer op voorraad is?
      dinsdag 11 maart 2008 @ 12:01:00 #277
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57303485
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 11:30 schreef Anitra het volgende:
    Ik wil dolgraag de ektorp hoekbank kopen, alleen is hij nergens op voorraad. Moet ik naar de winkel om hem daar te bestellen of wachten tot hij weer op voorraad is?
    De EKTORP hoekbank is volgens mij niet standaard op voorraad (i.t.t. de 2- en 3-zits modellen), hij moet dan besteld worden voor je
    pi_57303554
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 12:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

De EKTORP hoekbank is volgens mij niet standaard op voorraad (i.t.t. de 2- en 3-zits modellen), hij moet dan besteld worden voor je
    Thanks, dan gaan we een ritje ikea maken deze week
    pi_57312342
    Ik heb net mijn ikea family pas ontvangen. Klopt het dat er geen barcode op de pas zelf zit?? Op de brief zit wel een barcode. Moet ik die er bij houden dan??
    pi_57313203
    Nee, volgens mij halen ze je pasje gewoon door 1 of ander apparaat. Ik heb in ieder geval altijd voldoende aan het pasje alleen.
    E.
    pi_57317318
    Heeft iemand inmiddels dat superhandige wasrek gekocht? Ik ben namelijk heel benieuwd of het ook in de praktijk zo handig is en zou graag een fotootje zien van het systeem zodat ik precies snap hoe het in elkaar zit!
      dinsdag 11 maart 2008 @ 23:25:02 #282
    3011 E.T.
    pi_57318335
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef Sleeve het volgende:
    Heeft iemand inmiddels dat superhandige wasrek gekocht? Ik ben namelijk heel benieuwd of het ook in de praktijk zo handig is en zou graag een fotootje zien van het systeem zodat ik precies snap hoe het in elkaar zit!
    Die met die katrollen aan het plafond?
    Volgens mij heeft BE die gekocht
    pi_57318696
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 19:40 schreef Stansfield het volgende:
    Ik heb net mijn ikea family pas ontvangen. Klopt het dat er geen barcode op de pas zelf zit?? Op de brief zit wel een barcode. Moet ik die er bij houden dan??
    Der zit een magneetstrip op zoals op je bankpas. Die wordt door een kaartlezer op de kassa gehaald.
    pi_57321288
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 23:25 schreef E.T. het volgende:

[..]

Die met die katrollen aan het plafond?
    Volgens mij heeft BE die gekocht
    Ja, inderdaad, die met die katrollen aan het plafond. Ik ben er echt heel benieuwd naar want het lijkt me echt een handig systeem.

BE, heb je 'm al gekocht, zo ja, hoe bevalt het?
    pi_57364403
    Weet iemand een mooi alternatief voor de Rakke die eruit is? Dus geen Odda of hoe heet dat vieze ding met z'n stomme stoffen handvaten .
    Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
    pi_57364912

Ooooh
    Die nummer 2... zooooooo gaaf
    pi_57364950
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
    [ afbeelding ]

Ooooh
    Die nummer 2... zooooooo gaaf
    Ikea verkoopt rooie kruisjes ?
    pi_57365198
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2008 23:51 schreef Cahir het volgende:

[..]

Ikea verkoopt rooie kruisjes ?
    Ja..
      vrijdag 14 maart 2008 @ 10:05:33 #289
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57369148
    nieuwe knuffels

pi_57369328
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 10:05 schreef Adelante het volgende:
    nieuwe knuffels

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Je vergeet de leukste...

de cavia:
      vrijdag 14 maart 2008 @ 12:27:42 #291
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_57372245
    Even een vraag voor de Ikea werknemers of anderen die dit misschien wel weten (dit in tegenstelling tot de klantenservice):

Wat is de pakketgrootte en aantal van een Tromso hoogslaper (2 pseroons, 140x200 cm)? De website geeft aan dat het uit 3 paketten bestaat, maar als je doorklikt op die informatie is het ineens een veel te groot pakket van 65 kg geworden. Dat lijkt me stug dat dat juist is. Dus de vraag is, hoeveel pakketten zijn het wel en hoe groot zijn die?
      vrijdag 14 maart 2008 @ 12:55:38 #292
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_57372844
    Iemand enig idee of er binnenkort nieuwe hoezen voor de Ektorp (hoek)bank komen? Na de verhuizing willen we een nieuwe kopen namelijk. Blauw kleurt niet bij het nieuwe behang.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_57376027
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef Vork het volgende:
    Even een vraag voor de Ikea werknemers of anderen die dit misschien wel weten (dit in tegenstelling tot de klantenservice):

Wat is de pakketgrootte en aantal van een Tromso hoogslaper (2 pseroons, 140x200 cm)? De website geeft aan dat het uit 3 paketten bestaat, maar als je doorklikt op die informatie is het ineens een veel te groot pakket van 65 kg geworden. Dat lijkt me stug dat dat juist is. Dus de vraag is, hoeveel pakketten zijn het wel en hoe groot zijn die?
    3 pakketten inderdaad en hoe groot tja in een ruime auto moet je t mee kunnen nemen
      vrijdag 14 maart 2008 @ 15:54:40 #294
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_57376954
    Weet iemand hoe dik de voorkant van de lades van t stolmen systeem is??
      vrijdag 14 maart 2008 @ 17:38:38 #295
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57379083
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 12:27 schreef Vork het volgende:

Die maten die staan aangegeven zijn de maxima, dus het zijn drie paketten waarvan de langste de lengte heeft die vermeld staat en samen wegen die drie dozen 65 kilo.
    pi_57379413
    Heb ik gister heeeeeel de keuken gehaald (71 pakketjes) ben ik natuurlijk weer iets vergeten.
    Maarja voordat hij helemaal klaar is zal ik vast nog wel eens die kant op moeten.
    We werden in Son trouwens heel (gezellig en) goed geholpen.....waarvoor nog mijn

Ow ja ik vroeg laatst in dit topic of ik dat in een berlingo zou krijgen.
    We hebben het toch maar met aanhanger (en focus station) gehaald, maar het had wel gepast denk ik, op de plinten en kroonlijsten na.
    pi_57386385
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 17:52 schreef suuske343 het volgende:
    Heb ik gister heeeeeel de keuken gehaald (71 pakketjes) ben ik natuurlijk weer iets vergeten.
    Maarja voordat hij helemaal klaar is zal ik vast nog wel eens die kant op moeten.
    We werden in Son trouwens heel (gezellig en) goed geholpen.....waarvoor nog mijn

Ow ja ik vroeg laatst in dit topic of ik dat in een berlingo zou krijgen.
    We hebben het toch maar met aanhanger (en focus station) gehaald, maar het had wel gepast denk ik, op de plinten en kroonlijsten na.
    Wat mis je dan?

Wat heb je voor keuken uitgezocht? 71 pakketten valt nog best mee...
    pi_57387374
    Die cavia is echt te gek
    (:
      vrijdag 14 maart 2008 @ 23:45:32 #299
    201513 Nicknaamloos
    ..Live your life..
    pi_57387561
    Is er nergens een soort stiekum voorproefje van nieuwe IKEA blad?

Ik wil van de besta serie, zo een lage meubel halen voor de televisie. Maar misschien hebben ze over een maand nieuwe tv meubels (leuke kleur en lang) dan wil ik best wachten..

Maar twee maanden geduld...

Dus voorproefje
      zaterdag 15 maart 2008 @ 09:08:46 #300
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_57391297
    @ een ikea medewerker
    kun je bepaalde meubels ook laten bestellen in een ander fineer?
    Vind de stolmen kast zo gaaf maar vind die witte kleur en donkere kleur zo so so zeg maar
    pi_57391451
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 22:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat mis je dan?

Wat heb je voor keuken uitgezocht? 71 pakketten valt nog best mee...
    Ach mijn eigen schuld he...die glas/rvs plaat voor achter de kookplaat, met de strips die erbij horen.
    Maar voordat de keuken er helemaal in zit zal ik vast nog wel een keer bij de ikea terecht komen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')