quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:02 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]
EastBorn heeft nu matrazzi onder de pet en strikt hem voor een reclame met kinder Matrazzi's.
dat zegt ie toch juist, hij is het NIETquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:56 schreef Bayswater het volgende:
Sinds wanneer had Tita Tovenaar zo'n hoed?
mompelt iets van vermomming met tovenaarshoed die een verwijzing probeert te makenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:59 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat zegt ie toch juist, hij is het NIET
quote:-EnGCatjuh-
-"Ik vind dat zo mooi hè. Mijn kinderen brengen mijn vrouw elke geboorte weer een grotere cup." -
quote:-Isiolo-
-1 girl in a cup -
quote:-Zonekill-
-EastBorn heeft nu matrazzi onder de pet en strikt hem voor een reclame met kinder Matrazzi's.
-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-'Niet te lang blijven zitten he, anders krijgt Sneijder geen lucht'-
ga je em nu serieus uitleggenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
mompelt iets van vermomming met tovenaarshoed die een verwijzing probeert te maken
Als Beschouw jury is wel, jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wist niets bij de foto, meestal is Sneijder dan wel een goede oplossing
Eastborn ken je toch? Zit notabene in jouw woonplaats.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:54 schreef Rumille het volgende:
Ben ik dom of snap ik nummer 1 niet?
Geen podium verder.
Matrassen/Materazzi'squote:Op woensdag 20 februari 2008 19:54 schreef Rumille het volgende:
Ben ik dom of snap ik nummer 1 niet?
Geen podium verder.
quote:-Gordon_Shumway-
-Piet Paulusma: 'En tussen Belgie en Congo een plaatselijke bui'-
quote:-Beschouw-
-Yulu-Matondo brengt sprinkhanenplaag mee uit Afrika-
quote:-SCH-
-Vermaelen: "Probeer eens Head and Shoulders"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-numero_uno-
-Vermaelen:"Heb je roos in je zwarte haren met deze shampoo verdwijnt het helemaal, en als het dan nog niet over is ja scheer je hoofd dan maar kaal!. tututututuuuuuuuuuuuuutudu -
Ben er morgen ook niet. Al rond een uur of vijf 's middags op pad: Kaarten en zuipen in Brabant.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
Beschouw mag jureren want ik ben vanaf morgenmiddag een paar dagen foetsie.
Deelnemers akkoord met vroege uitslag morgenmiddag? Rond 17.00 uur? Dan kan ik het zelf nog doen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben er morgen ook niet. Al rond een uur of vijf 's middags op pad: Kaarten en zuipen in Brabant.
quote:
Niks mis mee. Ik heb mijn onderschrift al staan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Deelnemers akkoord met vroege uitslag morgenmiddag? Rond 17.00 uur? Dan kan ik het zelf nog doen.
idd, zo lang meedoen en het nóg niet kunnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef SCH het volgende:
Als het onderschrift niet vet is, doet het niet mee natuurlijk.
quote:-Isiolo-
-Spa blauw zuivert mijn lichaam, en ik Ajax -
quote:-vrolijke-frits-
-Reactie van Cruijff op de vraag of hij zijn nieuwe functie voor niks doet-
quote:-Bayswater-
"Hallo, ik ben dus Johan"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-DivineJester-
-Met Cruijf ook terugkeer van hoofdstedelijke arrogantie: Op het Spa blauw flesje prijkt al een 1.-
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:35 schreef ruud_fr het volgende:
slechte jury, nummer 3 is natuurlijk van mij gejat
Een fotootje dan maar?quote:
ok ff wachtenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:01 schreef ruud_fr het volgende:
heb je geen voetbalfoto? ken die hele gozer niet en zal niet de enige zijn denk ik
Hehe Bruine Steve. Hilarisch was dat!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:00 schreef Bayswater het volgende:
Steve Brown voetbalt met Peter Rudolf
[ afbeelding ]
quote:-Blawh-
-''Proberen ze mij ook al met een laserpen in de ogen te schijnen?''-
quote:-Zonekill-
"Ja eh,... ik doe maar ff zo dan herkennen ze me niet want in me contract staat dat ik geen persconferentie mag geven."
quote:ruud_fr-
-"Geniet er maar van, volgende week zit die lelijke rooie hier weer"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw
-Van Hanegem: "'t Interesseert mij geen biet welk onderschrift er wint."-
Owquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:40 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Gordon vervangt een podiumplaats onderschrift plots voor een Sneijderonderschrift.
Das die slurf volgens mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik vond 'm niet zo leuk, weet niet eens meer precies wat het was, en dacht dat jij een Sneijdergrap nog wel kon waarderen
die hebben altijd wel leuke foto's op de site, maar jij hebt liever een ajaxfoto zeker?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weeer een Utrechtfoto...
Boeit me niet zo veel, als er maar afwisseling in zitquote:Op zondag 24 februari 2008 14:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die hebben altijd wel leuke foto's op de site, maar jij hebt liever een ajaxfoto zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |