quote:3: WooZ
-Èèèèèèn wie niet spriiiiiiiingt..........-
quote:2: vrolijke-frits
- Larsson zichtbaar opgewonden van eigen kopkunsten-
quote:1: TheVulture
- Larsson: "Ik snap niet hoe ze erbij komen dat ik een statische spits zou zijn"-
quote:Poedel: Gordon_Shumway
- Larsson: 'Ik heb niet alleen een heel goede band met mijn haar, ik heb er ook één in.'-
Dacht er hard over jou een poedel te schenken, maar gezien het hoge aantal topics dat je bezoekt heb je te weinig tijd om goed voor dat beest zorgen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:05 schreef Rumille het volgende:
Kritische met een kleine k en tussen " ".
Geen eens een podiumplek.
Ik lig al sinds dinsdag ziek op bed, dat is ook niet makkelijk uitlatenquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dacht er hard over jou een poedel te schenken, maar gezien het hoge aantal topics dat je bezoekt heb je te weinig tijd om goed voor dat beest zorgen.
Thxquote:
Beterschapquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik lig al sinds dinsdag ziek op bed, dat is ook niet makkelijk uitlaten
Beterschap. Nog knuffels nodig?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik lig al sinds dinsdag ziek op bed, dat is ook niet makkelijk uitlaten
Is toch geniaal, een hoger-haar-spring-wedstrijd tussen iemand met dreadlocks en een bijna kaal iemandquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dacht er hard over jou een poedel te schenken, maar gezien het hoge aantal topics dat je bezoekt heb je te weinig tijd om goed voor dat beest zorgen.
speciaal voor jou een blote mocroquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
Jeetje, beschouw wat ben je uit vorm
nieuwe foto maakt veel goed, voor valentijn gier?![]()
ook voor jezelf toch, of was dat nou iemand anders?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
speciaal voor jou een blote mocro
Nee dat ben ik inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
ook voor jezelf toch, of was dat nou iemand anders?
kunstgebit of kutgebitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef Lionheaad het volgende:
kuntgebit
quote:EnGCatjuh
Amrabat bedenkt zich na soft-erotische stripact: "Eigenlijk is het best koel in de Koel..."
quote:Beschouw
Beter een Marokkaan in zijn blote kont dan een vage neger op de achtergrond
quote:gebruikersnaam
Amrabat maakt wilders zwart
De opmaak is hier te vinden.quote:Gordon_Shumway
'Ik denk dat ik met Edwin Evers ga samenwerken. Hij de stem en ik de frons.'
Maar die voorste is toch amrabat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die neger heeft witte haren
Ach so, heel helderquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, hij heeft het dan ook bij een ander gedaan. Je gaat jezelf niet zwartmaken natuurlijk (figuurlijk) dus heeft hij het bij een teamgenoot gedaan (letterlijk).
Zo vat ik 'm op
die stripact hequote:
mwah Marrokanen houden toch altijd hun onderbroek aanquote:
Die zijn toch altijd besneden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mwah Marrokanen houden toch altijd hun onderbroek aan
Geen idee, ik zie nooit Marokkanen strippenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mwah Marrokanen houden toch altijd hun onderbroek aan
Nee volgens mij mogen die hun piemel niet in het openbaar aan anderen laten zien van Allahquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie nooit Marokkanen strippen
Voelen is toch voldoende?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee volgens mij mogen die hun piemel niet in het openbaar aan anderen laten zien van Allah
quote:
quote:Gordon_Shumway
Munt om mee te tossen lijkt naast Sneijder net een bal.
quote:vrolijke-frits
Sneijder in navolging van Louis:"Ben ik nou zo klein, of zijn jullie nou zo groot?!"
quote:ZoneKill
Sneijder: "Je moet natuurlijk wel alles in perspectief zien."
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Sneijder: 'Ik heb honger.'
Het is al 10uur geweest, dus voor de doorstroming...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als dit 'm wordt natuurlijk, winnaar mag een andere kiezen
Klopt.quote:
quote:-Blawh-
-Als je bang bent voor blessures op kunstgras dan doen we het toch zo.-
quote:-EnGCatjuh-
-"Kom maar mee, er is een afwerkplek op loopafstand."-
quote:-Rumille-
-Lines neemt Getty Images iets te serieus.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Zwoegende Lines: "Geef mij maar Sneijder als ploegmaat."-
Deze ronde, vanaf 1 januari.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Twee keer punten in een ronde![]()
Dat kan helemaal niet gek!
En eerst deed je nog mee om de titelquote:
Vormcrisisje.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En eerst deed je nog mee om de titel
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Arena decor voor slaapverwekkende wedstrijd tegen AA Gent
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijder nog steeds op handen gedragen bij ajax
quote:gebruikersnaam
Sneijder nog steeds op handen gedragen bij ajax
quote:TheVulture
Gentenaar: "Er zit een gapend gat in mijn handschoen"
quote:EnGCatjuh
Spiderman probeert tevergeefs draden te schieten.
