abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56764096

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
Voorjaarscollectie

Een kleurrijk voorjaarsassortiment om alvast helemaal in lentestemming te komen: tuinmeubels, textiel, tuinsets, planten, bloempotten en nog veel meer.

Maar wees er snel bij, want OP=OP
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondagsopeningen
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
17 februari - IKEA Amsterdam, Duiven en Utrecht
24 februari - IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Duiven, Eindhoven, Haarlem en Heerlen
2 maart - IKEA Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht
9 maart - IKEA Amsterdam en Eindhoven
16 maart - IKEA Amsterdam
23 maart - Geen, 1e paasdag
30 maart - IKEA Amsterdam, Haarlem en Heerlen

Bijzondere openingstijden
Goede vrijdag 21 maart: open van 10-18 uur
Tweede paasdag 24 maart: open van 10-17 uur
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: Debsterr
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Bartjebart op 16-02-2008 01:10:32 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 16 februari 2008 @ 01:04:32 #2
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_56764155
    tvp
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
    pi_56764455
    @adelante: Het zal nogal een zootje worden als iedereen zijn/haar spullen om 11 uur sochtends wil hebben he? Kortom, wij kunnen geen tijd afspreken. Tussen 21.30 en 07.00 dag erna wordt de ritlijst pas gemaakt en in het systeem verwerkt.

En wat een graftyfusnummer is dat husselnummer trouwens.
    Ik begrijp IKEA in zulke dingen nou nooit. Ze staan altijd vooraan met bezuining, duurzaam, etc etc, maar ze laten wel en passant 4000 cd'tjes drukken waar geen hond behoefte aan heeft en die, als die al gebruikt wordt, voornamelijk als onderzetter zal dienen.
    Ik gooi zulke dingen altijd gewoon in het postvak van degene boven mij , dus ik zelf heb er geen last van, maar het is zo'n stom initiatief.
    Net zoals af en toe de post over de DYOL shit. Wie boeit dat nou? Hoeveel mongolen zetten nou daadwerkelijk zo'n bril op hun harses of gaan de bril op 'opvallende plaatsen' neerzetten. Dan ben je toch de weg kwijt?
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      zaterdag 16 februari 2008 @ 08:50:45 #4
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56765930
    Terug Vind Billy
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_56766261
    effe vraagje...ik wil gebruik maken van het betalen in 10 termijnen...voor die eenmalige 3-tientjes administraite kosten...moet je dat van te voren regelen (zeg maar voordat je inkopen gaat doen), wat moet ik daarvoor meenemen??
    pi_56766285
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 09:46 schreef suuske343 het volgende:
    effe vraagje...ik wil gebruik maken van het betalen in 10 termijnen...voor die eenmalige 3-tientjes administraite kosten...moet je dat van te voren regelen (zeg maar voordat je inkopen gaat doen), wat moet ik daarvoor meenemen??
    Een legitimatiebewijs...

Je kunt het 10 plan in de winkel aanvragen en er dan gelijk gebruik van maken!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_56766400
    Ik krijg zelf a.s. dinsdag een levering van IKEA en ik heb net nagekeken of 'ie al staat ingepland. Ja dus:

Informatie betreffende de aflevering :
    De levering zal bezorgd worden op
    19-02-2008, tussen 7:30 en 10:15 uur.

Mijn enige vrije dag die week, en dan WTF vanaf 7:30 !! Da's midden in de nacht!
    Maandag even de transporteur bellen om na te vragen of ik de allereerste van die rit ben of niet.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      zaterdag 16 februari 2008 @ 10:08:17 #8
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56766479
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 00:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bij ons in de winkel, bij sneltransporten, krijg je ook alleen de mededeling dat ze tussen 18 en 22 komen... meer niet.
    tussen 18 en 22 vind ik gedetailleerd genoeg anders...
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 01:34 schreef kalinho het volgende:
    @adelante: Het zal nogal een zootje worden als iedereen zijn/haar spullen om 11 uur sochtends wil hebben he? Kortom, wij kunnen geen tijd afspreken. Tussen 21.30 en 07.00 dag erna wordt de ritlijst pas gemaakt en in het systeem verwerkt.
    dat is vreemd want andere vestigingen werken simpelweg met blokken (ochtend/middag/avond) en is het blok vol, dan kun je kiezen uit een ander blok, zo weet iedereen (klant en TSN) waar ie aan toe is en zo moeilijk lijkt het dus niet
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_56766506
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 09:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een legitimatiebewijs...

Je kunt het 10 plan in de winkel aanvragen en er dan gelijk gebruik van maken!
    Thanks...dat wilde ik effe weten
    pi_56766565
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 10:10 schreef suuske343 het volgende:

[..]

Thanks...dat wilde ik effe weten
    En vergeet je bankpas niet!
    pi_56766607
    haha die heb ik altijd bij hoor als ik naar de Ikea ga!!
    Alhoewel, gister geweest en niks gekocht knap he, zelfs geen hotdog.
    Ben even met mijn manneke vooronderzoek gaan doen voor de keuken...was maar goed ook, ik had weer eens wat verzonnen wat hij niks vond.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 11:04:41 #12
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56767102
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 10:08 schreef Adelante het volgende:

dat is vreemd want andere vestigingen werken simpelweg met blokken (ochtend/middag/avond) en is het blok vol, dan kun je kiezen uit een ander blok, zo weet iedereen (klant en TSN) waar ie aan toe is en zo moeilijk lijkt het dus niet
    Barendrecht is altijd al een beetje vreemd geweest met z'n transport
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 11:16:07 #13
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_56767237
    TerugVindPlank
    The Internets, I needs it..
    pi_56769532
    TerugVindNieuwtjes
    pi_56771122
    quote:

[..]

[..]

Zo werkt het in Breda dus niet (althans, in december nog niet ) maar misschien is het dan onlangs veranderd? Sneltransport is bij ons altijd tussen 18-22 uur.
    pi_56779309
    quote:

[..]

[..]

Wij hebben ook blokken (1400-1800 & 1800-2300), maar die blokken zijn puur voor het sneltransport.
    Daarbij is het toch zo dat de transportvoorwaarden wat betreft vrachttaxi's en sneltransporten voor heel Nederland, Delft daargelaten uiteraard, gelijk zijn?
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_56779665
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 21:38 schreef kalinho het volgende:

[..]

Wij hebben ook blokken (1400-1800 & 1800-2300), maar die blokken zijn puur voor het sneltransport.
    Daarbij is het toch zo dat de transportvoorwaarden wat betreft vrachttaxi's en sneltransporten voor heel Nederland, Delft daargelaten uiteraard, gelijk zijn?
    Niet wat betreft levertijdblokken
    pi_56780347
    M'n huisgenootjes hebben in de loop der tijd wel 20 Ikea Family cards aangevraagd op de meest rare namen
    Lagen er deze week 20 Gidsen op de deurmat
    Ik werd met m'n brakke kop wakker van de postbode die ze door de brievenbus gooide, ik kreeg al een vermoeden. En toen ik naar de deurmat liep kwam ik niet meer bij van het lachen
    Een vriend van ons heeft nog meer van die dingen aangevraagd, die zal pas raar opkijken
      zondag 17 februari 2008 @ 00:07:23 #19
    190186 hierissieweer
    pi_56782962
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 22:16 schreef Tommeke het volgende:
    M'n huisgenootjes hebben in de loop der tijd wel 20 Ikea Family cards aangevraagd op de meest rare namen
    Lagen er deze week 20 Gidsen op de deurmat
    Ik werd met m'n brakke kop wakker van de postbode die ze door de brievenbus gooide, ik kreeg al een vermoeden. En toen ik naar de deurmat liep kwam ik niet meer bij van het lachen
    Een vriend van ons heeft nog meer van die dingen aangevraagd, die zal pas raar opkijken
    wat moet je in gods naam met 20 familie passen?
      zondag 17 februari 2008 @ 00:30:13 #20
    190186 hierissieweer
    pi_56783391
    kan iemand mij die warmte graden voor dekbedden van de ikea uitleggen? Ik zit namelijk te overwegen of ik een nieuw dekbed wil
    pi_56783646
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
    kan iemand mij die warmte graden voor dekbedden van de ikea uitleggen? Ik zit namelijk te overwegen of ik een nieuw dekbed wil
    Toevallig had ik daar vandaag zelf wat info over verzameld...

Hoe hoger het cijfer, hoe warmer...
    quote:
    Warmtegraad 1&2; Word je ook soms badend in het zweet wakker met je dekbed helemaal onderaan je bed? Kies dan een dekbed met warmteklasse 1 of 2. Word je graag wakker in een warme slaapkamer of zoek je een koel, dun zomerdekbed? Dan is deze klasse ideaal.
    quote:
    Warmtegraad 3&4; Ben je soms wat kouwelijk, maar krijg je het onder een dik dekbed veel te warm? Kies dan een dekbed uit deze categorie. Warmteklasse 3 of 4 is verder ook ideaal als je graag slaapt in een slaapkamer met de perfecte temperatuur; niet te warm maar ook niet te koud.
    quote:
    Warmtegraad 5&6; Trek je je dekbed helemaal over je hoofd en bibber je dan nog? Kies dan warmteklasse 5 of 6. Deze dekbedden zijn ook perfect als je je graag nestelt onder een warm dekbed in een koele kamer. Of wanneer je een extra dik dekbed nodig hebt je 's winters warm te houden.
    quote:
    Warmtegraad 1+3; Deze warmteklasse bestaat uit een koel, dun dekbed en een dikker. Ze zijn aan elkaar verbonden met drukknoopjes, die je makkelijk dichtklikt en weer uit elkaar haalt. Samen vormen ze een extra warm dekbed. Afzonderlijk bieden ze warmtecomfort op maat.
      zondag 17 februari 2008 @ 00:52:27 #22
    190186 hierissieweer
    pi_56783747
    Ik zou graag een 4 seizoenen willen hebben in een warmtegraad 6
    pi_56784068
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:52 schreef hierissieweer het volgende:
    Ik zou graag een 4 seizoenen willen hebben in een warmtegraad 6
    Volgens mij krijg je dan een 1+3 dekbed... zijn dat de 4-seizoenendekbedden
    pi_56786640
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

wat moet je in gods naam met 20 familie passen?
    Allemaal aangevraagd onder al dan niet grappige namen. Ik vond het wel grappig, maar zoveel post is minder leuk.

Heb gister trouwens een Solsta slaapbank gekocht, m'n oude Lillberg bank was helemaal kapot, op feestjes zijn er meerdere keren mensen doorheen gezakt als ze er te hard op gingen zitten
    Hij slaapt wel oke moet ik zeggen.
    pi_56786836
    Oh ik vind weer van alles leuk op de ikeasite, tijd om weer eens richting Amersfoort of Groningen te gaan (tvp)
    pi_56796702
    Bartjebart, in het vorige topic zei je dat die bestekset van 365+ absoluut niet hetzelfde is...
    oke, maar is de parad nog ergens te krijgen?
    1 setje maar :-)

Eventueel in belgie ofzo?
    hij is wel overal van de site af, maar kan jij eens een onderzoekje doen voor me?

alvast bedankt
    Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
    pi_56796775
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:47 schreef dromewaris het volgende:
    Bartjebart, in het vorige topic zei je dat die bestekset van 365+ absoluut niet hetzelfde is...
    oke, maar is de parad nog ergens te krijgen?
    1 setje maar :-)

Eventueel in belgie ofzo?
    hij is wel overal van de site af, maar kan jij eens een onderzoekje doen voor me?

alvast bedankt
    Euhm... ik kan woensdag op z'n vroegst voor je kijken...
    Maar in de voorraad van Belgie kan ik sowieso niet kijken
    pi_56799483
    Oke dan geen belgie :-)
    maar als je wilt, super graag.
    we hebben deze set, en bevalt heel goed. Mooi zwaar bestek en stevig...
    maar 6 stuks messen etc.. is toch wat weinig, dus wilden we nog een setje bijkopen eigenlijk maarja...
    pi_56799832
    Terug Vind Ikea! Hoe lang mag je eigenlijk dingen omruilen met kassabon als ze nog in de verpakking zitten?
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_56799976
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Cyan het volgende:
    Terug Vind Ikea! Hoe lang mag je eigenlijk dingen omruilen met kassabon als ze nog in de verpakking zitten?
    Heb je bij aankoop van die producten je IKEA Family kaart laten scannen?
    pi_56800091
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je bij aankoop van die producten je IKEA Family kaart laten scannen?
    Nee

Het gaat namelijk om bekleding van de Kramfors bank. Wij hadden extra hoezen besteld (die nog gewoon in de verpakking zitten en nog niet open zijn geweest) en nu wil ik wrs toch een ander kleurtje.
    pi_56800119
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef Cyan het volgende:

[..]

Nee

Het gaat namelijk om bekleding van de Kramfors bank. Wij hadden extra hoezen besteld (die nog gewoon in de verpakking zitten en nog niet open zijn geweest) en nu wil ik wrs toch een ander kleurtje.
    Euh dan heb je 90 dagen na aankoop in de winkel of vanaf het moment dat het artikel uitgeleverd is.

Bij een afgeleverd artikel zoals de KRAMFORS artikelen is je kassabon niet je betalingsbewijs, maar de vrachtbrief
    pi_56800170
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh dan heb je 90 dagen na aankoop in de winkel of vanaf het moment dat het artikel uitgeleverd is.

Bij een afgeleverd artikel zoals de KRAMFORS artikelen is je kassabon niet je betalingsbewijs, maar de vrachtbrief

Oh dan ben ik al te laat! Nou ja, misschien kan ik ze omruilen via Marktplaats en op zich is het ook niet de verkeerde kleur ofzo maar ik ben nogal van de afwisseling. Dus misschien nog maar een setje extra erbij

Je moet die bekleding chemisch laten reinigen maar dat kan neem ik aan gewoon bij een stomerij toch?
    pi_56800419
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

Oh dan ben ik al te laat! Nou ja, misschien kan ik ze omruilen via Marktplaats en op zich is het ook niet de verkeerde kleur ofzo maar ik ben nogal van de afwisseling. Dus misschien nog maar een setje extra erbij

Je moet die bekleding chemisch laten reinigen maar dat kan neem ik aan gewoon bij een stomerij toch?
    Naja je kunt het gewoon proberen in de winkel natuurlijk... Hoelang ben je over tijd dan?

Qua ruilen dan he..
    pi_56800509
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja je kunt het gewoon proberen in de winkel natuurlijk... Hoelang ben je over tijd dan?
    Ik geloof dat de banken in november zijn geleverd.
    pi_56800559
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik geloof dat de banken in november zijn geleverd.
    Het ligt er een beetje aan wanneer dan in November... anders kun je nog precies op tijd zijn...
    pi_56800609
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan wanneer dan in November... anders kun je nog precies op tijd zijn...

Ik zal morgen eens even op de vrachtbrief kijken welke datum het precies was en mocht ik nog op tijd zijn dan heb ik een goede reden om naar Ikea te gaan! En zo niet, dan komen er vast nog 2 hoezen bij voor nog meer afwisseling!

Thnx voor je hulp!
      † In Memoriam † zondag 17 februari 2008 @ 23:58:19 #38
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56805404
    Weet iemand wanneer de Mysinge banken precies uit de collectie gaan?
    Volgende maand is de 2-zits 100 euro goedkoper (voor IKEA family leden) en misschien willen we in de toekomst een chaise longue erbij.
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
      maandag 18 februari 2008 @ 00:00:41 #39
    190186 hierissieweer
    pi_56805450
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef Skaai het volgende:
    Volgende maand is de 2-zits 100 euro goedkoper (voor IKEA family leden) en misschien willen we in de toekomst een chaise longue erbij.
    ik wil ook de chaise, is die dan ook 100 eraf? Ook op de overtrekken?

Die chaise is wel gewoon te koppelen aan de persoons he?
    pi_56805978
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef Skaai het volgende:
    Hoe weet je dat?

Je kunt de tweezits ombouwen tot chaise longue inderdaad...
    (en aan andere bank bevestigen
      † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 10:00:53 #41
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56809340
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

ik wil ook de chaise, is die dan ook 100 eraf? Ook op de overtrekken?

Die chaise is wel gewoon te koppelen aan de persoons he?
    Ik had begrepen dat het alleen gold voor de 2zits met de Mollebo hoes. Dat staat in m'n Ikea foldertje en de dame van de afdeling beaamde dat ook.
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 00:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
    Ik ging wat informatie inwinnen bij Ikea Amsterdam en toen kreeg ik te horen dat hij eruit gaat.
    quote:
    Je kunt de tweezits ombouwen tot chaise longue inderdaad...
    (en aan andere bank bevestigen
    Dat is wel tof, dan kan ik best twee 2-zitters kopen in de actie, een 2 zitter ombouwen tot chaise longue is goedkoper dan de chaise longue zelf. Hmmm even aan mijn zus voorleggen .
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_56811334
    Kan iemand mij vertellen of de Malm toilettafel nog in het zwartbruin leverbaar is? Hij staat niet meer op de site?

Oh en kan ik een losse hoes kopen voor mijn MYSINGE bank? Ik weet niet meer of ik die oude nou los gekocht heb
    ~*~Common sense is not so common~*~
    pi_56811499
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 11:46 schreef heppifisj het volgende:
    Kan iemand mij vertellen of de Malm toilettafel nog in het zwartbruin leverbaar is? Hij staat niet meer op de site?

Oh en kan ik een losse hoes kopen voor mijn MYSINGE bank? Ik weet niet meer of ik die oude nou los gekocht heb
    Er zijn een aantal vestigingen met voorraad...

als je hier de vestiging naar keuze invult krijg je te zien of het artikel daar wel of niet voorradig is.

Hoezen van banken worden altijd los verkocht. Je koopt meestal een onderstel en een losse hoes namelijk
    pi_56811655
    Dankjewel! Ik hoopte dat ie nog beschikbaar zou komen in Delft maar misschien moet ik er toch maar ff een stukkie voor rijden, ik wacht al lang genoeg en ik wil nou de boel wel eens opruimen
    ~*~Common sense is not so common~*~
      maandag 18 februari 2008 @ 12:48:36 #45
    6290 Dr_Crouton
    pi_56812509
    Ik heb de MYSINGE 2-zits met de brede chaise longues met Mollebo hoezen van Amsterdam en heb me daar ook laten vertellen dat ie ergens dit jaar uit de collectie gaat. Voor de zekerheid ook twee keer bij verschillende bezoeken gevraagd.

Het volgende valt me na ruim een week slapen op mijn 140x200 Sultan SKIEN op: er lijkt aan een helft wel alsof er een kuil in het midden zit...
    De andere kant is veel vlakker en harder.
    En ik kan de middenbalk een beetje voelen als ik van een kant naar de andere rol. Dat had ik natuurlijk niet in de winkel, waar de 1-persoons showmodellen ter proefliggen staan.

Heb het bed begin januari gekocht en wacht nog even af of het erger wordt, maar als ik de SKIEN om wil ruilen, moet ik het vervoer heen (en eenmaal geruild terug) uit mijn eigen zak betalen?
      maandag 18 februari 2008 @ 13:59:05 #46
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_56813983
    ik heb best zin om weer te gaan, maar dan weet ik zeker dat ik meer uitgeef dan ik nodig heb.

Tevens een tvp
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
      maandag 18 februari 2008 @ 14:08:55 #47
    16142 SignOTheTimes
    Symathiek & schattig
    pi_56814216
    Ikea is okay...

3 weken terug met 2 karren vol de winkel verlaten. Mooie bonde wandkast, mooie bureaustoel! Yeah!!!
    Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
    pi_56814483
    zo..vanmorgen vast het aanrechtblad besteld, voor de keuken die we over 4 weken gaan plaatsen...
    Ik heb er al helemaal zin in....
    pi_56831524
    De tuinmeubels staan nog niet op de site, weet iemand wanneer ze in de winkel komen?
    pi_56832522
    Iemand een idee wanneer de Liatorp salon tafel in de aanbieding komt
    Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
      dinsdag 19 februari 2008 @ 10:57:43 #51
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_56832591
    Vorige keer hebben we 518 euro uitgegeven .
    We hebben toegegeven aan IKEA . Witte bloempotten , koeienkleed , RVS rekjes voor in onze keuken, zilveren schaal, etc. etc.
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_56832880
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
    Niet?
      dinsdag 19 februari 2008 @ 11:27:24 #53
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56833176
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
    als je tot juni kunt wachten en nog meer nodig hebt:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_56833602
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 11:12 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Niet?
    Ik heb een dure smaak
    Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
    pi_56834650
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 09:50 schreef poemojn het volgende:
    De tuinmeubels staan nog niet op de site, weet iemand wanneer ze in de winkel komen?
    Die komen pas wat later. We hebben nu eerst een voorjaarscollectie, en pas over een maand of zo denk ik komt de zomercollectie
      † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 13:29:39 #56
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56835641
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 12:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Heb het bed begin januari gekocht en wacht nog even af of het erger wordt, maar als ik de SKIEN om wil ruilen, moet ik het vervoer heen (en eenmaal geruild terug) uit mijn eigen zak betalen?
    Denk het bijna wel, maar voor 15 euro heb je een hele dag een boedelbak o.i.d tot je beschikking .
      Hoofdredactie Fotografie dinsdag 19 februari 2008 @ 14:54:29 #57
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_56837478
    Iemand enig idee wanneer Delft weer witte Knubbig lampjes heeft?
      dinsdag 19 februari 2008 @ 15:38:08 #58
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56838426
    De afzuigkap is net gebracht!
    Nu nog een paar weekjes wachten en dan komt het keukenblad. Heb er zin in!
      dinsdag 19 februari 2008 @ 15:49:18 #59
    190186 hierissieweer
    pi_56838614
    Trouwens die mysinge he, de rugkussens zijn wat ingedeukt aan het raken... Kan ik daar wat tegen doen/nieuwe halen? En die tafeltjes zijn die ook los te koop?

(en hoeveel kost een nieuwe hoes?)
    pi_56839746
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 12:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die komen pas wat later. We hebben nu eerst een voorjaarscollectie, en pas over een maand of zo denk ik komt de zomercollectie
    Dank je. Over een maand zou onze achtertuin -in theorie- ook af moeten zijn, dus dat komt wel goed uit.
    pi_56839781
    Ik heb eigenlijk nog nooit echt goed naar de tuinmeubels van Ikea gekeken...schaam...schaam
    De kleurtjes van de voorjaarscollectie vind ik wel erg leuk!!
      dinsdag 19 februari 2008 @ 17:04:53 #62
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56839930
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
    De afzuigkap is net gebracht!
    Nu nog een paar weekjes wachten en dan komt het keukenblad. Heb er zin in!
    welke kap is het geworden? die mooi rvs schuin aflopende?
      † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 17:07:39 #63
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56839971
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:
    Iemand enig idee wanneer Delft weer witte Knubbig lampjes heeft?
    In Amsterdam konden we 'm ook al niet vinden .
      Hoofdredactie Fotografie dinsdag 19 februari 2008 @ 18:12:47 #64
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_56841180
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 17:07 schreef Skaai het volgende:

[..]

In Amsterdam konden we 'm ook al niet vinden .
    Ze zijn er nergens volgens mij

Heb ik eindelijk lampjes bedacht voor de slaapkamer, zijn ze niet te koop
      dinsdag 19 februari 2008 @ 18:37:51 #65
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56841717
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 17:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

welke kap is het geworden? die mooi rvs schuin aflopende?
    Nee, we hebben alleen maar ruimte voor onderbouw hier. Dus de 1 motorige (zeg je dat zo?) rvs.

Morgen even 2 lack planken scoren. Ga even bij mijn werk langs in Den Haag en dan maar gelijk even langs Delft. Kunnen we een deel van het speelgoed en de knuffels een plekje geven.
      dinsdag 19 februari 2008 @ 18:46:19 #66
    77511 floopzz
    feeling a bit floopy
    pi_56841897
    Even een klein vraagje... Ik heb het rechtstreekse nummer nodig voor de Ikea Eindhoven. Niet het 0900-nummer dat je krijgt als je in de telefoongids zoekt zeg maar. (Liefst afdeling vulploeg ook nog!).Heeft te maken met het organiseren van een vrijgezellenfeestje van een vriendin (werkt bij Ikea) , ze moet werken en we willen achter haar rug om wat proberen te regelen wat betreft werktijden enzo. Lastig Zou iemand me daar aan kunnen helpen?
    *snucks*
      dinsdag 19 februari 2008 @ 19:03:04 #67
    77511 floopzz
    feeling a bit floopy
    pi_56842215
    Laat maar, al gelukt!! ( voor de Ikea-service!!)
    *snucks*
    pi_56848599
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 19:03 schreef floopzz het volgende:
    Laat maar, al gelukt!! ( voor de Ikea-service!!)
    da's altijd leuk als je zoiets voor elkaar krijgt.......
      dinsdag 19 februari 2008 @ 22:47:42 #69
    77511 floopzz
    feeling a bit floopy
    pi_56848846
    De vrouw van het 0900-nummer was volgens mij ook erg blij dat ze een keer een vraag kreeg die niet ging over het hebben van een schroefjestekort of -overschot...
    *snucks*
    pi_56849704
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 18:12 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ze zijn er nergens volgens mij

Heb ik eindelijk lampjes bedacht voor de slaapkamer, zijn ze niet te koop
    Ik zal morgen even kijken wanneer ze verwacht worden. Om welke maat gaat het?

Het gaat om deze toch:
    pi_56849991
    Vandaag kwam ik in ons kantoor 3 a4tjes tegen met 1 handgeschreven regel:

"Ik mag niet meer dan 1 potlood bij de ikea meenemen"

120x handuitgeschreven
    Daarnaast stond een plastic tas, vol met potloodjes

Een moeder kwam thuis met haar kind en uit alle zaken kwamen toen potloodjes tevoorschijn. Dat menneke heeft strafregels moeten schrijven van haar en de potloodjes terugbrengen
      dinsdag 19 februari 2008 @ 23:30:20 #72
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_56850187
    En ik gebruik zo'n potloodje om een getal op te schrijven en gooi em daarna gelijk de prullenbak in om vervolgens weer een nieuwe te pakken voor het volgende woord . .

Wel mooi iets!
      Hoofdredactie Fotografie woensdag 20 februari 2008 @ 00:53:25 #73
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_56851999
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het gaat om deze toch:
    [ afbeelding ]
    Dat zijn ze!

Ik twijfel nog een beetje over de maat, maar ik denk dat het de kleintjes worden
    pi_56852091
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef kalinho het volgende:

120x handuitgeschreven

Een moeder kwam thuis met haar kind en uit alle zaken kwamen toen potloodjes tevoorschijn. Dat menneke heeft strafregels moeten schrijven van haar en de potloodjes terugbrengen
    Geniaal! heb t ook weleens gehad dat een moeder 10 kwam terug brengen en dr excuses aanbood, ik had echt zoiets van "boeiend we hebben er genoeg" maar ik zei beleefd": dank je wel
    Smijt er zelf ook dagelijks wel ene paar weg
    pi_56854252
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 00:53 schreef Yoni het volgende:

[..]

Dat zijn ze!

Ik twijfel nog een beetje over de maat, maar ik denk dat het de kleintjes worden
    Die kleintjes zijn hier van de week ook niet geleverd. Is nieuw product dus dan gaat het in het begin nog wel eens mis. Ze worden beter verkocht dan ze hadden verwacht.

Maar ik zeg er meteen even bij dat als je die lamp aan hebt en geen mooi licht in zit. Je moet er echt een 15 watt lampje in doen en dan achter een dimmer. Helemaal omdat ie wit is zie je de lamp en het dingentje waar je de lamp indraait heel goed zitten.
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    pi_56854255
    Kan je bij Ikea ook VVV-bon / Irischeques inleveren?
      woensdag 20 februari 2008 @ 09:40:33 #77
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56854453
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 09:27 schreef D-MIXXX het volgende:
    Kan je bij Ikea ook VVV-bon / Irischeques inleveren?
    nee
    pi_56856578
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef kalinho het volgende:

120x handuitgeschreven

pi_56857028
    hallo,

wat is tvp? en ik ben op zoek naar een plaatje van komplement n scha 130 4 st. destijds kost ie 9 euro en artikelnummer was 757.192.00 en die heb ik gekocht in 17 dec 2003 in ikea duiven.

Wie kan mij helpen? ik weet niet meer hoe die eruitziet.

Groetjes
      woensdag 20 februari 2008 @ 12:58:34 #80
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56858011
    tvp is de zweedse term die medewerkers van IKEA als begroeting van elkaar gebruiken

en je wilt een plaatje van een scharnier dat al vier jaar uit de handel is
    pi_56859276
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 12:58 schreef Adelante het volgende:
    tvp is de zweedse term die medewerkers van IKEA als begroeting van elkaar gebruiken

en je wilt een plaatje van een scharnier dat al vier jaar uit de handel is
    toch wel een spannende scharnier hoop ik dan
    pi_56860740
    Oh, dat is dus de scharnier. Het lampje gaat bij mij branden. Ik ben inmiddels in de garantiedoos aan het graven welke die wel geldig is en welke niet. Ik kwam de factuur tegen en wist niet meer wat dat ook al weer was.

Bedankt voor het opfrissen van het geheugen.
    Groetjes
    pi_56861677
    art nr 757 192 00 is er nog gewoon hoor
    pi_56865901
    Waarom zit er zoveel variatie in het zelfde model zitbanken? Onlangs proefgezeten op een Karlstad in stof en die zat lekker, de leren versie was knalhard. Ook met een Kramfors de ene zat lekker de andere weer niet.
    Hoe weet je dat je de lekker zittende bank thuis krijgt?
      woensdag 20 februari 2008 @ 19:01:44 #85
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56866689
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 18:33 schreef gfx het volgende:
    Waarom zit er zoveel variatie in het zelfde model zitbanken? Onlangs proefgezeten op een Karlstad in stof en die zat lekker, de leren versie was knalhard. Ook met een Kramfors de ene zat lekker de andere weer niet.
    Hoe weet je dat je de lekker zittende bank thuis krijgt?
    waarschijnlijk staat de ene wat langer in de showroom en is dus door 100.000 man ingezeten en de ander is een nieuw showmodel en moet dus nog wat ingezeten worden...
    pi_56867016
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 12:58 schreef Adelante het volgende:
    Je spreekt het uit als tvöp!

woensdag 20 februari 2008 @ 22:17:55 #87
    6290 Dr_Crouton
    pi_56872107
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 13:29 schreef Skaai het volgende:

[..]

Denk het bijna wel, maar voor 15 euro heb je een hele dag een boedelbak o.i.d tot je beschikking .
    Ik heb geen bevoegdheid om met een aanhanger te rijden. Plus, of eigenlijk min trekhaak.
    pi_56873126
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik heb geen bevoegdheid om met een aanhanger te rijden. Plus, of eigenlijk min trekhaak.
    Iedereen mag met een boedelbak rijden. Pas wanneer je een totaal gewicht van meer dan 500 of 700 kilo meeneemt niet meer...
    pi_56874020
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 00:53 schreef Yoni het volgende:

[..]

Dat zijn ze!

Oke... In Hengelo krijgen we de kleine versies naar verwachting in week 9. De grotere versies pas in week 13 ( )

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat ze eerder komen. Maar dat verwacht ik niet..
      † In Memoriam † donderdag 21 februari 2008 @ 00:40:04 #90
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_56875675
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 22:17 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Met rijbewijs B mag je gewoon een enkelasser / huif aan je trekhaak hebben hoor. Tot een bepaald gewicht, je mag niet meer gewichte achter je kont hebben dan het gewicht van je auto oid. Zoiets had ik begrepen . (If not, correct me if I'm wrong)
    Zonder trekhaak gaat het inderdaad helemaal moeilijk .

Wij gaan vrijdag een oorlogsvoorraad Tundra kliklaminaat halen!
      donderdag 21 februari 2008 @ 14:11:03 #91
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_56883993
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het gaat om deze toch:
    [ afbeelding ]
    mooi

maar goed, daar kwam ik hier niet voor....
    ik heb al een hele tijd een beddinge maar nu is een van de latjes van de lattenbodem gebroken. Ik moest iets hebben dat naast het bed lag en leunde erop met mijn knie. krak, latje doormidden, ik op mijn platte gezichtje....

De troela op de site kan me niet verder helpen (of ik ben gewoon niet duidelijk genoeg) maar wat ik me dus afvraag, is of ik misschien een los latje (of meer, voor reserve) kan bestellen.
    Het ligt namelijk niet echt gemakkelijk zo met mijn billen in een kuil
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_56889204
    Ik zit eigenlijk al 3 jaar zonder keukenplint :$ En ik heb t geld er niet voor over om zoiets (schijnbaar simpels) door een installateur te laten doen...

Zou ik de Perfekt Askome plint kunnen gebruiken om mijn (non ikea) keuken eindelijk eens netjes af te werken?
    Ik las op de site dat bij de faktum poten het beslag zit om de plint te monteren....maar hoe essentieel is dat?

Ik hoef alleen maar een L vorm keuken te voorzien van een plint, dus weinig bijzonders ofzo..
    (:
    pi_56889955
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 18:32 schreef nein het volgende:
    Ik zit eigenlijk al 3 jaar zonder keukenplint :$ En ik heb t geld er niet voor over om zoiets (schijnbaar simpels) door een installateur te laten doen...

Zou ik de Perfekt Askome plint kunnen gebruiken om mijn (non ikea) keuken eindelijk eens netjes af te werken?
    Ik las op de site dat bij de faktum poten het beslag zit om de plint te monteren....maar hoe essentieel is dat?

Ik hoef alleen maar een L vorm keuken te voorzien van een plint, dus weinig bijzonders ofzo..
    Het beslag zijn ringen die je in de plint schuift om zo vervolgens die riingen om de poten heen te klikken...
    Een set poten is ¤3,-, een plint volgens mij ¤10,-...
    pi_56890025
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 19:06 schreef WebForce het volgende:

[..]

Het beslag zijn ringen die je in de plint schuift om zo vervolgens die riingen om de poten heen te klikken...
    Een set poten is ¤3,-, een plint volgens mij ¤10,-...
    aha! Vrij simpel dus, en heb je dan een of andere plakstrip onderaan de plint om te voorkomen dat ie wegschuift? Of hoe zit dat?
    (:
    pi_56895431
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 19:09 schreef nein het volgende:

[..]

aha! Vrij simpel dus, en heb je dan een of andere plakstrip onderaan de plint om te voorkomen dat ie wegschuift? Of hoe zit dat?
    Je klikt de plint vast aan de pootjes waardoor die niet kan verschuiven
    pi_56895588
    Bartjebart, dat bestek heb je nog tijd gehad om even te kijken?
    pi_56895829
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:42 schreef dromewaris het volgende:
    Oooow #$@! sorry..

morgen ook goed?
    pi_56896337
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je klikt de plint vast aan de pootjes waardoor die niet kan verschuiven
    oh wow, hoe simpel....ik heb natuurlijk al pootjes, dus ik klem ze daar dan gewoon omheen..dan heb ik maar een stel faktum pootjes over voor die 3 euro hoef ik t niet te laten.

bedankt voor de info!
    (:
    pi_56900738
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 14:11 schreef Muck het volgende:

[..]

mooi

maar goed, daar kwam ik hier niet voor....
    ik heb al een hele tijd een beddinge maar nu is een van de latjes van de lattenbodem gebroken. Ik moest iets hebben dat naast het bed lag en leunde erop met mijn knie. krak, latje doormidden, ik op mijn platte gezichtje....

De troela op de site kan me niet verder helpen (of ik ben gewoon niet duidelijk genoeg) maar wat ik me dus afvraag, is of ik misschien een los latje (of meer, voor reserve) kan bestellen.
    Het ligt namelijk niet echt gemakkelijk zo met mijn billen in een kuil
    Als je de gebroken lat even meeneemt naar de klantenservice (ter vergelijking) dan heb je goeie kans dat ze je kunnen voorzien van een nieuw exemplaar
    pi_56908187
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:42 schreef dromewaris het volgende:
    Ik heb het voor je nagekeken en in Nederland staan ze zelfs niet meer in het systeem. Dus dan moet dit artikel zeker al een jaar uit het assortiment zijn. Ik ben daarom ook bang dat ze die set ook niet meer in andere landen hebben. Sorry
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')