De opmaak is hier te vinden.quote:vrolijke-frits
Gentenaar probeert zijn Heitinga-imitatie op het veld uit
Ik had die nummer 3 ook op de eerste plaats gezet denk ikquote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En hard ook. Wat een ellende weer.
Dan doet het nog veel meer pijn. Je hebt dus gewoon echt de verkeerde belsissing genomen terwijl je er dichtbij zat, dat is nog ergerquote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef Rumille het volgende:
En als ik nu zeg dat jullie alledrie kanshebbers waren voor het podium?
PSquote:Op maandag 18 februari 2008 21:28 schreef Beschouw het volgende:
En de ene keer krijg je voor een Sneijder-onderschrift een poedel en de volgende dag staat een ander met een soortgelijk onderschrift op het podium. Pure willekeur en geen pijl op te trekken. Wordt tijd dat de regels van het juryhandboek worden toegepast.
Ter herinnering hier nog eens artikel 1: Sneijderonderschriften komen sowieso op het podium.
Overweeg me af te scheiden en een voetbalfoto-onderschriftentopic voor bejaarden te openen. Die mensen hebben nog wel humor.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:27 schreef SCH het volgende:
Beschouw en ik worden al gediscrimied omdat we wat ouder zijn en ik ook nog eens omdat ik homo ben. Zo win ik nooit. En dan mag Enge Poes weer jureren, die heeft een gevoel van humor waar het bij 40 graden nog koud bij aanvoelt
Ik doe mee!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Overweeg me af te scheiden en een voetbalfoto-onderschriftentopic voor bejaarden te openen. Die mensen hebben nog wel humor.
Poedel is GEEN podium. Wel eens een podium gezien waar een loser bij staat?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
PS
Poedel is ook op het podium
Lijkt me een goed plan. Ik kom wel naar Spijkenisse toequote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eén groot drama is het.![]()
We gaan maar troost zoeken in de drank.
[ afbeelding ]
Ja wel vaker. Effenberg bijvoorbeeld, vind ik een loser maar hij stond wel mooi op het podium te juichen met z'n rotkop.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Poedel is GEEN podium. Wel eens een podium gezien waar een loser bij staat?
Ja, op dit laatste podium staan er 3quote:Op maandag 18 februari 2008 21:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Poedel is GEEN podium. Wel eens een podium gezien waar een loser bij staat?
Vergeet dan niet om ook gelijk het dramaqueen-topic te openenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:38 schreef SCH het volgende:
Beschouw, ik ben zo kwaad - we pikken het niet langer.
De afscheidingsbeweging is een feit
[Voetbalfoto-onderschrift] #1 Strikt voor bejaarden
Dag vrienden, het had zo leuk kunnen zijn
Hint. Ik heb niet bijster veel verstand van tennis.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:31 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Nalbandian beter in voetbal![]()
[ afbeelding ]
Kijk, die staat. Wee jullie gebeente kleine rakkers!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:04 schreef RayMania het volgende:
Leuke lemming, maar ga maar gewoon verder in het echte topic.
Als de bejaarden worden gepest ban ik die pestkoppen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
onderbroek met open kruis van SCH eindelijk gevonden
quote:Bayswater
Torres ontdekt fout in breiwerkje
quote:Beschouw
Torres niet voor één gat te vangen
quote:Blawh
Torres: 'Je moet toch wat als je haarband zoek is.'
De opmaak is hier te vinden.quote:DivineJester
Torres test eerste voetbalboerka
Je was een kandidaat voor plek 3...quote:
In ieder geval zit ik weer in de top 50quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je was een kandidaat voor plek 3...
In ieder geval beter dan poedelkandidaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je was een kandidaat voor plek 3...
Altijd wat te zeiken, hè slurf?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Beschouw het volgende:
Tevreden met jury, maar poedel verdiende beter.
Zeiken, slurfquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken, hè slurf?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken, hè slurf?
Omdat er gat in staat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef SCH het volgende:
2e plek heeft gewoon zijn tekst van mij afgekeken en valt ook nog in de prijzen. Let de jury niet op de volgorde van inzending dan?
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef SCH het volgende:
2e plek heeft gewoon zijn tekst van mij afgekeken en valt ook nog in de prijzen. Let de jury niet op de volgorde van inzending dan?
Slurf, voor de 4e keer in 5 weken eerste met de Murphy's op dinsdag.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Beschouw het volgende:
Mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Slurf, voor de 4e keer in 5 weken eerste met de Murphy's op dinsdag.
* DivineJester is het hier mee eensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Beschouw het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:02 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]
EastBorn heeft nu matrazzi onder de pet en strikt hem voor een reclame met kinder Matrazzi's.
dat zegt ie toch juist, hij is het NIETquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:56 schreef Bayswater het volgende:
Sinds wanneer had Tita Tovenaar zo'n hoed?
mompelt iets van vermomming met tovenaarshoed die een verwijzing probeert te makenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:59 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat zegt ie toch juist, hij is het NIET
quote:-EnGCatjuh-
-"Ik vind dat zo mooi hè. Mijn kinderen brengen mijn vrouw elke geboorte weer een grotere cup." -
quote:-Isiolo-
-1 girl in a cup -
quote:-Zonekill-
-EastBorn heeft nu matrazzi onder de pet en strikt hem voor een reclame met kinder Matrazzi's.
-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-'Niet te lang blijven zitten he, anders krijgt Sneijder geen lucht'-
ga je em nu serieus uitleggenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
mompelt iets van vermomming met tovenaarshoed die een verwijzing probeert te maken
Als Beschouw jury is wel, jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wist niets bij de foto, meestal is Sneijder dan wel een goede oplossing
Eastborn ken je toch? Zit notabene in jouw woonplaats.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:54 schreef Rumille het volgende:
Ben ik dom of snap ik nummer 1 niet?
Geen podium verder.
Matrassen/Materazzi'squote:Op woensdag 20 februari 2008 19:54 schreef Rumille het volgende:
Ben ik dom of snap ik nummer 1 niet?
Geen podium verder.
quote:-Gordon_Shumway-
-Piet Paulusma: 'En tussen Belgie en Congo een plaatselijke bui'-
quote:-Beschouw-
-Yulu-Matondo brengt sprinkhanenplaag mee uit Afrika-
quote:-SCH-
-Vermaelen: "Probeer eens Head and Shoulders"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-numero_uno-
-Vermaelen:"Heb je roos in je zwarte haren met deze shampoo verdwijnt het helemaal, en als het dan nog niet over is ja scheer je hoofd dan maar kaal!. tututututuuuuuuuuuuuuutudu -
Ben er morgen ook niet. Al rond een uur of vijf 's middags op pad: Kaarten en zuipen in Brabant.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
Beschouw mag jureren want ik ben vanaf morgenmiddag een paar dagen foetsie.
Deelnemers akkoord met vroege uitslag morgenmiddag? Rond 17.00 uur? Dan kan ik het zelf nog doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben er morgen ook niet. Al rond een uur of vijf 's middags op pad: Kaarten en zuipen in Brabant.
quote:
Niks mis mee. Ik heb mijn onderschrift al staan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Deelnemers akkoord met vroege uitslag morgenmiddag? Rond 17.00 uur? Dan kan ik het zelf nog doen.
idd, zo lang meedoen en het nóg niet kunnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef SCH het volgende:
Als het onderschrift niet vet is, doet het niet mee natuurlijk.
quote:-Isiolo-
-Spa blauw zuivert mijn lichaam, en ik Ajax -
quote:-vrolijke-frits-
-Reactie van Cruijff op de vraag of hij zijn nieuwe functie voor niks doet-
quote:-Bayswater-
"Hallo, ik ben dus Johan"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-DivineJester-
-Met Cruijf ook terugkeer van hoofdstedelijke arrogantie: Op het Spa blauw flesje prijkt al een 1.-
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:35 schreef ruud_fr het volgende:
slechte jury, nummer 3 is natuurlijk van mij gejat
Een fotootje dan maar?quote:
ok ff wachtenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:01 schreef ruud_fr het volgende:
heb je geen voetbalfoto? ken die hele gozer niet en zal niet de enige zijn denk ik
Hehe Bruine Steve. Hilarisch was dat!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:00 schreef Bayswater het volgende:
Steve Brown voetbalt met Peter Rudolf
[ afbeelding ]
quote:-Blawh-
-''Proberen ze mij ook al met een laserpen in de ogen te schijnen?''-
quote:-Zonekill-
"Ja eh,... ik doe maar ff zo dan herkennen ze me niet want in me contract staat dat ik geen persconferentie mag geven."
quote:ruud_fr-
-"Geniet er maar van, volgende week zit die lelijke rooie hier weer"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw
-Van Hanegem: "'t Interesseert mij geen biet welk onderschrift er wint."-
Owquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:40 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Gordon vervangt een podiumplaats onderschrift plots voor een Sneijderonderschrift.
Das die slurf volgens mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik vond 'm niet zo leuk, weet niet eens meer precies wat het was, en dacht dat jij een Sneijdergrap nog wel kon waarderen
die hebben altijd wel leuke foto's op de site, maar jij hebt liever een ajaxfoto zeker?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weeer een Utrechtfoto...
Boeit me niet zo veel, als er maar afwisseling in zitquote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die hebben altijd wel leuke foto's op de site, maar jij hebt liever een ajaxfoto zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |